Waar moet je heen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:59 schreef Thrasyllus het volgende:
ZO, morgen een fiks PC ritje rijden. 5 uur heen rijden, 4 uur wachten en 5 uur terug rijden. Ik heb al wat afleveringen van 24 op mijn telefoon gezet:P Hopelijk is het een chille klant en kunnen we onderweg goed eten!
Over de rijtijden gesproken: http://www.telegraaf.nl/b(...)_uur_onderweg__.htmlquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:15 schreef MuurStraat het volgende:
Bizar eigenlijk dat vrachtwagen chauffeurs zo aan tijden gebonden zijn en je als chauffeur maar mag doen waar je zin in hebt
BCT voor privé chauffeurs zou kunnen, via je smartphone oidquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:30 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Over de rijtijden gesproken: http://www.telegraaf.nl/b(...)_uur_onderweg__.html
Maar ik denk dat het komt omdat vrachtwagenchauffeurs dag in dag uit hele lange afstanden afleggen met hun zware apparaten en (taxi) chauffeurs vaak niet zo lang onderweg zijn.
En ik denk ook dat het moeilijk is om de chauffeurs te controleren. Elke vrachtwagenchauffeur heeft een tachograaf, maar het is vrijwel onmogelijk om dat ook bij "gewone" chauffeurs te doen.
Nee voor mijn andere bijbaan, met de taxi. Net de klant thuis gebracht. Nu nog een ritje vanaf Eindhoven airport en dan zit de dag er alweer op!quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:38 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Voor een klant ten zuiden van Nijmegen?
Gefeli! Waar FOK! wel niet goed voor is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:24 schreef Sarasi het volgende:
Hop! Weekendbaantje bij de Shell erbij. Net aangenomen.
Haha inderdaad.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:32 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Gefeli! Waar FOK! wel niet goed voor is.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:00 schreef examens14vwo het volgende:
Bij het tanken altijd even een eigen jerrycan bijtanken en de bon laten declareren![]()
![]()
Op deze manier kom je er wel in het levenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:00 schreef examens14vwo het volgende:
Bij het tanken altijd even een eigen jerrycan bijtanken en de bon laten declareren![]()
![]()
Ik reed pas over die weg om 3 uur 's middags en het stond volledig vast vanaf ongeveer de brug over het kanaal tot aan de oprit op de A12 (die grote rotonde). Half uur over dat stuk gedaan en geen idee waaromquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:47 schreef Pizzabodem het volgende:
Scriptie bijna klaar, dan even vakantie en dan eindelijk weer tijd voor wat ritjes. Eind september geen studenten-ov meer, dus de komende maanden nog maar wat proberen te rijden voor AR.
Tip voor de mensen die wel eens naar Nieuwegein moeten (Leasemaatschappij A...N, RDW, VWE en diverse autodealers): Let op je snelheid. Er zijn daar sinds kort op de 2 routes aanvoerroutes (Weg vanaf de A12 en die vanaf de A27 langs de sluis, waar je dus maar 50! mag) op 2 locaties nieuwe, hele kleine flitspalen geplaatst. Heb al diverse mensen gehoord die dat niet doorhadden
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:00 schreef examens14vwo het volgende:
![]()
Haha, ik kan er ook over meepraten. Ik moest ruim anderhalf uur in de brandende zon staan wachten in Amsterdam. Interview ging verder op rolletjes. Wat ga jij in Amerika doen, en waar?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:16 schreef Viezze het volgende:
Visum voor Amerika is goedgekeurd
Echt de grootste onzin die ik ooit heb gedaan, maar goed ik heb hem.
Haha, leuk dat soort dingen idd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:16 schreef Viezze het volgende:
Visum voor Amerika is goedgekeurd
Echt de grootste onzin die ik ooit heb gedaan, maar goed ik heb hem.
O ik was wel zo binnen. Maar van tevoren word je bang gemaakt met allemaal papieren die je mee moet nemen (bankafschriften, bewijs dat je terug komt naar NL etc). Vervolgens kom je daar aan dat hokje:quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:21 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Haha, ik kan er ook over meepraten. Ik moest ruim anderhalf uur in de brandende zon staan wachten in Amsterdam. Interview ging verder op rolletjes. Wat ga jij in Amerika doen, en waar?
Waarom wordt het afgeraden om je telefoon mee te nemen? Dat ze daar allemaal apparatuur hebben staan om al jouw gegevens te lezen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:31 schreef Viezze het volgende:
[..]
O ik was wel zo binnen. Maar van tevoren word je bang gemaakt met allemaal papieren die je mee moet nemen (bankafschriften, bewijs dat je terug komt naar NL etc). Vervolgens kom je daar aan dat hokje:
- Wat studeer je
- Waar ga je heen
- Ooit eerder in de VS geweest?
Ok. Visum goedgekeurd! Doeiiiiii
Grafreis zonder telefoon (want dat wordt sterk afgeraden om mee te nemen) naar A'dam, gelukkig kon ik met iemand meereizen.
Ik ga een semester studeren in New Brunswick, ±45 minuten van New York. Jij?
Nou, wat bijzonder.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:10 schreef Amoeba het volgende:
Godver hier rijden de treinen nog op diesel.![]()
Zijn bang dat je ze aan het afluisteren bent.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:34 schreef Panthera. het volgende:
Waarom wordt het meenemen van je telefoon afgeraden? Tof trouwens, studeren in de VS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |