Vervolgen en Suarez in 1 zin kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:40 schreef Jochie1900 het volgende:
We vervolgen met: Luis Suarez is een fenomeen
Haha die is wel leukquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vervolgen en Suarez in 1 zin kan ik wel waarderen.
Jawel, Chiellini beseft natuurlijk ook wel dat er heel weinig aan de hand was. En dat hij het natuurlijk wat erger probeerde te maken dan het was. Maar hij had ook niet verwacht dat Suarez zo'n belachelijke straf voorgeschoteld zou krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Chiellini beseft natuurlijk ook wel dat er heel weinig aan de hand was.
In feite gebeurde er ook weinig, een kleine tandafdruk had Chiellini in z'n schouder. Geen zware blessure of iets dergelijks.quote:
Ik vind vooral de straf die hij in de Engelse competitie krijgt absurd. Dit gebeurt op een wereldbeker, dat je hem dan schorst voor internationale wedstrijden, OK, daar kan ik het helemaal mee eens zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:03 schreef GwaiLow het volgende:
Zelfs Chiellini vind de straf te hoog. Dat zegt wel heel erg veel.
Die logica snap ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
In feite gebeurde er ook weinig, een kleine tandafdruk had Chiellini in z'n schouder. Geen zware blessure of iets dergelijks.
Alleen het bizarre van dit gedrag en het feit dat dit al de derde keer is, maakt de straf wel terecht.
De straf is vooral zwaar uitgepakt omdat het de 3e keer is, met andere woorden; hij heeft het niet afgeleerd terwijl hij voldoende tijd en mogelijkheden heeft gehad om het af te leren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die logica snap ik niet helemaal.
Als een speler tegen de paal gaat staan plassen (wat redelijk bizar is), dan gaan we die zwaarder straffen als iemand die een ander een dubbele beenbreuk schopt?
Er zijn genoeg voorbeelden te vinden van spelers die 3 keer (of veel vaker) in de fout zijn gegaan (ook zonder bal in de buurt), maar een straf van 4 maanden krijgen ze daar nooit voor, terwijl de ernst van de overtreding nou niet echt zwaar te noemen is. Hooguit bizar en afwijkend.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:53 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
De straf is vooral zwaar uitgepakt omdat het de 3e keer is, met andere woorden; hij heeft het niet afgeleerd terwijl hij voldoende tijd en mogelijkheden heeft gehad om het af te leren.
Bijten is ook iets anders dan een harde tackle inzetten, bijten doet Suarez terwijl de bal niet eens in de buurt is, het is dus pure mishandeling.
Dat is ook de impact van de media en hype om hem heen en fifa wil hem als voorbeeld stellen, maar goed; 3x bijten is ook heel bizar en afwijkend en mijns inziens een prima straf. Zul je zien dat straks als hij weer mag spelen, dat ie zich weer gaat misdragen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden te vinden van spelers die 3 keer (of veel vaker) in de fout zijn gegaan (ook zonder bal in de buurt), maar een straf van 4 maanden krijgen ze daar nooit voor, terwijl de ernst van de overtreding nou niet echt zwaar te noemen is. Hooguit bizar en afwijkend.
Wat is dit nu weer voor rare aanval? Die vent is waarschijnlijk gewoon geschift. Hij lijkt niet te kunnen relativeren en gedraagt zich als een wild beest in het bos. Ik zie hem nog wel een keer iemand in z'n strot bijten als het zo doorgaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:34 schreef Taxandria het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf dit zo'n mooie tackle vinden, heeft ook weinig te maken met voetbal, maar hij gaat er zo enorm fanatiek in met z'n volle gewicht naar de grond, daarom misschien zo mooi, zo weinig met voetbal te maken dat het zo vreemd lijkt enigszins.
Doe jezelf een plezier en praat nooit meer over voetbal of voetballersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor rare aanval? Die vent is waarschijnlijk gewoon geschift. Hij lijkt niet te kunnen relativeren en gedraagt zich als een wild beest in het bos. Ik zie hem nog wel een keer iemand in z'n strot bijten als het zo doorgaat.
Welke wedstrijd was dit? Dat weet jij welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor rare aanval? Die vent is waarschijnlijk gewoon geschift. Hij lijkt niet te kunnen relativeren en gedraagt zich als een wild beest in het bos. Ik zie hem nog wel een keer iemand in z'n strot bijten als het zo doorgaat.
Dit is gewoon worstelen, geen voetbal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:34 schreef Taxandria het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf dit zo'n mooie tackle vinden, heeft ook weinig te maken met voetbal, maar hij gaat er zo enorm fanatiek in met z'n volle gewicht naar de grond, daarom misschien zo mooi, zo weinig met voetbal te maken dat het zo vreemd lijkt enigszins.
Sterk weerwoord, wauw.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en praat nooit meer over voetbal of voetballers
Denk dat elke club in de wereld daar toch anders over denkt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:50 schreef Lkw het volgende:
[..]
Sterk weerwoord, wauw.
Het laatste filmpje uit de OP laat voldoende zien wat voor figuur Suarez is. Inmiddels ben ik van mening veranderd: die man mag van mij levenslang geschorst worden. Op dit soort idioten zit niemand te wachten, noch binnen noch buiten de lijnen.
Jij ook, het staat in het gifje.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:46 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dit? Dat weet jij wel
Ga toch weg, ik vind het fanatiek maar dat maakt je niet meteen geschift, een volkstribunaal is niet geschikt om hierover te oordelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat mag elke club ter wereld zich flink aantrekken dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat elke club in de wereld daar toch anders over denkt.
Nou en.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:46 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dit is gewoon worstelen, geen voetbal.
Kijk het laatste filmpje uit de OP eens. Dat gaat verder dan hard of fanatiek spelen. Wat een idioot.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:55 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Ga toch weg, ik vind het fanatiek maar dat maakt je niet meteen geschift, een volkstribunaal is niet geschikt om hierover te oordelen.
Van mijn part mogen ze hem voor het leven schorsen als ze dat dan ook consequent doen bij andere spelers die gemeen spelen, ellebogen uit delen of mensen bewust een gebroken been proberen te schoppen. Ik neem aan dat je onder andere Steven Defour en Antonio Valencia ook hebt gezien de afgelopen dagen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
Kijk het laatste filmpje uit de OP eens. Dat gaat verder dan hard of fanatiek spelen. Wat een idioot.
Je kan zo'n worstelworpje toch niet vergelijken met een elleboog of gebroken botten. Ik vraag me eigenlijk ook af of je bijten daarmee kan vergelijken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van mijn part mogen ze hem voor het leven schorsen als ze dat dan ook consequent doen bij andere spelers die gemeen spelen, ellebogen uit delen of mensen bewust een gebroken been proberen te schoppen. Ik neem aan dat je onder andere Steven Defour en Antonio Valencia ook hebt gezien de afgelopen dagen?
Dat worstelworpje is geel en verder spelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:02 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Je kan zo'n worstelworpje toch niet vergelijken met een elleboog of gebroken botten. Ik vraag me eigenlijk ook af of je bijten daarmee kan vergelijken.
En aandacht = geld.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:08 schreef theunderdog het volgende:
Negatieve aandacht is ook aandacht..
Suarez.
Had deze post gisteren al verwacht.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
4 maanden, best lang voor iemand die niet geschorst kon worden.
GGMM
quote:http://www.telegraaf.nl/t(...)laten_helpen___.html
'Suarez moet zich laten helpen'
Luis Suarez moet zich laten behandelen voor zijn gedragsproblemen. Dat vindt secretaris-generaal Jrme Valcke van de FIFA. 'Ik weet niet of zoiets bestaat, maar hij moet beslist iets doen aan zijn gedrag, want dat is duidelijk niet in de haak."
De FIFA heeft Suarez voor 9 interlands geschorst vanwege het bijten van een tegenstander in het WK-duel met Itali. Ook mag de spits van Liverpool 4 maanden lang geen voetbalgerelateerde activiteiten uitoefenen. Valcke is het eens met die schorsing.
"Als het de eerste keer is, dan is het een incident. Als het vaker gebeurt dan is het meer dan een incident. Dat verklaart de sanctie, het moet ook een voorbeeldfunctie hebben", aldus Valcke.
Ik zou ze boycotten als ik jou was. Nooit meer kijken naar een evenement wat ze organiseren als protest. Gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:52 schreef Ringo het volgende:
Kijk, de driedelige diknekken van de FIFA spelen psycholoog. Alles om het publiek ervan te vergewissen dat zij wl normaal doen. Fatsoenlijke mensen onder elkaar. En n gek voetballertje.
[..]
Hypocriete kankerclub.
Zie je dat het werkt, het fatsoensoffensief van de broodcoke&spelenmaffia.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou ze boycotten als ik jou was. Nooit meer kijken naar een evenement wat ze organiseren als protest. Gewoon omdat het kan.
Niet zo hypocriet doen. Als je zo'n intense afkeer hebt van de FIFA, dan moet je ze gewoon boycotten op elke manier die je kunt. Geen WK meer kijken dus voor jou....of anderen niet hypocriet noemen, terwijl je het zelf ook bent.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zie je dat het werkt, het fatsoensoffensief van de broodcocacola-en-spelenmaffia.
Gezien jouw taalgebruik ben jij iig geen keurige heer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:09 schreef Ringo het volgende:
Want die ouwe kankerschoften zijn eigenlijk keurige heren, bedoel je?
Had ik gisteren al gedaanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had deze post gisteren al verwacht.
Maar ik zat een beetje fout, ja.
Liever niet in sommige gevallen!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef Kingstown het volgende:
Gezien jouw taalgebruik ben jij iig geen keurige heer.
Dat is jouw goed recht. Je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen. Het gaat mij om de FIFA, die roedel mafiose proleten, die een minor incident als dit met beide handen aangrijpt, om deze daarna in onschuld te wassen.quote:Als ik ergens een enorme afkeer van heb, dan doe ik op geen enkele manier nog zaken met zo iemand.
Ben je de advocaat van Blatter, of wat?quote:Jij wel, dus iets minder hoog van de toren blazen over hypocrisie zou je wel passen, als je het zelf net zo hard bent.
lul niet zo slap.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Liever niet in sommige gevallen!
[..]
Dat is jouw goed recht. Je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen. Het gaat mij om de FIFA, die roedel mafiose proleten, die een minor incident als dit met beide handen aangrijpt, om deze daarna in onschuld te wassen.
En het volk klapt braaf met hen mee, de nobele heren. Alles vergeten ineens: omkoopschandalen, witwaspraktijken, belastingontduiking, roofhandel. Nobele heren met hart voor de sport! Die zo in diskrediet is gebracht, ja nou en of!
[..]
Ben je de advocaat van Blatter, of wat?
Ze vonden het anders geen probleem om een speler die meerdere malen op benen stompte en kopstoten uitdeelde te belonen met een gouden bal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:23 schreef kansichtloos het volgende:
[..]
lul niet zo slap.
Omdat de FIFA (net als enige andere organisatie van dat formaat overigens) een aantal nare trekjes heeft moet het maar normaal zijn om mensen in frustratie te bijten?
Met die mensen is niet zoveel mis, ze zijn gedeformeerd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:33 schreef Tweek het volgende:
Tuurlijk het is absurd, het is een overtreding, het hoort niet op het veld thuis en hij moet gestraft worden. Maar als dit erger is als opzettelijk gebroken neuzen, herhaaldelijke kopstoten, been brekende tackels, spelers die in coma raken, spelers waarbij zuurstof moet worden toegediend, dan vraag ik me af wat er mis is met mensen die de straf niet hoog genoeg vonden of passend.
Mee eens.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:53 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
De straf is vooral zwaar uitgepakt omdat het de 3e keer is, met andere woorden; hij heeft het niet afgeleerd terwijl hij voldoende tijd en mogelijkheden heeft gehad om het af te leren.
Bijten is ook iets anders dan een harde tackle inzetten, bijten doet Suarez terwijl de bal niet eens in de buurt is, het is dus pure mishandeling.
Die Hannibal is toch geen bestaand persoon toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Hannibal Lecter: 'ik ben geen kannibaal, ik dacht dat het zure zult was'
Nopequote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:04 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Die Hannibal is toch geen bestaand persoon toch?
nou nou nouquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:09 schreef Ringo het volgende:
Want die ouwe kankerschoften zijn eigenlijk keurige heren, bedoel je?
Die keus heb je niet als clubteam. Je mag niet weigeren om spelers af te staan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:08 schreef superniger het volgende:
Dit is wel een goed argument voor clubteams om geen internationals meer af te staan.
Gewoon met de hele competitie afspreken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die keus heb je niet als clubteam. Je mag niet weigeren om spelers af te staan.
Stel je voor dat je speler opeens gaat bijten ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:08 schreef superniger het volgende:
Dit is wel een goed argument voor clubteams om geen internationals meer af te staan.
Idd. goede vergelijkingen, als Suarez gewoon een elleboog uitdeelde was het geel of rood en was het wk voor hem niet eens voorbij. Het is puur dat bijten, en mij ook een raadsel waarom hij daar steeds voor kiest. Hij zou makkelijker kunnen wegkomen met een harde tackle of elleboogie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bijten is gewoon iets onnatuurlijks. Dingen die gewoon heel vreemd zijn roepen weerzin op.
Over een zwerver pissen of hem tegen z'n kop slaan. Tegen z'n kop slaan is meer letsel maar dat pissen is gewoon weerzinwekkend. En zo zijn er nog wel meer dingen die qua fysiek effect voor mensen meevallen maar toch als erger worden ervaren. Naar mensen spugen, rukken in een bus, dieren mishandelen, wildpoepen, de Toppers, etc.
Allemaal van die dingen waardoor je twijfelt aan de menselijkheid van dat soort figuren.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bijten is gewoon iets onnatuurlijks. Dingen die gewoon heel vreemd zijn roepen weerzin op.
Over een zwerver pissen of hem tegen z'n kop slaan. Tegen z'n kop slaan is meer letsel maar dat pissen is gewoon weerzinwekkend. En zo zijn er nog wel meer dingen die qua fysiek effect voor mensen meevallen maar toch als erger worden ervaren. Naar mensen spugen, rukken in een bus, dieren mishandelen, wildpoepen, de Toppers, etc.
Allemaal van die dingen waardoor je twijfelt aan de menselijkheid van dat soort figuren.
Bron voetbalzone.nlquote:‘Surez beet acht spelers, deelde kopstoot uit en gooide paraplu naar Jans’
Luis Surez is voor de derde keer in zijn profloopbaan geschorst voor het bijten van een tegenstander en de Engelse tabloids smullen van het verhaal. De kranten duiken dieper in de geschiedenis van Surez en halen een aantal bizarre gebeurtenissen naar boven. Zo zou Surez in totaal al acht mensen hebben gebeten, heeft hij tussendoor een kopstoot uitgedeeld en gooide hij met een paraplu naar (toenmalig) FC Groningen-trainer Ron Jans.
De Daily Star is in de geschiedenis van Surez gedoken en heeft ‘onderzoek’ gedaan naar de tijd van Surez in Uruguay. Hij werkte er zijn jeugdopleiding af en speelde een jaar in de hoofdmacht van Nacional, alvorens FC Groningen hem naar Europa haalde. In zijn tijd in Uruguay heeft Surez volgens de krant al vijf keer iemand gebeten. Daarna zette hij zijn tanden in achtereenvolgens Otman Bakkal, Branislav Ivanovic en Giorgio Chiellini, wat een totaal maakt van acht.
De Daily Mirror schrijft dat Surez in zijn eerste wedstrijd na zijn schorsing voor het bijten van Ivanovic ook flink over de schreef is gegaan. Liverpool speelde achter gesloten deuren een oefenwedstrijd tegen Burnley en Surez kreeg het aan de stok met tegenstander Tom Anderson. Surez gaf Anderson een kopstoot en ook na de wedstrijd hadden de twee ruzie. Burnley won de oefenwedstrijd met 2-0 en Liverpool had beelden gemaakt van de wedstrijd, die later door Burnley werden opgevraagd. ‘Toevalligerwijs’ was de kopstoot van Surez weggeknipt en beide clubs spraken af het incident in de doofpot te stoppen.
Dezelfde krant claimt ook een interview met Jans, die bij FC Groningen trainer was van Surez. Jans baalt van het gedoe rond de Uruguayaan, omdat hij veel respect heeft voor de speler Surez. Toch haalt Jans een incident aan bij de Trots van het Noorden. “Hij was mijn steraanvaller, maar ik verbande hem naar het tweede. Hij deed niets op de training. Hij was niet fit en dat vertelde ik hem ook. Een andere keer wisselde ik hem. Het regende, hij pakte een paraplu en gooide het ding naar mijn hoofd. Natuurlijk, spelers hebben driftbuien, maar bijten? Dat is walgelijk.”
Schrijf Liverpool bond aan. Wellicht levert het je moeder een gratis reisje Engeland opquote:Op zondag 29 juni 2014 13:06 schreef Ole het volgende:
Mijn broer had ooit een 'bijtperiode' ik was 3. Mijn moeder was zo boos, pakte zijn arm en beet erin. Deed pijn. Hij heeft nooit meer gebeten.
zou leuk zijn!quote:Op zondag 29 juni 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schrijf Liverpool bond aan. Wellicht levert het je moeder een gratis reisje Engeland op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |