Toch vond ik die doelwissel in '94 wel spectaculair. Kunnen we dat in Europa ook?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:29 schreef Ringo het volgende:
Ze heeft natuurlijk gelijk.
Sinds de VS het WK in 1994 hebben georganiseerd, is het land langzaam maar zeker in verval geraakt.
Ook tof dat ze het voor de negers opneemt.
Ann Coulter
Alleen bij doelen die niet in het gras zijn verankerd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch vond ik doelwissel in '94 wel spectaculair. Kunnen we dat in Europa ook?
Ja, maar die kritiek komt van iemand die honkbal verheerlijkt, en ik weet niet of je het weet, maar als het daar onbeslist blijft in de reguliere innings, kan het zomaar eens zijn dat de hele wedstrijd tweeenhalf of drie uur gaat duren, dus wat duur van een wedstrijd betreft kan die muts beter haar bek houden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:17 schreef dick_laurent het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik het met een puntje van haar column eens ben?
De lengte van een voetbalwedstrijd. 90 minuten, plus vaak 3/4 minuten extra tijd vind ik ook gewoon too much.
Als een voetbalwedstrijd gewoon 60 minuten zou duren, dus 30 minuten per helft, zouden de spelers nķg meer voluit kunnen gaan, want...meer energie over, en er zouden waarschijnlijk meer doelpunten vallen.
Ik kijk graag voetbal, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb al ZO VAAK gehad dat ik ergens vanaf de 75e minuut begin te denken van, okee... klaar nu, get on with it....
Sure, je hebt ook heus wedstrijden die tot de 94e minuut razend spannend zijn, maar eerlijk is eerlijk, bij het merendeel van de wedstrijden is vanaf de 75e minuut de meeste pit wel eruit.
En die duidelijk moneyball niet gezien bzw begrepen heeftquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, maar die kritiek komt van iemand die honkbal verheerlijkt, en ik weet niet of je het weet, maar als het daar onbeslist blijft in de reguliere innings, kan het zomaar eens zijn dat de hele wedstrijd tweeenhalf of drie uur gaat duren, dus wat duur van een wedstrijd betreft kan die muts beter haar bek houden.
Nee niet haar bek houden. Hilarisch hoe dom mensen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, maar die kritiek komt van iemand die honkbal verheerlijkt, en ik weet niet of je het weet, maar als het daar onbeslist blijft in de reguliere innings, kan het zomaar eens zijn dat de hele wedstrijd tweeenhalf of drie uur gaat duren, dus wat duur van een wedstrijd betreft kan die muts beter haar bek houden.
Een levensechte troll inderdaad, en ze verkoopt er nog boeken mee ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
, meer heb ik eigenlijk niet over die Ann te zeggen.
Ach, dat zit maarten van rossum, jan mulder of poep van het hek ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
.
Dat mens zit zo vol haat, agressie en vooroordelen, dat is bijna niet te beseffen.
.
Ook dat is waar voor maarten van rossum, jan mulder of poep van het hekquote:En als ze het nou alleen bij onzinnig voetbal commentaar hield... maar juist haar politieke diarree wordt door bepaalde bevolkingsgroepen als zoete koek gegeten, als ze maar hard genoeg schreeuwt.
Dat is niet waar, bij deze drie is het hoogstens een ergernis, waarbij ze een deel van de dingen die ze zeggen niet eens serieus menen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach, dat zit maarten van rossum, jan mulder of poep van het hek ook.
[..]
Ook dat is waar voor maarten van rossum, jan mulder of poep van het hek
Ierland aan de naam te horen. Een land waar de rugbyspelers gewoon in een shirt en korte broek spelen, in tegenstelling tot die vadsige american footballspeler waar ze zo vol van is met hun full body armour en helm.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee niet haar bek houden. Hilarisch hoe dom mensen kunnen zijn.
Uren kijken naar Baseball. Wachten op die ene goede slag door de native Amerikaan.
Ben wel benieuwd uit welk land haar voorouders komen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, bij deze drie is het hoogstens een ergernis, waarbij ze een deel van de dingen die ze zeggen niet eens serieus menen.
Een papzak op de eerste plaats bij de amerikanen. toepasselijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:59 schreef tong80 het volgende:
No. Athlete (1st place) Pts
1. Babe Ruth (5) 1551
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:30 schreef Deckard het volgende:
[..]
Een papzak op de eerste plaats bij de amerikanen. toepasselijk.
Zie jij Bob Beamon ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:12 schreef Ringo het volgende:
Ja, de Amerikanen hebben nu eenmaal een rijke sportcultuur.
Ik vind het ook fantastisch om naar te kijken, ben al voor zolang ik me kan herinneren een Yankees fan, alleen die argumenten van dat wijf zijn zijn zo doorzichtig dat het op je lachspieren gaat werken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:09 schreef popolon het volgende:
Baseball duurt soms vier uur, toch vind ik 't geweldig. Het is geen sport die je kijkt, het is een achtergrond sport.Beetje klooien op de computer, pakt een pilsje of vijf, baseball op de achtergrond. Heerlijk.
En soms zijn er grappige momenten zoals gisteravond:
Dat zijn geen Amerikanen, daarom worden ze niet genoemd. Dat is hetzelfde als ze zo'n verkiezing hebben van de mooiste vrouwen op aarde, dan zou je ook bijna de indruk krijgen dat er alleen daar mooie dames wonen en in de rest van de wereld alleen lelijke muppets.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie jij Bob Beamon ?
Of Abebe Bikila ?
Of Lasse Viren ?
Of Karch Kiraly ?
Of Björndalen ?
Of Waldner ?
Of Stenmark ?
Wel RVPquote:Do they even have MVPs in soccer?
Nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:53 schreef MakkieR het volgende:
Hebben Amerikanen eigenlijk wel het besef hoe groot het voetbal is over de hele wereld?
Logisch. Ze hebben weinig besef van de rest van de wereld. Niet dat de gemiddelde Nederlander nou zo'n globetrotter is, maar dit maakt maar weer eens duidelijk dat zij gewoon stil moet zijn over dingen waar ze geen verstand van heeft.quote:
Het is voor hen al gauw irrelevant. Vanuit hun perspectief logisch. De gemiddelde Nederlander kan Belize ook niet op de kaart aanwijzen, laat staan de hoofdstad noemen.quote:Op zondag 29 juni 2014 09:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Logisch. Ze hebben weinig besef van de rest van de wereld. Niet dat de gemiddelde Nederlander nou zo'n globetrotter is, maar dit maakt maar weer eens duidelijk dat zij gewoon stil moet zijn over dingen waar ze geen verstand van heeft.
Dat is waar. De gemiddelde Nederlander schrijft echter geen hautaine column over Belizequote:Op zondag 29 juni 2014 09:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is voor hen al gauw irrelevant. Vanuit hun perspectief logisch. De gemiddelde Nederlander kan Belize ook niet op de kaart aanwijzen, laat staan de hoofdstad noemen.
Zo klopt iequote:Op zondag 29 juni 2014 10:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is waar. De gemiddelde Nederlander schrijft echter geen hautaine column over BelizeHet is niet erg als je onwetend bent, veel Europeanen weten ook vrij weinig van Amerika, maar als je dan kritiek levert moet je wel weten waarop en niet je blinde Amerika haat en superioriteitscomplex etaleren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |