quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:40 schreef S-RS het volgende:
He fuck, sta net te appen bij de bushalte in Haarlem vliegt de bus die ik moet hebbem voorbij. Lekker handigGelukkig geen haast vandaag
Ten zuiden van Frankfurt. Was wel prima, oudere BMW 5 met een V6je. Reed wel prima door. Beetje series kijken tijdens het wachten en s'avonds zowaar nog voetbal gekeken/gegeten op de weg terug!quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:11 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Waar moet je heen?Hopelijk heb je dan ook een beetje auto mee
Klinkt precies hetzelfde als een ritje die ik vorige week had, alleen dan met een andere auto. Verder ook ten zuiden van Frankfurt geweest (Aschaffenburg), en op de terugreis gegeten en af en toe voetbal gekeken/geluisterd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:33 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Ten zuiden van Frankfurt. Was wel prima, oudere BMW 5 met een V6je. Reed wel prima door. Beetje series kijken tijdens het wachten en s'avonds zowaar nog voetbal gekeken/gegeten op de weg terug!
Haha, Chill is dat he? Ook af en toe pitstopjes voor koffie maken en een beetje slap lullen, dat zijn de echt leuke ritjes, waar je bovendien ook nog eens prima mee verdient, ¤140 op zo'n dagje!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:36 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Klinkt precies hetzelfde als een ritje die ik vorige week had, alleen dan met een andere auto. Verder ook ten zuiden van Frankfurt geweest (Aschaffenburg), en op de terugreis gegeten en af en toe voetbal gekeken/geluisterd.
Ik ben er ooit geweest en vaker locatiewerk voor De Vogel gedaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:42 schreef wtr12 het volgende:
Maandag locatiewerk in Duiven aan de Impact 5. Iemand ervaringen?
Oke, nog nooit locatiewerk gedaan namelijk. Moet verdomme al om 6.20 de bus om er om 08.00 te zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben er ooit geweest en vaker locatiewerk voor De Vogel gedaan.
Beetje auto's rondbrengen in de buurt, auto's innemen, aftanken en wassen. En vooral veel koffie zuipen.
Reistijd krijg je niet vergoed…quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:00 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Oke, nog nooit locatiewerk gedaan namelijk. Moet verdomme al om 6.20 de bus om er om 08.00 te zijn
Ben bang van welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:49 schreef trolley het volgende:
[..]![]()
![]()
De buschauffeur zat zeker zo achter het stuur:
Maar dit alles onder voorbehoud. Dit was voor De Vogel in Eindhoven, in Duiven zal niet veel anders wezen.quote:
En ook een gesprek mee aangeknoopt, of dat nou weer net niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:32 schreef TommieAH het volgende:
Net eindelijk echt een leuke hikster gezien bij de grote A in Almere. Wil ik wel keertje koffie mee drinken..
20-30 ja?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:22 schreef DukeJan het volgende:
Toen ik locatiewerk moest doen bij de vogel in Utrecht was het behoorlijk doorwerken. Denk wel 20-30 verschillende auto's gereden, soms ritjes van minder dan een kilometer. Geef mij dan maar een dagje met 3 wat langere ritten.
Nee ik moest het formulier nog laten ondertekenen door A en zij liep al richting bushalte. Wel effe elkaar snel begroet, zag haar in de verte in de bus stappen waar ik eigelijk in wou stappen. 😒quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:37 schreef trolley het volgende:
[..]
En ook een gesprek mee aangeknoopt, of dat nou weer net niet?
Tsja regio Utrecht, dus veel naar Houten, ijsselstein en Nieuwegein. Allemaal binnen een straal van een kwartiertje rijden, en dan gelijk een auto mee terug.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
20-30 ja?
Ik meestal stuk of 10. Meeste gewoon aftanken en wassen.
Niet het leukste werk, maar als ik daar kom mag ik wel altijd gewoon koffie pakken enzo.
Krijg je ook zo'n leuk jasje ofzo?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
20-30 ja?
Ik meestal stuk of 10. Meeste gewoon aftanken en wassen.
Niet het leukste werk, maar als ik daar kom mag ik wel altijd gewoon koffie pakken enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |