En hier ook vanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef corehype het volgende:
Dan vind ik ook dat wij NL-ers een keer de originele taal in Indonesie, Suriname en co moeten leren en geen Sinterklaas meer vieren in de VS
Soberso wtf blackface vieren in de VS
Gast... waarom open je niet een topic over hem?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:14 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Waarom zijn veel 'Islamitische' landen zoals Afghanistan etc zo 'kansloos'.
Als je zo met elkaar om gaat is het gevolg vrede, volgens mij is dat toch echt wel het mooiste ter wereld. En als dat zo makkelijk zou zijn zou er niet zoveel oorlog zijn, niet waar? Dus die lat ligt behoorlijk hoog.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat is al het mooiste ter wereld? Jullie leggen de lat niet echt hoog hè?
De mooiste woorden ter wereld zijn iets als: Gewoon een beetje rustig doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:14 schreef moussie het volgende:
[..]
Als je zo met elkaar om gaat is het gevolg vrede, volgens mij is dat toch echt wel het mooiste ter wereld. En als dat zo makkelijk zou zijn zou er niet zoveel oorlog zijn, niet waar? Dus die lat ligt behoorlijk hoog.
Dat is wel een goeie. Met een grote inleiding, waarom het allemaal fout loopt in de zogenaamd 'Islamitische' landen en wat de oplossing er voor is en wat de gedachtengoed is van degenen die achter het geloof terreurdaden en moorden plegen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast... waarom open je niet een topic over hem?
Mwah, dacht meer aan 'don't worry, be happy'quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De mooiste woorden ter wereld zijn iets als: Gewoon een beetje rustig doen.
Hm.
Ik vind de afzondering van de Chinezen ook best een groot issue, de Chinese maffia is best een groot probleem in die gemeenschap. Maar ja, daar hoor je niemand over want die zijn te bang om hun mond open te trekken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je doet hier luchtig over maar dat is wel de kern van het probleem.
Nederland is tolerant (ja echt): zolang je geen stennis schopt is het goed.
quote:Veel moslims hebben echter een kronkel in hun hoofd die ervoor zorgt dat ze vaak stennis schoppen.
Doe danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:19 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie. Met een grote inleiding, waarom het allemaal fout loopt in de zogenaamd 'Islamitische' landen en wat de oplossing er voor is en wat de gedachtengoed is van degenen die achter het geloof terreurdaden en moorden plegen.
Datzelfde kun je zeggen over negers, joden, homo's of welke andere minderheidsgroep dan ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:19 schreef warp995 het volgende:
Naar mijn idee dragen de meeste moslims ook niks bij aan de samenleving. Als er bijna geen moslims waren geweest was het land er niet veel slechter aan toe geweest.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:19 schreef warp995 het volgende:
Als er bijna geen moslims waren geweest was het land er niet veel slechter aan toe geweest.
Nee want er zijn genoeg statistieken dat Marokkaanse jongeren voor meer overlast zorgen dan Joden, homo's etc.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Datzelfde kun je zeggen over negers, joden, homo's of welke andere minderheidsgroep dan ook.
De uitspraak was: als er bijna geen moslims waren geweest was het land er niet veel slechter aan toe geweest. Volgens mij klopt mijn relativering dan gewoon.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:09 schreef warp995 het volgende:
[..]
Nee want er zijn genoeg statistieken dat Marokkaanse jongeren voor meer overlast zorgen dan Joden, homo's etc.
Jaa klopt en daarna geef ik er een reactie op, verdere uitleg ,en ga jij weer terug naar mijn eerste reactie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De uitspraak was: als er bijna geen moslims waren geweest was het land er niet veel slechter aan toe geweest. Volgens mij klopt mijn relativering dan gewoon.
Ah, misverstand. Sorry.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:20 schreef warp995 het volgende:
[..]
Jaa klopt en daarna geef ik er een reactie op, verdere uitleg ,en ga jij weer terug naar mijn eerste reactie.
Prettig idee is dat ze er zelf moeten wonen. Blijkbaar vinden ze het lekker om in de vuiligheid te leven. Maar een fatsoenlijk mens doet dat niet, althans, hier in Nederland niet. Misschien dat het in de bergen anders is, daar vreten de geiten en ezels het op, maar hier is het zeeeeer ongepast.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh. Maar staat ook in vers 124. VERVUIL DE STRATEN VAN DEN ONGELOVIGEN OPDAT ER RATTEN KOMEN EN HUN AKKERS LEEG/KAPOT ETEN.
amen.
Zei het boerende volk.swijffieeeequote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:38 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Prettig idee is dat ze er zelf moeten wonen. Blijkbaar vinden ze het lekker om in de vuiligheid te leven. Maar een fatsoenlijk mens doet dat niet, althans, hier in Nederland niet. Misschien dat het in de bergen anders is, daar vreten de geiten en ezels het op, maar hier is het zeeeeer ongepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |