Haha, ik wou dat mijn ritinfo er zo uit zag! Maar nee, ik krijg: "Ford Connect ophalen bij [bedrijf]"quote:Op maandag 30 juni 2014 17:30 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik morgen chauffeuren, iemand uit Etten Leur..
Bij de ritinfo staat:
[..]
Kent iemand deze klant? Wat voor Mercedes, en wat voor Porsche?
Ford connect kun je wel meestal je muziek streamen naar de radio! Vervolgens radio lekker hard en rijden zoals jij wil.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:39 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Haha, ik wou dat mijn ritinfo er zo uit zag! Maar nee, ik krijg: "Ford Connect ophalen bij [bedrijf]"
Ik dacht dat jij naar Duiven moest?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:24 schreef wtr12 het volgende:
Zo dat was m'n dagje locatiewerk in Dieren bij de Vogel. Opzich wel chill, beetje rijden, zitten, wassen, schoonmaken etc. Veel lange ritten ook gehad naar Deventer/Almelo/Enschede.
Morgen een dagje Apeldoorn - Werkendam en Vianen - Amersfoort.
Dat is wel een meevaller ja. Scheelt ook nog dat het een gloednieuwe is, afgelopen vrijdag nog op kenteken gezet. Verder nog een Peugeot 207 met 120 pk. Het is geen Porsche, maar het kan zeker slechter.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:42 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ford connect kun je wel meestal je muziek streamen naar de radio! Vervolgens radio lekker hard en rijden zoals jij wil.![]()
Mag ik niet.
Ik had hem gewoon braaf kapot gemeld en had net zo snel een nieuwe. Maakt tegenwoordig niet meer uit.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:45 schreef Solidberg het volgende:
Als jullie eens OV kaart verliezen, dan bellen met de klantenservice en zeggen dat het gestolen is. Krijg je in 2-3 dagen nieuwe toegestuurd. En dan bij station OV-chipkaart kopen en online tijdelijke studentenreisproduct erop zetten, heeft mij vandaag behoorlijk wat geld bespaart![]()
En kan daardoor morgen ook weer werken![]()
Peugeot 508 heeft overigens een kutautomaat, net zo erg als in de PostNL busjes
Van mijn laatste 4 ritten gingen er 3 naar Meerkerkquote:Op maandag 30 juni 2014 19:04 schreef johnson555 het volgende:
Ik ben getroffen, moet naar Meerkerk,tweede keer dat wel
Oja Duivenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij naar Duiven moest?
Enfin, veel koffie gezopen?
Picsquote:Op maandag 30 juni 2014 17:50 schreef Amoeba het volgende:
Godver net een partij knappe Easyway dame ontmoet in Waalwijk. Sowieso een 8+.
Ik kom altijd collega's tegen die in een sociaal isolement leven en doelloos naar hun mobiel aan het staren zijn. Mijn ervaring.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Pics
Enige hiker die ik tot nu toe heb ontmoet was een senior die ik een lift moest geven
Goed voor uren slecht voor de humeurquote:Op maandag 30 juni 2014 20:36 schreef trolley het volgende:
[..]
Van mijn laatste 4 ritten gingen er 3 naar Meerkerk![]()
In den beginne vond ik dat echt een kutlocatie om heen te moeten, maar tegenwoordig begin ik het nog bijna chill te vinden ook. Stukje lopen naar de bushalte, en vanaf snelweglocatie maar 1x per uur een bus richting Utrecht, dus goed voor de uren!
Dat is alleen bij de instapper, de 1.6 Hdi meen ik. De normale automaat is opzich wel prima.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:45 schreef Solidberg het volgende:
Peugeot 508 heeft overigens een kutautomaat, net zo erg als in de PostNL busjes
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef DukeJan het volgende:
Ben wel een paar keer een chille collega tegengekomen, maar het overgrote gedeelte is inderdaad van het type oortjes in en naar telefoon staren. Ook meerdere keren voor redelijk lange busreizen opgescheept gezeten met eindeloos lullende 65+ers
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:55 schreef Solidberg het volgende:
Vandaag was ik ook in Haarlem, was er ook 1 andere hiker, lange blonde met grote kop.
Ik zeg 'hoi!', hij zachtjes terug 'hoi' , levert papieren af en gaat er vandoor zonder wat te zeggen
Senioren hikers van AR zijn sowieso de beste collegas die je kan hebben![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:32 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Ik kom altijd collega's tegen die in een sociaal isolement leven en doelloos naar hun mobiel aan het staren zijn. Mijn ervaring.
Multiquotesquote:Op maandag 30 juni 2014 21:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Pics
Enige hiker die ik tot nu toe heb ontmoet was een senior die ik een lift moest geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2014 22:37:36 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |