Zelfvertrouwen is voor 80% een self-fulfilling prophecyquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarvoor hoef ik het echt niet vaker te zeggen hoor
Oh jee, hoe ga ik dat de kinderen vertellen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:30 schreef alors het volgende:
Oooh Jurre Bosman stopt met het schooltv weekjournaalEinde van een tijdperk.
sterker nog...het hele schoolTVweekjournaal stopt volgens mij...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oh jee, hoe ga ik dat de kinderen vertellen?
i know, t probleem is dat ik maar ong 20% zelfvertrouwen op dat gebied hebquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is voor 80% een self-fulfilling prophecy
20%? da's al meer dan de gemiddelde man als ik zo in m'n omgeving kijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i know, t probleem is dat ik maar ong 20% zelfvertrouwen op dat gebied hebmaar de dag is nog lang
Oh echt? Wat stom, ik zag zo'n fimpje van Jurre met Good Riddance (Time Of Your Life) van Green Day eronderquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sterker nog...het hele schoolTVweekjournaal stopt volgens mij...
ow...das dan weer positief.....nee, ik wil haar eigenlijk gewoon een keer alleen treffen....en dat is lastig in zo'n callcenter. en ik ben op schrift gewoon handiger dan mondeling. dan ga ik stotteren en trillen enzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
20%? da's al meer dan de gemiddelde man als ik zo in m'n omgeving kijk
Als je niks probeert dan geven wij je hier op voor FJSquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow...das dan weer positief.....nee, ik wil haar eigenlijk gewoon een keer alleen treffen....en dat is lastig in zo'n callcenter. en ik ben op schrift gewoon handiger dan mondeling. dan ga ik stotteren en trillen enzo.
owja, dat kan ook nog ja. ik vraag me wel af hoe ze dat doen als je geen telnr van je flirt weet bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
Als je niks probeert dan geven wij je hier op voor FJS
mijn eerste cd was Greatest Hits 93 vol. 3quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
Haddaway
M'n eerste CD
[ afbeelding ]
Duh.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iedereen wel netjes meegezongen met Don't Stop Believing?
ik luister niet. sorry.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn eerste cd was Greatest Hits 93 vol. 3
boks! topcd wel trouwens, ook nu staan er voor mij nog prima nummers opquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb ik ook
*boks*
Ik betrap me er elke keer op dat ik niet meer weet dat ik bepaalde nummers op die mega dance/greatest hits collecties heb staan en ze wel weer download... Dan zie ik vervolgens zo'n cd weer en denk ik: verdomd! ik had hem al!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
boks! topcd wel trouwens, ook nu staan er voor mij nog prima nummers op
Dat nummer doet me altijd denken aan Carmageddon IIquote:
Goedemiddagsquote:
ik moet bekennen dat ik de cd's al jaren niet in mijn handen heb gehad. als ik nummers wil horen download/yt/spotify ik ze welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik betrap me er elke keer op dat ik niet meer weet dat ik bepaalde nummers op die mega dance/greatest hits collecties heb staan en ze wel weer download... Dan zie ik vervolgens zo'n cd weer en denk ik: verdomd! ik had hem al!
5 jaar geleden voor het laatstquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat ik de cd's al jaren niet in mijn handen heb gehad. als ik nummers wil horen download/yt/spotify ik ze wel
Dat waren mooie tijdenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:30 schreef alors het volgende:
Oooh Jurre Bosman stopt met het schooltv weekjournaalEinde van een tijdperk.
Wat zeg je dan tegen elkaar? Ik wou dat het af was?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij zetten hier nog steeds een cd aan met de afwas.
Maak het commercieel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
we zijn hier aan het kijken naar beurzen voor studies, stages en onderzoek.
We vallen steeds buiten de boot, we hebben geen Friese voorvaders, we zijn niet Joods, we komen niet uit een ontwikkelingsland, we zijn geen wees.
Commercieel, dat woord ken ik niet.quote:
dat laatste is nog wel te regelen, maar of je dat nou wil....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
we zijn hier aan het kijken naar beurzen voor studies, stages en onderzoek.
We vallen steeds buiten de boot, we hebben geen Friese voorvaders, we zijn niet Joods, we komen niet uit een ontwikkelingsland, we zijn geen wees.
quote:
een vriend van mij heeft ze laatst nog live gezienquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier idem, maar dan roze ipv wit en witquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn linkerarm is een stuk bruiner dan m'n rechterarm...
Volgende keer maar met rechts fisten
Maar serieus, komt natuurlijk weer door autorijden met arm uit het raam als een echte Sjonnie, jeweetzelluf!
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey die is van mij. Neem jij Jan maar.
Pijpen, beffen, wippen, lekker naaienquote:
in de kleedkamer?quote:
ik ben 5, wat is dit?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Pijpen, beffen, wippen, lekker naaien
neuken, trekken, dikke tieten graaien
pikke voelen, kittelaartje likken
klaarkomen, sperma slikken
schaamlippen, penis, anus, vingeren
met je lange piemel slingeren
hete wijven, met je klote knallen
op je ballen naar de wallen
Wat een poeziequote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Pijpen, beffen, wippen, lekker naaien
neuken, trekken, dikke tieten graaien
pikke voelen, kittelaartje likken
klaarkomen, sperma slikken
schaamlippen, penis, anus, vingeren
met je lange piemel slingeren
hete wijven, met je klote knallen
op je ballen naar de wallen
een draak van een nummer bij, wmb, een draak van een programmaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:36 schreef alors het volgende:
Vroeger had Memories een veel toffere tuneJij en ik nog één keer samen, tegen beter weten in
Dat was tenminste origineel ipv het zoveelste hitje
De dikke lul band natuurlijkquote:
ik weet het. hadden ooit nog ruzie met Guus Meeuwis vanweg het nummer Lekker Ding (Stoephoer)quote:
o ja, ook zo'n hoogtepuntquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet het. hadden ooit nog ruzie met Guus Meeuwis vanweg het nummer Lekker Ding (Stoephoer)![]()
Jupquote:
Niet want ik ben er niet xdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik ben ook op CAS! Hoe herken ik jullie?!11!!1!111
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik ben ook op CAS! Hoe herken ik jullie?!11!!1!111
quote:
Shit! Heb ik net een andere 2 meter grote vogel staan huggen!quote:
Ik zou net zeggen. Anders had je een probleem gehad.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Shit! Heb ik net een andere 2 meter grote vogel staan huggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Die kloons van Henkde_J worden steeds aparterquote:
Manmanman.quote:
Bronson vindt dit leuk.quote:
Een van de weinige nummers van U2 die ik wel leuk vindquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bronson vindt dit leuk.
SC en ik niet.
Wow idd. Wat is dezen..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor het eerst in een hele week Jett Rebel. Is de hype nu al voorbij?
*kuch*quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor het eerst in een hele week Jett Rebel. Is de hype nu al voorbij?
Wat maak je me nu?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een van de weinige nummers van U2 die ik wel leuk vind
Nooit onder stoelen of banken geschoven hierquote:
Ik wilde net voorstellen om volgend jaar een meet te organiseren op CAS.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:27 schreef alors het volgende:
Die line up____! ik zou er nog niet dood willen worden gevonden.
Mag ik samen met mijn rotte tomaten komen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wilde net voorstellen om volgend jaar een meet te organiseren op CAS.
Misschien als je het combineert met een Prozac arrangement.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik samen met mijn rotte tomaten komen?
Ik ben voorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:30 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien als je het combineert met een Prozac arrangement.
ik kies eieren voor mijn geldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik samen met mijn rotte tomaten komen?
Ik ga wel in de hoek liggen en m'n eigen nagels uittrekken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Of we kunnen zo'n arrangement doen. Gezellig met z'n allen in zo'n Center Parks huisje.
Wel warm hoor in de hoek... zeker 90°Cquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga wel in de hoek liggen en m'n eigen nagels uittrekken.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel warm hoor in de hoek... zeker 90°C
Godverdomme.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
*kuch*
http://www.3fm.nl/actie/787/win-tickets-3fm-presents-jett-rebel
*kuch*
Mooie plaat iddquote:
Plant, want geen houtachtige.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:52 schreef SilentChaos het volgende:
Bananen groeien aan een bananenboom...
manmanman, godverdomme wat irritant....
quote:
Die zogenaamde tweets van One Direction fans zie ik nergens op twitterquote:
GGIIIEEEELLLLquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Die zogenaamde tweets van One Direction fans zie ik nergens op twitter
npo.nl doet ook niksquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:07 schreef MarijeH het volgende:
Ligt de website van 3fm eruit bij jullie?
Stenders is er, maar live vanaf CaS volgens 3fm.nl....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:35 schreef Qunix het volgende:
Is Stenders er én is hij dan ook in de studio en niet bij dat evenement?
tot volgende weekquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:18 schreef Qunix het volgende:
Ik luister deze week niet.
Tot volgende week.
Fred is ziek.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
Wijnand heeft de wandelzender. Rob en Jelmer in de studio. geen Fred volgens mij...
nog steeds? was ie vorige week ook al. sneuquote:
voor mij wel, vind het allebei rukquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:36 schreef Holenmens het volgende:
Van Chef'Special live naar Will and the People. Kleine stap.
ach, ik vond deze ook wel vermakelijkquote:
ow god, dan gaan we toch niet de hele dag doen he?quote:
IK BEGON DEZE DAG IN CAPSLOCK ZONDER TE WETEN DAT HET CAPS LOCK DAG ISquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow god, dan gaan we toch niet de hele dag doen he?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:02 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
IK BEGON DEZE DAG IN CAPSLOCK ZONDER TE WETEN DAT HET CAPS LOCK DAG IS
[..]IK BEN NIET DOOF HENK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
SORRY, WAT ZEG JE? IK VERSTA JE NIET!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik vond diequote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
hoera, 30 jaar almere
als je de bordjes ziet snel omkere!
dat heb ik gesmst
daar moest ik ook wel om lachen jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond die
Hoera 30 jaar Almere
platgooien en opnieuw proberen
wel leuk
ik heb niet zo'n bril. daten?quote:
ga jij nou maar je eigen leuke meid toeJUICHEN!quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga jij nou maar je eigen leuke meid toeJUICHEN!
Ben ik al de hele dag mee bezigquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga jij nou maar je eigen leuke meid toeJUICHEN!
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow god, dan gaan we toch niet de hele dag doen he?
yup, zit met het zand in mijn bilnaad te genieten van Blofquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een rust hier. Iedereen aan het genieten van Concert at Sea?
Nu luister ik even naar de radio-uitzending. Om 20:15 gaat de livestream weer aan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een rust hier. Iedereen aan het genieten van Concert at Sea?
Vroege vogelquote:
nja, ik vond deze wel beter dan al die huphollandhupbagger. de blije meezingmeukquote:
filmpje maken!!!quote:Op zondag 29 juni 2014 12:51 schreef Cee het volgende:
Oké, ik ren even de stad in, ik wil deze confrontatie live meemaken.
ja, dat had ze er niet bij verteldquote:
Bron: http://giel.vara.nl/weekagendaquote:Er is niet alleen voetbal, maar ook muziek!
WEEKAGENDA
>>> MAANDAG: Hozier
>>> DINSDAG: Rita Ora
>>> WOENSDAG: Jamie N Commons & The X Ambassadors & Martijn Koning
>>> DONDERDAG: Vandenberg's Moonkings
>>> VRIJDAG: Typhoon
Godver nou, dat doe ik al vanaf 14:00quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver nou, dat doe ik al vanaf 14:00(Parkpop enzo
)
#parkplop
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ik doe ook een #plop om het weekend mee af te sluiten.
De bal is rond.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:29 schreef Pino112 het volgende:
De meneer van de MH is morgen te gast.
Je verwacht het niet.
Werkenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een laatste #plop en dan pittenmorgen weer werken
Geil.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ik doe ook een #plop om het weekend mee af te sluiten.
quote:
manmanmanquote:
Parkblikje sardientjesquote:Op zondag 29 juni 2014 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver nou, dat doe ik al vanaf 14:00(Parkpop enzo
)
#parkplop
Hoezo stop je dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
toch maar eens naar bed. nog 1 nachtje slapen en dan is morgen mijn laatste werkdag na ruim 8 jaar en 9 maanden. 's ochtends nog wat rapportages draaien en daarna zie ik wel. wordt een rare dag. en misschien, heel misschien...ga ik nog een gokje wagen als ze er tegen half 4, 4 uur is....
slaap lekker
Reorganisatie. Mijn functie vervalt...quote:
jouw kaas jan tweet was briljantquote:Op maandag 30 juni 2014 07:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Reorganisatie. Mijn functie vervalt...
Zo, toch wel bijna 4u geslapen... nu bed uit, douchen en de laatste doorkomen :-)
a balen man veel succes om nieuw werk te vindenquote:Op maandag 30 juni 2014 07:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Reorganisatie. Mijn functie vervalt...
Zo, toch wel bijna 4u geslapen... nu bed uit, douchen en de laatste doorkomen :-)
ja, ik vond em ook wel aardigquote:
dank je, hoop dat dat niet al te lang gaat duren. wellicht zelfs vandaag of morgen al iets nieuwsquote:Op maandag 30 juni 2014 07:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a balen man veel succes om nieuw werk te vinden
quote:Op maandag 30 juni 2014 09:20 schreef wolfrolf het volgende:
Tering SC
Ik heb hier vanuit Den Bosch net even een giftig ruikende fax verstuurd
Ik werd er zelf naar van.
Godverdomme.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Brabant is toch een stinkprovincie(sorry Roel
)
Het is jammer van Elger vd Welquote:
ja, je moest er van faxen?quote:Op maandag 30 juni 2014 09:41 schreef wolfrolf het volgende:
Daarnet zo'n stretchjeans om perfecte ronde billen heen gespot
Toen moest ik even naar het publiek toilet
Idd. Begon al snel irritant te worden. Jammer genoeg realiseert ie zich dat niet..quote:Op maandag 30 juni 2014 09:50 schreef Cee het volgende:
Giel met z'n Rode Duivels gefap. Morgen bij VI. Weet niet eens tegen wie ze morgen moeten. Rot een eind op joh.
dan zou ie dus 5u per dag op de radio zijn. dat vind ik wel wat veel hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom maakt Giel niet één uur radio en herhaalt ie het vier keer? Daar komt het herhalen van items nu ook op neer.
Precies, doe dan net als Michiel. Als voetbal je aan je reet roest, besteed er dan geen aandacht aan. Of doe dat, als je bang bent luisteraars te verliezen, dit met mate en zet jezelf niet publiekelijk te kijk met je tegendraadse gelul. Daar zijn er al 16 miljoen van.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Begon al snel irritant te worden. Jammer genoeg realiseert ie zich dat niet..
Owja, het is nog vroegquote:Op maandag 30 juni 2014 09:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zou ie dus 5u per dag op de radio zijn. dat vind ik wel wat veel hoor.
Geluksvogelquote:Op maandag 30 juni 2014 09:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, doe dan net als Michiel. Als voetbal je aan je reet roest, besteed er dan geen aandacht aan. Of doe dat, als je bang bent luisteraars te verliezen, dit met mate en zet jezelf niet publiekelijk te kijk met je tegendraadse gelul. Daar zijn er al 16 miljoen van.
Wat is dit voor oorgonnoroe?
Sorry. Einde gezuur. Ik heb vakantiiieeeeeee.
Past precies bij VI, daar zap ik van ergernis ook steeds wegquote:Op maandag 30 juni 2014 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Begon al snel irritant te worden. Jammer genoeg realiseert ie zich dat niet..
chonnoroe is toch met ch? ach, who cares. geniet van je vakantie! ik heb ook bijna vakantie, voor onbepaalde tijd.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, doe dan net als Michiel. Als voetbal je aan je reet roest, besteed er dan geen aandacht aan. Of doe dat, als je bang bent luisteraars te verliezen, dit met mate en zet jezelf niet publiekelijk te kijk met je tegendraadse gelul. Daar zijn er al 16 miljoen van.
Wat is dit voor oorgonnoroe?
Sorry. Einde gezuur. Ik heb vakantiiieeeeeee.
Morgen een paar dagen naar Londen. En ik zit volgende week tijdens de halve finales in Berlijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geluksvogel. Ik mag eind augustus
.
Berlijnquote:Op maandag 30 juni 2014 09:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgen een paar dagen naar Londen. En ik zit volgende week tijdens de halve finales in Berlijn.
Hé, maar daardoor krijg je wel Sound of silence! Dat offer heb ik er graag voor over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |