Ja hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:11 schreef Luigi het volgende:
[..]
Troll tegen troll, veel plezier he mannen. Ruimen jullie zelf de bende op?
Na, eerder hoe volledig amerikanen de rest van de wereld niet snappenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:15 schreef Momo... het volgende:
Deze vrouw is wel typisch wat de wereld haat aan Amerika
Waardoor de wereld Amerika weer haat, het ene resulteert in het andere.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, eerder hoe volledig amerikanen de rest van de wereld niet snappen
Eigenlijk is het wel goed dat voetbal niet de nr1 sport in Amerika is, ze zouden denk ik de hele voetbalwereld verneuken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een tyfushoer zeg.
Haten op voetbalEn dan wel die pure aids als handegg en honkbal leuk vinden wat echt niemand boeit behalve Amerikanen.
quote:• You can't use your hands in soccer. (Thus eliminating the danger of having to catch a fly ball.) What sets man apart from the lesser beasts, besides a soul, is that we have opposable thumbs. Our hands can hold things. Here's a great idea: Let's create a game where you're not allowed to use them!
Ideale van het huidige voetbal is dat alle toppers in Europa spelen inderdaad. Die mensen in zuid Amerika kunnen voor het eerst in vele jaren alle topspelers in actie zien.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:15 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel goed dat voetbal niet de nr1 sport in Amerika is, ze zouden denk ik de hele voetbalwereld verneuken.
Dat lukt ook prima zonder. Netzoals we zonder Amerika ook oorlogen, debielen, spionnen, dictators, etc, hadden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:15 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel goed dat voetbal niet de nr1 sport in Amerika is, ze zouden denk ik de hele voetbalwereld verneuken.
Denk dat Fifa corruptie dan wel zou worden aangepaktquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:15 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Tja, Sarcasme of ironie blijft moeilijk voor amerikanen, zeker de conservatievenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:53 schreef quo_ het volgende:
Ik vond het wel humoristisch tot aan het gedeelte over metric.
Die heks meent het dus allemaal echt !
Amerikanen die iets meer geleerd hebben dan middelbare school snappen de logica en waarde van het SI en schamen zich eigenlijk voor het antieke Imperial dat ze moeten hanteren.
Een soort Maarten van Rossem, maar dan (extreem)rechts.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.anncoulter.com/columns/2014-06-25.html
Ze is schrijver/publicist. Ze schrijft regelmatig veelgelezen boeken en is te gast in talkshows.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |