Zullen wel veel FOK!ers zijn die het gaan kopen.quote:Sex met je iPad Het kan als man
Stel: je wil jezelf eens even goed verwennen en ondertussen naar je favoriete filmpje kijken op je iPad. Maar je hebt natuurlijk maar twee handen, dus echt gemakkelijk is het niet. Gelukkig is daar nu een oplossing voor.
Fleshlight, fabrikant van seksspeeltjes, komt met een "geheel nieuwe kijk op masturbatie en seks" op de markt. Met de splinternieuwe Fleshlight LaunchPad, een apparaat dat je aan je eigen iPad kan bevestigen, kan je jezelf onder handen nemen en ondertussen probleemloos je scherm navigeren.
Het bedrijf gebruikte hiervoor een van zijn bestsellers: een soort van opzetstuk dat gepenetreerd kan worden en de vagina nabootst. Interesse? Fleshlight hanteert voorlopig een speciale lanceerprijs. Voor amper 24,95 euro is ie van jou. iPad niet inbegrepen weliswaar.
Als 't vrouwtje echt was geweest had ze ook op en neer bewogen lijkt me.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Lijkt me kut om te kijken. Beweegt je beeld de hele tijd op een neer man.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:07 schreef zarGon het volgende:
Dit werkt toch voor geen meter..
Maak dan iets waar je lekker op kan liggen en tegelijkertijd ook in/tegen kan stoten en dus kan penetreren. Handen vrij en wel bruikbaar.
Zoiets als een echte vrouw?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:07 schreef zarGon het volgende:
Dit werkt toch voor geen meter..
Maak dan iets waar je lekker op kan liggen en tegelijkertijd ook in/tegen kan stoten en dus kan penetreren. Handen vrij en wel bruikbaar.
Je moet geen dikke pens hebben, anders zie je niks.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als 't vrouwtje echt was geweest had ze ook op en neer bewogen lijkt me.
Ik vind t wel 'n slimme uitvinding.
quote:
"cadeau doen"quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
iemand een link, 24 euro is een koopje om dit cadeau te doen
Once upon a time in Staphorstquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Heeft ie ook een mount voor op de fiets?
Ideaal voor naar werk.
Godver ...quote:
quote:
Ik wil dat uitproberen.quote:The pink, grey and white machine has a massage pipe at the front which apparently can be adjusted according to the height of its user.
Speed, frequency, amplitude and temperature are also controllable.
It has a small screen on the top which plays films for the user to help them with the extraction process.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |