Wel lullig eigenlijk, voetballend maken ze best wel kans maar het thuisvoordeel van Brazilie zal wel weer bepalend zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Het al maanden gehypte Chili gaat er zoals gebruikelijk toch weer snel uit.. voor de zoveelste keer tegen Brazilië. Ik hoop dat het anders loopt maar kan het me bijna niet voorstellen.
Dit dus. Chileentjes zullen wel riant vergoed worden!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:13 schreef Cavaliers het volgende:
FIFA gaat nooit toelaten dat Chili hier wint. Zonde, want voetballend zijn die Chileentjes superieur.
Ik ook eigenlijk. Gisteren geen voetbal was toch weer even een aanpassingquote:
Heeft Brazilië echt niks beters dan Julio Cesar?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:19 schreef Momo... het volgende:
De opstellingen
Brazilië: Julio Cesar; Dani Alves, Thiago Silva, Luiz, Fernandinho; Marcelo, Hulk, Fred, Neymar; Oscar, Luiz Gustavo.
Chili: Bravo; Mena, Isla, Silva, Sanchez; Vidal, Vargas, Medel, Jara; Aranguiz, Dias.
of dan Fred, wat heeft hij nou laten zien.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:21 schreef superniger het volgende:
[..]
Heeft Brazilië echt niks beters dan Julio Cesar?
Fredtsjquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:22 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
of dan Fred, wat heeft hij nou laten zien.
Nee.. in Brazilië willen jongetjes nooit keeper worden.. keepers zijn de losers van het Braziliaanse voetbal.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:21 schreef superniger het volgende:
[..]
Heeft Brazilië echt niks beters dan Julio Cesar?
dat verklaart ook waarom zelfs de verdedigers superaanvallend zijn ingesteld, ze willen allemaal aanvallers worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. in Brazilië willen jongetjes nooit keeper worden.. keepers zijn de losers van het Braziliaanse voetbal.
Dat is in elk land toch wel zo?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. in Brazilië willen jongetjes nooit keeper worden.. keepers zijn de losers van het Braziliaanse voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |