Zeker. Ik heb gister op Schiphol - Leeuwarden (met overstap in Zwolle) geen enkele controle gehadquote:Op zondag 29 juni 2014 17:42 schreef greavy het volgende:
[..]
sinds Arriva daar rijdt, heb ik altijd controle daar.
Thuiskomst met 5 controles. Een mooie vangst.
Ik rijd er net voorbij :p Maar had er idd vaker goede dingen over gehoord.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:44 schreef greavy het volgende:
[..]
hier ook niet zoveel. Dordrecht - Breda - Zwolle - Mariënberg (lunchen bij Spoor 7 in het stationsgebouw) - Almelo - Utrecht - Rotterdam - Dordrecht. Straks ook ff berekenen.
Ja, ik ga serieus naar Mariënberg om te lunchen. Die uitsmijters zijn daar verrukkelijk.
Ook het Sallands Beenhammetje voor het avondeten is aan te raden. Een heerlijk streekgerecht.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik rijd er net voorbij :p Maar had er idd vaker goede dingen over gehoord.
Ik vind het trouwens nog best druk in de trein op dit moment. Hoopte dat iedereen aan de buis zou zijn gekluisterd
Het is een heel leuk lijntje, inderdaad. Waarom er nog treinen rijden, geen idee, ik kan me niet voorstellen dat dat ding ooit kostendekkend is.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:24 schreef Fixers het volgende:
Vanwege werkzaamheden reed de een van de sprinters Hilversum-Utrecht via Baarn en Soest. Ik had dus de toeristische route vandaag. Wel een beetje apart stukje spoor, zo'n enkel lijntje door de bossen en woonwijken op een dijkje. Met overal overwegen en overpaden. Het is net zo'n pretparktreintje. Het is koddig gewoon.Waarom hebben ze dat lijntje niet al opgedoekt en vervangen door bussen?
Thalys rijdt wel, maar met aanpassingen.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:41 schreef greavy het volgende:
Vanwege de aangekondigde staking in België vanaf 22:00 heeft DB alle ICE's uit de planner gehaald tussen Keulen en Brussel. De allerlaatste rijdt niet, en morgen rijdt er ook niks.
De laatste Thalys van Amsterdam naar Parijs zal vanavond niet rijden.quote:Thalys 9394, Amsterdam C vertrek om 20:18 uur, naar Parijs, zal op zondag 29 juni NIET rijden door de staking.
LOL.twitter:GVBnieuws twitterde op zondag 29-06-2014 om 20:07:33Museumplein ontploft zo van vreugde dat onze trams moeten omrijden. Dat begrijpt u vast wel. #nedmex reageer retweet
Zeg alsjeblieft dat dit geen persiflage-account isquote:Op zondag 29 juni 2014 20:12 schreef James1988 het volgende:
LOL.twitter:GVBnieuws twitterde op zondag 29-06-2014 om 20:07:33Museumplein ontploft zo van vreugde dat onze trams moeten omrijden. Dat begrijpt u vast wel. #nedmex reageer retweet
Dit is het echte GVB-account.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dit geen persiflage-account is
Wahahaquote:Op zondag 29 juni 2014 20:12 schreef James1988 het volgende:
En hoe:quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aldus hun Twitter rijden ze weer en is het groot feest
twitter:GVBnieuws twitterde op zondag 29-06-2014 om 20:34:28Hoor net dat we weer langs de feestvreugde bij het museumplein mogen rijden. Mensen. Wat een feest! reageer retweet
Hoe werkt dat eigenlijk? Eén keer heen en terug en je bent er?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:29 schreef Monopoly het volgende:
Nachtdienst. Kijken of ik deze week wegbekendheid kan uitbreiden naar Onnen-Noord en de boog. Dan kan ik zelf ook driehoeken
Ho ho, moet je niet te licht over denken. Ook goed uit je hoofd leren in welke volgorde de hectometerborden staanquote:Op zondag 29 juni 2014 22:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk? Eén keer heen en terug en je bent er?
Ja dat lijkt me zeer belangrijk!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ho ho, moet je niet te licht over denken. Ook goed uit je hoofd leren in welke volgorde de hectometerborden staan
overwegen, seinen, etc.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ho ho, moet je niet te licht over denken. Ook goed uit je hoofd leren in welke volgorde de hectometerborden staan
Ik ben 5x op station Rijssen en 6x op station Goor geweest vandaagquote:Op zondag 29 juni 2014 17:44 schreef greavy het volgende:
[..]
hier ook niet zoveel. Dordrecht - Breda - Zwolle - Mariënberg (lunchen bij Spoor 7 in het stationsgebouw) - Almelo - Utrecht - Rotterdam - Dordrecht. Straks ook ff berekenen.
Ja, ik ga serieus naar Mariënberg om te lunchen. Die uitsmijters zijn daar verrukkelijk.
In Rijssen mogen ze natuurlijk ook niet reizen op zondagquote:Op zondag 29 juni 2014 23:13 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik ben 5x op station Rijssen en 6x op station Goor geweest vandaag![]()
Acht uur gewerkt (waarvan zes uur effectief gereden) en in totaal wel negen reizigers gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |