Goeie zaak.quote:
Zijn er ook nodige dubbele fouten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:31 schreef Federer-fan het volgende:
Dimi en Dolgo hebben in deze wedstrijd samen al dertien onnodige dubbele fouten geslagen.
Nee, is niet lastig. Ja, ik speel met dezelfde hand. Het is gewoon een heel andere techniek die je moet gebruiken. Alleen de smashes zijn ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
Is dat niet lastig (ua pols bij badminton en hele arm bij tennis) of speel je beide met een verschillende hand?
Nee, maar het klonk leuk vond ik. (Al heb je heel soms wel een soort forced double faults, als iemand heel veel risico op zijn tweede service neemt omdat zijn tegenstander steeds returnwinners slaat.)quote:
Helaas is het zo te zien makkelijk aan het worden voor Murray.quote:[quote]Op vrijdag 27 juni 2014 19:40 schreef Max23 het volgende:
Als die Spanjaard dit niveau kan vasthouden gaat Murray een lastig avondje tegemoet
Oké, dus alleen lastig/verwarrend met volleren?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:55 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee, is niet lastig. Ja, ik speel met dezelfde hand. Het is gewoon een heel andere techniek die je moet gebruiken. Alleen de smashes zijn ongeveer hetzelfde.
Volleren met tennis is wel problematisch voor mij, ik krijg gauw de neiging om mijn volleys te slaan. Maar ja, ik blijf toch liever achterin
Nee, valt wel mee. Ik weet wel zo ongeveer hoe ik moet volleren, maar ik vind het gewoon fijner om er een flinke mep aan te geven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef Federer-fan het volgende:
Oké, dus alleen lastig/verwarrend met volleren?
Oké, knap.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:47 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Ik weet wel zo ongeveer hoe ik moet volleren, maar ik vind het gewoon fijner om er een flinke mep aan te geven.
Smaken verschillen zeggen we dan.quote:
Gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Smaken verschillen zeggen we dan.
Maar je vindt haar leuker dan Bouchard of Muguruza?quote:
Ja, inderdaad. 21.22 nu al. Het is trouwens niet te geloven, maar ik ben zowaar voor Berdych. Cilic vind ik nog erger.quote:Kijken of Cilic de klus vandaag nog kan klaren...
Ja, ze heeft iets schattigs wat die twee voor mij niet hebben, zeker in zo'n wit jurkje. Ik kijk haar wedstrijden zelfs als het tennis maar van matig niveau is, zoals vanmiddag, dat zou ik bij die andere twee niet zo snel doen denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar je vindt haar leuker dan Bouchard of Muguruza?
Ik vind haar gezicht te grof. Maar ze is vast heel aardig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:26 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ja, ze heeft iets schattigs wat die twee voor mij niet hebben, zeker in zo'n wit jurkje. Ik kijk haar wedstrijden zelfs als het tennis maar van matig niveau is, zoals vanmiddag, dat zou ik bij die andere twee niet zo snel doen denk ik.
Nee, maar ik vind Cilic toch nog erger.quote:Cilic en Berdych ontlopen elkaar idd weinig als het op een grijze muis zijn aankomt
Bouchard vind ik qua manier van overkomen wel een beetje te gladjes. Muguruzo komt wel cool over vind ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:29 schreef Mykonos het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat je bv. een Bouchard knapper vindt dan Halep, maar als het op uitstraling aankomt ga ik toch voor de tweede. Maar goed, dat is idd persoonlijk.
Ja, het is daar gewoon donker. 21.30 uur en nog even een tiebreak.quote:Gaan we die tiebreak nog spelen? Wordt echt wel vrij schemerig nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |