Gefeliciteerd. Cue_ geeft je een wortel in farmville om het te vieren.quote:
Farmvillequote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Cue_ geeft je een wortel in farmville om het te vieren.
Fuck FarmVille intensquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Cue_ geeft je een wortel in farmville om het te vieren.
Bestaat farmville nog?quote:
Sorry, daar durf ik me niet te vertonenquote:
"verder"quote:
is ie zwanger of zo?quote:
Zo goed alsquote:
NEEEEEEEEEEEEE! DOE HET NIET!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet me vanavond vertoeven onder de mensen
IK WEET HETquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEE! DOE HET NIET!
Oh ja. Ik ook. Gelukkig is er drank. Dat wordt zuipen.
Niet, RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
Vandaag hoef ik geen mens onder ogen te komen.
Morgen wel.. En vanaf dat moment zal ik ruim 3 weken amper privacy hebben.![]()
Hoe overleef ik dit?
Daar was ik dus al bang voorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet, RIP aan de nabestaanden.
NEXT.
Drankquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEE! DOE HET NIET!
Oh ja. Ik ook. Gelukkig is er drank. Dat wordt zuipen.
Aan alles komt een einde he?quote:
Elke 2/3 maanden organiseren ze iets voor alle nieuwelingen (1e/2e jaars). Dit keer is het sporten op t strand. Zo kan je een hele lifeguardding doen, kitesurfen, maar daarnaast ook volleybal en dergelijke dingen en yoga.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom moet je in hemelsnaam met collega's sporten?
Cue_ werkt zeker voor een Japans bedrijfquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
Helemaal in het begin Space Quest, King's Quest, Xenon. Op het moment zit ik Diablo 3 en Prison Architect te spelen. En daartussen? Van alles. Vaste lijn is Civilization, dat speel ik al sinds '92quote:
kitesurfen is toch coolquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Elke 2/3 maanden organiseren ze iets voor alle nieuwelingen (1e/2e jaars). Dit keer is het sporten op t strand. Zo kan je een hele lifeguardding doen, kitesurfen, maar daarnaast ook volleybal en dergelijke dingen en yoga.
Moet gewoon zorgen dat ik me niet in het zweet werk
Daarom ga ik dat ookd oenquote:
Gelukkig welquote:
Nicequote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal in het begin Space Quest, King's Quest, Xenon. Op het moment zit ik Diablo 3 en Prison Architect te spelen. En daartussen? Van alles. Vaste lijn is Civilization, dat speel ik al sinds '92
Ik ga er zondag mee zeilen. Ook al zoiets.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
Naar Frieslandquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga er zondag mee zeilen. Ook al zoiets.
Ik heb genoeg vrienden. Ik wil heul niet dat soort dingen in mijn vrije weekend met collega's doen!
Maar sociaal wenselijk gedrag en peer pressure en gebrek aan ruggengraat zorgen er voor dat ik zaterdagochtend om 7:00 op mijn werk sta om richting Friesland te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |