Bulent met zijn tattoo's ? Of ben je meer weg van Fikret die vaak lacht.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En dan zeggen ze zwoel: Masallah hocam.
Die mannen die je in zn shows ziet
O, maar dat is allemaal prima. Ik vind alleen het concept van die filmpjes echt volkomen bizar. Je zou bijna denken dat er een of andere gedachte achter zit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:35 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Ik vind ze er wel mooi uitzien en het zijn bovendien hele aardige en hoog gestudeerde vrouwen en ze hebben ook hun eigen programma op A9.
1 van die broers iig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:36 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Bulent met zijn tattoo's ? Of ben je meer weg van Fikret die vaak lacht.
Wat een apart filmpje, die vrouwen lijken wel barbie poppen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:29 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Stenigen van vrouwen is geen Islamitische wet!:
Door hem ben ik de Islam echt gaan begrijpen. Ik ben heel blij dat hij er is. Door hem ben ik in gaan zien hoe modern de Islam eigenlijk is.quote:
Ze misbruiken het geloof echter wel om hun doelen te bereiken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:34 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel komen, geloof me.![]()
Voor de mensen hier is het goed om te weten dat de fundamentalisten in ieder geval niets met het geloof te maken hebben.
Hoe leg ik uit dat ik iets bizar vind...quote:
Ik ken zijn gedachtegang niet. Ik neig meer richting soefisme lately.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:38 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Door hem ben ik de Islam echt gaan begrijpen. Ik ben heel blij dat hij er is. Door hem ben ik in gaan zien hoe modern de Islam eigenlijk is.
Zijn allemaal subliminal messages. Waarschijnlijk krijg je binnenkort de aandrang om een moskee te bezoeken, en lust je ineens geen varkensvlees meer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, maar dat is allemaal prima. Ik vind alleen het concept van die filmpjes echt volkomen bizar. Je zou bijna denken dat er een of andere gedachte achter zit.
Er was een reden voor die vrouwen, maar dat weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe leg ik uit dat ik iets bizar vind...
Stel je een soort toespraak van de paus voor. Na vijf seconden komt er een groep kinderen in beeld en die boeren het alfabet.
Dan denk je toch ook: wat is dit nou weer?
Ben je Turks? Kijk dan maar even op zijn Turkse site. Staat erg veel info op:quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken zijn gedachtegang niet. Ik neig meer richting soefisme lately.
Of een toespraak van een dominee waarbij hij vertelt dat je niet mag zondigen om vervolgens allemaal Marijke Helwegens in beeld te laten zien.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe leg ik uit dat ik iets bizar vind...
Stel je een soort toespraak van de paus voor. Na vijf seconden komt er een groep kinderen in beeld en die boeren het alfabet.
Dan denk je toch ook: wat is dit nou weer?
Thanks, maar nee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:40 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Ben je Turks? Kijk dan maar even op zijn Turkse site. Staat erg veel info op:
www.harunyahya.org
Grote delen nog wel. Je zou haast denken dat je op een andere planeet leeft.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat moet je niet hier vertellen, maar in grote delen van de Arabische wereld.
Heeft Nederland zelf over zich heen gehaald. Laat hem dit maar preken in een moslimland, moet je maar even kijken hoe ver hij komt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:46 schreef Scorpie het volgende:
In relatie tot de OP:
http://www.geenstijl.nl/m(...)o_afkijken.html#more
lol watquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef corehype het volgende:
Dan vind ik ook dat wij NL-ers een keer de originele taal in Indonesie, Suriname en co moeten leren en geen Sinterklaas meer vieren in de VS
Soberso wtf blackface vieren in de VS
Bijna wel hè.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Grote delen nog wel. Je zou haast denken dat je op een andere planeet leeft.
En hier ook vanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef corehype het volgende:
Dan vind ik ook dat wij NL-ers een keer de originele taal in Indonesie, Suriname en co moeten leren en geen Sinterklaas meer vieren in de VS
Soberso wtf blackface vieren in de VS
Gast... waarom open je niet een topic over hem?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:14 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Waarom zijn veel 'Islamitische' landen zoals Afghanistan etc zo 'kansloos'.
Als je zo met elkaar om gaat is het gevolg vrede, volgens mij is dat toch echt wel het mooiste ter wereld. En als dat zo makkelijk zou zijn zou er niet zoveel oorlog zijn, niet waar? Dus die lat ligt behoorlijk hoog.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat is al het mooiste ter wereld? Jullie leggen de lat niet echt hoog hè?
De mooiste woorden ter wereld zijn iets als: Gewoon een beetje rustig doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:14 schreef moussie het volgende:
[..]
Als je zo met elkaar om gaat is het gevolg vrede, volgens mij is dat toch echt wel het mooiste ter wereld. En als dat zo makkelijk zou zijn zou er niet zoveel oorlog zijn, niet waar? Dus die lat ligt behoorlijk hoog.
Dat is wel een goeie. Met een grote inleiding, waarom het allemaal fout loopt in de zogenaamd 'Islamitische' landen en wat de oplossing er voor is en wat de gedachtengoed is van degenen die achter het geloof terreurdaden en moorden plegen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast... waarom open je niet een topic over hem?
Mwah, dacht meer aan 'don't worry, be happy'quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De mooiste woorden ter wereld zijn iets als: Gewoon een beetje rustig doen.
Hm.
Ik vind de afzondering van de Chinezen ook best een groot issue, de Chinese maffia is best een groot probleem in die gemeenschap. Maar ja, daar hoor je niemand over want die zijn te bang om hun mond open te trekken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je doet hier luchtig over maar dat is wel de kern van het probleem.
Nederland is tolerant (ja echt): zolang je geen stennis schopt is het goed.
quote:Veel moslims hebben echter een kronkel in hun hoofd die ervoor zorgt dat ze vaak stennis schoppen.
Doe danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:19 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie. Met een grote inleiding, waarom het allemaal fout loopt in de zogenaamd 'Islamitische' landen en wat de oplossing er voor is en wat de gedachtengoed is van degenen die achter het geloof terreurdaden en moorden plegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |