quote:Helikopter
Chili is in de aanloop naar de achtste finale niet alleen in de ban van de rol die de arbiter zou kunnen spelen. Het land vreest namelijk ook voor spionage. Tijdens de training van Chili vloog er namelijk een helikopter van een Braziliaans tv-station over. 'We hebben dat ding met ballen proberen te raken, maar het is niet gelukt', aldus vleugelverdediger Mauricio Isla.
Het tv-station bood inmiddels zijn excuses aan, maar bondscoach Jorge Sampaoli vreest dat de Brazilianen een inkijkje hebben gekregen in de tactiek die hij zaterdag wil hanteren. De Chileense bond heeft daarom een dringend beroep gedaan op de zender om de beelden niet te verspreiden.
Wat heeft de uitslag van Brazilië - Chili met de wedstrijd van Nederland - Mexico te maken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:46 schreef MakkieR het volgende:
Chili - Brazilië vanavond geeft op zich wel mooi aan waar Nederland staat in dit toernooi. Als Brazilië het zwaar krijgt tegen chili, dan heeft Nederland een top prestatie geleverd. Andersom geldt dat natuurlijk ook. Als Brazilië Chili helemaal opvreet dan zijn we gewaarschuwd tegen Mexico.
Geen reet idd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:14 schreef nieles6 het volgende:
[..]
Wat heeft de uitslag van Brazilië - Chili met de wedstrijd van Nederland - Mexico te maken?
Hij bedoelt dat we aan die wedstrijd kunnen zien of Nederland het goed heeft gedaan tegen Chili, of dat Chili slecht speelde.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:14 schreef nieles6 het volgende:
[..]
Wat heeft de uitslag van Brazilië - Chili met de wedstrijd van Nederland - Mexico te maken?
idd ik vraag me alleen af waar we staan in het toernooi, niet hoe we gaan spelen tegen Mexico.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat we aan die wedstrijd kunnen zien of Nederland het goed heeft gedaan tegen Chili, of dat Chili slecht speelde.
Wat natuurlijk geen reet zegt, maar goed.
Als Nederland de halve finale niet haalt dan hebben ze gewoon gefaald.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
idd ik vraag me alleen af waar we staan in het toernooi, niet hoe we gaan spelen tegen Mexico.
Dat is nu het idee, maar voor het toernooi totaal niet. De poulefase doorkomen was al knap.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Nederland de halve finale niet haalt dan hebben ze gewoon gefaald.
Klopt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:00 schreef Thelonious het volgende:
Dit is de wedstrijd waaruit zal blijken hoe corrupt de FIFA werkelijk is.
Je zou toch je account verwijderen?quote:
Jawel hoor maar ik wacht nog steeds op een verwijder knop. Beperking van fok.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:57 schreef Ar-se-nal het volgende:
[..]
Je zou toch je account verwijderen?
Toch maar niet aan je woord gehouden?
Ik ook. Ja, die angst deel ik hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:29 schreef JenHermes het volgende:
Ik lach me kapot als Brazilie dreigt te verliezen van Chili. Stel dat Chili in de 70ste minuut voor staat met 2 - 0, zal er dan in die resterende 20/25 minuten een speler van Chili eraf gaan met rood + een pingel tegen?
Als Brazilie vanavond daadwerkelijk verliest, dan ben ik bang dat de rest van dit toernooi in het teken staat van ongeregeldheden
Vraag het aan een mod, die kan het doorgeven aan een admin. Die kan het waarschijnlijk wel verwijderen. Succesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:58 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jawel hoor maar ik wacht nog steeds op een verwijder knop. Beperking van fok.
???quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De corruptie heeft gesproken.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 07:29 schreef TLC het volgende:
Standaard overwinning voor Brazilie + de 5de goal van Neymar dit WK
Photoshop of Browser manipulation.quote:
mooi, wie nog meer?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Neymar staat op scherp. Bij een gele kaart is 'ie geschorst voor de kwartfinale.
Ouderwetse nummers 10 sterven uitquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Bravo;
Silva, Medel, Jara;
Isla, Aranguiz, Diaz, Mena;
Vidal;
Alexis, Vargas.
Geen Valdivia.
Die van Colombia is nog wel leukquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ouderwetse nummers 10 sterven uit
Dat is wat Sanchez zei, ik ben ook heel benieuwd hoe die gaat fluiten. Ik hoop wel echt dat Chili gaat stunten of stand kan houden tot de penaltyreeks. Gun het die Brazilianen echt voor geen meter.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:07 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik ben zo bang dat Webb de wedstrijd kapot gaat fluiten
Wel lullig eigenlijk, voetballend maken ze best wel kans maar het thuisvoordeel van Brazilie zal wel weer bepalend zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Het al maanden gehypte Chili gaat er zoals gebruikelijk toch weer snel uit.. voor de zoveelste keer tegen Brazilië. Ik hoop dat het anders loopt maar kan het me bijna niet voorstellen.
Dit dus. Chileentjes zullen wel riant vergoed worden!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:13 schreef Cavaliers het volgende:
FIFA gaat nooit toelaten dat Chili hier wint. Zonde, want voetballend zijn die Chileentjes superieur.
Ik ook eigenlijk. Gisteren geen voetbal was toch weer even een aanpassingquote:
Heeft Brazilië echt niks beters dan Julio Cesar?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:19 schreef Momo... het volgende:
De opstellingen
Brazilië: Julio Cesar; Dani Alves, Thiago Silva, Luiz, Fernandinho; Marcelo, Hulk, Fred, Neymar; Oscar, Luiz Gustavo.
Chili: Bravo; Mena, Isla, Silva, Sanchez; Vidal, Vargas, Medel, Jara; Aranguiz, Dias.
of dan Fred, wat heeft hij nou laten zien.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:21 schreef superniger het volgende:
[..]
Heeft Brazilië echt niks beters dan Julio Cesar?
Fredtsjquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:22 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
of dan Fred, wat heeft hij nou laten zien.
Nee.. in Brazilië willen jongetjes nooit keeper worden.. keepers zijn de losers van het Braziliaanse voetbal.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:21 schreef superniger het volgende:
[..]
Heeft Brazilië echt niks beters dan Julio Cesar?
dat verklaart ook waarom zelfs de verdedigers superaanvallend zijn ingesteld, ze willen allemaal aanvallers worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. in Brazilië willen jongetjes nooit keeper worden.. keepers zijn de losers van het Braziliaanse voetbal.
Dat is in elk land toch wel zo?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. in Brazilië willen jongetjes nooit keeper worden.. keepers zijn de losers van het Braziliaanse voetbal.
Aanvallende opstelling van Brazilië. Wordt een heerlijke wedstrijdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:19 schreef Momo... het volgende:
De opstellingen
Brazilië: Julio Cesar; Dani Alves, Thiago Silva, Luiz, Fernandinho; Marcelo, Hulk, Fred, Neymar; Oscar, Luiz Gustavo.
Chili: Bravo; Mena, Isla, Silva, Sanchez; Vidal, Vargas, Medel, Jara; Aranguiz, Dias.
Je bent zelf enorm scheef.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:28 schreef Paxcon het volgende:
Die stoelen op de tribune staan enorm scheef
Hij kan niet meer dan 4 woorden per keer onthouden, denk ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
Kan van Gaal niet eens hele zinnen praten zonder constant.. te stoppen.. midden.. in .. de zin
Bloedirritantquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij kan niet meer dan 4 woorden per keer onthouden, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |