Autoslaaptrein naar Italië als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:46 schreef SevenWonders het volgende:
Ik kom even uit de lurkingmodus:
Fietste net van het station naar huis en door het geluidsscherm zag ik een oude zwart-bruine 1200-locomotief (met aan de bovenkant de tekst: " Het origineel is hier " oid voorbij komen, met een hele bonte sleep met rijtuigen zoals je vroeger in de trein naar Parijs zag.
Wat was dat voor trein?
Was omstreeks 13:30u op station Dordrecht.
Ya. Want een andere vervoerder (NMBS)quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:29 schreef cherrycoke het volgende:
hallo luitjes, ik dank dat dit topic wel mijn vraag kwijt kan
stel je wilt naar Antwerpen met de trein via Roosendaal (want thalys is duur) moet je dan in Roosendaal een Belgisch treinkaartje kopen?
dankjewelquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:00 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Ya. Want een andere vervoerder (NMBS)
Is daar niet een incheckpaal voor NMBS?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:04 schreef ReisT het volgende:
NS verkoopt ook gewoon kaartjes naar België.
Als er nog steeds geen Belgische automaat in Roosendaal staat kan je daar geen Belgische kaartjes kopen.
Een e-ticket kopen bij de NMBS is meestal het voordeligste.
Toen ik laatst een overstap had in Roosendaal viel het me op wat een afgeragde oude troep die Belgen naar Roosendaal sturen. Dat moet toch wel beter kunnen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:00 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Ya. Want een andere vervoerder (NMBS)
Tuurlijk, domme ik ........ Maar ik weet zeker dat je daar kan overstappen met een kaartjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:08 schreef ReisT het volgende:
Nee, want die bestaan helemaal niet, de ov-chipkaart is immers een Nederlands systeem. Er is alleen een NS-paal.
En opslitsen in Roosendaal nog voordeligerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:04 schreef ReisT het volgende:
Een e-ticket kopen bij de NMBS is meestal het voordeligste.
Nee, dan koop je gewoon bij een willekeurige NS automaat een kaartje naar Antwerpen. Je kan dan de directe intercity Den Haag HS - Brussel nemen of in Roosendaal overstappen op de stoptrein Roosendaal - Antwerpen. Kaartjes via de NMBS kopen is in Roosendaal niet mogelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:29 schreef cherrycoke het volgende:
hallo luitjes, ik dank dat dit topic wel mijn vraag kwijt kan
stel je wilt naar Antwerpen met de trein via Roosendaal (want thalys is duur) moet je dan in Roosendaal een Belgisch treinkaartje kopen?
super bedankt allemaal voor de reactiesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee, dan koop je gewoon bij een willekeurige NS automaat een kaartje naar Antwerpen. Je kan dan de directe intercity Den Haag HS - Brussel nemen of in Roosendaal overstappen op de stoptrein Roosendaal - Antwerpen. Kaartjes via de NMBS kopen is in Roosendaal niet mogelijk.
Van mij ook gefeliciteerd! Wat wordt je standplaats?quote:
Oepsie bij Driebergen.twitter:jorritcats twitterde op vrijdag 27-06-2014 om 15:20:27Hallo @NS_online ik sta op station Driebergen-Zeist en er ligt vlakbij een boom op het spoor. Wat moet ik doen? http://t.co/W8cPQGyITt reageer retweet
Dus bovenleiding bij ede en een boom bij driebergen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:46 schreef Ajaxfan het volgende:
Oepsie bij Driebergen.twitter:jorritcats twitterde op vrijdag 27-06-2014 om 15:20:27Hallo @NS_online ik sta op station Driebergen-Zeist en er ligt vlakbij een boom op het spoor. Wat moet ik doen? http://t.co/W8cPQGyITt reageer retweet
Je zou denken dat alle bomen daar wel weg zijn onderhand.. Ligt vaak genoeg een boom op het spoor. Of herplanten ze m weer?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:01 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik begrijp nu wel waarom daar bij storm snel bomen op het spoor liggen. Wat een knudde plek zo.
Dat hebben ze gedaanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:17 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Zou het serieus iets voor ProRail vinden om alle bomen in een straal van x meter te kappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |