SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaIk snap alles, begrijp er niets van.
Is waar maar Charlotte Muis is natuurlijk wel degene die het meest schaamteloos graait en pakt van anderen. Vanmiddag nog in Marije d'r kastje, en gisteren aan Colinda's kleding.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:58 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Precies, beetje jammer dat hier iedereen nu alleen maar Lot noemt. Er is duidelijk gezegd dat er meerdere mensen zijn.
Hahaha.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ron ligt te mokken in z'n hangmat.
Ik had een betere: Charlotte Muis is de enige dief in Utopia.quote:
En ik was weer te laat haha.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik had een betere: Charlotte Muis is de enige dief in Utopia.
QFT. Die zal nog opkijken als ze thuis komt. Die mag aan het werk en niet als kokkin.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:03 schreef rico80 het volgende:
Vanessa Heijmans alias De Fles rommelt zowel binnen als buiten Utopia met gemeenschapsgeld.
Vergeet niet dat ze net 20 is he , en natuurlijk verwend, maar ik vind Billy en Vanessa vele malen ergerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:03 schreef Jibba het volgende:
[..]
Is waar maar Charlotte Muis is natuurlijk wel degene die het meest schaamteloos graait en pakt van anderen. Vanmiddag nog in Marije d'r kastje, en gisteren aan Colinda's kleding.
En dat soort dingen heb ik haar al zooooo vaak zien doen.
Dat is eigenlijk nog erger dan een paar euro van een armbandje achter houden, vind ik.
Die meid heeft totaal geen enkel besef van mijn en dijn.
De goudvissen, Billy en Ruud hebben het aquarium schoon willlen maken met de zwembadpomp. geen idee hoe dat is afgelopen.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:03 schreef rico80 het volgende:
Vanessa Heijmans alias De Fles rommelt zowel binnen als buiten Utopia met gemeenschapsgeld.
dit geldt in deze alleen voor haar fadurrr en die is ook niet helemaal van de zuiver koffiequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Zeg, ik hoorde net dat Charlotte Muis een dief is en dat moet heel Nederland weten.
Dus bij deze, voor diegene die het nog niet weten. Je zult maar naast dit figuur wonen, toch? Of haar in dienst hebben als serveerster... ben je mooi je centen kwijt.
Waarvoor mijn dankquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb wel je zilvervisjes geëerd
Ja, ik las het net in het andere topic. Dat is inderdaad dierenmishandeling.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:04 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De goudvissen, Billy en Ruud hebben het aquarium schoon willlen maken met de zwembadpomp. geen idee hoe dat is afgelopen.
De slijterijen in Helmond zijn failliet nu Vanessa Heijmans in Utopia woont.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Vanessa Heijmans?
Is dat niet het mijsje van de slijterij uit Helmond?
Wie weet heeft Charlotte die tent zelf om zeep geholpen. Gewoon geld via de bediening jatten en kleding kopen. Way to go, Pa Muis!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:05 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dit geldt in deze alleen voor haar fadurrr en die is ook niet helemaal van de zuiver koffie![]()
Eat that, bully.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Charlotte gaat hoog scoren op Google, geweldig ......![]()
![]()
Van dat filmpje van Charlotte hè? Goed filmpje is datquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zit nog steeds dat liedje van Annie de Rooij te beluisteren, ik word er zo melig van
Billy vind het de laatste 2 dagen wel meevallen.....*veeg me op*quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef Flow3r het volgende:
Ruud vindt dat Billy te vaak geirriteerd is
ik vind t jammer dat alle aandacht nu op Lot ligt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze net 20 is he , en natuurlijk verwend, maar ik vind Billy en Vanessa vele malen erger
Geweldig! En dan die tekst erbij....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:08 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Van dat filmpje van Charlotte hè? Goed filmpje is dat.
Je hebt knipperlichtrelaties, maar dit is net een stroboscoop...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:08 schreef Flow3r het volgende:
Maak het uit Ruud
Maak het uit Ruud
Maak het uit Ruud
Maak het uit Ruud
Maak het uit Ruud
Make my day![]()
Zou de FEBO nu ook naar google stappen met de vraag om alles van utopia te verwijderen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu nog even Vanessa en Billy aanpakken op deze wijze .....![]()
We gaan dit winnen van die kut FEBO ......![]()
![]()
![]()
VInd ik ook, volgende topic moet Billy centraal staanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:08 schreef marsan het volgende:
[..]
ik vind t jammer dat alle aandacht nu op Lot ligt.
Billy ontspringt de dans
iS DAT UIT jURASSIC pARK ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb net een leuk gifje gemaakt van een filmpje![]()
.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |