zo kom je nooit bij de lama's.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik schut ze niet zo 123 uit de mouw
OMG, zo Suits kijken
De Lama'squote:
Wat is dit?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik schut ze niet zo 123 uit de mouw
OMG, zo Suits kijken
Ik ken jouw reputatie voor wat betreft grammaticaquote:
jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
Kennen jullie dat ook, dat het eten dat je voor je hebt staan zo lekker is dat je gewoon door blijft eten tot het op is, ook al ben je zo vol als een toeter?
Ik kan me nu niet meer bewegen, zo vol ben ikquote:
Ja en dan het gevoel hebben dat je pens uit elkaar klapt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
Kennen jullie dat ook, dat het eten dat je voor je hebt staan zo lekker is dat je gewoon door blijft eten tot het op is, ook al ben je zo vol als een toeter?
Dat heb ik dus nuquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja en dan het gevoel hebben dat je pens uit elkaar klapt.
Ik wilde je nu een vreetzakje noemen, maar dadelijk vat je het verkeerd op dus doe ik het maar niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me nu niet meer bewegen, zo vol ben ik.
Ja ik was te snel en heb het gemistquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken jouw reputatie voor wat betreft grammatica.
Foei, Royquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde je nu een vreetzakje noemen, maar dadelijk vat je het verkeerd op dus doe ik het maar niet.
Oh, dan is het goedquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik bedoel het op een schattige manier
Van mij mag dat. Ik zou niet weten waarom ik dat verkeerd op zou moeten vattenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde je nu een vreetzakje noemen, maar dadelijk vat je het verkeerd op dus doe ik het maar niet.
Oh en wat bedoel je daar mee?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van mij mag dat. Ik zou niet weten waarom ik dat verkeerd op zou moeten vatten. Ik weet wie het zegt.
Ben je nu boos/beledigd/teleurgesteldquote:
Over welke manier van komen hebben we het? Want als het de manier van komen is die ik in mijn hoofd heb... Dan is ieder moment dat je als vrouw komt de juistequote:
ik zal jou eens laten komenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over welke manier van komen hebben we het? Want als het de manier van komen is die ik in mijn hoofd heb... Dan is ieder moment dat je als vrouw komt de juiste.
Wat heb jij in je hoofd dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over welke manier van komen hebben we het? Want als het de manier van komen is die ik in mijn hoofd heb... Dan is ieder moment dat je als vrouw komt de juiste.
Het is zoveel geiler als jij het gewoon vertelt.quote:
Klaarkomenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is zoveel geiler als jij het gewoon vertelt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Braaf zo.quote:
Ik heb het gevoel alsof ik niet serieus genomen wordt hier.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je nu boos/beledigd/teleurgesteld? Had het gebruik van een PI daar wellicht een stokje voor kunnen steken?
Dikgedrukte helpt ook niet echtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof ik niet serieus genomen wordt hier.
Terwijl ik zo mijn best doe om louter kwaliteitsposts te maken.
Jaaaaaa, neeeee, nu wil ik het wetenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeps heb ik mijn mond weer voorbij gepraat
LoLa is gewoon altijd een beetje negatief.quote:
Ligt het aan mij dat ik geen flauw idee heb wie don desperados is?quote:
nee dat klopt dat verzin ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik geen flauw idee heb wie don desperados is?
Zo jammer als je grappen uit moet gaan leggen hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dat klopt dat verzin ik
Want daar ben ik goed in
Of wel je komt wat desperaat over.
Eh ok, jouw perceptie denk ik. En dat interesseert me dus weinig, sorry.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dat klopt dat verzin ik
Want daar ben ik goed in
Of wel je komt wat desperaat over.
Het was een lange dag, maargoed, daar heb jij vast ook ervaring mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo jammer als je grappen uit moet gaan leggen he
Heel vervelend.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo jammer als je grappen uit moet gaan leggen he
Uh vraag het dan ook niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Eh ok, jouw perceptie denk ik. En dat interesseert me dus weinig, sorry.
Ja kwart voor 5 ging de wekker vanmorgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Het was een lange dag, maargoed, daar heb jij vast ook ervaring mee.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..].
Nu doet mijn buik pijn.
Je bent levend geretourneerd van het toilet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dat ik moe ben betekent niet dat ik niet nieuwsgierig ben.quote:
Je weet het maar nooit, met die idioten die op FOK! rondhangen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:03 schreef Myraela het volgende:
Die spoiler was niet nodig, als je buik pijn doet van 16 cm is er echt iets mis.
Dat ze die 16 cm in je navel rond roeren bedoel je?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit, met die idioten die op FOK! rondhangen.
Wacht maar tot mijn spiked royal Albert je schacht openrijt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry maar mijn vagijn voelt daar niks van hoor.
Kan gebeuren tochquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ze die 16 cm in je navel rond roeren bedoel je?
Half vijf ging hij hier.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja kwart voor 5 ging de wekker vanmorgen.
Maar ik ben nog scherp als een katana.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Exact.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ervaring mee?quote:
Ik herhaal :quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:04 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik moe ben betekent niet dat ik niet nieuwsgierig ben.
Dat ik zeg 'You don't want to know' betekent eigenlijk 'gaat je geen reet aanquote:
Jouw reet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik zeg 'You don't want to know' betekent eigenlijk 'gaat je geen reet aan.
Tsss, valt me van je tegen hoor. Gisteren wel een zoen verwachten maar niet jouw ervaringen delen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik zeg 'You don't want to know' betekent eigenlijk 'gaat je geen reet aan.
Als jij dat prettig vindt.quote:
Ik kan er niks aan doen dat ik vrouwmens benquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:11 schreef yats het volgende:
[..]
Tsss, valt me van je tegen hoor. Gisteren wel een zoen verwachten maar niet jouw ervaringen delen.
Vooruit dan maar, voor deze ene keerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat ik vrouwmens ben.
Het is inderdaad betekent met een t. Yayyy.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:04 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik moe ben betekent niet dat ik niet nieuwsgierig ben.
Ik voel die klappen van jou over mijn spelling nu nog.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is inderdaad betekent met een t. Yayyy.
wat een watje ben je danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik voel die klappen van jou over mijn spelling nu nog.
p.s. Met een d kan het ook, maar dan is het een juridische term.
Lieve schat, herken je mijn sarcasme nog niet?quote:
Dat dacht ik ook toen ik het zag!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
Morgan Freeman en Johnny Depp in één film kan alleen maarzijn
.
Avond buuf, alles ok daar?quote:
Moe en druk. Maar bijna vakantie. Dan alleen nog maar drukquote:
Immer.quote:
ging er meer over dat fas kippenkracht heeftquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:19 schreef yats het volgende:
[..]
Lieve schat, herken je mijn sarcasme nog niet?
Redelijk vergelijkbaar. Drukke dagen deze tijd met mijn eigen bedrijfje en klussen voor een vriend van me. Vakantie is helaas dit jaar zeer beperkt bij mij, maar dat haal ik later wel weer een keer in. Ging je de overstap nog maken naar rechten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moe en druk. Maar bijna vakantie. Dan alleen nog maar drukDaar?
Geen idee, ik heb fas nooit in het echt ontmoet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ging er meer over dat fas kippenkracht heeft
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ging er meer over dat fas kippenkracht heeft
daarom zeg ik hetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Redelijk vergelijkbaar. Drukke dagen deze tijd met mijn eigen bedrijfje en klussen voor een vriend van me. Vakantie is helaas dit jaar zeer beperkt bij mij, maar dat haal ik later wel weer een keer in. Ging je de overstap nog maken naar rechten?
[..]
Geen idee, ik heb fas nooit in het echt ontmoet.
moet je naar de wc? Schatje?quote:
Eigen bedrijfje? Wauw!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Redelijk vergelijkbaar. Drukke dagen deze tijd met mijn eigen bedrijfje en klussen voor een vriend van me. Vakantie is helaas dit jaar zeer beperkt bij mij, maar dat haal ik later wel weer een keer in. Ging je de overstap nog maken naar rechten?
Sorry, er gaat inderdaad weer een lampje branden dat je dat verteld hebtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigen bedrijfje? Wauw!
Nee, maar dat had ik je al eens verteld
Nee, Tamas en ik zijn aartsvijanden.quote:
Wat doe je precies?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:30 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, er gaat inderdaad weer een lampje branden dat je dat verteld hebt
Ik was het solliciteren en de afwijzing wegens 'te weinig ervaring' zat, dus heb ik de knoop doorgehakt en ben ik voor mezelf begonnen. Tot nu toe de beste keus ooit!
Echt? Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, Tamas en ik zijn aartsvijanden.
Juridisch advies verstrekken en (soms) procederen. Het varieert van het opstellen van algemene voorwaarden voor bedrijven tot advies bij een komende scheiding.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whyquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dat loopt goed dus?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:32 schreef yats het volgende:
[..]
Juridisch advies verstrekken en (soms) procederen. Het varieert van het opstellen van algemene voorwaarden voor bedrijven tot advies bij een komende scheiding.
Ik had eerst een affaire met Bobby en toen heeft ze 'm ingepikt.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had eerst een affaire met Bobby en toen heeft ze 'm ingepikt.
vergeet die afpersingszaak nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Het begint langzaam te lopen. Ik besteed er nu twee fulltime dagen per week aan, naast 'andere werkzaamheden'. Ik hoop het over een maand of 7/8 echt fulltime te kunnen doen. Maar ik moet eerst aan mijn naamsbekendheid werken en via 'pitches' zelf klanten binnenhalen.quote:
Gaaf! Succes ermeequote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Het begint langzaam te lopen. Ik besteed er nu twee fulltime dagen per week aan, naast 'andere werkzaamheden'. Ik hoop het over een maand of 7/8 echt fulltime te kunnen doen. Maar ik moet eerst aan mijn naamsbekendheid werken en via 'pitches' zelf klanten binnenhalen.
[..]
Thxs! Ben jij overigens al van locatie veranderd bij jouw werk?quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs! Ben jij overigens al van locatie veranderd bij jouw werk?
Die naast de kfc?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaDaarom druk. Werk nu zo'n 48 uur per week, en werk vaak nog over ook. Chaos alom.
En mn laatste tentamens coming up
Wow, respect! Succes alvast met de tentamens. Welke vakken zijn het dit keer?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaDaarom druk. Werk nu zo'n 48 uur per week, en werk vaak nog over ook. Chaos alom.
En mn laatste tentamens coming up
Management Accounting en Onderzoeksvaardigheden nog. Dan is het klaar voor dit schooljaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:40 schreef yats het volgende:
[..]
Wow, respect! Succes alvast met de tentamens. Welke vakken zijn het dit keer?
Hmmm. Keej. Niet dat ik er ooit zal eten, maar ik wist niet dat er één zat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Sinds 17 juni. Langs de Zuiderval
Hm, dat zouden geen vakken voor mij zijn. Geef mij dan toch maar dingen als 'inleiding in forensisch DNA' en 'inleiding in de forensische psychiatrie'quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Management Accounting en Onderzoeksvaardigheden nog. Dan is het klaar voor dit schooljaar.
Forensische psychiatriequote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:43 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, dat zouden geen vakken voor mij zijn. Geef mij dan toch maar dingen als 'inleiding in forensisch DNA' en 'inleiding in de forensische psychiatrie'
Ik hoorde die kwekgrage collega die daar eerst ook werkte er nog wat over zeggen. Iets met dat de nieuwe eigenaar het vaste personeel niet wilde overnemen en dat er daarom negatieve beoordelingsgesprekken volgden voor hen?quote:
Fantastisch vak! Het is dat studeren nu te duur is voor mij anders zou ik er zo nog een studie in die richting aan vast plakken.quote:
Welke kwekgrage collega?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoorde die kwekgrage collega die daar eerst ook werkte er nog wat over zeggen. Iets met dat de nieuwe eigenaar het vaste personeel niet wilde overnemen en dat er daarom negatieve beoordelingsgesprekken volgden voor hen?
ik ook nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm. Keej. Niet dat ik er ooit zal eten, maar ik wist niet dat er één zat.
Die met bril en Brabants accent.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke kwekgrage collega?![]()
Klopt wel dat de nieuwe eigenaar weinig mensen heeft overgenomen. Ik weet zijn beweegredenen daarvoor niet, maar zal vast een geldkwestie zijn geweest
Er zijn geen beoordelingsgesprekken geweest hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die met bril en Brabants accent.
Ik dacht dat dat juridisch helemaal niet kon.Misschien dat er een financiële uitzondering geldt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
HALLLOOOOOOO JANIESBROWNIE.quote:
DENK JE DAT ZE DIT KAN HOREN OF ZO?quote:
Ja, ik dacht anders negeer je me weer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEEUWEN?!
ik ben ook moequote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben moe![]()
Net bbq op m'n werk gehad
Terecht, jij altijd met dat eeuwige gezeik en gezanik, die zwartkijkerij en dat negative gepost van jou ben ik meer dan zatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik dacht anders negeer je me weer.
Zit je weer te cyberbully'en.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Terecht, jij altijd met dat eeuwige gezeik en gezanik, die zwartkijkerij en dat negative gepost van jou ben ik meer dan zat![]()
Ja, straks make up sexquote:
jou toch nooit?!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik dacht anders negeer je me weer.
wel lekker, geen spek.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben ook moesamen slapen?
Was het lekker? was er spek?
Hmm, krijg je van die vlekken van in het kussen.quote:
in het kússen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, krijg je van die vlekken van in het kussen.
Met veel make up enzoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
in het kússen?
Hoe gaat make up seks bij jullie dan?
[ afbeelding ]
oh zelfstandig, beetje ieder voor zich zegmaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
in het kússen?
Hoe gaat make up seks bij jullie dan?
[ afbeelding ]
kut, ik heb je een nieuwe sloop gegeven zonder mijn mascara eropquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, krijg je van die vlekken van in het kussen.
oke dan hou je dat tegoedquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel lekker, geen spek.
En samen slapen is miss wat inhandig als jij daar bent en ik hier![]()
met kussens dus.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh zelfstandig, beetje ieder voor zich zegmaar.
ieder aan haar eigen kant van het bed, en dan wie het snelste klaarkomt.quote:
ik ookquote:
Kussengevecht?quote:
En dat is?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
ieder aan haar eigen kant van het bed, en dan wie het snelste klaarkomt.
zij links ik rechts.quote:
Moeraskitten is meer een dwarsligger dan ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En lig je dan netjes of ben je een dwarsligger?
oh ik kan ook prima links slapenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lig ook rechts mk, wordt niks dus, dat samen slapen.
quote:
ik ook als ik alleen ben, elke keer in die rot spleetquote:
Geen last van, gewoon 1 groot matras.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook als ik alleen ben, elke keer in die rot spleet
Dit. Al heb ik nu wel een soortement deuk in het middenquote:
Ik was al bang dat ik weer eens niet duidelijk was, maar blijkbaar begin ik het te leren.quote:
Ik ben blij met mijn grote matrasquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook als ik alleen ben, elke keer in die rot spleet
Amai... soortementquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit. Al heb ik nu wel een soortement deuk in het midden.
Je moet hem wel eens in de zoveel tijd omdraaien, dat gaat dat tegen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit. Al heb ik nu wel een soortement deuk in het midden.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:26 schreef Royco1 het volgende:
Haha, Charlie probeert weer vogels te vangen vanuit het raam.
Stomme kat snapt niet dat hij daar nooit bij kan komen.
En dan boos kijken naar mij.
logischquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook hoor.
Alleen met zn drieen in n bed slaap ik achterlijk slecht [ afbeelding ]
quote:
Dat kan niet met dit matrasquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Je moet hem wel eens in de zoveel tijd omdraaien, dat gaat dat tegen.
Het kan vast wel, of het mooi is/ fijn slaapt is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Dat kan niet met dit matras. Als in, je kunt de onderkant niet bovenop leggen.
Als het niet fijn slaapt is het voor mij een 'kan niet bovenop'. En het slaapt dus niet lekker, want veren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het kan vast wel, of het mooi is/ fijn slaapt is een ander verhaal.
Die MI is geniaalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja lach maar, is niet prettig douchen met een kat die je vanaf de vensterbank boos aankijkt.
Hoe is het met je?quote:
Van mij in de douche?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die MI is geniaal
[..]
Hoe is het met je?
Nou, als je het terecht vind dat ik om die MI moet lachen...quote:
Katersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:26 schreef Royco1 het volgende:
Haha, Charlie probeert weer vogels te vangen vanuit het raam.
Stomme kat snapt niet dat hij daar nooit bij kan komen.
En dan boos kijken naar mij.
Wat is dat voor matras? Loopt het naar boven toe smaller aan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
Dat kan niet met dit matras. Als in, je kunt de onderkant niet bovenop leggen.
Nooit last van.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja lach maar, is niet prettig douchen met een kat die je vanaf de vensterbank boos aankijkt.
ik heb daar ook last vanquote:
je zéi dat ie geniaal was, die MI.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, als je het terecht vind dat ik om die MI moet lachen...
Daarvoor moest ik lachen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je zéi dat ie geniaal was, die MI.
En dát klonkt best goed toch?
Tover ik in ieder geval nog een lach op je gezicht.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, als je het terecht vind dat ik om die MI moet lachen...
Anyway, ik herken het wel. Mijn kater wil wel eens de spin pakken die aan het raam zit. Aan de buitenkant. En maar mekkerenquote:
fantastisch!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die MI is geniaal
[..]
Hoe is het met je?
Nee, de onderkant is gewoon een laagje stof, daarbovenop de veren, daar bovenop de vulling, of hoe het ook heet. Omdraaien resulteert in op de veren liggen. Is niet zo tof.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Katers
[..]
Wat is dat voor matras? Loopt het naar boven toe smaller aan?
[..]
Nooit last van.
Zo'n matras heb ik ook gehad. Lag wel lekker, maar inderdaad, op den duur een 'deuk' op de plek waar je veel ligtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de onderkant is gewoon een laagje stof, daarbovenop de veren, daar bovenop de vulling, of hoe het ook heet. Omdraaien resulteert in op de veren liggen. Is niet zo tof.
Katten zijn gewoon echt fantastische beestjes.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anyway, ik herken het wel. Mijn kater wil wel eens de spin pakken die aan het raam zit. Aan de buitenkant. En maar mekkeren
En als je hoofeind en voeteneind omdraait?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de onderkant is gewoon een laagje stof, daarbovenop de veren, daar bovenop de vulling, of hoe het ook heet. Omdraaien resulteert in op de veren liggen. Is niet zo tof.
Doe ik regelmatig. Lost niks op.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:34 schreef yats het volgende:
[..]
Katten zijn gewoon echt fantastische beestjes.
[..]
En als je hoofeind en voeteneind omdraait?
als het in het midden zit niet neequote:
Het is een heerlijk matras. Echter die deuk ziet er niet zo mooi uitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo'n matras heb ik ook gehad. Lag wel lekker, maar inderdaad, op den duur een 'deuk' op de plek waar je veel ligt
zo werkt dat niet met een poly-relatie, overigens hadden we een 3 pers bed.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dan schop je niet gewoon een iemand op de grond?
Uiteraard in het middenquote:
Wie was de derde dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo werkt dat niet met een poly-relatie, overigens hadden we een 3 pers bed.
Ah, dat is zuur. Dan vrees ik dat je met die kuil blijft zitten tot je een nieuw matras koopt.quote:
Ik vind het niet erg. Ik slaap heerlijk op het matras.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, dat is zuur. Dan vrees ik dat je met die kuil blijft zitten tot je een nieuw matras koopt.
schoppen is altijd n oplossingquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo werkt dat niet met een poly-relatie, overigens hadden we een 3 pers bed.
Ow, dan zie ik het 'probleem' ook niet. Of krijg je klachten van 'anderen'?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg. Ik slaap heerlijk op het matras.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
schoppen is altijd n oplossing
(Sorry, flauw)
Das op zich wel n groot bed.
Zei ik dat het een probleem was, dan? En nee, ik ben de enige die in dit bed slaaptquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dan zie ik het 'probleem' ook niet. Of krijg je klachten van 'anderen'?
Ik dacht dat het daarover begonnen was, dat er 'geklaagd' werd over kuilen in het matras. Ik ga maar even de deur uit, misschien word ik dan wat oplettender.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zei ik dat het een probleem was, dan? En nee, ik ben de enige die in dit bed slaapt.
Daarom ook niet verder er bij nadenken en het gewoon doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik gaf n collega een klap
Hij hield me voor de gek en t ging iets harder dan de bedoeling was
En ik wilde hem eerst op zn kont slaan, maar bedacht me en toen sloeg ik hem op zn onderrug. Wat ook nietde bedoeling was![]()
Ik ben best onhandig met die dingen
Nee, ik vind het niet erg. Heel mooi is het niet, maar soit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht dat het daarover begonnen was, dat er 'geklaagd' werd over kuilen in het matras. Ik ga maar even de deur uit, misschien word ik dan wat oplettender.
gewoon niet doen werkt voor mij eigenlijk het beste meestalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom ook niet verder er bij nadenken en het gewoon doen.
Niet veranderen van plan.
But where's the fun in that?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon niet doen werkt voor mij eigenlijk het beste meestal
Toch niet de voetfetisjist, he?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik gaf n collega een klap
Hij hield me voor de gek en t ging iets harder dan de bedoeling was
En ik wilde hem eerst op zn kont slaan, maar bedacht me en toen sloeg ik hem op zn onderrug. Wat ook nietde bedoeling was![]()
Ik ben best onhandig met die dingen
Wij ook niet van jullie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap niks van mannen!!
ok ok gr gr bye thnx
wat is er?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
ok ok gr gr bye thnx
Niks nieuws toch. Net als vrouwen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
ok ok gr gr bye thnx
Ken je dat nummer van Katy Perry?quote:
Roaarrrrrrrrquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je dat nummer van Katy Perry?
Dat is mijn Tinderslet!!![]()
Ik snap er niets meer van
hij is nu cold?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neequote:
Hij is een california girl?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij deed heel koel, reageerde niet op mij dus ik app hem vandaag van ok duidelijk, bedankt en doei, EN TOEN BELDE HIJ!! EEN SCHARREL HOORT NIET TE BELLENquote:
watdeedhij koel danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij deed heel koel, reageerde niet op mij dus ik app hem vandaag van ok duidelijk, bedankt en doei, EN TOEN BELDE HIJ!! EEN SCHARREL HOORT NIET TE BELLEN
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij deed heel koel, reageerde niet op mij dus ik app hem vandaag van ok duidelijk, bedankt en doei, EN TOEN BELDE HIJ!! EEN SCHARREL HOORT NIET TE BELLEN
Niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een scharrel appt ook niet meteen als een scharrel niet meteen wat laat horen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst help jij iedereen van z'n problemen af.. En nu blijf je ze zelf houden.. Dat schiet ook lekker op...quote:
Is dit Huppelkind?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik appte gisteravond en geen reactie, pas toen ik begin van de avond weer appte belde hij opeens.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een scharrel appt ook niet meteen als een scharrel niet meteen wat laat horen natuurlijk.
prioriteiten stellen he.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst help jij iedereen van z'n problemen af.. En nu blijf je ze zelf houden.. Dat schiet ook lekker op...
Huppelpuber scharrelt niet geloof ikquote:
De puberpost zette mij op het verkeerde spoor.quote:
Hmpf. Een jongen die voor zijn pubertijd al met één hand een BH los kan maken scharrelt heus wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelpuber scharrelt niet geloof ik
Dank uquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De puberpost zette mij op het verkeerde spoor.
The Devil of zoiets?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Krijg nou wat, een M. Night Shyamalan film die ik nog niet gezien heb... Ik dacht dat ik ze allemaal gehad had.
Huppelpuber nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf. Een jongen die voor zijn pubertijd al met één hand een BH los kan maken scharrelt heus wel.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf. Een jongen die voor zijn pubertijd al met één hand een BH los kan maken scharrelt heus wel.
hoi airquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De puberpost zette mij op het verkeerde spoor.
Hoi jij.quote:
Als je meteen zo'n app stuurt kan ik dat nog wel een beetje begrijpen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik appte gisteravond en geen reactie, pas toen ik begin van de avond weer appte belde hij opeens.
Scharrels en bellen is nieuw voor mij
Verklaar meteen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je meteen zo'n app stuurt kan ik dat nog wel een beetje begrijpen.
Een scharrel/fuckbuddy stuurt een dag geen reactie en jij reageert dan zo.quote:
quote:
Normaal reageert hij heel snel, nu niet dus ik app iets neutraals en toen belde hij meteen met excuses enz.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een scharrel/fuckbuddy stuurt een dag geen reactie en jij reageert dan zo.
Dat vind ik vrij snel.
Misschien is ie wel gewoon ontzettend druk geweest, niet in de gelegenheid om te appen etc etc.
Roken is niet stoerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik fietste naar huis en er stonden een stel kinderen van 14 ofzo te roken in een hangetje, twee jongens en twee meisjes.
Ik wilde zeggen dat ze heel stoer waren, maar dat heb ik maar niet gedaan, omdat ze ook wel zo stoer leken dat ze me van mijn fiets zouden trekken.
Kutsmurfquote:
ben je verliefd?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal reageert hij heel snel, nu niet dus ik app iets neutraals en toen belde hij meteen met excuses enz.
Weet ik serieus nog steeds nietquote:
Die heb ik nooit voorbij zien komen in de seriequote:
Lijkt er wel op.quote:
In de kinderversie heet ze smurfin.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
Die heb ik nooit voorbij zien komen in de serie.
jij bent te oud om nog stoer te zijn met een sigaret denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik maar gaan roken..
Ik vind hem leuk ja!quote:
Zijn lengte helpt welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij bent te oud om nog stoer te zijn met een sigaret denk ik.
Zullen wij die voor je invullen?quote:
Kut..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij bent te oud om nog stoer te zijn met een sigaret denk ik.
dr zit wel iets, anders maak je je niet zo drukquote:
quote:
Ik heb nog niet het gevoel van verliefdheid.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen wij die voor je invullen?
Ja, je bent verliefd, anders zou je waarschijnlijk anders reageren.
Dus nu even duidelijk zijn naar jezelf toe en naar hem
En weet hij dat je hem heel leuk vind en hem niet meer als een menselijk seksspeeltje ziet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog niet het gevoel van verliefdheid.
Ja, ik vind hem leuk, heel leuk zelfs maar verliefd, nee nog niet
Hij weet dat ik hem leuk vind en dat ik zoiets heb van ik zie wel waar dit naartoe gaat. En dat gevoel heb ik ook serieus!!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En weet hij dat je hem heel leuk vind en hem niet meer als een menselijk seksspeeltje ziet?
Maar elke keer leuker als je hem ziet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog niet het gevoel van verliefdheid.
Ja, ik vind hem leuk, heel leuk zelfs maar verliefd, nee nog niet
Nee, dat niet. Is dat erg?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar elke keer leuker als je hem ziet?
dat hoeft noet hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar elke keer leuker als je hem ziet?
Echt?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat hoeft noet hoor![]()
Op een gegeven moment houdt dat wel op hoor [ afbeelding ]
Nou, dat had ik toen ik verliefd werd en ik hoor vaker dat dat zo gaat. Vandaar.quote:
Arme Adoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat hoeft noet hoor![]()
En soms gaat het over in elke keer minder leuk als je hem/haar zietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat hoeft noet hoor![]()
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, dat had ik toen ik verliefd werd en ik hoor vaker dat dat zo gaat. Vandaar.
nee hoor, ik denk dat hij compleet gestoord van me zou geworden als ik hem echt élke keer dat ik hem zag leuker was gaan vinden.quote:
doe es een foto danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad![]()
Die gozer ziet er gewoon heerlijk uit, ik snap al niet dat ie mij wil![]()
Maar de laatste dagen deed hij kortaf, dus ik zeg dat ook gewoon en toen ging ie opeens bellen en alles goedmaken/uitleggen en nu snap ik er niets meer van 0I0
Momentjequote:
Oeh, ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |