Ja, daar woon ik nu met m'n paardquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Fijn!!! Ik las iets over belgie???
Ja hier ook. Officieel vakantie nu
uh ok? waarom emo gif je? denk je dat er zometeen een bom valt hier?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gevat, ik ben het
[..]we zullen het zien..
En je weet het maar nooit. Hier.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
uh ok? waarom emo gif je? denk je dat er zometeen een bom valt hier?
Met mannen is dat nooit, nee.quote:
zal wel meevallen nuquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En je weet het maar nooit. Hier.
Daarom
gadver, op dit uurquote:
Mannen klappen erop en dan is het weer goed.quote:
Tjah popcornmomentjes komen vaak onverwachts hequote:
meh, tegenwoordig zie je ze wel aankomen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mannen klappen erop en dan is het weer goed.
[..]
Tjah popcornmomentjes komen vaak onverwachts he
Jammer genoeg geen voorraad meer, moet ik weer gaan halen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
meh, tegenwoordig zie je ze wel aankomen.
Oh wat heerlijkquote:
Succesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
Jaaaa, ik ga weer eens aan de slag. Whoehoe.
das op n forum wat lastig...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mannen klappen erop en dan is het weer goed.
[..]
Tjah popcornmomentjes komen vaak onverwachts he
Nee nee, dan komt er een buitenstaander die wat olie op het vuurtje gooit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
vaak is er niks aan de hand tot iemand popcorn roept; soort olie op het vuur effect. Dan lezen mensen meteen met een andere toon. Typisch wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |