Je weet niet wat ik allemaal in huis heb, Gquote:
Jawel, een hoop mentale bagage. Daar zitten vrouwen niet op te wachten. En dat blijkt gezien al je topicsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:50 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je weet niet wat ik allemaal in huis heb, G
ik ben best stabiel hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel, een hoop mentale bagage. Daar zitten vrouwen niet op te wachten. En dat blijkt gezien al je topicsof lieg je?
Ja precies ik las andere topics van TS en kreeg meteen een emo.gif uitdrukking.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:21 schreef Scorpie het volgende:
Zorg eerst maar eens dat je je shit op orde hebt TS.
Okquote:
bahquote:
1:48quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
In Maleisie luisteren de vrouwen tenminste naar mannen, dus wellicht is dat iets voor Psy. Psy verdient wel een leuke vriendin van twaalf vind ik.
kan ik nog wel neukenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:58 schreef Scorpie het volgende:
TS, je bent net zo stabiel als een roeiboot op volle zee met metershoge golven.
Je r&p topics gaan niet bijdragen aan het krijgen van een vriendinquote:
ja, ik laat ze m'n pohi lezenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je r&p topics gaan niet bijdragen aan het krijgen van een vriendin
Dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:50 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je weet niet wat ik allemaal in huis heb, G
Vrouwelijk contact zal voor jou waarschijnlijk wel beperkt blijven tot Fok, dus je hebt daar weinig invloed opquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit.
Don't stuff your muff with crazy.
Weten zij niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit.
Don't stuff your muff with crazy.
Kom jij ff langs voor een potje snoeiharde neukseks dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Vrouwelijk contact zal voor jou waarschijnlijk wel beperkt blijven tot Fok, dus je hebt daar weinig invloed op
ZarB komt hierheenquote:
hahahaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:30 schreef Psy-freak het volgende:
Zo, ff ZarB uitgewoond. Dat was lekker.
Als ik jou in het echt zou zien zou ik je aan je haren meesleuren naar de psych.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:30 schreef Psy-freak het volgende:
Zo, ff ZarB uitgewoond. Dat was lekker.
Pas maar op, dadelijk doet hij dan aangifte tegen je dat je hebt ingebroken in zijn woning of zo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:57 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als ik jou in het echt zou zien zou ik je aan je haren meesleuren naar de psych.
Hoe ziet ze eruit? Wat kan ze.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vriendinnen zijn overrated. Wil je de mijne hebben?
Ja, je bent goed in rollenspellen, lekkertjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:57 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als ik jou in het echt zou zien zou ik je aan je haren meesleuren naar de psych.
9/10 natuurlijk, en het neuken is zo lekker omdat haar schaambot je schacht zo lekker masseert als ze bovenop je zit.quote:
Ok, ik neem d'r. Mits ze kan koken en schoonmaken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
9/10 natuurlijk, en het neuken is zo lekker omdat haar schaambot je schacht zo lekker masseert als ze bovenop je zit.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Hoe ziet ze eruit? Wat kan ze.
[..]
Ja, je bent goed in rollenspellen, lekkertje
Schaam je niet.quote:
Okee. 250 per uur.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:09 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ok, ik neem d'r. Mits ze kan koken en schoonmaken.
Je zou d'r gevenquote:
Maar is het echt zo of niet?quote:
ja, ze kan zuigen gastquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar is het echt zo of niet?want kan ik me bij jouw vriendje wel goed voorstellen dat het een must is.
heb ik alquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:16 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Koop een sekspop als het echt niet lukt.
tering, jij bent lekkerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:16 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Koop een sekspop als het echt niet lukt.
quote:Peter bij Psy-freak Gepost op 27-06-2014 om 14:37 Bericht citeren
Leer je eens te gedragen, je mag over een week pm/dm/mailen als je denkt het te kunnen.
quote:
Iedere vorm van schaamte ben jij al voorbij geloof ik he?quote:
damnquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Nu moet deze arme TS telkens rukken op dit fobo: Fotoboek van fluorescent-adolescent
Steun hem even.
'Love starts when we push aside our ego and make room for someone else.' - Rudolf Steiner.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iedere vorm van schaamte ben jij al voorbij geloof ik he?
jupquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iedere vorm van schaamte ben jij al voorbij geloof ik he?
Rudolf Steinerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Love starts when we push aside our ego and make room for someone else.' - Rudolf Steiner.
[..] the feeling of hate must disappear in us, otherwise it reappears as a feeling of fear; for fear is suppressed hate. We must transform the hate into a feeling of love, the love of wisdom. - Rudolf Steinerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rudolf Steiner. Erger kan het bijna niet.
ik had een note gegevenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rudolf Steiner. Erger kan het bijna niet.
Ik heb nog nooit zoveel naiëf en zweverig gezwets in de ruimte gehoord. Ik ben toch wat meer van de realisten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..] the feeling of hate must disappear in us, otherwise it reappears as a feeling of fear; for fear is suppressed hate. We must transform the hate into a feeling of love, the love of wisdom. - Rudolf Steiner
Het idee 'realist' duidt op de wijsheid in pacht hebben, zulke mensen hebben dus per definitie niet gelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel naiëf en zweverig gezwets in de ruimte gehoord. Ik ben toch wat meer van de realisten.
OOK NOG EEN GROTE MOND??quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het idee 'realist' duidt op de wijsheid in pacht hebben, zulke mensen hebben dus per definitie niet gelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |