SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herinner me een item waarin Zlatan, tijdens een interview met Andy vd Meyde, dat boek van Gijp op een grappige manier promoot. Rare actie van Gijp dit.quote:
Ik dus precies andersomquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had zicht op iedereen behalve Wilfred
Ja schijtplek was dat daar...quote:
Groningen - Scheveningen is ook niet zo ver gelukkigquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja schijtplek was dat daar...
In eerste instantie zou ik helemaal voor het scherm zitten. Had ik net zo goed thuis kunnen kijken
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Groningen - Scheveningen is ook niet zo ver gelukkig
Jaja niet de eerste keer dat ik geld heb weggegooid, maar al met al was het toch best leuk hoor.quote:
Ja dan welquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In eerste instantie zou ik helemaal voor het scherm zitten. Had ik net zo goed thuis kunnen kijken
Hij doet het nooit impliciet hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
Siert probeert expliciet grappig te zijn -1
Rustig wat water drinken, live op tv. Wat een heldquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:12 schreef Vasion het volgende:
Het gaat over voetbal, Sierd verveelt zich.
greenscreenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:13 schreef Specularium het volgende:
Sierd staat gewoon voor een bluescreen om de hoek.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:13 schreef Specularium het volgende:
Sierd staat gewoon voor een bluescreen om de hoek.
Hakim heldquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hakim van Sesamstraat bij Studio Brasil.
Dat zei ik vanmorgen ook al. Ik vind het echt belachelijk dat ze betalende bezoekers achter een scherm plaatsenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja en dan onder het mom van 'goeie plek kom je steeds in beeld' ja daarvoor ben ik niet gekomen, trutquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmorgen ook al. Ik vind het echt belachelijk dat ze betalende bezoekers achter een scherm plaatsen
Schandalig eigenlijk.
Iemand die water drinkt vind jij een held?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rustig wat water drinken, live op tv. Wat een held
Nee, maar Sierd wel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand die water drinkt vind jij een held?
Jullie kregen letterlijk een kijkje achter de schermenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dan onder het mom van 'goeie plek kom je steeds in beeld' ja daarvoor ben ik niet gekomen, trut
Jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jullie kregen letterlijk een kijkje achter de schermen
Ik ben jaloers op je.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
JaAch het gesprekje met Danny was eigenlijk nog het leukst sowieso. Jammer dat hij niet wat meer nummers speelde.
Klopt... die kaartverkoop was sowieso heel raarquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmorgen ook al. Ik vind het echt belachelijk dat ze betalende bezoekers achter een scherm plaatsen
Schandalig eigenlijk.
Owquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Niet voor hem
Die boeit me geen flikker.![]()
Ik had het over dat je in de uitzending mocht zitten.
Nou hilarisch. Misschien had je er bij moeten zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Snijder doet u maar ontbijt op de kamer voor meneer Jansma
Kan dat om 06.00 uur![]()
![]()
![]()
+1quote:
Ik vond hem ook zo leuk dat hij zei dat Jack alleen máár flauwe grappen maakte. Nee, hij mag hem niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
Volgens mij vindt Johan, Jack geen leuke man. Zoals hij net naar hem keek.
Kijk als je gratis naar binnen kunt heb je maar te accepteren waar ze je neerzetten. Nu betaal je de hoofdprijs en wordt je achter een fucking scherm geplaatst.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klopt... die kaartverkoop was sowieso heel raar
Het lijkt wel alsof ze geen maximumaantal plekken hebben
Nee helaas nog nietquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heb je ook een foto met jou en Dries![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kaartje regelen voor tour du jour
Ligt er aan waar het wordt opgenomen. Als het weer Westland is, meh. Oh het is niet in het Kurhaus ik had het aan een van die Kurhausgasten gevraagd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt vanzelf. Nog even en het is 14 juli
Ik ook maar we zijn al 3x in schoonheid gestorven.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:24 schreef Jivis het volgende:
Snap Kieft en Gijp opzich wel. Ik zit soms ook te denken van 'waarom ben ik hier nu zo blij mee', als Oranje wint.
Maar ik ben er toch blij mee.
Ja echt he.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:25 schreef Stiggie het volgende:
Heeft Gijppie ook nog de goals van het NL elftal gekeken. Zaten ook een paar mooie in
Dit.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:25 schreef Confetti het volgende:
Ze proberen heel kromp te doen alsof geen enkele emotionele band hebben met het Nederlands elftal.
Trieste mannen.
In 2010 had Nederland tenminste aanvallende intenties.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook maar we zijn al 3x in schoonheid gestorven.
EK 88 was meesterlijk schoon.
Maar liever WK winnen nu en dan doen we over 4 jaar weer mooi voetballen.
Dat EK 88 hebben ze een paar jaar geleden nog herhaald, de wedstrijden van Oranje dan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Had het niet per se over dit WK, maar gewoon in het algemeen. 11 miljonairtjes die Nederland representeren en daar zijn we dan met zijn alleen heel blij mee, als ze winnen. Het is ook wel een beetje vreemd. Dus ik snap het punt van Gijp en Wim wel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer met dat filmpje van Blatterquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
Jammer dat ze dat juichen gisteren niet lieten zien
Nee want je zit op de bankquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:27 schreef Grifte het volgende:
Ik heb ook niet dat ik dan uit mijn stoel schiet
Als Nederland scoort op een wk schiet ik door het plafond.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:27 schreef Grifte het volgende:
Jij snapt mequote:Op donderdag 26 juni 2014 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat EK 88 hebben ze een paar jaar geleden nog herhaald, de wedstrijden van Oranje dan.
Was verschrikkelijk om te zien. Maar daar had toen niemand het over.
Ik ook niet. Ook niet op pleinen/bij grote schermen overigens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:27 schreef Grifte het volgende:
Neuh ik ook niet zo, ik schreeuw alleen keihardquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:27 schreef Grifte het volgende:
Daar staan meestal ook geen stoelenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook niet op pleinen/bij grote schermen overigens.
Onjuist.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar staan meestal ook geen stoelen
HAHAHAHHAA
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:30 schreef Confetti het volgende:
Nog nooit zulke ondankbare honden gezien. Waarom leveren ze hun paspoort dan niet in.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:30 schreef Confetti het volgende:
Nog nooit zulke ondankbare honden gezien. Waarom leveren ze hun paspoort dan niet in.
Heeft niks met gelijk te maken.quote:
Ze zitten als een soort ultra-autist te claimen dat ze echt helemaal niets voelen als Robben een doelpunt maakt.quote:
Jij bent een autist om dat je je niet in andere mensen kan verplaatsen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ze zitten als een soort ultra-autist te claimen dat ze echt helemaal niets voelen als Robben een doelpunt maakt.
Dan ben je of emotioneel incapabel of je liegt.
Gelukkig zeggen ze gewoon wat ze denken en kijken we niet naar een namaak hosanna NOS flopshowquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:31 schreef zeebeschuit het volgende:
Dit is niet zo goed voor hun kijkcijfers. Ze mogen best kritisch zijn maar op deze manier krijgt de show zo'n negatieve vibe terwijl mensen (Vooral in NL) juist houden van vrolijke positieve shows waarbij hun Oranje gevoel nog eens extra aangewakkerd wordt.
Ze zijn eerlijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:31 schreef zeebeschuit het volgende:
Dit is niet zo goed voor hun kijkcijfers. Ze mogen best kritisch zijn maar op deze manier krijgt de show zo'n negatieve vibe terwijl mensen (Vooral in NL) juist houden van vrolijke positieve shows waarbij hun Oranje gevoel nog eens extra aangewakkerd wordt.
Ik denk dat ex-voetballers van dat niveau sowieso dat fanatieke meeleven met een oranje veel minder hebben. Die kunnen het allemaal wat meer relativeren omdat ze er zelf zijn geweest.quote:
EIGEN VOLK EERSTquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap Kieft en René. De mensen die boos om hun visie/kijk worden niet daarentegen
Jij klinkt als een heel dom iemand.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:32 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan niet geloven dat je niet gaat juichen als je in de finale ineens voor staat. dan ben je gewoon een landverader
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:32 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan niet geloven dat je niet gaat juichen als je in de finale ineens voor staat. dan ben je gewoon een landverader
Dat is ook de reden dat Genee krampachtig probeert de Oranje-sfeer erin te houden.. die voelt de bui al hangenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:31 schreef zeebeschuit het volgende:
Bedankt Geertquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:32 schreef Maver24 het volgende:
Boos zijn omdat iemand anders een andere mening heeftquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:32 schreef Maver24 het volgende:
Onzin, genoeg topvoetballers die fanatiek zijn voor hun land.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ex-voetballers van dat niveau sowieso dat fanatieke meeleven met een oranje veel minder hebben. Die kunnen het allemaal wat meer relativeren omdat ze er zelf zijn geweest.
Mijn volk heeft hier helemaal niks aan goffedomme. Beugelsdijk en Immers worden gewoon keihard genegeerdquote:
Hahaha xDquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:32 schreef Maver24 het volgende:
Er zijn nog meer doelpunten gemaaktquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:33 schreef Stiggie het volgende:
Maarja Gijp is ook gewoon een aparte snuiter. Doet alsof NL waardeloos voetbal speelt en begint vervolgens alleen maar over doelpunten van andere teams, terwijl NL elftal daadwerkelijk prachtige doelpunten heeft gemaakt dit WK. .
Na SPA-NED was ie zo vol lof over Nederland. En nu is het niks meer, en slecht voetbalquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:33 schreef Stiggie het volgende:
Maarja Gijp is ook gewoon een aparte snuiter. Doet alsof NL waardeloos voetbal speelt en begint vervolgens alleen maar over doelpunten van andere teams, terwijl NL elftal daadwerkelijk prachtige doelpunten heeft gemaakt dit WK. .
Het valt hun juist te prijzen dat ze hun eigen mening geven en niet zeggen wat de oranje-meute wil horen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:31 schreef zeebeschuit het volgende:
Nee. Het is totaal ongeloofwaardig dat ze een doelpunt van Nederland totaal objectief kunnen beleven.quote:
Dit dusquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen ze gewoon wat ze denken en kijken we niet naar een namaak hosanna NOS flopshow
Nee. heeft niks met gelijk hebben te maken maar met een vrijheid om een mening te hebben.quote:
Maar wel wat minder dan Piet uit de schilderswijk die zijn hele huis oranje heeft geverfd en strandzand in zijn woonkamer heeft gestort omdat het in Rijeuw de sjeneirow is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Onzin, genoeg topvoetballers die fanatiek zijn voor hun land.
Wordt wel een stevige evaluatie met RTL4, die kan dat niet waarderen denk ikquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het valt hun juist te prijzen dat ze hun eigen mening geven en niet zeggen wat de oranje-meute wil horen.
Maar waarom dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee. Het is totaal ongeloofwaardig dat ze een doelpunt van Nederland totaal objectief kunnen beleven.
Is ook zo MAAR het is commerciele tv en dus slecht voor het programma want sponsors willen geassocieerd worden met oranje-hype en positiviteit. Dus heeft ook invloed daarop + kijkcijfers die na tirades van deze 3 toch ff wegzappen naar Ned1.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het valt hun juist te prijzen dat ze hun eigen mening geven en niet zeggen wat de oranje-meute wil horen.
En oprecht is het al helemaal niet. Wat een act.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:34 schreef Stiggie het volgende:
Wat dat betreft heb ik liever iemand die niet objectief is zoals Jack van Gelder. Krijg je toch geweldige radio verslagen vanBeetje liefde voor je land kan geen kwaad
ze bedoelen Spijkermanquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
Jack is back!
Alsof niet iedereen dat al gezien heeft.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij de betekenis van 'Objectief' niet zo goed![]()
En oprecht is het al helemaal niet. Wat een act.
Op Fok moet je over het algemeen de mening hebben die algemeen geaccepteerd is.. anders krijg je de meningen politie op je dak.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. heeft niks met gelijk hebben te maken maar met een vrijheid om een mening te hebben.
Gijp is nergens geweest en fapt op Spanjaarden en messiequote:Op donderdag 26 juni 2014 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ex-voetballers van dat niveau sowieso dat fanatieke meeleven met een oranje veel minder hebben. Die kunnen het allemaal wat meer relativeren omdat ze er zelf zijn geweest.
Ik kijk als liefhebber, niet als supporter.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:35 schreef hafcfan het volgende:
Jack is echt een debiel met zijn iedereen moet voor Nederland zijn
Gewoon Sjonny de mol en viggo waas als gastenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:35 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Is ook zo MAAR het is commerciele tv en dus slecht voor het programma want sponsors willen geassocieerd worden met oranje-hype en positiviteit. Dus heeft ook invloed daarop + kijkcijfers die na tirades van deze 3 toch ff wegzappen naar Ned1.
Ja, maar dat zijn er maar een paar over de hele bevolking gezien. Het zijn gewoon twee lamlullen eerste klas.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wel wat minder dan Piet uit de schilderswijk die zijn hele huis oranje heeft geverfd en strandzand in zijn woonkamer heeft gestort omdat het in Rijeuw de sjeneirow is.
Omdat het in onze natuur zit om partij te kiezen. Zelfs bij buitenlandse elftallen heb je altijd wel een voorkeur, al is het een lichte. Je bent altijd bevooroordeeld.quote:
Ja maar de meeste voetballiefhebbers hebben dat + een beetje extra voor hun club of landquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. heeft niks met gelijk hebben te maken maar met een vrijheid om een mening te hebben.
Jack is iemand die voor Ajax en Nederland is en zal nooit voor Feijenoord juichen
Gijp en Kieft zijn voetballiefhebber. Die willen passes, steekpasses, vrije trappen, rushes die allemaal naar een goal gaan of net mis. WIE dat doet maakt ze geen bal uit.
Ik vind het wel meevallen allemaal. Ik lig er ook nog geen nacht wakker van als oranje zondag wordt uitgeschakeld. Jammer, meer niet. Het fanatieke heb ik echt alleen bij mijn club.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn er maar een paar over de hele bevolking gezien. Het zijn gewoon twee lamlullen eerste klas.
Je zit echt ontzettend uit je nek te lullen. Gijp is gewoon een liefhebber van mooi voetbal, het kan hem niet verrotten wie dat mooie voetbal dan speelt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Omdat het in onze natuur zit om partij te kiezen. Zelfs bij buitenlandse elftallen heb je altijd wel een voorkeur, al is het een lichte. Je bent altijd bevooroordeeld.
Je moet echt geen emoties hebben om totaal objectief te kijken.
Nee hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op Fok moet je over het algemeen de mening hebben die algemeen geaccepteerd is.. anders krijg je de meningen politie op je dak.
Gijp en Kieft zouden de nazis hebben aangegeven waar de joden zich bevonden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn volk heeft hier helemaal niks aan goffedomme. Beugelsdijk en Immers worden gewoon keihard genegeerd
Niet als je zegt: "Ik vind jou een klootzak".quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wat je wel moet doen is argumenteren
Iemand een klootzak noemen is geen mening maar een belediging
Dit ging over Ajax wat Jack vertelde btw, bij Oranje wel als een Feijenoorder scoort.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook niet op pleinen/bij grote schermen overigens.
Sjek zou vanaf het begin af aan bij de SS zittenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gijp en Kieft zouden de nazis hebben aangegeven waar de joden zich bevonden.
Noem je ze nu Amsterdammers? Dat gaat wel een beetje te ver.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt alleen weinig te juichen bij jouw kneuzenclubjequote:Op donderdag 26 juni 2014 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen allemaal. Ik lig er ook nog geen nacht wakker van als oranje zondag wordt uitgeschakeld. Jammer, meer niet. Het fanatieke heb ik echt alleen bij mijn club.
Nee toen kon het hem helemaal geen reet schelen, hij vond het alleen leuk voor zijn medespelers als ze wonnen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af hoe Gijp als international in het veld stond, kon het hem toen wel iets schelen?
En terecht. Verzet brengt je land enkel schade toe. Met een beetje pech waren er meer steden dan Rotterdam plat gegooid (Totdat de geallieerde (Oranje fans) besloten per ongeluk nog wat steden mee te nemenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraken van Muntenman.quote:Munsterman verklapt: 'De boodschap is duidelijk, Tadic vertrekt'
Gijp geilt eigenlijk alleen op de Klose''s, cadiera's, messie's,'ronaldo''squote:Op donderdag 26 juni 2014 21:38 schreef forzaudinese het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Vandaag was Duitsland toch ook niet geweldig ?Waarom wordt dat niet gezegt aan tafel ? En was Frankrijk zo geweldig gister? Oranje heeft meer laten zien tegen Spanje dan die andere landen bij elkaar !
Maar 70% van de Amsterdammers waren jodenverraders hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Noem je ze nu Amsterdammers? Dat gaat wel een beetje te ver.
Dat mag, maar bij hun komt het meer over van kijk ons een stoer zijn met een andere mening. Zelfs Johan is nog licht sympathiek.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen allemaal. Ik lig er ook nog geen nacht wakker van als oranje zondag wordt uitgeschakeld. Jammer, meer niet. Het fanatieke heb ik echt alleen bij mijn club.
Ja ok zo kan ie wel weer hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar 70% van de Amsterdammers waren jodenverraders hoor.
En bij Fer? Het ging toch wel flink mis maandag. Heel het Rotterdamse plein ging los ondanks zijn verraad.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit ging over Ajax wat Jack vertelde btw, bij Oranje wel als een Feijenoorder scoort.
Over Wimbledon hoor je ook helemaal niemand op de wereld. Behalve in Engeland.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Wel raar dat er echt niks te vinden is over Tour du Jour 2014 behalve dat het vanaf 14 juli wordt uitgezonden.
joden waren ook ontzettend geliefd toen..quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar 70% van de Amsterdammers waren jodenverraders hoor.
Wat, mijn PI zegt toch genoeg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ok zo kan ie wel weer hoor.
Krantjes.
Precies. Zijn ook altijd dezelfde mensen die daar over lopen te zeiken. Mensen die normaal nooit voetbal kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk als liefhebber, niet als supporter.
Ik denk dat dat inderdaad zo was jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee toen kon het hem helemaal geen reet schelen, hij vond het alleen leuk voor zijn medespelers als ze wonnen.
Willy en René zijn toen verzopen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Weer naar een zwembad...daar was in 1974 ook iets mee
Als Messi kut speelt dan vindt Gijp het nog goed, daar heb ik hem al vaak op betrapt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef DSVM het volgende:
[..]
Gijp geilt eigenlijk alleen op de Klose''s, cadiera's, messie's,'ronaldo''s
Studio Spaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Willy en René zijn toen verzopen.
Dat heeft hij een paar keer ook in interviews gezegd, daarom kreeg hij altijd ruzie met spelers als Steven en Gerets. Na een nederlaag vroeg Gijp gelijk na de wedstrijd waar ze zouden gaan stappen etc.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad zo was ja
Wacht met smartquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd om er een topic over te openen.
Waar heeft die gespeeld?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Die brunette kan er he-le-maal niks van
Zeik niet zoquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:43 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij met mijn hoofd dat Gijp en Kieft niet kunnen juichen voor het Nederlands elftal.
Dat staat mij ook heel erg tegen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:43 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij met mijn hoofd dat Gijp en Kieft niet kunnen juichen voor het Nederlands elftal.
kijk ze geilen op die moffen dat is toch niet normaalquote:
Die voetballen lekker; zoals Nederland altijd deedquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:45 schreef forzaudinese het volgende:
Wat zitten ze nou te kwijlen op die Duitsers ?
Jij hebt echt problemen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:45 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
kijk ze geilen op die moffen dat is toch niet normaal
Ik denk dat jij een 10 voor Nederlands gehaald hebt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef Tjacka het volgende:
ik denk dat nederland wereldkampioen word
Ik denk eerder dat jij een probleem hebt dan dat Gijp zijn mening zo vreemd is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:45 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Stel je verdomme eens niet zo aan man. Mensen mogen een ander land toch beter/leuker vinden. Jezus ga anders naar Noord-Korea.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:45 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Ik moest een beetje overgevenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En bij Fer? Het ging toch wel flink mis maandag. Heel het Rotterdamse plein ging los ondanks zijn verraad.
nee hoor ik ben gewoon een echt oranje fan.quote:
Wil niet zeggen dat een ander niet mag stellen dat een ander land goed voetbalt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:47 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
nee hoor ik ben gewoon een echt oranje fan.
Wat niet wegneemt dat het redelijk raar is hoe jij je aan een andere mening kunt storen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:47 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
nee hoor ik ben gewoon een echt oranje fan.
HAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een 10 voor Nederlands gehaald hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |