Haha okequote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet.
Doe gewoon een spijkerbroek en een shirt aan. Ik kwam vandaag bij De Vogel in Utrecht met een voetbalshirt, daar geven ze echt geen fuck om.
Normaliter zou ik geen voetbalshirt aandoen, maar AR plukte me ook van de straat enzo.
Hij zei wel dat ik het de volgende keer moest inleveren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Met een 020-shirt zou ik je overigens weggestuurd hebben
Ga jezelf dan lamzuipen ivm halen Pquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:32 schreef Amoeba het volgende:
Waarom heb ik geen werk man.
Straks komen ze weer met zo'n miezerig ritje Eindhoven - Eindhoven ofzo.
Moet morgenvroeg werken. Daarnaast zuip ik niet zo graag meer, ik ben liever stoned dan dronken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:38 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Ga jezelf dan lamzuipen ivm halen P![]()
Gefeliciteerd alvast!
Daarom weiger ik locatiewerk in Duiven altijd. Locatie is slecht bereikbaar, 8 uur al beginnen betekent voor mij vanaf Nijmegen ook rond half 7 van huis. Plus reistijd niet betaaldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:00 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Oke, nog nooit locatiewerk gedaan namelijk. Moet verdomme al om 6.20 de bus om er om 08.00 te zijn
Die Q-liners? En dan nog maar 90 rijden (Qbuzz) of 100 (Arriva)quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:40 schreef Solidberg het volgende:
Heb vandaag eens kentekencheck gedaan bij zo'n bus hier, die dingen hebben een 16 liter 6 cillinder diesel, met 'maar' 300pk, en wegenbelasting van 150 euro per kwartaal
Gefeliciteerd man!quote:
Binnen de studie wiskunde is het niet gebruikelijk dat je de bachelor ook daadwerkelijk binnen 3 jaar afrondt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:26 schreef Solidberg het volgende:
Niets tegen Amoeba, maar propedeuse halen is toch niet zo moeilijk? Heb mijn propedeuse ook gehaald. 1 tentamen moeten herkansen, maar als je gewoon beetje normaal leert is het toch prima te doen :p?
En ligt eraan wat voor motor in de C-Max, maar ze schakelen altijd wel fijn.
@ManScat Niet de Qliners, maar de Qbuzzen, dus de stadsbussen die maar max 70 rijden
Net even gebeld krijg een uur vergoed... Naja is meer eerste keer dus kijken of het wat wordt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:11 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Daarom weiger ik locatiewerk in Duiven altijd. Locatie is slecht bereikbaar, 8 uur al beginnen betekent voor mij vanaf Nijmegen ook rond half 7 van huis. Plus reistijd niet betaald![]()
Had laatst wel een keer bedongen dat ik de helft van de reistijd betaald zou krijgen, over een hele werkdag was het dan nog wel redelijk. Maar toen was het uiteindelijk niet meer nodig.
Elke rit aannemen, zijn ze ook eerder geneigd om je toffe spoedritten te schenkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:48 schreef Amoeba het volgende:
Maandag Boxtel - Waalwijk. Ophalen om 16.00, afleveren voor 5 uur.
Lexus CT200H
Zouden jullie die rit aannemen?
Uiteraard. En dan in Waalwijk nét de buurtbus missen, heb je dat uurtje maar weer extraquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:48 schreef Amoeba het volgende:
Lexus CT200H
Afhankelijk van of je iets te doen hebt die avond waar je dan eventueel voor zou moeten haasten, zo niet dan zou ik hem wel gewoon doen. Al zou ik er nu ook wel rekening mee houden welke WK wedstrijd maandag om 18:00 is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:48 schreef Amoeba het volgende:
Lexus CT200H
Goed geregeld, voor jezelf opkomen is altijd goed. Een uur in totaal of voor de heen en terugreis allebei een uur?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:08 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Net even gebeld krijg een uur vergoed... Naja is meer eerste keer dus kijken of het wat wordt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:16 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Elke rit aannemen, zijn ze ook eerder geneigd om je toffe spoedritten te schenken
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:21 schreef trolley het volgende:
[..]
Uiteraard. En dan in Waalwijk nét de buurtbus missen, heb je dat uurtje maar weer extra
Nee, nog niet. Ik mis Frankrijk - Nigeria. Valt wel mee dus.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:36 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Afhankelijk van of je iets te doen hebt die avond waar je dan eventueel voor zou moeten haasten, zo niet dan zou ik hem wel gewoon doen. Al zou ik er nu ook wel rekening mee houden welke WK wedstrijd maandag om 18:00 is.
[..]
Goed geregeld, voor jezelf opkomen is altijd goed. Een uur in totaal of voor de heen en terugreis allebei een uur?
Een uur in totaal. Beter iets dan niets.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:36 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Afhankelijk van of je iets te doen hebt die avond waar je dan eventueel voor zou moeten haasten, zo niet dan zou ik hem wel gewoon doen. Al zou ik er nu ook wel rekening mee houden welke WK wedstrijd maandag om 18:00 is.
[..]
Goed geregeld, voor jezelf opkomen is altijd goed. Een uur in totaal of voor de heen en terugreis allebei een uur?
Duiven heeeeuj! Mn hometown :p waar moet je zijn?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:08 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Net even gebeld krijg een uur vergoed... Naja is meer eerste keer dus kijken of het wat wordt.
De Vogelquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:00 schreef Lolish het volgende:
[..]
Duiven heeeeuj! Mn hometown :p waar moet je zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |