Gefeliciteerd. Cue_ geeft je een wortel in farmville om het te vieren.quote:
Farmvillequote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Cue_ geeft je een wortel in farmville om het te vieren.
Fuck FarmVille intensquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Cue_ geeft je een wortel in farmville om het te vieren.
Bestaat farmville nog?quote:
Sorry, daar durf ik me niet te vertonenquote:
"verder"quote:
is ie zwanger of zo?quote:
Zo goed alsquote:
NEEEEEEEEEEEEE! DOE HET NIET!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet me vanavond vertoeven onder de mensen
IK WEET HETquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEE! DOE HET NIET!
Oh ja. Ik ook. Gelukkig is er drank. Dat wordt zuipen.
Niet, RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
Vandaag hoef ik geen mens onder ogen te komen.
Morgen wel.. En vanaf dat moment zal ik ruim 3 weken amper privacy hebben.![]()
Hoe overleef ik dit?
Daar was ik dus al bang voorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet, RIP aan de nabestaanden.
NEXT.
Drankquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEE! DOE HET NIET!
Oh ja. Ik ook. Gelukkig is er drank. Dat wordt zuipen.
Aan alles komt een einde he?quote:
Elke 2/3 maanden organiseren ze iets voor alle nieuwelingen (1e/2e jaars). Dit keer is het sporten op t strand. Zo kan je een hele lifeguardding doen, kitesurfen, maar daarnaast ook volleybal en dergelijke dingen en yoga.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom moet je in hemelsnaam met collega's sporten?
Cue_ werkt zeker voor een Japans bedrijfquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
Helemaal in het begin Space Quest, King's Quest, Xenon. Op het moment zit ik Diablo 3 en Prison Architect te spelen. En daartussen? Van alles. Vaste lijn is Civilization, dat speel ik al sinds '92quote:
kitesurfen is toch coolquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Elke 2/3 maanden organiseren ze iets voor alle nieuwelingen (1e/2e jaars). Dit keer is het sporten op t strand. Zo kan je een hele lifeguardding doen, kitesurfen, maar daarnaast ook volleybal en dergelijke dingen en yoga.
Moet gewoon zorgen dat ik me niet in het zweet werk
Daarom ga ik dat ookd oenquote:
Gelukkig welquote:
Nicequote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal in het begin Space Quest, King's Quest, Xenon. Op het moment zit ik Diablo 3 en Prison Architect te spelen. En daartussen? Van alles. Vaste lijn is Civilization, dat speel ik al sinds '92
Ik ga er zondag mee zeilen. Ook al zoiets.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
Naar Frieslandquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga er zondag mee zeilen. Ook al zoiets.
Ik heb genoeg vrienden. Ik wil heul niet dat soort dingen in mijn vrije weekend met collega's doen!
Maar sociaal wenselijk gedrag en peer pressure en gebrek aan ruggengraat zorgen er voor dat ik zaterdagochtend om 7:00 op mijn werk sta om richting Friesland te gaan.
Heb ik ook. Al best leuke dagen gehadquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
waarom is dat zo erg? lijkt me juist leuk - alleen als het leuke collega's zijn natuurlijk, en niet elke week -
1, 2, Alpha Centauri, Call to Power 1 en 2, 3, 4, 5quote:
sporten is nooit tofquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
waarom is dat zo erg? lijkt me juist leuk - alleen als het leuke collega's zijn natuurlijk, en niet elke week -
I know, right?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naar FrieslandIn het weekend
MET COLLEGA'S
![]()
![]()
Je was okay
In mijn wereld welquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik ook. Al best leuke dagen gehad
Als je het lang van tevoren planned is het toch niet zo'n probleem?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het nooit zo'n ramp, maar in het weekend is wel erg veel gevraagd. 's avonds is best een keer ok doordeweeks ofzo..
Nouja, het is gewoon een dag minder weekend en hoe gezellig het ook kan zijn, het is toch een soort werken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je het lang van tevoren planned is het toch niet zo'n probleem?
Nou ja, na het werk even borrelen of uit eten, desnoods met iets als bowlen erbij, vind ik niet erg doordeweeks, maar op mijn vrije zondag om 7 uur mijn nest uit voor het werk gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:18 schreef Moeraskat het volgende:
Liever niet na werktijd, dan wil ik gewoon naar huis, en daar mn dingen doen. Of juist niks doen.
Hm ja zo vroeg op zondag, daar zou ik ook niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, na het werk even borrelen of uit eten, desnoods met iets als bowlen erbij, vind ik niet erg doordeweeks, maar op mijn vrije zondag om 7 uur mijn nest uit voor het werk gaat wel erg ver.
Dat mag ook wel op een andere dagquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hm ja zo vroeg op zondag, daar zou ik ook niet blij mee zijn![]()
Maar borrelen of uit eten kan nog wel, op vrijdag...
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know, right?
Dus ik moet vanavond eerder weg van een verjaardag, om morgen vroeg op te kunnen staan. Ik mis een hip feestje in LAB -1 op zaterdagnacht. En ik ben zondag ietsd later bij t Wasven festival
Zeilen is geweldig. Maar niet in Friesland met je collega's.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
En zeilen is tof. Het is alleen kut als je collega's het niet kunnen en niet durven enzo.
Dat is niet schrikbarendquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Zal ik jullie eens wat vertellen en je laten schrikken. Maar sommige van mijn oud-collega's, zijn nu hele goeie vrienden
Het kan erger. Vrijwel alle Amerikaanse mannen worden al generatie's besneden, vanuit oorspronkelijk de gedachte, dat ze dan minder zouden masturberen.quote:
dat je dit durft te vertellen..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Zal ik jullie eens wat vertellen en je laten schrikken. Maar sommige van mijn oud-collega's, zijn nu hele goeie vrienden
Nouja dan zal er af en toe wel wat misgaan, waardoor het midner fijn wordtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:24 schreef stbabylon het volgende:
Het kan erger. Vrijwel alle Amerikaanse mannen worden al generatie's besneden, vanuit oorspronkelijk de gedachte, dat ze dan minder zouden masturberen.
Dit moet een grap zijnquote:
Besnijdenis vermindert de gevoeligheid van de pe-nisquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja dan zal er af en toe wel wat misgaan, waardoor het midner fijn wordt
Snap ik.. maar dat betekent niet dat men het perse minder doet / niet meer doet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Besnijdenis vermindert de gevoeligheid van de pe-nis
Nee, precies, het is een totaal zinloze exercitie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik.. maar dat betekent niet dat men het perse minder doet / niet meer doet.
Heb je het nou weer over mijn leven?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, precies, het is een totaal zinloze exercitie.
Ik vind zeilen niet zo boeiend. Het was heerlijk op de great barrier reef met 38 graden en groene en blauwe oceanen en schildpadden en een lucht zo helder dat je de melkweg kon zien terwijl je sliep op het dek met een Australische gespierde gebruinde god naast je. Ik denk niet dat "gewoon zeilen" dat kan overtreffen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Zeilen is geweldig. Maar niet in Friesland met je collega's.
Maar zoals ik zei,l als de chirurg 1 op de zoveel een fout maakt.. Dan is er misschien wel kans op dat diegene dan minder/niet meer masturbeertquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, precies, het is een totaal zinloze exercitie.
Plus dat je er zo vaak op moet kitsen omdat ie anders niet "glijdt".quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Besnijdenis vermindert de gevoeligheid van de pe-nis
Wij zijn van hetzelfde luxe luie poes kaliberquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Zeilen is strontvervelend man, tenminste als je niet gewoon met je reet kan blijven zitten. heletijd dat kansloze heen en weer gezwaai, "overstag" gaan etc.
Doe mij maar gewoon een motorjacht oid.
Dolfijnen die met je boot meezwemmenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind zeilen niet zo boeiend. Het was heerlijk op de great barrier reef met 38 graden en groene en blauwe oceanen en schildpadden en een lucht zo helder dat je de melkweg kon zien terwijl je sliep op het dek met een Australische gespierde gebruinde god naast je. Ik denk niet dat "gewoon zeilen" dat kan overtreffen.
Ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je het nou weer over mijn leven?.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij zijn van hetzelfde luxe luie poes kaliber
Mijn verloofde begrijpt me
Precies. Ik geloof niet dat ik die in Fryslan vinden gaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dolfijnen die met je boot meezwemmen
Ik heb al gezegd: "Als je maar niet verwacht dat ik iets ga doen. Ik ga op t dek liggen en mooi wezen, dat is mijn taak". En toen moest ie lachenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Maar idd, mij veels te veel werk, het moet wel leuk en ontspannend zijn.
Luie hond. Er kan niks op tegen een lekker stevig briesje terwijl je aan het zeilen bentquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Zeilen is strontvervelend man, tenminste als je niet gewoon met je reet kan blijven zitten. heletijd dat kansloze heen en weer gezwaai, "overstag" gaan etc.
Doe mij maar gewoon een motorjacht oid.
Hier welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Ik geloof niet dat ik die in Fryslan vinden ga
omg, parkeer mij daar maar hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck die shit man, als ik dat wil ga ik wel naar Six flags.
"Poepelemoentje? Pass nog eens een prosecco'tje!"quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck die shit man, als ik dat wil ga ik wel naar Six flags.
oke laat maarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Poepelemoentje? Pass nog eens een prosecco'tje!"
O jawel hoor!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Luie hond. Er kan niks op tegen een lekker stevig briesje terwijl je aan het zeilen bent![]()
[ afbeelding ]
Iddquote:
ik ben geen prinsesjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
IddWel behandeld willen worden als een prinsesje, maar de manieren van Patty Brard
Mijn poepelemoentjes hebben geen tieten, dus je kan blijven zitten.quote:
Oké thnx. Mag ik dan een biertje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn poepelemoentjes hebben geen tieten, dus je kan blijven zitten.
Vind ik ook 1000x lekkerder dan een prosecco, maar t ging ff om t ideequote:
Ja, het plaatje kwam goed overquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik ook 1000x lekkerder dan een prosecco, maar t ging ff om t idee
Ik las hierin dat je je broek vond in je kruisquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond vanochtend nl serieus de broek die ik toen aan had, met allemaal rood wit blauwe schmink strepen... in mijn fokking KRUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dat zou logischer zijn, maar neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik las hierin dat je je broek vond in je kruis
Nouja niet echt, want zou raar zijn als je niet meer weet dat je je broek bij je kruis hebt gestoptquote:
Damnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:45 schreef Cue_ het volgende:
Gehakt willen ontdooien in de magnetron,.. maar hem op "high" zetten en is je vlees gewoon zowat gaar
Zie ik eruit als een bitch die die rotzooi drinkt?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Poepelemoentje? Pass nog eens een prosecco'tje!"
Keiharde struggles van de harde leven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb mijn eten te snel opgegetennu weet ik niet wat ik moet eten vandaag
Ik vertrek Maandag voor 3 weken naar ecuador. Morgen eet ik bij mn zus en zondag parkpop. En mijn vriezer zit vol, dus boodschappen halen, en alles wat ik niet opkrijg moet ik dus weggooien, wat zonde is van het geld![]()
Schouderklopje hoor hey
kan ik alvast een beetje wennen aan het weinig eten in Ecuadorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Keiharde struggles van de harde leven.
Dat zeg ik, Patty Brard issiequote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een bitch die die rotzooi drinkt?.
punt is een beetje dat ik geen porties heb ingevrorenquote:
Neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:12 schreef Cue_ het volgende:
Anders haal je toch een salade ofzo bijd e super. Allemaal niet zo moeilijk
quote:
Noooooooo!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er volgende week dan toch misschien aan geloven
Als een vrouw dat zegt is het vaak niet zo, tochquote:
Neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als een vrouw dat zegt is het vaak niet zo, toch
Dus? ik ben ook geen Giselle Bünchenquote:
Wat?! Dus de M van MILF staat niet voor Missbehavin?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus? ik ben ook geen Giselle Bünchen
Voor jou wel toch! Toch?...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Dus de M van MILF staat niet voor Missbehavin?
Oké, dan had ik het toch goedquote:
Sshhhht jijquote:
In dit geval welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als een vrouw dat zegt is het vaak niet zo, toch
Jij bent een lekker wijf.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus? ik ben ook geen Giselle Bünchen
quote:
Let me consider that for a second.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Let me consider that for a second.
No.
beter dan te magerquote:
Ik heb nog geen biefstuk of glazed robs gezien, maar oke, vooruit.quote:
Glazed Robs lijken me meer jouw dingquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog geen biefstuk of glazed robs gezien, maar oke, vooruit.
pics in dm graagquote:
Dat zeg je nu wel, maar ik heb nog geen foto gezienquote:
Ach, daarom vragen is toch maar deceptie op deceptie....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar ik heb nog geen foto gezien
Niks mis met te magerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
beter dan te mager![]()
![]()
Wat voor sport ga je doen?
Glazed BF?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Glazed Robs lijken me meer jouw ding![]()
En ooit ga ik voor je koken, ooit!
naar mijn smaak wel. ik vind té mager niet aantrekkelijk. Ieder z'n dingquote:
Ik begin met steps and movement ofzo en misschien power yoga en ik wilde weer gaan zwemmen, maar het zomerschema komt niet goed uit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
beter dan te mager![]()
![]()
Wat voor sport ga je doen?
Klinkt goed, jammer van dat zwemmen, maar kan later ook nog toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begin met steps and movement ofzo en misschien power yoga en ik wilde weer gaan zwemmen, maar het zomerschema komt niet goed uit.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
Als een van de vaste mensen hier trouwens echt een foto wil zien wil ik best even dmmen hoor.
Ja, graag.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
Alleen normaal willen jullie een foto van mijn tieten
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
Als een van de vaste mensen hier trouwens echt een foto wil zien wil ik best even dmmen hoor.
quote:Alleen normaal willen jullie een foto van mijn tieten
Pfft. Dus Q. kon de werkdruk echt niet meer aan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Gewonde bij schietpartij Utrecht
Utrecht
But but... I like sausagefestsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
Wat leuk trouwens een extra mossel in dit sausage fest
en ik CL-etjequote:
Surf&Turf, babyquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
Wat leuk trouwens een extra mossel in dit sausage fest
Tss, daar heb je toch een fobo voor?quote:
alleen vaste mensen zei zequote:
quote:
Doe ik. Doe ik.quote:
De kloon verdient een foto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dude, daar heb jij heul nie voldoende zelfbeheersing voorquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De kloon verdient een foto.Ik denk dat ie nu erg blij is met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De kloon verdient een foto.Beetje zonder toestemming foto's van mij posten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, daar heb jij heul nie voldoende zelfbeheersing voor
Van wie is het een kloon?quote:
Ja sorry hoor maar ik ga echt niet foto's rondstrooien naar iedereenquote:
Wie herkent dat dan ook zo?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:48 schreef Ang3l het volgende:
Ok. Terwijl ik eigenlijk al blij moet zijn dat sommige heteroseksuele mannen uberhaubt deodorant gebruiken, vind ik t toch intens smerig als je op de gang loopt en er komt zo'n walm Axe voorbij. Axe? Seriously? Dat gebruikte je toen je 13 was en je oksels voor het eerst gingen ruiken. My first deodorant. Toch niet nu meer?!Wat een lucht zeg.....
Maakt ook niet uit, maar je zei het zo typisch over me heenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar ik ga echt niet foto's rondstrooien naar iedereen
Sorry, maar dat soort shit herken je uit duizenden. Of ik verwar t met die Armando Drakar Noir cheap ass bocht, dat kan eeventueel nog.quote:
And happy with it!quote:
het zal, ik kan me niet herinneren ooit in een lift oid gestaan te hebben en iemands deo te hebben kunnen herkennenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, maar dat soort shit herken je uit duizenden. Of ik verwar t met die Armando Drakar Noir cheap ass bocht, dat kan eeventueel nog.
Het zijn van die deo geuren die TE nadrukkelijk aanwezig zijn, maar echt niet ruiken naar parfum.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zal, ik kan me niet herinneren ooit in een lift oid gestaan te hebben en iemands deo te hebben kunnen herkennen.
Sorryquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, maar je zei het zo typisch over me heen
Ik vergeef jequote:
quote:
Ik geloof jequote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zijn van die deo geuren die TE nadrukkelijk aanwezig zijn, maar echt niet ruiken naar parfum.
Kokos is dan ook wel een erg scherpe geur hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Ik heb wel een goed reukvermogen, ik kan kokos-lipbalsam blijkbaar op 4 meter afstand ruiken bleek pas.
Oke Faxiequote:
Ja, maar om het tijdens een borrel op 4 meter afstand op iemands lippen te ruiken viel best opquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kokos is dan ook wel een erg scherpe geur he
Van mij?quote:
Daarna heb je het er af gegeten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar om het tijdens een borrel op 4 meter afstand op iemands lippen te ruiken viel best op.
Natuurlijk was ik serieusquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Van mij?
Ja hoe moet ik nou weten wie serieus een foto wilIk dacht dan krijg ik wel een dm
Tot over 4 weken danquote:
De wens is de vader van de gedachte. Laat 'm nou ook eens de papa van de actie zijn!quote:
Op een werkborrel? Bij een collega van half mijn leeftijd?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte. Laat 'm nou ook eens de papa van de actie zijn!
Jouw collega is 15?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op een werkborrel? Bij een collega van half mijn leeftijd?.
Hey, jij bent toch van de girly callcenter jailbait?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op een werkborrel? Bij een collega van half mijn leeftijd?.
Das voornamelijk theoriequote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, jij bent toch van de girly callcenter jailbait?
Ik gok tot aan de kloonscanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:16 schreef Zaadlap het volgende:
[..]
Kijken hoe lang je nog blijft volhouden dat ik een zekere Fax ben.
Is dit een uitdaging?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:16 schreef Zaadlap het volgende:
[..]
Kijken hoe lang je nog blijft volhouden dat ik een zekere Fax ben.
Sorryquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beetje zonder toestemming foto's van mij posten!
Ik zei al dat ik er een wilde aanvragen, maar toen moest hij bijna huilen. En dat vond ik zieligquote:
Jongetjes laten huilenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik er een wilde aanvragen, maar toen moest hij bijna huilen. En dat vond ik zielig
Euh...how about gross?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar om het tijdens een borrel op 4 meter afstand op iemands lippen te ruiken viel best op.
Hoezo? Ik rook gewoon kokos en vroeg wie er pina colada aan het drinken wasquote:
Mietjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das voornamelijk theorie.
Ik hecht toch ook nog best waarde aan mijn baan behouden.
Dude, live a little #yolo #swag #firstibangthedrumthenibangyourmumquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das voornamelijk theorie.
Ik hecht toch ook nog best waarde aan mijn baan behouden.
Oh je bent 12, laat maar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:20 schreef Zaadlap het volgende:
[..]
Jongens plagen is om aanranding vragen.
En dan zeggen ze dat mijn volk erg is #deheteroverwijtdepootdatiezwartzietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, live a little #yolo #swag #firstibangthedrumthenibangyourmum
Net zoals Ang3l een beetje walgt van volwassen mannen die ruiken naar 12 jarige puistpubertjes wordt ik niet echt goed van mensen die ruiken naar chemisch ontrokken fruitgeuren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo? Ik rook gewoon kokos en vroeg wie er pina colada aan het drinken was.
Ik wil soms naar watermeloen, vers gemaaid gras en komkommers ruikenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Net zoals Ang3l een beetje walgt van volwassen mannen die ruiken naar 12 jarige puistpubertjes wordt ik niet echt goed van mensen die ruiken naar chemisch ontrokken fruitgeuren.
Ik pas mij aan aan mijn medegebruikers hier. Een Fok!ker uit zijn of haar comfortzone halen kan namelijk apocalyptische gevolgen hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mijn volk erg is #deheteroverwijtdepootdatiezwartziet
Eet een watermeloen en komkommersalade tijdens een picknick op versgemaaid gras. Doe graag met je mee dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil soms naar watermeloen, vers gemaaid gras en komkommers ruiken
Oh, but I do from time to time, maar wel discreetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, live a little #yolo #swag #firstibangthedrumthenibangyourmum
Mits topless.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eet een watermeloen en komkommersalade tijdens een picknick op versgemaaid gras. Doe graag met je mee dan.
Ja maar wel in Nederland dan hoor!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eet een watermeloen en komkommersalade tijdens een picknick op versgemaaid gras. Doe graag met je mee dan.
Eisen eisen eisen. Prinsesje, je lijkt Ang3l welquote:
Ik ben het waardquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eisen eisen eisen. Prinsesje, je lijkt Ang3l wel
Excuse me?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eisen eisen eisen. Prinsesje, je lijkt Ang3l wel
Ik ga wel eens topless, ook goed?quote:
Ik vind versgemaaid gras stinkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil soms naar watermeloen, vers gemaaid gras en komkommers ruiken
Ik ben ook even aan het denken, maar het ruikt niet naar pussy iig, dus dat kan het niet zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind versgemaaid gras stinken
I'm weird like that.
Nou ja, vooral als t nat is, vermengd met aarde. Dan kan ik echt staan kokhalzen. Geen idee waarom.
Jij bent veeleisend in de zin het je nooit genoeg kan zijn als het aankomt op cheap thrills and drills.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Excuse me?
Nu ben ik weer ineens veeleisend?
What happened to easy?
Moobs, en ja.quote:
Ben je 12?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is vandaag geen voetbal hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:27 schreef Cue_ het volgende:
Pff zowaar even in slaap gevallen. Gelukkig nog wel op tijd wakker geworden
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:25 schreef Zaadlap het volgende:
[..]
Ben je 12?Ik spreek vaak de waarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Nu wel. Ik heb wel een liefde voor jetsers. Niet voor allemaal overigens.quote:
Beschrijf eens waaraan ze minimaal moeten voldoen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu wel. Ik heb wel een liefde voor jetsers. Niet voor allemaal overigens.
tepels enzoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:35 schreef Zaadlap het volgende:
[..]
Beschrijf eens waaraan ze minimaal moeten voldoen?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:35 schreef Zaadlap het volgende:
[..]
Beschrijf eens waaraan ze minimaal moeten voldoen?
Dit.quote:
En de vorm? Details wil ik ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Plus stevigheid.
En ik heb liever niet dat er 500 moedervlekken opzitten
ik wil ook wel eens wat.quote:
I'm a sociosexual.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent veeleisend in de zin het je nooit genoeg kan zijn als het aankomt op cheap thrills and drills.
Voor die baby die jij van Cue draagtquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Voor die baby die jij van Cue draagtof hoe wil je die anders te drinken gaan geven?
jou laat ik in elk geval niet in de buurt van mijn babyquote:
Ik verwacht wel dat daar een freaky baby uit komt maar zelfs die gaan dood op een dieet hiervanquote:
Dat spul is alleen maar goed om de ketting van je fiets mee te smeren manquote:
Dat is voor beide partijen beterquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jou laat ik in elk geval niet in de buurt van mijn baby![]()
![]()
Niets mis met een jackie D op zijn tijd, the drink that made rock and rollquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat spul is alleen maar goed om de ketting van je fiets mee te smeren man
Dat denk ik ookquote:
Of je moet er verder niet aan gehecht zijn, dat zou ik ook nog wel snappen.quote:
Iets te veel mensenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie gaat het dan ook over baby's hebben.
eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je moet er verder niet aan gehecht zijn, dat zou ik ook nog wel snappen.
rhubarbjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie gaat het dan ook over baby's hebben.
Je familie plant zich voortquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben. Mijn neef heeft er een dochter bij
hoezo vreemd?quote:
Ik had vandaag nog een baby vast zelfsquote:
Ik poets er net als Keisha mijn tanden meequote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis met een jackie D op zijn tijd, the drink that made rock and roll.
Op weg naar de vuilstort?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog een baby vast zelfs![]()
Wel je handen goed gewassen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Liefquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet allemaal, maar een hoop wel.quote:
Schattig hoor, heb je iemand die je inslaap gaat wiegen?quote:
Wat de neuk is een Keisha?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik poets er net als Keisha mijn tanden mee
Dat is hoe ik rol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |