Oh maar het staat op internetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets![]()
Nou mijn mama is ook hoog sensitief en die is alles behalve graag onder invloed
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bwehehe oke...Hij was wel echt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helaas
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Nee natuurlijk niet. Het was een grapjequote:
Zoiets vermoedde ik alquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Het was een grapjenouja ik voldoe wel aan meer kenmerken maar ik heb een hekel aan labels dus ik ben er niet zo mee bezig.
I know, en als er echt dingen zijn die je belemmeren ligt het anders denk ik. Maar voor nu vind ik het prima zo. En ik heb altijd zoiets, als er meer voordelen dan nadelen zijn is het goed.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al
Ik hou ook niet zo van labels... helaas heb ik er toch mee te maken en is het misschien makkelijker om dingen gericht uit te zoeken en om er ook beter mee om te (leren) gaan.
Wijze woorden lola, wijs... komt met der jaren
En ja ik praat vaker tegen mezelf, want dat is gezellig.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bwehehe oke...Zie je, zelfs Tamashii zegt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaja dit is niet lief.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die zegt wel vaker wat.. internet
[..]![]()
Lang weggeweestquote:
Sorry, inkoppertjequote:
True true, ik dacht vermeld het even...quote:
Godverdegodverquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die zegt wel vaker wat.. internet
[..]![]()
nog wel even gok ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry, inkoppertje
[..]
True true, ik dacht vermeld het even...
Oeh veel vrouwen ontopic, hoelang gaat dat goed dan
Hoezoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry, inkoppertje
[..]
True true, ik dacht vermeld het even...
Oeh veel vrouwen ontopic, hoelang gaat dat goed dan
Fijn!!! Ik las iets over belgie???quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt! Hier alles goed, hoor. Met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |