Werk er al 2 jaar niet meer, Esso pas ligt hier nog. Nooit verzoek gehad die in te leveren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef zazzel het volgende:
Iemand een idee hoe EW dit aanpakt? Afwikkeling van ESSO pas etc..
Same herequote:Op zondag 29 juni 2014 09:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Werk er al 2 jaar niet meer, Esso pas ligt hier nog. Nooit verzoek gehad die in te leveren.
Lui en kost me een postzegel.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:23 schreef Amoeba het volgende:
Beetje extra voor de krant werken dan maar. Een bezorger knalt eruit met een longontsteking, dus morgen een beetje de taakjes doen waar de depothouder geen tijd voor heeft.
Over die Esso pas, waarom sturen jullie die niet terug?
quote:Op maandag 30 juni 2014 11:19 schreef johnson555 het volgende:
Tja daar sta je dan met een kapotte versnellingsbak...
Naar Wieuwerd?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:19 schreef johnson555 het volgende:
Tja daar sta je dan met een kapotte versnellingsbak...
Audi A1quote:Op maandag 30 juni 2014 11:39 schreef johnson555 het volgende:
Opel vivaro naar oss
Nee bleek al echte kapot te zijnklant zei van je kan er prima mee rijden nog hoor
gaat om een klepje van de koppeling die dr steeds af gaat als je schakelt
Tevens mn audia1 ritje is afgepakt
nooit gereden was benieuwdquote:Op maandag 30 juni 2014 14:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Audi A1
Wel klote. En nu, komen ze je ophalen met een autotransporter?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik qua rijgedrag het niet door heb of ik nou in een A1, A3, A4 of A6 zitquote:Op maandag 30 juni 2014 14:41 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Lekker scheurbakkie hoor. Heeft me positief verrast!
Okay, ik moet even nuanceren. Ik vind die dingen een partij lelijk niet normaal.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:41 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Lekker scheurbakkie hoor. Heeft me positief verrast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |