Gefeliciteerd. Cue_ geeft je een wortel in farmville om het te vieren.quote:
Farmvillequote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Cue_ geeft je een wortel in farmville om het te vieren.
Fuck FarmVille intensquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Cue_ geeft je een wortel in farmville om het te vieren.
Bestaat farmville nog?quote:
Sorry, daar durf ik me niet te vertonenquote:
"verder"quote:
is ie zwanger of zo?quote:
Zo goed alsquote:
NEEEEEEEEEEEEE! DOE HET NIET!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet me vanavond vertoeven onder de mensen
IK WEET HETquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEE! DOE HET NIET!
Oh ja. Ik ook. Gelukkig is er drank. Dat wordt zuipen.
Niet, RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
Vandaag hoef ik geen mens onder ogen te komen.
Morgen wel.. En vanaf dat moment zal ik ruim 3 weken amper privacy hebben.![]()
Hoe overleef ik dit?
Daar was ik dus al bang voorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet, RIP aan de nabestaanden.
NEXT.
Drankquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEE! DOE HET NIET!
Oh ja. Ik ook. Gelukkig is er drank. Dat wordt zuipen.
Aan alles komt een einde he?quote:
Elke 2/3 maanden organiseren ze iets voor alle nieuwelingen (1e/2e jaars). Dit keer is het sporten op t strand. Zo kan je een hele lifeguardding doen, kitesurfen, maar daarnaast ook volleybal en dergelijke dingen en yoga.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom moet je in hemelsnaam met collega's sporten?
Cue_ werkt zeker voor een Japans bedrijfquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
Helemaal in het begin Space Quest, King's Quest, Xenon. Op het moment zit ik Diablo 3 en Prison Architect te spelen. En daartussen? Van alles. Vaste lijn is Civilization, dat speel ik al sinds '92quote:
kitesurfen is toch coolquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Elke 2/3 maanden organiseren ze iets voor alle nieuwelingen (1e/2e jaars). Dit keer is het sporten op t strand. Zo kan je een hele lifeguardding doen, kitesurfen, maar daarnaast ook volleybal en dergelijke dingen en yoga.
Moet gewoon zorgen dat ik me niet in het zweet werk
Daarom ga ik dat ookd oenquote:
Gelukkig welquote:
Nicequote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal in het begin Space Quest, King's Quest, Xenon. Op het moment zit ik Diablo 3 en Prison Architect te spelen. En daartussen? Van alles. Vaste lijn is Civilization, dat speel ik al sinds '92
Ik ga er zondag mee zeilen. Ook al zoiets.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
Naar Frieslandquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga er zondag mee zeilen. Ook al zoiets.
Ik heb genoeg vrienden. Ik wil heul niet dat soort dingen in mijn vrije weekend met collega's doen!
Maar sociaal wenselijk gedrag en peer pressure en gebrek aan ruggengraat zorgen er voor dat ik zaterdagochtend om 7:00 op mijn werk sta om richting Friesland te gaan.
Heb ik ook. Al best leuke dagen gehadquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
waarom is dat zo erg? lijkt me juist leuk - alleen als het leuke collega's zijn natuurlijk, en niet elke week -
1, 2, Alpha Centauri, Call to Power 1 en 2, 3, 4, 5quote:
sporten is nooit tofquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
waarom is dat zo erg? lijkt me juist leuk - alleen als het leuke collega's zijn natuurlijk, en niet elke week -
I know, right?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naar FrieslandIn het weekend
MET COLLEGA'S
![]()
![]()
Je was okay
In mijn wereld welquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik ook. Al best leuke dagen gehad
Als je het lang van tevoren planned is het toch niet zo'n probleem?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het nooit zo'n ramp, maar in het weekend is wel erg veel gevraagd. 's avonds is best een keer ok doordeweeks ofzo..
Nouja, het is gewoon een dag minder weekend en hoe gezellig het ook kan zijn, het is toch een soort werken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je het lang van tevoren planned is het toch niet zo'n probleem?
Nou ja, na het werk even borrelen of uit eten, desnoods met iets als bowlen erbij, vind ik niet erg doordeweeks, maar op mijn vrije zondag om 7 uur mijn nest uit voor het werk gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:18 schreef Moeraskat het volgende:
Liever niet na werktijd, dan wil ik gewoon naar huis, en daar mn dingen doen. Of juist niks doen.
Hm ja zo vroeg op zondag, daar zou ik ook niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, na het werk even borrelen of uit eten, desnoods met iets als bowlen erbij, vind ik niet erg doordeweeks, maar op mijn vrije zondag om 7 uur mijn nest uit voor het werk gaat wel erg ver.
Dat mag ook wel op een andere dagquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hm ja zo vroeg op zondag, daar zou ik ook niet blij mee zijn![]()
Maar borrelen of uit eten kan nog wel, op vrijdag...
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know, right?
Dus ik moet vanavond eerder weg van een verjaardag, om morgen vroeg op te kunnen staan. Ik mis een hip feestje in LAB -1 op zaterdagnacht. En ik ben zondag ietsd later bij t Wasven festival
Zeilen is geweldig. Maar niet in Friesland met je collega's.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
En zeilen is tof. Het is alleen kut als je collega's het niet kunnen en niet durven enzo.
Dat is niet schrikbarendquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Zal ik jullie eens wat vertellen en je laten schrikken. Maar sommige van mijn oud-collega's, zijn nu hele goeie vrienden
Het kan erger. Vrijwel alle Amerikaanse mannen worden al generatie's besneden, vanuit oorspronkelijk de gedachte, dat ze dan minder zouden masturberen.quote:
dat je dit durft te vertellen..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Zal ik jullie eens wat vertellen en je laten schrikken. Maar sommige van mijn oud-collega's, zijn nu hele goeie vrienden
Nouja dan zal er af en toe wel wat misgaan, waardoor het midner fijn wordtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:24 schreef stbabylon het volgende:
Het kan erger. Vrijwel alle Amerikaanse mannen worden al generatie's besneden, vanuit oorspronkelijk de gedachte, dat ze dan minder zouden masturberen.
Dit moet een grap zijnquote:
Besnijdenis vermindert de gevoeligheid van de pe-nisquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja dan zal er af en toe wel wat misgaan, waardoor het midner fijn wordt
Snap ik.. maar dat betekent niet dat men het perse minder doet / niet meer doet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Besnijdenis vermindert de gevoeligheid van de pe-nis
Nee, precies, het is een totaal zinloze exercitie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik.. maar dat betekent niet dat men het perse minder doet / niet meer doet.
Heb je het nou weer over mijn leven?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, precies, het is een totaal zinloze exercitie.
Ik vind zeilen niet zo boeiend. Het was heerlijk op de great barrier reef met 38 graden en groene en blauwe oceanen en schildpadden en een lucht zo helder dat je de melkweg kon zien terwijl je sliep op het dek met een Australische gespierde gebruinde god naast je. Ik denk niet dat "gewoon zeilen" dat kan overtreffen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Zeilen is geweldig. Maar niet in Friesland met je collega's.
Maar zoals ik zei,l als de chirurg 1 op de zoveel een fout maakt.. Dan is er misschien wel kans op dat diegene dan minder/niet meer masturbeertquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, precies, het is een totaal zinloze exercitie.
Plus dat je er zo vaak op moet kitsen omdat ie anders niet "glijdt".quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Besnijdenis vermindert de gevoeligheid van de pe-nis
Wij zijn van hetzelfde luxe luie poes kaliberquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Zeilen is strontvervelend man, tenminste als je niet gewoon met je reet kan blijven zitten. heletijd dat kansloze heen en weer gezwaai, "overstag" gaan etc.
Doe mij maar gewoon een motorjacht oid.
Dolfijnen die met je boot meezwemmenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind zeilen niet zo boeiend. Het was heerlijk op de great barrier reef met 38 graden en groene en blauwe oceanen en schildpadden en een lucht zo helder dat je de melkweg kon zien terwijl je sliep op het dek met een Australische gespierde gebruinde god naast je. Ik denk niet dat "gewoon zeilen" dat kan overtreffen.
Ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je het nou weer over mijn leven?.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij zijn van hetzelfde luxe luie poes kaliber
Mijn verloofde begrijpt me
Precies. Ik geloof niet dat ik die in Fryslan vinden gaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dolfijnen die met je boot meezwemmen
Ik heb al gezegd: "Als je maar niet verwacht dat ik iets ga doen. Ik ga op t dek liggen en mooi wezen, dat is mijn taak". En toen moest ie lachenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Maar idd, mij veels te veel werk, het moet wel leuk en ontspannend zijn.
Luie hond. Er kan niks op tegen een lekker stevig briesje terwijl je aan het zeilen bentquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Zeilen is strontvervelend man, tenminste als je niet gewoon met je reet kan blijven zitten. heletijd dat kansloze heen en weer gezwaai, "overstag" gaan etc.
Doe mij maar gewoon een motorjacht oid.
Hier welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Ik geloof niet dat ik die in Fryslan vinden ga
omg, parkeer mij daar maar hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck die shit man, als ik dat wil ga ik wel naar Six flags.
"Poepelemoentje? Pass nog eens een prosecco'tje!"quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck die shit man, als ik dat wil ga ik wel naar Six flags.
oke laat maarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Poepelemoentje? Pass nog eens een prosecco'tje!"
O jawel hoor!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Luie hond. Er kan niks op tegen een lekker stevig briesje terwijl je aan het zeilen bent![]()
[ afbeelding ]
Iddquote:
ik ben geen prinsesjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
IddWel behandeld willen worden als een prinsesje, maar de manieren van Patty Brard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |