Ja hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:11 schreef Luigi het volgende:
[..]
Troll tegen troll, veel plezier he mannen. Ruimen jullie zelf de bende op?
Na, eerder hoe volledig amerikanen de rest van de wereld niet snappenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:15 schreef Momo... het volgende:
Deze vrouw is wel typisch wat de wereld haat aan Amerika
Waardoor de wereld Amerika weer haat, het ene resulteert in het andere.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, eerder hoe volledig amerikanen de rest van de wereld niet snappen
Eigenlijk is het wel goed dat voetbal niet de nr1 sport in Amerika is, ze zouden denk ik de hele voetbalwereld verneuken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een tyfushoer zeg.
Haten op voetbalEn dan wel die pure aids als handegg en honkbal leuk vinden wat echt niemand boeit behalve Amerikanen.
quote:• You can't use your hands in soccer. (Thus eliminating the danger of having to catch a fly ball.) What sets man apart from the lesser beasts, besides a soul, is that we have opposable thumbs. Our hands can hold things. Here's a great idea: Let's create a game where you're not allowed to use them!
Ideale van het huidige voetbal is dat alle toppers in Europa spelen inderdaad. Die mensen in zuid Amerika kunnen voor het eerst in vele jaren alle topspelers in actie zien.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:15 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel goed dat voetbal niet de nr1 sport in Amerika is, ze zouden denk ik de hele voetbalwereld verneuken.
Dat lukt ook prima zonder. Netzoals we zonder Amerika ook oorlogen, debielen, spionnen, dictators, etc, hadden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:15 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel goed dat voetbal niet de nr1 sport in Amerika is, ze zouden denk ik de hele voetbalwereld verneuken.
Denk dat Fifa corruptie dan wel zou worden aangepaktquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:15 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Tja, Sarcasme of ironie blijft moeilijk voor amerikanen, zeker de conservatievenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:53 schreef quo_ het volgende:
Ik vond het wel humoristisch tot aan het gedeelte over metric.
Die heks meent het dus allemaal echt !
Amerikanen die iets meer geleerd hebben dan middelbare school snappen de logica en waarde van het SI en schamen zich eigenlijk voor het antieke Imperial dat ze moeten hanteren.
Een soort Maarten van Rossem, maar dan (extreem)rechts.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.anncoulter.com/columns/2014-06-25.html
Ze is schrijver/publicist. Ze schrijft regelmatig veelgelezen boeken en is te gast in talkshows.
Ik maak d'r aan het huilen opdat ze smeekt om voetbal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:57 schreef beantherio het volgende:
Ah, Ann Coulter. Ik denk dat ze het heel leuk zou doen op dit forum.
PJ o'Rourke heeft vreselijk grappige en intelligente boeken geschrevenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een soort Maarten van Rossem, maar dan (extreem)rechts.
Komt echt alleen maar stront uit dat soort mensen. Ga wat anders doen, schrijven kun je niet.
Ik heb geen idee wie het is, maar ik geloof je.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
PJ o'Rourke heeft vreselijk grappige en intelligente boeken geschreven
En is een erg vermakelijk panellid op de NPR news-quiz Wait, wait, don't tell me.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
PJ o'Rourke heeft vreselijk grappige en intelligente boeken geschreven
Ah, die ken ik niet, moet ik eens in youtube bekijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En is een erg vermakelijk panellid op de NPR news-quiz Wait, wait, don't tell me.
Weet niet of je Wait, wait daar vindt. Is wel overal in podcast-vorm te vinden. Elke zaterdagavond een nieuwe aflevering. Afgelopen zaterdag was O'Rourke er weer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Ah, die ken ik niet, moet ik eens in youtube bekijken
Ja dat snap ik, maar daarvoor stelt ze dat alleen immigranten (nieuwe Amerikanen) voetbal kijken. Dus ze zegt dat iedereen die voetbal kijkt geen Engels spreektquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:59 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Nee, ze hoopt dat de "nieuwe" Amerikanen (dus immigranten), naast het feit dat ze Engels moeten leren, hun voetbalfetish opgeven.
quote:Orwellian_Dilemma walker442 • a day ago
No. I get the point. You can teach malnourished A_frican villagers how to kick an empty can between two stumps and that supposedly makes soccer a grand sporting event.
In fact, it only proves that it is a game played by people with IQ's south of 85, suffering from malnutrition and malaria, whose primary goals in a day are (1) to keep their daughters from being kidnapped by roving bands of mu_slim terrorists; and (2) to try to grab some of the local road_kill before the hyenas arrive.
quote:You can't use your hands in soccer. (Thus eliminating the danger of having to catch a fly ball.) What sets man apart from the lesser beasts, besides a soul, is that we have opposable thumbs.
En dan vooral die ene user die er ook nog eens Benito Mussolini bij haalt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
http://dailycaller.com/20(...)stime-hating-soccer/
De comments op deze website nav deze blog! Geweldig!
[..]
Zo klopt iequote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:53 schreef MakkieR het volgende:
Hebben Amerikanen eigenlijk wel het besef hoe groot het voetbal is over de hele wereld is?
Die kijken amper buiten de landsgrenzen. Die denken dat Denemarken de hoofdstad van Brussel is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:53 schreef MakkieR het volgende:
Hebben Amerikanen eigenlijk wel het besef hoe groot het voetbal is over de hele wereld?
Alsof een gemiddelde Amerikaan weet wat de hoofdstad van Noord-Holland is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:56 schreef Ringo het volgende:
Alsof de gemiddelde Europeaan weet wat de hoofdstad van Kansas is.
Is me ontgaan. Wie ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:58 schreef Ringo het volgende:
Wij hebben sportjournalisten die verontwaardigd zijn als een Afrikaanse arbiter "onze" wedstrijd tegen Chili mag fluiten.
Vraag een Europeaan (of Amerikaan) naar de hoofdstad van Tsjaad.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:03 schreef tong80 het volgende:
Alsof een gemiddelde Amerikaan weet wat de hoofdstad van Noord-Holland is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |