'Gerobotiseerde' koppeling oid, wat een rommel.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:35 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Dat is alleen bij de instapper, de 1.6 Hdi meen ik. De normale automaat is opzich wel prima.
je krijgt nog een extra toeslag ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:57 schreef Fiorano het volgende:
De bus van vandaag:
[ afbeelding ]
Keer of 9 hetzelfde lijntje rijden. Ach het betaald prima.
Roepen ze dan chauffeurs regio Utrecht op? Ik moest vanmorgen om 07:30 ophalen in Breukelen, dat is ook echt niet te doen qua opstaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef Wave103 het volgende:
Het komt de laatste tijd steeds vaker voor dat de eerste rit om 08:00 ophalen bij Meerkerk snelweg is. Veel te vroeg. Het moet wel leuk blijven he
Ja, Utrecht. Half acht in Breukelen is ook pittig jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:30 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Roepen ze dan chauffeurs regio Utrecht op? Ik moest vanmorgen om 07:30 ophalen in Breukelen, dat is ook echt niet te doen qua opstaan.
Heb je nou veel passagiers met zo'n ding?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:57 schreef Fiorano het volgende:
De bus van vandaag:
[ afbeelding ]
Keer of 9 hetzelfde lijntje rijden. Ach het betaald prima.
Klopt! Wat een heeeerlijk ding zeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:23 schreef Sjouveur het volgende:
Het geluid van zo'n GTS is echt heerlijk! Zak over je hoofd doen en de aso uithangen
Ben je verplicht om die te gebruiken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:47 schreef yosander het volgende:
De app van AR met een track and trace functie is ook een feit
Weet ik niet, kon ik niet uit de nieuwsbrief opmakenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |