zo kom je nooit bij de lama's.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik schut ze niet zo 123 uit de mouw
OMG, zo Suits kijken
De Lama'squote:
Wat is dit?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik schut ze niet zo 123 uit de mouw
OMG, zo Suits kijken
Ik ken jouw reputatie voor wat betreft grammaticaquote:
jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
Kennen jullie dat ook, dat het eten dat je voor je hebt staan zo lekker is dat je gewoon door blijft eten tot het op is, ook al ben je zo vol als een toeter?
Ik kan me nu niet meer bewegen, zo vol ben ikquote:
Ja en dan het gevoel hebben dat je pens uit elkaar klapt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
Kennen jullie dat ook, dat het eten dat je voor je hebt staan zo lekker is dat je gewoon door blijft eten tot het op is, ook al ben je zo vol als een toeter?
Dat heb ik dus nuquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja en dan het gevoel hebben dat je pens uit elkaar klapt.
Ik wilde je nu een vreetzakje noemen, maar dadelijk vat je het verkeerd op dus doe ik het maar niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me nu niet meer bewegen, zo vol ben ik.
Ja ik was te snel en heb het gemistquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken jouw reputatie voor wat betreft grammatica.
Foei, Royquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde je nu een vreetzakje noemen, maar dadelijk vat je het verkeerd op dus doe ik het maar niet.
Oh, dan is het goedquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik bedoel het op een schattige manier
Van mij mag dat. Ik zou niet weten waarom ik dat verkeerd op zou moeten vattenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde je nu een vreetzakje noemen, maar dadelijk vat je het verkeerd op dus doe ik het maar niet.
Oh en wat bedoel je daar mee?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van mij mag dat. Ik zou niet weten waarom ik dat verkeerd op zou moeten vatten. Ik weet wie het zegt.
Ben je nu boos/beledigd/teleurgesteldquote:
Over welke manier van komen hebben we het? Want als het de manier van komen is die ik in mijn hoofd heb... Dan is ieder moment dat je als vrouw komt de juistequote:
ik zal jou eens laten komenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over welke manier van komen hebben we het? Want als het de manier van komen is die ik in mijn hoofd heb... Dan is ieder moment dat je als vrouw komt de juiste.
Wat heb jij in je hoofd dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over welke manier van komen hebben we het? Want als het de manier van komen is die ik in mijn hoofd heb... Dan is ieder moment dat je als vrouw komt de juiste.
Het is zoveel geiler als jij het gewoon vertelt.quote:
Klaarkomenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is zoveel geiler als jij het gewoon vertelt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Braaf zo.quote:
Ik heb het gevoel alsof ik niet serieus genomen wordt hier.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je nu boos/beledigd/teleurgesteld? Had het gebruik van een PI daar wellicht een stokje voor kunnen steken?
Dikgedrukte helpt ook niet echtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof ik niet serieus genomen wordt hier.
Terwijl ik zo mijn best doe om louter kwaliteitsposts te maken.
Jaaaaaa, neeeee, nu wil ik het wetenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeps heb ik mijn mond weer voorbij gepraat
LoLa is gewoon altijd een beetje negatief.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |