Ik hoop dat het waar is. Kijken wie de volgende 'onderdrukker' wordt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja was zo iets. Dat hij nu andere mensen de kans geeft om te regeren.
Zit in de aard van het beestje. Bepaalde moslims haten alles wat niet overeenkomt met hun ideeën en die moeten dan dood. Dat zijn de mensen die het meest vocaal zijn op forums zoals dit. De "normale" moslim die gewoon zijn geloof wil uitvoeren, andere mensen tolereert en tegen geweld is zul je hier niet zo snel tegenkomen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:43 schreef Frezer het volgende:
Ik volg dit topic regelmatig vanuit het oogpunt op de hoogte te blijven van het nieuws rondom Irak.
Maar telkens ben ik weer verbaasd over de enorme onderlinge haat en superioriteits-gevoelens. En dat is dan op zo'n forumpje al. Dat gaat daar absoluut nooit goed komen zo.
Koning Abdullah en familie zijn bang voor ISIS.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:43 schreef Charismatisch het volgende:
Iraq helicopter crashes in airborne commando assault on Tikrit
Iraqi forces launched an airborne assault on rebel-held Tikrit on Thursday with commandos flown into a stadium in helicopters, at least one of which crashed after taking fire from insurgents who have seized northern cities.
Kerry asks Gulf states to do what they can to help Iraq
The United States urged Saudi Arabia, Jordan and the United Arab Emirates on Thursday to do what they can to encourage Iraq to form an inclusive government to tackle Islamist militant forces threatening to tear apart the country.
Saudi king orders steps against 'terrorist threats'
King Abdullah ordered all necessary measures to protect Saudi Arabia against potential "terrorist threats" after chairing a security meeting to discuss the fall-out from Iraq, the state news agency SPA said on Thursday.
Voor altijd maar een schoolleraar neerzetten voor de kindercreche werkt ook niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou geweldig toch. Op naar democratie. Voor de 10000000ste keer.
In een niet stabiel land met bevolkingsgroepen die elkaar haten. Succes.
In israel heb je youtube, in iran niet. In israel heb je islamieten in de regering. In iran heb je geen joden in de regering.En dan ben ik niet eens begonnen over persvrijheid en mensenrechten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:07 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik weet ook dat we veel problemen hebben gehad met de Sjiieten.
Maar IsraHell bombardeert ook Moskeeën in Gaza en de West-Bank.
IsraHell en Iran zijn gewoon even erg maar ISraHell is een tikkeltje erger.
1. In Iran heb je volgens mij ook gewoon YouTubequote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In israel heb je youtube, in iran niet. In israel heb je islamieten in de regering. In iran heb je geen joden in de regering.En dan ben ik niet eens begonnen over persvrijheid en mensenrechten.
Godzijdank.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:46 schreef SadPanda het volgende:
Kurdish Judge Who Ordered Saddam Hanged is Alive and Well
http://rudaw.net/english/kurdistan/260620143
In Iran heb je wel een paar Joden in het parlement, in de fractie speciaal voor religieuze minderheden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In israel heb je youtube, in iran niet. In israel heb je islamieten in de regering. In iran heb je geen joden in de regering.En dan ben ik niet eens begonnen over persvrijheid en mensenrechten.
Wat een onzin , het is erg goed leven in Israël.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:57 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
1. In Iran heb je volgens mij ook gewoon YouTube
2. In Iran wonen er nog nauwelijks Joden, IsraHell bestaat voor 205 uit Moslims, dus logisch dat daar een moslimminister zit.
3. De mensenrechten in IsraHell en Iran zijn even erg.
Nee!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat een onzin , het is erg goed leven in Israël.
Als je van het juiste volk bent wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat een onzin , het is erg goed leven in Israël.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:59 schreef ChanceThePepper het volgende:
Heb ik liever Iran of Israel? antwoord: IsraelHeb ik liever Sjiieten of Joden? Antwoord: JodenHeb ik liever Maliki of ISIS? Antwoord; ISISHeb ik liever JI (syrie) of ISIS? Antwoord: JIHeb ik liever Amerika of Iran? antwoord: Amerikazo kan ik doorgaanHeb ik liever stabiliteit of (burger)oorlog om theologische geschillen? Antwoord: stabiliteit
De Palestijnen worden niet onderdrukt in Israël.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:35 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee!!
Waarom worden de Palestijnen dan nog steeds onderdrukt.
Ben je nou nog niet naar Syrië afgereist mafketel?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:57 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
1. In Iran heb je volgens mij ook gewoon YouTube
2. In Iran wonen er nog nauwelijks Joden, IsraHell bestaat voor 205 uit Moslims, dus logisch dat daar een moslimminister zit.
3. De mensenrechten in IsraHell en Iran zijn even erg.
Nounounouquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:02 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet naar Syrië afgereist mafketel?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:46 schreef SadPanda het volgende:
Kurdish Judge Who Ordered Saddam Hanged is Alive and Well
http://rudaw.net/english/kurdistan/260620143
http://rudaw.net/english/kurdistan/260620144quote:KIRKUK, Kurdistan Region— President of the autonomous Kurdistan Region Massoud Barzani made an unannounced visit to Kirkuk on Thursday where he met with Kurdish Peshmerga and security forces and pledged to protect the city and make it “an example of coexistence.”
“My visit here is to meet with military, security and political parties and about how to protect Kirkuk and how to make it an example of ethnic, religious and sectarian coexistence after returning its real identity,” said Barzani in a town hall meeting, addressing Peshmerga commanders and representatives of political parties in Kirkuk.
“I am here in Kirkuk to congratulate the people of Kurdistan for this big achievement for which we have been struggling and shedding blood for years,” added the Kurdish president.
Kurdish Peshmerga forces moved into Kirkuk city and the southern edges of the province following the complete withdrawal of Iraqi troops two weeks ago. On Thursday yet more Kurdish forces were dispatched to the province with tanks and heavy weaponry.
“We have always said, let the identity of Kirkuk return, then you would see the extent of Kurdish generosity and you would see how big and open is the heart of the Kurds,” said President Barzani, referring to extensive campaigns by previous Iraqi regimes to change the province’s demography. “Today is that day.”
Kirkuk is home to Arabs, Kurds, Turkmen and Assyrian Christians. However, the Kurds consider it part of their homeland and much of their Kurdish armed and political struggle in the past several decades against Iraq’s central government was over the future of Kirkuk.
“We, Kurds should be more open today towards our brothers --Turkmen, Arabs Christians and all the other religions and sects,” said Barzani.
After the US-led invasion of Iraq and removal of Saddam Hussein’s regime in 2003, Kurdish Peshmerga forces were able to control Kirkuk, but they were forced to leave the province, promising that Article 140 of the constitution would resolve the dispute.
Kurdish leaders however, blamed Iraqi leaders, among them Prime Minister Nouri al-Maliki for procrastination and reluctance to solve the issues and conduct a referendum regarding the fate of the province.
“You all remember that the slogan of our (September) revolution that said Kurdistan or death,” said Barzani.
“Today Kurdistan has been achieved and we must protect it,” he added, as he hailed the landslide Kurdish victory in the provincial and parliamentary polls in the province in April.
Barzani told his audience in the Kirkuk town hall that a “new day” had arrived for the Kurds, saying, “I am very hopeful that this would be the end of all grief and we would be marching towards a new horizon and a brighter and better day.”
The Kurdish president reassured the residents of the province that Peshmerga forces were there to “protect Kirkuk and if necessary I’m ready to carry a gun and defend Kirkuk as a Peshmerga.”
Maar toch:quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:00 schreef SadPanda het volgende:
EU-delegatie bevestigt brandstichting van Iraakse christelijke kerken
http://mediawerkgroepsyri(...)christelijke-kerken/
Mensen in het westen hebben natuurlijk makkelijk praten maar ik denk dat de lokale bevolking erg blij is met de Peshmerga.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar toch:
"Weg met de Peshmerga!1!1!"
_____!
Exact.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Mensen in het westen hebben natuurlijk makkelijk praten maar ik denk dat de lokale bevolking erg blij is met de Peshmerga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |