quote:
Op dinsdag 1 juli 2014 20:39 schreef Lolish het volgende:Nou heb nog steeds geen bericht terug van ew. Dus morgen vroeg op en dan bel ik even met de planning of ze nog een ritje voor me hebben. .. Zou echt chill zijn! Ga volgende week op vakantie dus kan het geld wel gebruiken

Dat geld wat je morgen zou verdienen krijg je ook pas in Augustus

Kan trouwens wel goed merken dat het -zo goed als- vakantie is. Normaal is er rond de maandwissel altijd wel werk, al is het maar een spoedje, maar deze week nog niets gehoord.
Donderdag en vrijdag trouwens een beetje bijbeunen bij een grote veiling van 'heavy equipement en trucks'. Zit als je over de a17 rijdt, ter hoogte van moerdijk(is vanaf de snelweg te zien). Afgelopen zondag ook al wat voertuigen gestickerd daar, maar daar staan machines zo gek je het kan bedenken. Van die grote boomsnoeimachines(ja die je op discovery ziet

), buldozers, kranen, machines met grote zaagtanden(waar volgens mij wegen mee opengesneden worden) and much more. Nu moeten ze donderdag en vrijdag over de ramp gereden worden tijdens de echte veiling, en dat mag deze jongen dan ook gaan doen

Moet wel zeggen dat dat weer heel ander 'volk' is dan wij. Afgelopen zondag ook bijna iedereen ongeschoren, kapotte spijkerbroeken, peuk in hun mond, kut roepen en schijt aan alles hebben. Kom ik daar aan met m'n brakke maar gladgeschoren kop, schone hele spijkerbroek en effen overhemd. Ze konden wel mooi zien dat ik een nieuwe was

. Wel kostelijk vermaakt tough, heb best wel zin in donderdag en vrijdag.