SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaIk snap alles, begrijp er niets van.
Is waar maar Charlotte Muis is natuurlijk wel degene die het meest schaamteloos graait en pakt van anderen. Vanmiddag nog in Marije d'r kastje, en gisteren aan Colinda's kleding.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:58 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Precies, beetje jammer dat hier iedereen nu alleen maar Lot noemt. Er is duidelijk gezegd dat er meerdere mensen zijn.
Hahaha.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ron ligt te mokken in z'n hangmat.
Ik had een betere: Charlotte Muis is de enige dief in Utopia.quote:
En ik was weer te laat haha.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik had een betere: Charlotte Muis is de enige dief in Utopia.
QFT. Die zal nog opkijken als ze thuis komt. Die mag aan het werk en niet als kokkin.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:03 schreef rico80 het volgende:
Vanessa Heijmans alias De Fles rommelt zowel binnen als buiten Utopia met gemeenschapsgeld.
Vergeet niet dat ze net 20 is he , en natuurlijk verwend, maar ik vind Billy en Vanessa vele malen ergerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:03 schreef Jibba het volgende:
[..]
Is waar maar Charlotte Muis is natuurlijk wel degene die het meest schaamteloos graait en pakt van anderen. Vanmiddag nog in Marije d'r kastje, en gisteren aan Colinda's kleding.
En dat soort dingen heb ik haar al zooooo vaak zien doen.
Dat is eigenlijk nog erger dan een paar euro van een armbandje achter houden, vind ik.
Die meid heeft totaal geen enkel besef van mijn en dijn.
De goudvissen, Billy en Ruud hebben het aquarium schoon willlen maken met de zwembadpomp. geen idee hoe dat is afgelopen.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:03 schreef rico80 het volgende:
Vanessa Heijmans alias De Fles rommelt zowel binnen als buiten Utopia met gemeenschapsgeld.
dit geldt in deze alleen voor haar fadurrr en die is ook niet helemaal van de zuiver koffiequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Zeg, ik hoorde net dat Charlotte Muis een dief is en dat moet heel Nederland weten.
Dus bij deze, voor diegene die het nog niet weten. Je zult maar naast dit figuur wonen, toch? Of haar in dienst hebben als serveerster... ben je mooi je centen kwijt.
Waarvoor mijn dankquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb wel je zilvervisjes geëerd
Ja, ik las het net in het andere topic. Dat is inderdaad dierenmishandeling.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:04 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De goudvissen, Billy en Ruud hebben het aquarium schoon willlen maken met de zwembadpomp. geen idee hoe dat is afgelopen.
De slijterijen in Helmond zijn failliet nu Vanessa Heijmans in Utopia woont.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Vanessa Heijmans?
Is dat niet het mijsje van de slijterij uit Helmond?
Wie weet heeft Charlotte die tent zelf om zeep geholpen. Gewoon geld via de bediening jatten en kleding kopen. Way to go, Pa Muis!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:05 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dit geldt in deze alleen voor haar fadurrr en die is ook niet helemaal van de zuiver koffie![]()
Eat that, bully.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Charlotte gaat hoog scoren op Google, geweldig ......![]()
![]()
Van dat filmpje van Charlotte hè? Goed filmpje is datquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zit nog steeds dat liedje van Annie de Rooij te beluisteren, ik word er zo melig van
Billy vind het de laatste 2 dagen wel meevallen.....*veeg me op*quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef Flow3r het volgende:
Ruud vindt dat Billy te vaak geirriteerd is
ik vind t jammer dat alle aandacht nu op Lot ligt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze net 20 is he , en natuurlijk verwend, maar ik vind Billy en Vanessa vele malen erger
Geweldig! En dan die tekst erbij....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:08 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Van dat filmpje van Charlotte hè? Goed filmpje is dat.
Je hebt knipperlichtrelaties, maar dit is net een stroboscoop...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:08 schreef Flow3r het volgende:
Maak het uit Ruud
Maak het uit Ruud
Maak het uit Ruud
Maak het uit Ruud
Maak het uit Ruud
Make my day![]()
Zou de FEBO nu ook naar google stappen met de vraag om alles van utopia te verwijderen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu nog even Vanessa en Billy aanpakken op deze wijze .....![]()
We gaan dit winnen van die kut FEBO ......![]()
![]()
![]()
VInd ik ook, volgende topic moet Billy centraal staanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:08 schreef marsan het volgende:
[..]
ik vind t jammer dat alle aandacht nu op Lot ligt.
Billy ontspringt de dans
iS DAT UIT jURASSIC pARK ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb net een leuk gifje gemaakt van een filmpje![]()
.
[ afbeelding ]
Vanessa Utopia rookt en zuipt van gezamenlijk geldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu nog even Vanessa en Billy aanpakken op deze wijze .....![]()
We gaan dit winnen van die kut FEBO ......![]()
![]()
![]()
Ja, het klopt precies met de tekst en de beeldenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Geweldig! En dan die tekst erbij....
Dit moet de volgende TT zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Je wordt er héél melig van als je 'm achter elkaar blijft luisterenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, het klopt precies met de tekst en de beelden. En zelfs de beruchte toiletscène zit erin
.
Lult ze er nog steeds overquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
De grootse dieven blijven er maar over doorgaan.
Welgeteld 1 COS topic met pakkende titelquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eigenlijk is het heel makkelijk om die losers op nummer 1 te krijgen in Google
Nou geweldigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vertel hoe...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En hopla, het verschil verdwijnt in eigen zak.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
1,70 x 3 = 4,10Prima gedaan Ruud!
Geweldige seriequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef hunter2011 het volgende:
Had al eerder gezegd dat ik Billy ook op deze actrice vind lijken.
Alleen ietsje voller en roodharig maar ongeveer zelfde type.
[ afbeelding ]
hij haalt meteen de 20% btw eraf.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
1,70 x 3 = 4,10Prima gedaan Ruud!
Creatief boekhouden.....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:13 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
En hopla, het verschil verdwijnt in eigen zak.
Ik denk dat je wel een naam van iemand uit Utopia erin moet hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vertel hoe...
En dan in één woord, wat op 1 komt.
UTOPIAFRAUDE
Of zal daar niet veel op gegoogeld worden?
Ik voorzie morgen een heleboel topickaaps, hahahahaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat past niet. Eh... Vanessa Utopia rommelt met gemeenschapsgeld. Dat past wel.
ja TEGEN Marije deed ze ook normaal maar OVER Marije niet. Precies Lotte dusquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:13 schreef rico80 het volgende:
Lot zegt nu doodleuk dat ivan zich laat kennen, zij deed ook gewoon normaal tegen Marije. En lau beaamt dat
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:15 schreef japie1971 het volgende:
[..]
20%? 21 zul je bedoelen en op eten zit 6
het is allemaal zo voorspelbaarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:14 schreef rico80 het volgende:
Maar lau maakt lot die wijs dat ivan morgen naar haar zal komen. Maar dat heb ik ben dus helemaal niet horen zeggen.
En Lot hoort nu lau uit of hij nog over dat stelen is begonnen.
quote:
Welke serie is dat?quote:
Op prive eten kan je geen btw aftrekken das lekker dan start ik ook meteen een bvquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:15 schreef japie1971 het volgende:
[..]
20%? 21 zul je bedoelen en op eten zit 6
en volgens mij wordt het eten gezien als verkapt inkomen en dan mag je niet eens belasting aftrekken. Daarom schijnt het 'zo goed bijgehouden' te moeten worden. Gestolen geld hoeven ze gelukkig niet op te gevenquote:
Andersom denkt hij ook zo. Ik denk dat Ruud door begint te krijgen dat hij in het pikkende kamp zit. Ze beginnen zich te distantiëren van elkaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Billy geeft gewoon haar mening![]()
Ze wil geen vriend die de hele dag scheten laat.. Niet serieus te nemen, het is nooit ordinair en ranzig genoeg voor deze zaadcontainer
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:16 schreef rico80 het volgende:
Volgend Lau denkt Vanessa dat het Billy Ruud of Ron is? Ron?
Ron had een keer geld in zijn zak gestoken geloof ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:16 schreef rico80 het volgende:
Ze zitten daar zakelijk redeneren ze denk ik. Ze werken ook 24 uur per dag namelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:17 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Op prive eten kan je geen btw aftrekken das lekker dan start ik ook meteen een bv
Mrs. Brownquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:17 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Welke serie is dat?
Schoot me net nog een Engelse serie te binnen.
Daarin speelt een man, verkleed als een wat oudere vrouw. Geen idee hoe de serie heet, maar als ik em voorbij zie komen moet ik altijd even kijken.
maar wel weer afgegeven...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:18 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Ron had een keer geld in zijn zak gestoken geloof ik
mooi dan zet ik een camera in huis aan zet er een scherm voor en dan mag ik ook???quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:18 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze zitten daar zakelijk redeneren ze denk ik. Ze werken ook 24 uur per dag namelijk.
kan niet vaak genoeg herhaald worden!!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Nog 3 avondjes volhouden dus.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat we even moeten nadenken, hoe we die arrogante kutten Laura, Charlotte, Vanessa en Billy
via gerichte akties op Google op nummer 1 kunnen krijgen ..... daar gaan ze namelijk na Utopia heel
veel last van krijgen en ik gun het ze zo heel erg![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond bleek het vrij eenvoudig om Charlotte op nummer 1 te krijgen.
Zuigmuil?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wtf http://www.zaadcontainer.nl is al bezetEn ik wilde zo graag een fansite voor Billy maken
Natasia heeft na DGK ook heel veel last gekregenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat we even moeten nadenken, hoe we die arrogante kutten Laura, Charlotte, Vanessa en Billy
via gerichte akties op Google op nummer 1 kunnen krijgen ..... daar gaan ze namelijk na Utopia heel
veel last van krijgen en ik gun het ze zo heel erg![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond bleek het vrij eenvoudig om Charlotte op nummer 1 te krijgen.
En www.charlottemuisiseendief.nl?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wtf http://www.zaadcontainer.nl is al bezetEn ik wilde zo graag een fansite voor Billy maken
En dan kom je op de site van een metaalverwerkingsbedrijf terechtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
www.billybatsbak,nl is noch vrijquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dat meen je niet.. daar heb ik praktisch naast gewoond.. Wat een sukkelsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:20 schreef Rica het volgende:
De sponsor van Ruud en Bil http://www.pannenkoe.nl/index.htm
Ik denk dat Lot juist blij is met deze foto, goed bikini-figuur.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:21 schreef ThaRickah het volgende:
Ik zoek op google en kom deze tegen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze maken daar containers. Kutcontainers, klotecontainers, zaadcontainers etcquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:21 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En dan kom je op de site van een metaalverwerkingsbedrijf terecht.
Das lot toen ze 5 was is veel te dunquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:21 schreef ThaRickah het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Die kamperslet valt altijd iemand aan, waarvan ze haar febreken bij iemand anders in de schoenen/klompen kan schuiven. Kijk maar naar haar stemmen op Dennis om die rum.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:16 schreef rico80 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:22 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze maken daar containers. Kutcontainers, klotecontainers, zaadcontainers etc
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:22 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze maken daar containers. Kutcontainers, klotecontainers, zaadcontainers etc
Zet dan g.v.d. de naam Charlotte Muis er ff bij!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:21 schreef ThaRickah het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dan Charlotte Muis kan niet zingenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:23 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb het gevoel dat het Charlotte niet zo zou boeien om als een dief bekend te staan. Wel om als een pester bekend te staan, een roddelaar en uiteraard iemand die lang niet zo aantrekkelijk is als ze zelf denkt.
Ron had een keer geld gewisseld op een Utopia-Markt, toen er nog geen muntjes waren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:18 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Ron had een keer geld in zijn zak gestoken geloof ik
Minder denk ik, UTO / [COS #3031] Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nuquote:
Ja, dat zal ze ook niet leuk vinden inderdaad.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:24 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Dan Charlotte Muis kan niet zingen
Charlotte Muis fantaseert over de komst van een knappe kerel. Ze gaat er voor het gemak van uit dat hij op varkens valt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:23 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb het gevoel dat het Charlotte niet zo zou boeien om als een dief bekend te staan. Wel om als een pester bekend te staan, een roddelaar en uiteraard iemand die lang niet zo aantrekkelijk is als ze zelf denkt.
Dat denk ik ook. Ik heb trouwens ooit eens van een alcoholist gehoord dat Vodka een veelgebruikte drank is omdat je dat blijkbaar niet ruikt. Dus hij had altijd een sapje mee naar werk met Vodka erin. Fun fact. Wel typisch gedrag van een alcoholist dus... Dat deed ze thuis wellicht ook al.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die kamperslet valt altijd iemand aan, waarvan ze haar febreken bij iemand anders in de schoenen/klompen kan schuiven. Kijk maar naar haar stemmen op Dennis om die rum.
Zij wist dat Dennis van haar vodkazuipen afwist.
Bizar hè.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Charlotte Muis fantaseert over de komst van een knappe kerel. Ze gaat er voor het gemak van uit dat hij op varkens valt.
En wodka kan je makkelijk goedkoop zelf maken doen ze in rusland ook spiritus en water.....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:25 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik heb trouwens ooit eens van een alcoholist gehoord dat Vodka een veelgebruikte drank is omdat je dat blijkbaar niet ruikt. Dus hij had altijd een sapje mee naar werk met Vodka erin. Fun fact. Wel typisch gedrag van een alcoholist dus... Dat deed ze thuis wellicht ook al.
Kinders van De Fles, lezen jullie mee? Geen Fanta meer voor mama!
Hij is weer helemaal TOP Rene.quote:
Maar dat zal ie nooit toegevenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dit is gewoon domheid. Ze kunnen niet rekenen.
Klinkt niet echt smakelijk, wordt je natuurlijk snel dronken van...en ziek?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:27 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
En wodka kan je makkelijk goedkoop zelf maken doen ze in rusland ook spiritus en water.....
Die kakkerlakken zijn gemakkelijker weg te krijgen dan Vanessa Heijmans (alcoholist en dief) en Charlotte muis (dief) en Billy Bakker (dief en zaadcontainer).quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Hij is weer helemaal TOP Rene.
Aan de hoogste boom met Vanessa Heijmans en Charlotte muis.
Ongezien de bruine bladschurft voor die teringzooi die ze utopia durven te noemen,
René, heb jij deze gemaakt? GROTE KLASSE!!!!!quote:
heel even snel geplakt kijken of we de top 10 weer halenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
René, heb jij deze gemaakt? GROTE KLASSE!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die kakkerlakken zijn gemakkelijker weg te krijgen dan Vanessa Heijmans (alcoholist en dief) en Charlotte muis (dief) en Billy Bakker (dief en zaadcontainer).
Waarom denk je dat er in rusland zoveel mensen sterven met alcohol.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:28 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Klinkt niet echt smakelijk, wordt je natuurlijk snel dronken van...en ziek?
Dat er nog iemand met die zak wil praten. Ik zou zo klaar zijn met die drama queenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:29 schreef ThaRickah het volgende:
Ron wilt nog iets zeggen wat niemand weet tegen Laura
Nee, ze keek alleen naar een jongen om als hij een bakje patat of iets anders te eten in zn handen had.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:26 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Bizar hè.
En iemand als Joey is te min. Haar vriendinnen zouden daar om lachen, hallo, zij is wel Charlotte hoor. 'Buiten' keek ze niet naar zo'n jongetje om!
Ik vind Charlotte Muis ook een type die met de fooi van de bediening aan de haal gaat en meer deelt omdat haar fadurrr de baas is.....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:24 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Dan Charlotte Muis kan niet zingen
Mag ie wel oppassen, als Ruudloser dat vind, voert ie er de zilvervissen mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ron heeft de as van zijn broer bij zich. Jezus man, ga naar een psycholoog of zo.
Een alcoholist drinkt ook niet omdat het lekker is maar omdat het moet omdat het lichaam er om vraagtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:28 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Klinkt niet echt smakelijk, wordt je natuurlijk snel dronken van...en ziek?
Allemaal interessantdoenerij. Typisch Ron.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:31 schreef PoezeligDing het volgende:
'Niemand weet dat ik het bij me heb, niemand weet überhaupt dat ik het heb.'
Dat betekend dus dat ron eruit gaat...maar denk dat hij de as wil verstrooien als het de geboorte dag van ze broer was.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Ron heeft as van zijn broer bij zich.
Laura: Ach, wat bijzonder.
Ik wel, is dat dezelfde als net toch?quote:
En zeker weten dat het personeel in die tent haar kont kust anders zorgt zij er wel voor dat ze eruit vliegen. That's the kind of girl she is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:30 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Ik vind Charlotte Muis ook een type die met de fooi van de bediening aan de haal gaat en meer deelt omdat haar fadurrr de baas is.....
Wat biecht ze nu weer op?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Sociale Zaken Helmond, lezen jullie mee?
Is dat HET filmpje over Vanessa Heijmans ?quote:
Je kunt ze ook een brief schrijvenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
kreeg al gelijk een melding vandaarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik wel, is dat dezelfde als net toch?
Ja hoor!quote:
ff bijlezenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze doet het echt : UTO / [COS #3031] Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu
Klopt maar het is ontzettend goedkoop .....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:31 schreef rico80 het volgende:
[..]
Een alcoholist drinkt ook niet omdat het lekker is maar omdat het moet omdat het lichaam er om vraagt
Van spiritus en koelvloeistof wordt je zo lam als een tor, het is gewoon ethanol, maar je kunt er ook blind van worden of erger.
Nee kan hem niet bekijkenquote:
Die heeft inmiddels dat flesje wijn op.. typisch van dat sentimentele dronkemansgeleuter ditquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Kankeren op de groep, maar wel met die zelfde achterlijke groep het as van je broer willen verstrooien?
Ik vind dit wel zwaar verontrustend eigenlijk. Die as meenemen. Er is iets mis met die gastquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Kankeren op de groep, maar wel met die zelfde achterlijke groep het as van je broer willen verstrooien?
Straks krijgt ze een belasting-aanslag: terugbetalen die handel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:33 schreef Grunge. het volgende:
Vanas' dochter Emmily (jaja) zei destijds al dat Vanas er vooral niet op moest rekenen nog een uitkering te ontvangen bij thuiskomst. Die hebben echt al iets gehoord.
Je kan ook gewoon "meld misdaad anoniem" bellen. Kan ook bij uitkeringsfraude.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ron en naar huisquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom zit Ron er nog in, die ging toch naar huis vanavond ???
Hij wil echt iets achterlaten voor de groep. De as van zijn broer. Waarom in Gods naam?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Het zou wel kunnen want ze heeft toegegeven wel te kunnen werken maar dan zou het schoonmaak- of fabriekswerk worden omdat ze geen diploma heeft. Daar had ze geen zin in.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Straks krijgt ze een belasting-aanslag: terugbetalen die handel.
Nee, tijdens de musical.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:34 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Godver, Ron gaat de as pas uitstrooien na de musical?
Ik had die urn allang een slinger gegeven.
Billy heeft een gebruikte zwangerschapstest van huis/ keet/ pipowagen/ bunker meegenomen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:34 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Ik vind dit wel zwaar verontrustend eigenlijk. Die as meenemen. Er is iets mis met die gast
Breng haar niet op ideeenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:34 schreef GekkePoes het volgende:
Straks hebben we een seriemoordenaar alias "De Muis" Die bekend is op de wraak op iedereen die haar belachelijk heeft gemaakt in de COS
Nee dat wil hij niet hij wil het doen uit eerbetoon voor zijn broer en dat snap k wel een beetje.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Niets, maar dit topic staat vol met trefwoorden over Vanessa Heijmans. Dief en sociale dienst zijn mooie zoekwoorden voor Googlequote:
'Maar ik zit hier niet voor mezelf' Aandachtshoer # 15.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij wil echt iets achterlaten voor de groep. De as van zijn broer. Waarom in Gods naam?
Waarom? Zo lang blijf je het niet zien. Hysterisch gedoe.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Billy heeft een gebruikte zwangerschapstest van huis/ keet/ pipowagen/ bunker meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Als het maar niet Marcel is want dan is de chaos echt compleet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:36 schreef 5thencounter het volgende:
De Collie heeft een "visioen" er komt iemand terug uit het verleden..![]()
Ze heeft bij de casting vast wat opgevangen
Lindy komt terug, die heeft nu dr papieren voor dierenarts, en komt Vod uit haar trieste lijden verlossen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:36 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wat had die broer dan met Utopia?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:36 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Nee dat wil hij niet hij wil het doen uit eerbetoon voor zijn broer en dat snap k wel een beetje.
Zoals ik het en beetje hoorde heeft hij ook al toestemming ervoor...
Ze is vast goed gebrieft....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:36 schreef 5thencounter het volgende:
Weet ik veel waarom. Ze liep er op een gegeven moment mee te wapperen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:36 schreef rico80 het volgende:
[..]
Waarom? Zo lang blijf je het niet zien. Hysterisch gedoe.
Dat wordt genocide dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:34 schreef GekkePoes het volgende:
Straks hebben we een seriemoordenaar alias "De Muis" Die bekend is op de wraak op iedereen die haar belachelijk heeft gemaakt in de COS
Volgens mij helemaal niets.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar wat had die broer dan met Utopia?
Andreaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ze gaat er vast van uit dat die verschrikkelijke Marcel wel terug moet komen met al die aandacht (als in: hij omringt zich constant door echte Utopianen en organiseert zelfs Utopia-uitjes). Ik niet. Houd toch op zeg. Wat een kneus ook, hij lag in bed en hij lag te huilen die drie of vier dagenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:36 schreef 5thencounter het volgende:
quote:
Die broer wilde graag met zo een programma meedoen ...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou laat Walter Muis en die pathetische Kinkelkid maar komenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:34 schreef GekkePoes het volgende:
dan hoef ik niet bang te zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:38 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Nou laat Walter Muis en die pathetische Kinkelkid maar komen
Die was RLS-verslaafd, net als ons.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat een onzin, zijn broer was al overleden voor BB1.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:38 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Die broer wilde graag met zo een programma meedoen ...
Ja die heeft met lautje gesproken .....die gaat lot nadoen en ook zo vet wordenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Cornelia heeft het ook al over 'knallen'.
Hij is 25 jaar dood toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die was RLS-verslaafd, net als ons.
Die wilde ook graag een keer meedoen, dus hij zit in Utopia, omdat hij dat voor zijn broer doet.
Emil..... en die slingert ze allemaal over het hekquote:
Het zal wel een soort verwerking voor hem zijn. Maar ik vind het een beetje creepyquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat een onzin, zijn broer was al overleden voor BB1.
Zijn broer wilde 'bij de tv'.
quote:
Hij heeft blijkbaar al toestemming om de as daar te verspreiden en daarna gaat hij eruit....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die was RLS-verslaafd, net als ons.
Die wilde ook graag een keer meedoen, dus hij zit in Utopia, omdat hij dat voor zijn broer doet.
Ja joh.....da's de inhoud van de urn van Ron. Colinda "voelt" het en Lau krijgt op d'r donder want zij is de enige die van Ron's urn weet...lekker weer heibel!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:36 schreef 5thencounter het volgende:
Dus hij loopt al 25 jaar met een pot as te zeulen, het Europa door, en besluit dat Utopia dé beste plek is om het uit te strooien?quote:
Die broer is al 25 jaar dood dacht ik?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat een onzin, zijn broer was al overleden voor BB1.
Zijn broer wilde 'bij de tv'.
Lindy zou wel ff leuk zijn voor eventjes.. Bij de bevalling van de koei..quote:
Je met de as van je broer laten hoereren op tv.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:41 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Het zal wel een soort verwerking voor hem zijn. Maar ik vind het een beetje creepy
Jij kent toch geen angstquote:
Dit vertelt ze net?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:41 schreef Grunge. het volgende:
Dat verhaal ook van Charlotte die een half jaar(?) naar Spanje vertrok, kon niet normaal natuurlijk, binnen de kortste keren had ze een zware crimineel achter haar aan. Toen belde ze bang haar vader want ze was in levensgevaar. Omdat ze hem had afgewezen meen ik begrepen te hebben. En toen kwam haar vader en binnen de kortste keren kuste die crimineel zijn hand. Ja, letterlijk.
Hahahahah.
11 juli wordt zijn 25e sterfdag groots gevierd bij SBS 6. Nu nog kaarten te koop, wees er snel bij, want op = op.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die broer is al 25 jaar dood dacht ik?
Nee sorry, ik loop altijd achter. Ik kan pas 's avonds of eigenlijk meestal 's nachts alles bijkijken. Of alles, de belangrijkste filmpjes.quote:
Oh shitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:42 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Ja joh.....da's de inhoud van de urn van Ron. Colinda "voelt" het en Lau krijgt op d'r donder want zij is de enige die van Ron's urn weet...lekker weer heibel!!!
Klopt maar snap er wel iets van denk ook dat het voor hem een issue is zodat hij het kan afsluitenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:41 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Het zal wel een soort verwerking voor hem zijn. Maar ik vind het een beetje creepy
Als je nou perse van dat soort rare websites aan het zoeken gaat... Kun je dan alsjeblieft niet zulke gruwelijke spelfouten maken? Staat zo... eh.. <vul zelf maar in>quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
11 juli wordt zijn 25e sterfdag groots gevierd bij SBS 6. Nu nog kaarten te koop, wees er snel bij, want op = op.
Geldt ook voor de as.
Met een grote vuurwerkshow, met zijn as erin, zoals André Hazes?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
11 juli wordt zijn 25e sterfdag groots gevierd bij SBS 6. Nu nog kaarten te koop, wees er snel bij, want op = op.
Geldt ook voor de as.
Niet alleen Charlotte Muis, ook Vanessa Heijmans ken de boom in.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Charlotte gaat hem krijgen via google ......
Welk filmpje is dat dan? Want ik hoor dit voor het eerstquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee sorry, ik loop altijd achter. Ik kan pas 's avonds of eigenlijk meestal 's nachts alles bijkijken. Of alles, de belangrijkste filmpjes.
Oke, ik ga rennen!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geldt ook voor de as.
Die vergunning was toch afgewezen ivm het bos?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met een grote vuurwerkshow, met zijn as erin, zoals André Hazes?
Je bedoelt dat Charlotte Muis Utopia een grote dief is en heel Nederland het weet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Charlotte gaat hem krijgen via google ......
Niet op mijn iPad , ongeschikt, maar ga hem zeker op PC kijken.quote:
Hij lokt dus een toneelhaak uit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:45 schreef RobbieRonald het volgende:
Ron doet een oproep aan degene die al kaartjes hebben gekocht om deze te annuleren
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:45 schreef RobbieRonald het volgende:
Ron doet een oproep aan degene die al kaartjes hebben gekocht om deze te annuleren
ze probeert Vanessa Heymans te overtreffen, denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Charlotte Muis Utopia een grote dief is en heel Nederland het weet?
Van mij wel!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn volgende TT is geweldig, gaat veel hits geven op Google ... mag ik ?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jazeker .... UTO / [COS #3031] Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nuquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Charlotte Muis Utopia een grote dief is en heel Nederland het weet?
Zet 'm alvast neer hier?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het wordt ook 3 x nix. Inzet is nul.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:48 schreef Paco55 het volgende:
Ron is nu al bang dat zijn musical faalt. Schijtlijster is die man toch. Ze gaan verlies draaien op dat evenement.
Graagquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als je mensen laat parachutespringen met blacklight lichten en vuurspuwers uitnodigt gaat dat inderdaad verlies opbrengenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:48 schreef Paco55 het volgende:
Ron is nu al bang dat zijn musical faalt. Schijtlijster is die man toch. Ze gaan verlies draaien op dat evenement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |