Pas maar op, dadelijk doet hij dan aangifte tegen je dat je hebt ingebroken in zijn woning of zo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:57 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als ik jou in het echt zou zien zou ik je aan je haren meesleuren naar de psych.
Hoe ziet ze eruit? Wat kan ze.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vriendinnen zijn overrated. Wil je de mijne hebben?
Ja, je bent goed in rollenspellen, lekkertjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:57 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als ik jou in het echt zou zien zou ik je aan je haren meesleuren naar de psych.
9/10 natuurlijk, en het neuken is zo lekker omdat haar schaambot je schacht zo lekker masseert als ze bovenop je zit.quote:
Ok, ik neem d'r. Mits ze kan koken en schoonmaken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
9/10 natuurlijk, en het neuken is zo lekker omdat haar schaambot je schacht zo lekker masseert als ze bovenop je zit.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Hoe ziet ze eruit? Wat kan ze.
[..]
Ja, je bent goed in rollenspellen, lekkertje
Schaam je niet.quote:
Okee. 250 per uur.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:09 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ok, ik neem d'r. Mits ze kan koken en schoonmaken.
Je zou d'r gevenquote:
Maar is het echt zo of niet?quote:
ja, ze kan zuigen gastquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar is het echt zo of niet?want kan ik me bij jouw vriendje wel goed voorstellen dat het een must is.
heb ik alquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:16 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Koop een sekspop als het echt niet lukt.
tering, jij bent lekkerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:16 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Koop een sekspop als het echt niet lukt.
quote:Peter bij Psy-freak Gepost op 27-06-2014 om 14:37 Bericht citeren
Leer je eens te gedragen, je mag over een week pm/dm/mailen als je denkt het te kunnen.
quote:
Iedere vorm van schaamte ben jij al voorbij geloof ik he?quote:
damnquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Nu moet deze arme TS telkens rukken op dit fobo: Fotoboek van fluorescent-adolescent
Steun hem even.
'Love starts when we push aside our ego and make room for someone else.' - Rudolf Steiner.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iedere vorm van schaamte ben jij al voorbij geloof ik he?
jupquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iedere vorm van schaamte ben jij al voorbij geloof ik he?
Rudolf Steinerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Love starts when we push aside our ego and make room for someone else.' - Rudolf Steiner.
[..] the feeling of hate must disappear in us, otherwise it reappears as a feeling of fear; for fear is suppressed hate. We must transform the hate into a feeling of love, the love of wisdom. - Rudolf Steinerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rudolf Steiner. Erger kan het bijna niet.
ik had een note gegevenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rudolf Steiner. Erger kan het bijna niet.
Ik heb nog nooit zoveel naiëf en zweverig gezwets in de ruimte gehoord. Ik ben toch wat meer van de realisten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..] the feeling of hate must disappear in us, otherwise it reappears as a feeling of fear; for fear is suppressed hate. We must transform the hate into a feeling of love, the love of wisdom. - Rudolf Steiner
Het idee 'realist' duidt op de wijsheid in pacht hebben, zulke mensen hebben dus per definitie niet gelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel naiëf en zweverig gezwets in de ruimte gehoord. Ik ben toch wat meer van de realisten.
OOK NOG EEN GROTE MOND??quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het idee 'realist' duidt op de wijsheid in pacht hebben, zulke mensen hebben dus per definitie niet gelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |