Boven de 28 graden is gewoon vies benauwd weerquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is nog niet warm, dat is gewoon lekker. 35 graden, dat is warm!
Koud is het niet inderdaad maar met een windje wat hier altijd staat kan het wel fris zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:24 schreef Amarantha het volgende:
En 17 koud? 17 is een aangename temperatuur
Het is hier nooit benauwdquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Boven de 28 graden is gewoon vies benauwd weer
Gewoon douchen johquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:25 schreef d4v1d het volgende:
En ik mag door die konjo hechtingen in mn voorhoofd pas morgenochtend / middag pas douchen![]()
Ik hoef toch m'n zolderkamer niet af voor overmorgenmiddag.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon douchen joh
kan niks ernstigs gebeuren
Dat scheelt weerquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik hoef toch m'n zolderkamer niet af voor overmorgenmiddag.
Mijlpaal.quote:
dus dan douche je maar niet?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik hoef toch m'n zolderkamer niet af voor overmorgenmiddag.
Je draait het om, hij doucht niet, omdat ie single is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus dan douche je maar niet?
smeerlap
begrijp wel waarom je single bent
Had je wat! Tss...quote:
Nee dat klopt nietquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je draait het om, hij doucht niet, omdat ie single is.
Goede tactiek. Werkt perfect kan ik je vertellen. Al werken bandshirts en kogelriemen ook zeer goed in de juiste kringenquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet
wat wel klopt is dat ik me niet scheer om single te blijven
Bandshirts heb ik meestal onder een overhemd aanquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede tactiek. Werkt perfect kan ik je vertellen. Al werken bandshirts en kogelriemen ook zeer goed in de juiste kringen
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede tactiek. Werkt perfect kan ik je vertellen. Al werken bandshirts en kogelriemen ook zeer goed in de juiste kringen
Ik wil best douchen maar ik wil die hechtingen niet verneuken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus dan douche je maar niet?
smeerlap
begrijp wel waarom je single bent
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je draait het om, hij doucht niet, omdat ie single is.
Ohja, ik moet me nog scherenquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet
wat wel klopt is dat ik me niet scheer om single te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |