Tofquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, maar het zal in ieder geval afkomstig zijn uit A Feast of Ice & Fire - The Official Game of Thrones Cookbook
hahaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:16 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat is vast een gezellige boel bij jou in de keuken?
Ja hč?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sandelhout ruikt zo vreselijk lekker
Wat moet ik me voorstellen bij die paprika's? Klinkt lekker.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:14 schreef Skeletor. het volgende:
Waaaah! De Oppendoezers zijn er weer! Mijn lievelingsaardappelen.
Vandaag semi-Hongaars gerecht: gebakken aardappeltjes met Hongaarse paprikaworst en gebakken ei erdoorheen. Als groen erbij met kool gevulde paprika's' op zuur.
ziet er goed uit, zie ik garnalen?.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:08 schreef Iwanius het volgende:
Maar weer eens Deli Beijing aangedaan op de Kruiskade die een niet-Kantonese keuken voert (meer Noord-Oost China i.c.m. Sichuan keuken) en voor mij naast San San het echte Chinese werk in Rotterdam bestiert qua eten. Je moet er van houden om hier te gaan eten en het is dan ook niet voor iedereen weggelegd is mijn ervaring.
[ afbeelding ]
Kleine ronde gele paprika's, vooral in Oost-Europa verkrijgbaar. Die worden met fijngehakte witte kool gevuld en op zuur gezet. Zalig! Het augurkenidee, maar dan met andere ingrediënten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij die paprika's? Klinkt lekker.
Hieronder twee betere foto's van een eerder bezoek.quote:
Ik ben ze in Polen volgens mij nog nooit tegengekomen. Ik zal over een paar weken eens wat gerichter zoeken, dat klinkt inderdaad lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:32 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Kleine ronde gele paprika's, vooral in Oost-Europa verkrijgbaar. Die worden met fijngehakte witte kool gevuld en op zuur gezet. Zalig! Het augurkenidee, maar dan met andere ingrediënten.
Het restaurant waar ik vaak af haal heeft ook veel gerechten uit Sichuan en Mongolië.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:20 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hieronder twee betere foto's van een eerder bezoek.
Yup 1 van de lekkerste gerechten op de kaart, zo niet de lekkerste i.m.o.
Het gesneden varkensspek is ook een ander lekker gerecht om over de gevraagde Ung Choi (groente) in knoflook maar te zwijgen.
Zalig! Je kunt het gewoon bij de Albert Heijn kopen, van Herz. Salami en worst!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:03 schreef Spanky78 het volgende:
Ik ga vandaag voor de homemade Ceasar salad met mijn eigen twist. Romaine, ei, gebakken kipfilet, knoflookcroutons, pecorino (Ipv parmezaan) en zelfgemaakte ansjovisdressing.
P. S. Die Hongaarse worsten zijn best lekker. Vooral hun salami kan echt top zijn.
Doen! Bij het schap met tafelzuur kijken. De Polen kennen het vast en zeker ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben ze in Polen volgens mij nog nooit tegengekomen. Ik zal over een paar weken eens wat gerichter zoeken, dat klinkt inderdaad lekker
quote:
oehhh die onthou ik even. Curry bij mosselen lijkt me niks btw.quote:
haha mijn hart stopte er even mee geloof ik.quote:
Bugles wel met spuittube hequote:Op zondag 6 juli 2014 02:40 schreef FutureFairytale het volgende:
borrelnootjes, bugles en veel toastjes met zelfgemaakte eiersalade
[..]
haha mijn hart stopte er even mee geloof ik.
Tuurlijk!quote:
Jij eet altijd zulke lekkere dingenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:38 schreef minilot het volgende:
Hier zojuisyt estjeseten van wat ik nog had liggen. Eerst vanmiddag tomaten, uien, knoflook en tijm langdurig tot superzacht geroosterd in de oven. Daar saus van gemaakt, er zelfgemaakte gehaktballen uit de vriezer in gegaard, dit op eierspaghetti gegooid met een kliekje feta en een paar gefrituurde blaadjes salie uit de tuin
*burp*
Zo nog meringue met passievruchtcurd en meloen.
Je 'vriendin' heeft wel erg mannelijke handen.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:08 schreef Iwanius het volgende:
Met naar wie ik was nog afsluitend samen even een laat avondhapje gedaan.
Gezellig!quote:
Tof!jammer dat het eigeel nooit precies in het midden zit.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:18 schreef minilot het volgende:
Mijn ontbijt/lunch bestond uit drie gekookte eieren, van verschillende grootte en temperatuur. Ik wilde namelijk het appje My Perfect Egg Timer uitproberen. En jawel: drie keer een perfect ei, na invoer temperatuur, diameter en het automatisch via GPS vaststellen van de altitude waarop ik mij bevind.
3x dit:
[ afbeelding ]
Tof!![]()
Aanrader dus:
[ afbeelding ]
[..]
Gezellig!![]()
En was het leuk?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Was rond 6 uur net terug uit Engeland, maar er was niets in huis. Heb maar een durum met doner kebab besteld. Hij was wel ok, maar niet super! En een biertje erna!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |