pijnlijk wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
En níemand die iets zegt over m'n kies
Was je met meer dingen zo laat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Aaawquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken het gevoel, beide overigensquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oerbroodtosti met prosciutto en kaas en een beetje pesto
Ik denk dat ik die cornflakesachtige dingen ga halen die jij had.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
oja, ik moet ook nog eten, nog niet gedaan vandaag. Geen idee wat ook ..
Tosti.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
oja, ik moet ook nog eten, nog niet gedaan vandaag. Geen idee wat ook ..
ja, ik voel hem zitten met m'n tong/vinger.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, beide overigens![]()
Ik heb dat ook wel eens, een paar dagen last van mijn tandvlees, als of er een kies doorkomt, maar die komt nooit
Komt ie bij jou wel écht door nu?
tosti ijzer is bij mn ouders.quote:
doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die cornflakesachtige dingen ga halen die jij had.
stuur hem weg. Dat zal hem lerenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik voel hem zitten met m'n tong/vinger.
Slaat nergens op wmb
nou, niks, maar ik voelde me gewoon genegeerd. Heb ik wel vaker last van hierquote:
Wat erg zeg.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, niks, maar ik voelde me gewoon genegeerd. Heb ik wel vaker last van hier
Tjah het is niet persoonlijk hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is maar waar je je druk over maakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:
Nou zij maakt zich er druk om... en omdat het op internet staat moeten wij ons zorgen maken Vinquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over maakt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Nou zij maakt zich er druk om... en omdat het op internet staat moeten wij ons zorgen maken Vin
Doe nou niet zo
wow. wat is hier aan de hand...quote:
Wat een verwarringquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:55 schreef muhahaha het volgende:
Maar het staat ook op internet dat het niet persoonlijk is en dat je je niet druk moet maken. Het staat er echt hoor![]()
heb je je gewassen met kokoszeep spul?quote:
Nee Rituals en Lushquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb je je gewassen met kokoszeep spul?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |