abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141603140
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:27 schreef Homijn het volgende:
Zaterdag 28 juni 18:00 in Belo Horizonte
Brazilië - Chili
Chili maakt een sterke indruk, Brazilië niet echt. Ik verwacht dat Chili wint, tenzij de arbitrage Brazilië opnieuw een helpende hand toesteekt.

Zaterdag 28 juni 22:00 in Rio de Janeiro
Colombia - Uruguay
Los van het feit dat ik Uruguay niks meer gun - ze staan ten onrechte in de 1/8-finale - denk ik ook dat ze zonder Suarez minder waard zijn.

Zondag 29 juni 18:00 in Fortaleza
Nederland - Mexico
Het wordt een pittige wedstrijd, maar ik schat in dat Nederland dit winnend moet kunnen afsluiten.

Zondag 29 juni 22:00 in Recife
Costa Rica - Griekenland
Ik verwacht dat Costa Rica de uitstekende lijn vasthoudt tegen een ploeg die ten onrechte in de 1/8-finale is beland.

Maandag 30 juni 18:00 in Brasilia
Frankrijk - Nigeria
Het lijkt me dat Frankrijk dit ruim moet kunnen winnen.

Maandag 30 juni 22:00 in Porto Alegre
Duitsland - Algerije
Knap van Algerije dat ze zo ver zijn gekomen, maar dit wordt zeker hun eindstation. Ik denk dat Duitsland met minstens 3 doelpunten verschil wint.

Dinsdag 1 juli 18:00 in São Paulo
Argentinië - Zwitserland
Niemand houdt er rekening mee en daarom gebeurt het: Zwitserland wint. Mogelijk pas na een verlenging, maar toch. Argentinië kan niet doorgaan met wedstrijden winnen met slechts 1 doelpunt verschil.

Dinsdag 1 juli 22:00 in Salvador
België - Verenigde Staten
Het fris spelende elftal van de VS boekt een zwaarbevochten overwinning op de Belgen, die te matig spelen om écht voor de grote prijzen mee te doen op dit toernooi.
Hier kan ik het wel mee eens zijn.
pi_141603168
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:33 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Domme koe, de laatste wedstrijd doe je dat omdat je Belgen haat :r
Neh. De VS lijkt gewoon veel krachtiger dan België. Ik gun het de Belgen wel hoor, een halve finale tussen NED-BEL lijkt me heerlijk.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 00:40:06 #34
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_141603181
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:27 schreef Homijn het volgende:
Argentinië - Zwitserland
Niemand houdt er rekening mee en daarom gebeurt het: Zwitserland wint. Mogelijk pas na een verlenging, maar toch. Argentinië kan niet doorgaan met wedstrijden winnen met slechts 1 doelpunt verschil.
Zou mij niet zoveel verbazen hoor :D Zwitserland is wat onderschat en Argentinie overschat. Kan zo maar winst worden voor de Zwitsers, alleen is Argentinie nog wel net favoriet.
  Moderator vrijdag 27 juni 2014 @ 00:40:07 #35
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_141603182
Brazilië - Chili
Colombia - Uruguay
Nederland - Mexico
Costa Rica - Griekenland
Frankrijk - Nigeria
Duitsland - Algerije
Argentinië - Zwitserland

Brazilië - Colombia
Nederland - Costa Rica :')
Frankrijk - Duitsland
België - Argentinië

Brazilië - Frankrijk
Argentinië - Nederland

Brazilië - Argentinië
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_141603194
België heeft me absoluut niet weten overtuigen , kan me niet voorstellen dat ze er tegen een gefocust VS niet uitvliegen.
pi_141603202
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Neh. De VS lijkt gewoon veel krachtiger dan België. Ik gun het de Belgen wel hoor, een halve finale tussen NED-BEL lijkt me heerlijk.
Ze doen wel weer een oefenduel die alleen in België ergens om gaat.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 00:41:34 #38
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141603234
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:33 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Domme koe, de laatste wedstrijd doe je dat omdat je Belgen haat :r
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef superworm het volgende:

[..]

Ik gok meer omdat de Belgen spelen als natte kranten en Team US onverwacht geestdriftig en leuk voetbalt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  vrijdag 27 juni 2014 @ 00:41:49 #39
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_141603242
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:40 schreef sittingtuck het volgende:
België heeft me absoluut niet weten overtuigen , kan me niet voorstellen dat ze er tegen een gefocust VS niet uitvliegen.
Volgens mij gewoon een spannende pot. Zoveel geeft Belgie niet weg. Denk dat het een kleine overwinning wordt voor een van beiden, met Belgie nipt favoriet.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 00:45:32 #40
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141603372
België speelt niet zo heel goed, maar ze hebben genoeg individuele kwaliteiten om de wedstrijd te beslissen. Daarom is België in deze wedstrijd nipt favoriet.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 juni 2014 @ 00:48:50 #41
145738 superworm
is erbij
pi_141603465
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
België speelt niet zo heel goed, maar ze hebben genoeg individuele kwaliteiten om de wedstrijd te beslissen. Daarom is België in deze wedstrijd nipt favoriet.
Dempsey, Bradley en nog een handvol anderen zijn ook helemaal niet slecht hoor. Al krijgt Bradley veel kritiek om balverlies.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_141603691
Alle 'thuisploegen' winnen, denk ik.
Welk land zal de meeste goals maken deze ronde? Ik denk dat Argentinië helemaal los gaat. Zij dus.
  Moderator vrijdag 27 juni 2014 @ 01:02:58 #43
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_141603869
Ik heb even de procenten toverbol boven gehaald.

Brazilië - Chili 65% - 35%
Colombia - Uruguay 55% - 45%
Nederland - Mexico 68% - 32%
Costa Rica - Griekenland 55% - 45%
Frankrijk - Nigeria 65% - 35%
Duitsland - Algerije 70 - 30%
Argentinië - Zwitserland 68% -32%
België - Verenigde Staten 51% 49%
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  vrijdag 27 juni 2014 @ 01:11:36 #44
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_141604081
Ik hoop nu écht nog méér dat België wint van de VS om de frustraties naderhand hier te kunnen lezen *O*

Op basis van wat gaat de VS winnen? Prestaties? Spelersmateriaal? De VS hebben een onterechte zege gepakt tegen Ghana, speelden 2-2 gelijk tegen een totaal ruk Portugal en verloren in een 'vriendschappelijke' match van Duitsland dat super gezapig speelde, en dan nog kwam de VS weinig aan de bal.

Goed, België heeft heel ruk gespeeld tegen Rusland, maar Algerije en Zuid-Korea hebben op geen enkel moment aanspraak kunnen maken op een zege of zelfs een punt, gewoon té slecht. Waarmee ik niet zeg dat België goed gespeeld heeft, verre van (helaas).

Ik heb heel veel respect voor de VS met hun vechtlust en op dat vlak overschaduwen ze de Belgen (nogmaals helaas) nogal momenteel op dit WK. Maar met alleen vechtlust kom je er niet. Ze hebben een paar heel leuke spelers maar ook groot deel middelmaat. Daarnaast, als het al fout loopt in de verdediging hebben we altijd Courtois nog. België verloor nog geen enkele match met Courtois in de goal :Y

Dus los van dat België m'n land is, is er weinig reden om aan te nemen dat de VS eventjes los gaat winnen van België. Iedereen die dat beweert had gewoon gehoopt dat België eruit zou vliegen met 0 punten om dan lekker hatelijk te kunnen doen :W

De VS is zeker niet kansloos en als België inspiratieloos en traag speelt dan zit een overwinning voor de VS zeker in. Maar in normale omstandigheden verliezen ze die wedstrijd.

Heb ik ook weer m'n zegje gedaan, opmerkingen ed; graag maar hou het net als ik beleefd en zonder schreeuwerige toon ^O^
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_141604121
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb even de procenten toverbol boven gehaald.

Brazilië - Chili 65% - 35%
Colombia - Uruguay 55% - 45%
Nederland - Mexico 68% - 32%
Costa Rica - Griekenland 55% - 45%
Frankrijk - Nigeria 65% - 35%
Duitsland - Algerije 70 - 30%
Argentinië - Zwitserland 68% -32%
België - Verenigde Staten 51% 49%
Zelden zoveel gelul gelezen, nergens op is gebaseerd deze nonsense, leren ze in België zo met cijfers omgaan? Ik had KU Leuven hoger ingeschat.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_141604191
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:11 schreef Lothiriel het volgende:
Ik hoop nu écht nog méér dat België wint van de VS om de frustraties naderhand hier te kunnen lezen *O*
België wint sowieso van de VS, het zou een regelrechte schande zijn voor België als ze daarvan verliezen.

quote:
Op basis van wat gaat de VS winnen? Prestaties? Spelersmateriaal? De VS hebben een onterechte zege gepakt tegen Ghana, speelden 2-2 gelijk tegen een totaal ruk Portugal en verloren in een 'vriendschappelijke' match van Duitsland dat super gezapig speelde, en dan nog kwam de VS weinig aan de bal.
Op basis van het feit dat de VS drie keer heel aardig heeft gespeeld en België drie keer gewoon heeft zitten kloten. Het deed gewoon pijn aan je ogen, wat speelden de Belgen slecht zeg. Ze zijn zielsgelukkig met die makkelijke loting, als ze in een andere poule dan poule H hadden gezeten waren ze er roemloos uitgeschopt.

quote:
Goed, België heeft heel ruk gespeeld tegen Rusland, maar Algerije en Zuid-Korea hebben op geen enkel moment aanspraak kunnen maken op een zege of zelfs een punt, gewoon té slecht. Waarmee ik niet zeg dat België goed gespeeld heeft, verre van (helaas).
Dit is het probleem ja. Je mag toch hopen dat je Algerije en Zuid-Korea wegspeelt? Maar nee, België was tegen Algerije zelfs lange tijd de mindere ploeg.

quote:
Ik heb heel veel respect voor de VS met hun vechtlust en op dat vlak overschaduwen ze de Belgen (nogmaals helaas) nogal momenteel op dit WK. Maar met alleen vechtlust kom je er niet. Ze hebben een paar heel leuke spelers maar ook groot deel middelmaat. Daarnaast, als het al fout loopt in de verdediging hebben we altijd Courtois nog. België verloor nog geen enkele match met Courtois in de goal :Y
Omdat ze alleen maar matige tegenstanders hebben getroffen.

quote:
Dus los van dat België m'n land is, is er weinig reden om aan te nemen dat de VS eventjes los gaat winnen van België. Iedereen die dat beweert had gewoon gehoopt dat België eruit zou vliegen met 0 punten om dan lekker hatelijk te kunnen doen :W
Klopt, want als België zo speelt verdienen ze het niet op een WK aanwezig te zijn.

quote:
De VS is zeker niet kansloos en als België inspiratieloos en traag speelt dan zit een overwinning voor de VS zeker in. Maar in normale omstandigheden verliezen ze die wedstrijd.
Klopt, maar er gebeuren genoeg abnormale dingen dit WK

quote:
Heb ik ook weer m'n zegje gedaan, opmerkingen ed; graag maar hou het net als ik beleefd en zonder schreeuwerige toon ^O^
Bedankt, maar dit soort onzin kunnen we wel missen, bewaar die retoriek anders voor een Belgisch forum :W
  vrijdag 27 juni 2014 @ 01:33:11 #47
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_141604470
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:11 schreef Lothiriel het volgende:

Ondanks alles zal ik waarschijnlijk op de hand van de Belgen zijn tegen de VS, alhoewel ik dat ook een sympathieke ploeg vind.

Ben niet van het kamp wat hier zo gratuit België volledig afzeikt bij elke mispeer. Maar ik moet wel zeggen dat het qua spel erg pover is geweest in drie wedstrijden. Heb het internationale voetbal in de kwalificatie nauwelijks gevolgd, maar van wat ik meekreeg, was de hosanna-stemming rond de Belgen toen niet onterecht.

Des te tegenvallender vond ik het dus dat ze werkelijk geen enkele vuist hebben kunnen maken tegen lager aangeslagen ploegen als Algerije en Zuid-Korea. Tegen Rusland was het ook weer niet best. Vanavond heb ik beide wedstrijden gezien en dan valt ook weer op dat Zuid Korea in de eerste helft gewoon echt het betere van het spel heeft. Dat uitte zich niet zo zeer in doelkansen, maar wel in aanwezigheid op de helft van België. De frustratie kwam er ook uit bij de Belgen toen Defour werd weggestuurd met een rode kaart, na een schandalige overtreding.

Er is zo ontzettend weinig dreiging van de ploeg uitgegaan. Het is wel effectief gebleken, maar om als groepswinnaar door te gaan met een doelsaldo van 4-1 is nou niet een zeer aansprekend resultaat, en volgens mij zegt dat ook genoeg over deze poule. Het gaat hier nu niet over Nederland, maar die hadden die stand al een kwartier vóór het einde van de eerste wedstrijd bereikt.

Ik heb naar elke wedstrijd van de Belgen weer opnieuw met hoop en enthousiasme uitgezien, omdat ik het de Belgen gun dat ze weer eens goed meekunnen doen op een WK voor t eerst in twaalf jaar. Die FIFA-ranking moet toch érgens op slaan en als ze goed genoeg zijn om als groepshoofd te worden ingedeeld, vind ik dat die verwachting qua voetbal ergens wel wat meer waar had mogen worden gemaakt, dan dat ze nu hebben laten zien. Zeker in een poule als deze.

Verder is het natuurlijk een klein beetje flauw om je hier straks op te laden aan eventuele frustraties. Nogmaals, ik vind dat Belgen hier op Fok heel makkelijk weg worden gezet (omdat wij in NL écht met veel zijn), maar hiermee lok je het natuurlijk ook een klein beetje uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door outtayourleague op 27-06-2014 01:42:45 ]
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_141604616
Brazilie - Chili moet wel een hele vette wedstrijd worden. Wedstrijden van Griekenland zijn 9/10 keer saai dus grote kans dat daar nu ook geen reet aan is.
Ploegen die ik door zie gaan:
Brazilie, Colombia, Nederland, Costa rica, Frankrijk , Duitsland, Argentinië en VS.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 01:43:42 #49
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_141604624
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:33 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Ondanks alles zal ik waarschijnlijk op de hand van de Belgen zijn tegen de VS, alhoewel ik dat ook een sympathieke ploeg vind.

Ben niet van het kamp wat hier zo gratuit België volledig afzeikt bij elke mispeer. Maar ik moet wel zeggen dat het qua spel erg pover is geweest in drie wedstrijden. Heb het internationale voetbal in de kwalificatie nauwelijks gevolgd, maar van wat ik meekreeg, was de hosanna-stemming rond de Belgen toen niet onterecht.

Des te tegenvallender vond ik het dus dat ze werkelijk geen enkele vuist hebben kunnen maken tegen lager aangeslagen ploegen als Algerije en Zuid-Korea. Tegen Rusland was het ook weer niet best. Vanavond heb ik beide wedstrijden gezien en dan valt ook weer op dat Zuid Korea in de eerste helft gewoon echt het betere van het spel heeft. Dat uitte zich niet zo zeer in doelkansen, maar wel in aanwezigheid op de helft van België. De frustratie kwam er ook uit bij de Belgen toen Defour werd weggestuurd met een rode kaart, na een schandalige overtreding.

Er is zo ontzettend weinig dreiging van de ploeg uitgegaan. Het is wel effectief gebleken, maar om als groepswinnaar door te gaan met een doelsaldo van 4-1 is nou niet een zeer aansprekend resultaat, en volgens mij zegt dat ook genoeg over deze poule. Het gaat hier nu niet over Nederland, maar die hadden die stand al een kwartier vóór het einde van de eerste wedstrijd bereikt.

Ik heb naar elke wedstrijd van de Belgen weer opnieuw met hoop en enthousiasme uitgezien, omdat ik het de Belgen gun dat ze weer eens goed meekunnen doen op een WK voor t eerst in twaalf jaar. Die FIFA-ranking moet toch érgens op slaan en als jullie goed genoeg zijn om als groepshoofd te worden ingedeeld, vind ik dat die verwachting ergens wel wat meer waar had gemaakt mogen worden, dan dat ze nu hebben laten zien. Zeker in een poule als deze.
Mooi, kan ik het eigenlijk alleen maar mee eens zijn. Wedstrijdpeil was enorm pover en daar mag je best (en liefst) kritisch over zijn. Met deze spelers kan én moet het gewoon beter, geen discussie over mogelijk. Kritiek lezen vind ik dan ook geen probleem, aangezien ik me er meestal gewoon in kan vinden.

Enige waar ik me heel hard aan stoor is wat jij 'gratuit afzeiken' noemt, een treffende beschrijving overigens. Natuurlijk heb je zulke mensen overal & vraag je er ook om als je hier gaat roepen dat België wereldkampioen wordt of iets dergelijks, maar ik vind dat het aantal mensen dat zich zo uit hier nogal hoog is. Kan aan mij liggen, maar zelfs op de voorgaande post krijg je dan meteen een antwoord waar de frustratie van afdruipt. Selectief lezen, ontwijkend antwoorden en lekker afzeiken lijkt bij sommigen de norm als het over België gaat. Vraag je toch af waarom, we zijn toch maar die kleine zuiderburen *)

Maar goed, hopelijk wordt het beter in de 8ste finales *O*

Over dat laatste; dat is zeker flauw en daar ben ik me van bewust. Waarschijnlijk denk ik daar straks alweer anders over. Ben niet het type dat graag z'n gelijk haalt op anderen maar als je constant gezeik moet lezen dan wilt dat wel eens gebeuren dat ik er wel van geniet als het eens gebeurt (als dat niet te gek uitgelegd is :P).

En nu tijd om te gaan slapen ^O^
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_141604757
Ik denk dat we ons niet een betere achtste finales kunnen bedenken. Mexico zal misschien een beetje listig zijn, maar vergeleken met de rest kan het bijna niet mooier. Alleen jammer dat Argentinië nog in het rechter rijtje bij ons zit. We kunnen niet alles hebben lol. Nu maar hopen dat we onze tegenstanders niet gaan overschatten net als met 2008, ik wil niet weer die drama meemaken.
pi_141605229
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:54 schreef MakkieR het volgende:
Ik denk dat we ons niet een betere achtste finales kunnen bedenken. Mexico zal misschien een beetje listig zijn, maar vergeleken met de rest kan het bijna niet mooier. Alleen jammer dat Argentinië nog in het rechter rijtje bij ons zit. We kunnen niet alles hebben lol. Nu maar hopen dat we onze tegenstanders niet gaan overschatten net als met 2008, ik wil niet weer die drama meemaken.
Klopt niet. Mexico heeft een hele goede ploeg, niveau Chili. Ze waren gelijkwaardig een Brazilië. Ik speel liever een achtste finale tegen Duitsland dan tegen Mexico. Als we de kwartfinale halen dan krijg je hoe dan ook een tegenstander die op alle fronten minder is dan Nederland. In de halve finale zal je wellicht te maken krijgen met Argentinië die toch steeds beter gaat spelen.
Maar goed als je in de halve finale verliest van Argentinië dan heb je het over het algemeen heel goed gedaan.
pi_141605662
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef Shreyas het volgende:
Zaterdag 28 juni 18:00 in Belo Horizonte onder leiding van Howard Webb (EN)
Brazilië - Chili

Zaterdag 28 juni 22:00 in Rio de Janeiro onder leiding van Björn Kuipers (NL)
Colombia - Uruguay

Zondag 29 juni 18:00 in Fortaleza
Nederland - Mexico

Zondag 29 juni 22:00 in Recife
Costa Rica - Griekenland

Maandag 30 juni 18:00 in Brasilia
Frankrijk - Nigeria

Maandag 30 juni 22:00 in Porto Alegre
Duitsland - Algerije

Argentinië - Zwitserland

Dinsdag 1 juli 22:00 in Salvador

Dus wie gaan er door, welke achtste finale wordt het leukst, welke wordt het saaist. Zeg het maar jongens
Ik hoop dat Chili en Costa Rica doorgaan, maar ik zie Brazilië (12e man; publiek en 13e man; FIFA) en Griekenland wel winnen. De rest van de grote landen gaan door, Colombia wint in de leukste wedstrijd (samen met die van NL) van die kuitenbijtertjes.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141605693
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 03:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik hoop dat Chili en Costa Rica doorgaan, maar ik zie Brazilië (12e man; publiek en 13e man; FIFA) en Griekenland wel winnen. De rest van de grote landen gaan door, Colombia wint in de leukste wedstrijd (samen met die van NL) van die kuitenbijtertjes.
Griekenland wat? Hoe dan?

Betreft Colombia hangt het af van Suarez, als die meespeelt kan Uruguay winnen. Als hij in beroep gaat tegen de schorsing ga ik er vanuit dat hij zaterdag gewoon speelt.
pi_141605724
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:31 schreef Shreyas het volgende:
met Argentinië die toch steeds beter gaat spelen.
:D

Je telt de laatste minuten van een wedstrijd als "steeds beter gaan spelen"?

Van alle landen die doorgaan is Argentinië toch wel de grootste tegenvaller.

Het land waar ik het meeste bang voor ben is Frankrijk. De enige echt uitstekend spelende ploeg naast Nederland en Colombia. Zelfs Duitsland viel me tegen tegen de VS en Ghana.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_141605746
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 03:15 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Griekenland wat? Hoe dan?
Ja, ik zag ze ook niet ver komen, maar ze hebben een steengoeie keeper. Costa Rica is een mazzeltje, geen blijvertje.

quote:
Betreft Colombia hangt het af van Suarez, als die meespeelt kan Uruguay winnen. Als hij in beroep gaat tegen de schorsing ga ik er vanuit dat hij zaterdag gewoon speelt.
Ja, dat hoop ik dus niet zeg. Walgelijk zou dat zijn.

In september 2012 won Colombia met 4-0 van Uruguay, ik heb die wedstrijd toen bij een klant gezien waar ik cursus gaf (die middag dus niet :P ). Waanzinnige pot.

pi_141605775
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 03:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:D

Je telt de laatste minuten van een wedstrijd als "steeds beter gaan spelen"?

Van alle landen die doorgaan is Argentinië toch wel de grootste tegenvaller.
Argentinië is wellicht het enige land dat Nederland uit de finale kan houden.

quote:
Het land waar ik het meeste bang voor ben is Frankrijk. De enige echt uitstekend spelende ploeg naast Nederland en Colombia. Zelfs Duitsland viel me tegen tegen de VS en Ghana.
Duitsland wint van Frankrijk als ze elkaar tegenkomen.
pi_141605784
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 03:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, ik zag ze ook niet ver komen, maar ze hebben een steengoeie keeper. Costa Rica is een mazzeltje, geen blijvertje.

[..]

In september 2012 won Colombia met 4-0 van Uruguay, ik heb die wedstrijd toen bij een klant gezien waar ik cursus gaf (die middag dus niet :P ). Waanzinnige pot.
Het schijnt dat de Uruguayaans bond al in beroep is gegaan.
Edit: Maar ondanks het beroep mag hij niet spelen tegen Colombia

[ Bericht 3% gewijzigd door Shreyas op 27-06-2014 03:43:49 ]
pi_141605790
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:22 schreef lisselotte88 het volgende:
België waant zich alweer wereldkampioen:

De cijfers liegen niet

De Amerikanen vinden dat ze een goeie kans maken tegen België, en misschien niet zonder reden na het vertoonde spel in de eerste ronde, maar de cijfers liegen niet. Over de hele WK-campagne hebben de Rode Duivels nu 35 punten op 39 gehaald: 26 op 30 in hun Europese kwalificatiepoule en 9 op 9 in de eerste ronde van het WK in Brazilië. Kom maar op, Uncle Sam.

:') maar goed ik kies:

Chili
Colombia
Mexico
Costa Rica
Frankrijk
Duitsland
Zwitserland
Verenigde Staten

O+
Het zou mij ook niet verbazen als de VS winnen.

Wat ik zo grappig vind is dat veel Belgen Nederlanders betichten van arrogantie, terwijl ze zelf het nationale elftal beter wanen dan ze zijn en de gemiddelde Nederlander juist een stuk kritischer is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_141605794
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 03:22 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het schijnt dat de Uruguayaans bond al in beroep is gegaan, oftewel, hij speelt.
Werkt dat zo op een WK? :?
pi_141605799
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 03:22 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het schijnt dat de Uruguayaans bond al in beroep is gegaan, oftewel, hij speelt.
Ziek dat dat mag he? Gewoon in beroep gaan en nog eventjes doorbijten alsof er niets aan de hand is.

Echt walgelijk, Italie is keihard genaaid. En Miss Escobar wilde Colombia-Italië (deels Italiaanse afkomst) zo graag. Eerste keer ooit. -O-

pi_141605861
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 03:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Colombia is uiteindelijk tweede geworden in de kwalificatie achter Argentinië. Tegen Uruguay uit 2-0 verloren en daarvoor 4-0 thuis gewonnen. Suárez ontbreekt nu bij Uruguay, maar Falcao ontbreekt al het hele toernooi bij Colombia en toch hebben ze drie keer gewonnen (in een makkelijke poule).

Ik denk dat Colombia sterker is en doorgaat. COlombia gun ik het sowieso wel meer, zeker na de belachelijke reacties van de Uruguayaanse trainer en aanvoerder op de actie van Suárez. Wat een stelletje stijlloze proleten. :r
pi_141605868
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 03:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ziek dat dat mag he? Gewoon in beroep gaan en nog eventjes doorbijten alsof er niets aan de hand is.

Echt walgelijk, Italie is keihard genaaid. En Miss Escobar wilde Colombia-Italië (deels Italiaanse afkomst) zo graag. Eerste keer ooit. -O-
Arbitrage is vrij matig dit WK en lijkt vooralsnog licht in het voordeel te werken van de Zuid-Amerikaanse landen. Je kan het Uruguay niet kwalijk nemen, als Robben had gebeten en we zouden zijn schorsing met 1 wedstrijd kunnen uitstellen door in beroep te gaan waren 15 miljoen van de 16.8 miljoen mensen in Nederland daar ook voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')