twitter:SkintLondon twitterde op vrijdag 27-06-2014 om 18:37:39If you can avoid Waterloo Station tonight may we suggest you do. This is how it looks right now c/o @JaredPLondon http://t.co/2V97jQxASw reageer retweet
Die Europese regels zijn prima, dat er bij de NS een stel mongolen zitten/zaten die daar niet mee om konden gaan is niet de schuld van de EU.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef greavy het volgende:
Maarja, Europese regeltjesDus de beste / goedkoopste moet winnen
![]()
En dat heeft zich tot een V250 geleidt die nu ter dood veroordeeld staat.
In principe is NS een privaat bedrijf toch? Met weliswaar de staat als aandeelhouder. Of geld die regeling ook voor bedrijven?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef greavy het volgende:
![]()
CAF is niet onervaren als het om stoptreinen gaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:49 schreef J.B. het volgende:
Het is wel te hopen dat NS voor de Coradia Polyvalent of Coradia Meridian kiest, van die lelijke dingen van CAF word je 's nachts badend in het zweet wakkerIk vraag me ook af of de NS het aan zou durven om voor een relatief onervaren bedrijf op het gebied van stoptreinen te kiezen, na het debacle met de Fyra schat ik in dat de voorkeur naar Alstom gaat.
Die regels gelden niet voor NS inderdaad..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In principe is NS een privaat bedrijf toch? Met weliswaar de staat als aandeelhouder. Of geld die regeling ook voor bedrijven?
Het zit hem dan ook in het woord relatief, hoewel ik weet dat CAF stoptreinen maakt zou ik niet weten waar die treinen rondrijden in West-Europa.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
CAF is niet onervaren als het om stoptreinen gaat.
Dat is dus helemaal niet waar (ff geen parate tekst bij de hand maar is uitgebreid langs geweest), NS heeft bewust voor Ansaldo gekozen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef greavy het volgende:
![]()
CAF maakt ook HSL-treinen, is alleen onbekend hier. Onbekend is onbemind misschien?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:17 schreef J.B. het volgende:
[..]
Het zit hem dan ook in het woord relatief, hoewel ik weet dat CAF stoptreinen maakt zou ik niet weten waar die treinen rondrijden in West-Europa.
Ik ken CAF vooral van de slijtagegevoelige metro's in Amsterdam. Wat verder overigens prima dingetjes zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:28 schreef b2py het volgende:
Het klinkt gewoon niet cool. Wat voor trein heb je? Ja een CAF. Oh, ik heb Alstom of ik heb Bombardier. Klinkt toch als iets met veel meer body.
Je vindt ze veel in Spanje en Portugal, maar ze hebben bijvoorbeeld ook aan Ierland geleverd. Daarnaast hebben ze ook veel ervaring met stadsmaterieel (trams voor Edinburgh, metro's voor Amsterdam en Brussel). Op hun website, www.caf.es, kun je zien wat ze zoal gebouwd hebben en voor wie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:17 schreef J.B. het volgende:
[..]
Het zit hem dan ook in het woord relatief, hoewel ik weet dat CAF stoptreinen maakt zou ik niet weten waar die treinen rondrijden in West-Europa.
Dan gebruik je toch de volledige naam?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:28 schreef b2py het volgende:
Het klinkt gewoon niet cool. Wat voor trein heb je? Ja een CAF. Oh, ik heb Alstom of ik heb Bombardier. Klinkt toch als iets met veel meer body.
Bonuspunten als je het in perfect Castilliaans uit kunt spreken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:33 schreef ReisT het volgende:
Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles is best een indrukwekkende naam.
Castilliaans? CAF komt toch uit Euskal Herria??quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:35 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bonuspunten als je het in perfect Castilliaans uit kunt spreken.
Soms zit er wat meer tijd tussen. Maar hij vindt het best relaxed hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:52 schreef James1988 het volgende:
Wat is er relaxed aan iedere 3 weken naar Parijs? Dat is misschien de eerste drie keer leuk, maar daarna heb je het ook wel gezien en is het gewoon een reis voor je werk hoor.
Klopt, maar voor zover ik kan zien is de naam in Castilliaans (gewoon Spaans) geschrevenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:29 schreef bork het volgende:
[..]
Castilliaans? CAF komt toch uit Euskal Herria??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |