Dit jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:18 schreef Rabieluh het volgende:
Wat de fuck, ik word altijd boos omdat ik wil weten hoe dit wordt gedaan maar geen idee
Dat programma heeft de kwaliteit van mijn leven gewoon verbeterd. Dat Dynamo, hoe gescript die boel ook is, ook één bonk frustratie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Goochelaars ontmaskerd is dan ook mijn favoriete tv programma ooit
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
Wat klinkt het toch als een zeurtaal dat portugees
Hugo weet het en Hugo heeft geen geheimhouding of wat getekend, we moeten bij hem zijn!quote:
Als je wilt...quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:26 schreef TLC het volgende:
Indrukwekkend hoe goed het Nederlands van Hakim is geworden![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toffe peer hoor, maar hoe die daar net deed was echt eenwaard
Wilde net komen vragen wie die verdwaalde Dakarrijder was.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:56 schreef alors het volgende:
Wat is dit voor dartser? Al die shirtreclame
Gepensioneerde sportfotograaf en goede vriend van louis van gaal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Wilde net komen vragen wie die verdwaalde Dakarrijder was.
Hij heeft wel een jasje van Van Gaal. Een echte collecters item.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gepensioneerde sportfotograaf en goede vriend van louis van gaal.
Het klonk alsof ze achteruit praattequote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:15 schreef outtayourleague het volgende:
Nou is Portugees al een beetje zeurderige taal, maar dit mens lijkt wel niet helemaal goed snik
Leuk, maar wat moet je ermee?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij heeft wel een jasje van Van Gaal. Een echte collecters item.
Ha ja, zo'n elpee die teruguit wordt afgespeeldquote:
Mini museumquote:
Gelukkig hebben we nu een item met Carolien Borgers.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
Items met de buurvrouw van de broer van de neef van de slager van de zus van een bekende speler
Topspeelster bij AVV Sloterdijk, wie mist er geen wedstrijd vanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu een item met Carolien Borgers.
Ja, et'o lijkt me wel een hele sympathieke kerel.quote:
volgens mij wou hij een combinatie maken van Beb Bakhuys en van Persiequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:20 schreef Cee het volgende:
Ik hoor nu pas dat de commentator 'Perversie' roept wanneer Van Persie tegen Spanje scoort.
Was dan ook het slechtste WK ooit, met de beroerdste wereldkampioen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:32 schreef Uccie het volgende:
WK'90 ik kan er echt amper wat van herinneren.
Vanochtend op de BBC ook een uitgebreide documentaire over WK '94 is de VS.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was dan ook het slechtste WK ooit, met de beroerdste wereldkampioen.
Ik herinner me nog Scifo, Mila, België-Engeland, de afgang van Oranje en een dubieuse strafschop in de finale.
Snel vergeten.
Zo wel even de herhaling kijken. Gisteren niet kunnen zien.
net als samaras:quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, et'o lijkt me wel een hele sympathieke kerel.
Vervelende man joh, zijn uitstraling, manier van praten, alles eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Saaie uitstraling, maar zegt wel wat zinnigs. De rest van de gasten zijn echt kut.
Als ze kampioen worden dan hoor je er niemand meer over.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:15 schreef tong80 het volgende:
Co
Hugo
Lekker programma.
Begreep alleen niet dat ze niet meer kritiek hadden op Brazilië.
Het voetballand der voetballanden speelt op een WK in eigen land. En bakten er niks van.
Vind ze allebei leuk en goed. Echte kenners.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Edwin is leuk. Co vind ik ook niet zoveel aan!
Dat dus. Niets mis met Co, alleen slaat hij soms wat door richting negativiteit m.b.t. het eigen voetballand.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Saaie uitstraling, maar zegt wel wat zinnigs. De rest van de gasten zijn echt kut.
quote:Op zondag 29 juni 2014 00:04 schreef --3S-- het volgende:
Tom heeft eindelijk door dat de zon daar ook in het westen ondergaat
Op in het Oosten en Weg in het Westen is wel een goed ezelsbruggetje voor primadeluxequote:Op zondag 29 juni 2014 00:04 schreef --3S-- het volgende:
Een idiote kankerdeen.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:15 schreef Vatta het volgende:
Kenneth vind Hulk een aanfluiting. Wat zal Hulk van Kenneth vinden.
Jij vindt Hulk wel een goede voetballer? Hij was een aanfluiting. Als je het als spits van Brazilië moet hebben van schwalbes en drama dan is het niet best.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:15 schreef Vatta het volgende:
Kenneth vind Hulk een aanfluiting. Wat zal Hulk van Kenneth vinden.
Iedereen maakt wel eens een vergissing. Hij is niet dommer dan de modale Nederlander.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:04 schreef --3S-- het volgende:
Hou toch op man. Op welk niveau heeft die kut Deen het laten zien. Eredivisie.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij vindt Hulk wel een goede voetballer? Hij was een aanfluiting. Als je het als spits van Brazilië moet hebben van schwalbes en drama dan is het niet best.
Perez was een betere voetballer dan Hulk ja.
UEFA-cup halve finale, met veel pech uitgeschakeld.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:36 schreef Vatta het volgende:
[..]
Hou toch op man. Op welk niveau heeft die kut Deen het laten zien. Eredivisie.
Klopt hij speelde niet goed vandaag maar aan een paar acties kon je toch zien dat hij fantastisch kan voetballen. Ik vind Neymar bijvoorbeeld weer helemaal niks en eigenlijk dat hele Braziliaanse elftal overschat maar Hulk daarintegenquote:Op zondag 29 juni 2014 00:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
UEFA-cup halve finale, met veel pech uitgeschakeld.
Ik zal dadelijk eens naar die beelden kijken maar zijn optreden van vandaag was een aanfluiting.
Aan dat rijtje mag wat Nederland betreft het EK van 2012 worden toegevoegd: ook een geval van een zwaar onderpresterend Oranje doordat de ego's opspelen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was dan ook het slechtste WK ooit, met de beroerdste wereldkampioen.
Ik herinner me nog Scifo, Mila, België-Engeland, de afgang van Oranje en een dubieuse strafschop in de finale.
Larissaquote:Op zondag 29 juni 2014 21:36 schreef vaarsuvius het volgende:
Iemand een pic van dat Braziliaanse meisje?
Wat een schatje
Hij vindt alle tactische beslissingen van Van Gaal uitstekend.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:32 schreef ASSpirine het volgende:
Ik kan hier geen VI zien, iemand die kan zeggen wat derksen () te zeggen heeftnover van gaal? Zijn omzet naar 4-3-3, etc...
Vraag me af wat hij allemaal af te kraken heeft op van gaal.
Verdient het om de volgende wedstrijd in de basis te staan. Ik denk dat Robben dan nog beter functioneert.quote:
Waarom denk je dat? Derksen heeft zelden tot nooit kritiek op Van Gaal als coach.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:32 schreef ASSpirine het volgende:
Ik kan hier geen VI zien, iemand die kan zeggen wat derksen () te zeggen heeftnover van gaal? Zijn omzet naar 4-3-3, etc...
Vraag me af wat hij allemaal af te kraken heeft op van gaal.
was in ieder geval een betere keus geweest van Hiddink/Blindquote:Op maandag 30 juni 2014 20:21 schreef Belladonna80 het volgende:
Jezus man, Co Adriaanse for bondscoach. Godver, wat wéét die man veel van voetbal.Kolere.
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:21 schreef Belladonna80 het volgende:
Jezus man, Co Adriaanse for bondscoach. Godver, wat wéét die man veel van voetbal.Kolere.
Met Co hadden we een andere selectie gehad, een betere vermoed ik, én hadden we anders gespeeld ( meer op zn Nederlands ) en méér kunnen genieten.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:22 schreef Dekatria het volgende:
Co vindt Louis geen meesterbrein, want dat is hijzelf natuurlijk al.
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:21 schreef Belladonna80 het volgende:
En niet de groepsfase doorkomenquote:Op maandag 30 juni 2014 20:24 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Met Co hadden we een andere selectie gehad, een betere vermoed ik, én hadden we anders gespeeld ( meer op zn Nederlands ) en méér kunnen genieten.
lagen we er misschien wel uit in de groepsfasequote:Op maandag 30 juni 2014 20:24 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Met Co hadden we een andere selectie gehad, een betere vermoed ik, én hadden we anders gespeeld ( meer op zn Nederlands ) en méér kunnen genieten.
Achteraf analyseren is makkelijk, je kan ook doen alsof alles tactiek is.. misschien kwam het toevallig zo uitquote:Op maandag 30 juni 2014 20:21 schreef Belladonna80 het volgende:
Mwha, met Ciootje had de groepsfase overleefd zeker gebeurd.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:25 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
En niet de groepsfase doorkomen
Een boerenclub als FC Twente was al te moeilijk voor hem.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Achteraf analyseren is makkelijk, je kan ook doen alsof alles tactiek is.. misschien kwam het toevallig zo uit
Seedorf spreekt 't ook heel goed.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
Beste Engels van een (ex)voetballer/(ex)coach dat ik heb gehoord, kan Koeman wat van leren
Die dacht dat Hernández de beste wissel was tijdens de drinkpauzes want Nederland moest scoren dus zou hij meer ruimte krijgen om te scoren.quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)ink-bij-Oranje.dhtmlquote:Op maandag 30 juni 2014 20:27 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja? Zou een aangename verrassing voor mij zijn.
Godver, hier word ik deksels blij van.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ink-bij-Oranje.dhtml
Ok.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:29 schreef tralalala het volgende:
Zaterdagavond komt Guusje Meeuwis hier bij de Rijnweek, en de gemeente wil geen grote schermen plaatsen omdat het anders te druk wordt.![]()
Dus Guus staat dan in zijn eentje op te treden.
Kan alleen bij de NOS, je weet toch.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Tijd besteden aan die B-sport tijdens het WK.
s-sportquote:Op maandag 30 juni 2014 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoho, tis een A-sport. Nederland heeft er verder godverdomse weinig concurrentie van maar toch.. WIJ ZIJN NEDERLAND, WIJ ZIJN DE BESTE.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Tsja, een schaatser die iets over voetbal gaat vertellen. Ken nooit goed gaan.quote:
Kijk 'm 'miren danquote:
Al 4 jaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelde verder echt schandalig slecht.
Anders moet de belastingbetaler nog meer betalen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:04 schreef Nober het volgende:
NOS, een publieke zender, gaat er even uit voor de reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |