Werd om 17:35 ook eens in mijn trein omgeroepen toen we Utrecht binnen redenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:46 schreef Ajaxfan het volgende:
Oepsie bij Driebergen.twitter:jorritcats twitterde op vrijdag 27-06-2014 om 15:20:27Hallo @NS_online ik sta op station Driebergen-Zeist en er ligt vlakbij een boom op het spoor. Wat moet ik doen? http://t.co/W8cPQGyITt reageer retweet
Ben ik de enige die het vreemd vind dat je dit op Twitter gaat zetten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:46 schreef Ajaxfan het volgende:
Oepsie bij Driebergen.twitter:jorritcats twitterde op vrijdag 27-06-2014 om 15:20:27Hallo @NS_online ik sta op station Driebergen-Zeist en er ligt vlakbij een boom op het spoor. Wat moet ik doen? http://t.co/W8cPQGyITt reageer retweet
als jan boerelul in de trein het weet, weten al die clubjes het ook allang. Heb jij het nummer van ProRail trouwens?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het vreemd vind dat je dit op Twitter gaat zetten?Ik bedoel, bel Prorail, NS, politie boeit mij het maar Twitter is niet echt het medium om zoiets door te geven.
Maar hij stond op het perron. Nou weet je dan natuurlijk niet of het net is gebeurd, of dat die boom er al vijftien minuten ligt want dan weten ze het onderhand ook wel daar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als jan boerelul in de trein het weet, weten al die clubjes het ook allang. Heb jij het nummer van ProRail trouwens?
0900-9336366227928quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als jan boerelul in de trein het weet, weten al die clubjes het ook allang. Heb jij het nummer van ProRail trouwens?
SNEL GA BELLENquote:
Wordt het telefoonnummer van Prorail niet bepaald door een algoritme welke ervoor zorgt dat het elke 30 seconden een compleet ander nummer is?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:17 schreef James1988 het volgende:
Iedereen weet toch dat je dan 0118 999 881 999 119 7253 moet bellen?
Niet aan ProRail, NS of politie, nee, maar iemand moet @NS_Online toch op de hoogte stellen? De NS of ProRail zelf doen het overduidelijk niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het vreemd vind dat je dit op Twitter gaat zetten?Ik bedoel, bel Prorail, NS, politie boeit mij het maar Twitter is niet echt het medium om zoiets door te geven.
Zo had ik er nog niet naar gekekenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet aan ProRail, NS of politie, nee, maar iemand moet @NS_Online toch op de hoogte stellen? De NS of ProRail zelf doen het overduidelijk niet.
alles waar je @NS_Online van op de hoogte stelt, daar kun je net zo goed de vissen in het aquarium van de afhaalchinees van op de hoogte stellenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet aan ProRail, NS of politie, nee, maar iemand moet @NS_Online toch op de hoogte stellen? De NS of ProRail zelf doen het overduidelijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |