Nee hoor, dat want in dit topic is al besloten dat het wél zo is, dus dit gaat hier geen verandering in brengen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wil je hier niet stiekem mee aantonen dat soennieten helemaal niet zo worden gediscrimineerd/onderdrukt?
Ah ok.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee hoor, dat want in dit topic is al besloten dat het wél zo is, dus dit gaat hier geen verandering in brengen.
Ik steun zowel Sisi als Morsi niet dus je spreekt weer dikke bs.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Toch steun je de seculiere Sisi tegen de islamistische Morsi. De enige logische verklaring is dat je erg pro-KSA bent.
Correctie: je hebt liever Sisi dan Morsi.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:47 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik steun zowel Sisi als Morsi niet dus je spreekt weer dikke bs.
Kiezen tussen 2 kwaden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:50 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Correctie: je hebt liever Sisi dan Morsi.
NWS / Revolutie in Egypte #207: Waar Sisi president wil worden
Dit topic gaat over Irak en problemen die deels met de politiek en de samenstelling van de regering te maken hebben. Dan is zo'n lijstje wel handig.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:30 schreef Che_ het volgende:
Totaal nietszeggende lijstje.
Wil je nou de indruk wekken dat de overheid toch goed vertegenwoordigd is?
Heb ik liever stabiliteit of (burger)oorlog om theologische geschillen? Antwoord: stabiliteitquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:57 schreef De_Ilias het volgende:
Heb ik liever Iran of Israel? antwoord: Israel
Heb ik liever Sjiieten of Joden? Antwoord: Joden
Heb ik liever Maliki of ISIS? Antwoord; ISIS
Heb ik liever JI (syrie) of ISIS? Antwoord: JI
Heb ik liever Amerika of Iran? antwoord: Amerika
zo kan ik doorgaan
Ik ben benieuwd of Ilias een assman of boobman is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:00 schreef Peunage het volgende:
@Ilias
Ninja's of piraten?
Pindakaas of Nutella?
Ninja's. Piraten zijn best gay, met hun oogschaduw.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:00 schreef Peunage het volgende:
@Ilias
Ninja's of piraten?
Pindakaas of Nutella?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:00 schreef Peunage het volgende:
@Ilias
Ninja's of piraten?
Pindakaas of Nutella?
Opstappen? De huidige regeerperiode is toch voorbij.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:20 schreef mrstylo het volgende:
Er gaan geruchten dat Maliki gaat opstappen.
Bron: GK (Kurdische zender).
Estagfurallah. Haramquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:02 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Ilias een assman of boobman is.
Ja was zo iets. Dat hij nu andere mensen de kans geeft om te regeren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Opstappen? De huidige regeerperiode is toch voorbij.
Nou geweldig toch. Op naar democratie. Voor de 10000000ste keer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja was zo iets. Dat hij nu andere mensen de kans geeft om te regeren.
Alsof het nu beter wordt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou geweldig toch. Op naar democratie. Voor de 10000000ste keer.
In een niet stabiel land met bevolkingsgroepen die elkaar haten. Succes.
Tuurlijk niet. Maar wellicht kunnen mensen dan kappen met juichen om Isis.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof het nu beter wordt.
Maliki was/is gewoon een excuus om mensen te gaan doden. Alsof Isis zou stoppen als dit gebeurt.
Volgens hun moeten alle shia's dood, dus vervanger van hem is even erg. Ben ik serieus de enige die niet snap waarom soennieten shia's zo haten?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar wellicht kunnen mensen dan kappen met juichen om Isis.
Toch mijn allerliefste Ilias? Want dan valt een van zijn argumenten weg.
Ik ken geen ergere volk dan ons eigen volk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens hun moeten alle shia's dood, dus vervanger van hem is even erg. Ben ik serieus de enige die niet snap waarom soennieten shia's zo haten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |