Dus hoeft het niet verbeterd worden?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:25 schreef J.B. het volgende:
Ik ben ook wel tevreden met de OV chipkaart, met m'n voordeelurenabonnement en automatisch opladen kom ik nooit meer bij een automaat en ik vind het prima dat ik het in al het OV probleemloos kan gebruikenNiettemin heeft het systeem vele tekortkomingen waar de vaste topicvolgers blijkbaar geregeld tegenaan lopen. Het is absoluut voor (de nodige) verbeteringen vatbaar, maar voor mij werkt het prima dus ik heb geen klachten
![]()
Er staat toch dat het voor (de nodige) verbeteringen vatbaar is?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dus hoeft het niet verbeterd worden?
Sorry, ik had wat anders te doen. Ik kwam nog wel een trein tegen trouwens:quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:22 schreef Monopoly het volgende:
Nog leden van het topic in de buurt van het noorden vandaag?
[..]
juist jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:38 schreef Bitlord het volgende:
Terig de omgeleide IC Alkmaar - Nijmegen rijdt zo veel om via Hilversum.en staat een kwartier stil op Amsterdam, dat het sneller is om op Sloterdijk uit te stappen, de trein naar Schiphol te gaan en daar de NS-bus naar Utrecht te pakken.
Komt niet vaak voor dat de NS-bus sneller is dan de trein.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:47 schreef greavy het volgende:
NS is het spoor helemaal bijster. Dit heeft serieus op de schermen gestaan vandaag
[ afbeelding ]
ik had je dus kunnen treffen in Leeuwarden, want mijn trein kwam om 20.17 aan. Viel me wel op dat de sneltrein van 20.43 uur al erg vroeg omgebouwd was, maar dat was jij dusquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:22 schreef Monopoly het volgende:
Nog leden van het topic in de buurt van het noorden vandaag?
[..]
Wat een gehaat. Loze opmerkingen, dit is gewwon veel makkelijker voor de reiziger. Luister maar naar KnightSolairequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:16 schreef Sandrvich het volgende:
Ik dacht om 16h55 in Amsterdam ook 'even snel naar huis [Breda] te gaan met de ICd'. En ik dacht; laat ik de toeslagpaal eens proberen! Uiteindelijk springer bij Rotterdam-Lombardijen dus reed er *niks* meer naar het zuiden. Uiteindelijk via Utrecht moeten reizen en tegen 21h30 een keer thuis.
...maar om voor het geld-terug-bij-vertraging en de toeslagpaal-toeslag terug te krijgen heb ik dan wel weer 2 aparte formulieren in moeten vullen die naar twee aparte adressen moesten, waarvan die naar NS International dan ook nog een postzegel moet, maar op die naar NS weer niet. Ik vermoed die toeslagpaal-toeslag ook niet meer terug te zien eerlijk gezegd.
wahahaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:47 schreef greavy het volgende:
NS is het spoor helemaal bijster. Dit heeft serieus op de schermen gestaan vandaag
[ afbeelding ]
Brandje in een bordbistro van een ICEquote:23:45:57 28-06-14 13 Amsterdam-Amstelland
?
BR 1 BRAND SPOORVERVOER (+INC.NET: 1+) (MOGELIJK MIDDEL BRAND) NEDTRAIN , CAROLINA MACGILLAVRYLAAN 3402 AMSTERDAM SPOORWEGGEBOUW [ OVDN NET01 ALV AMSTELVEEN ASW ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |