Op het moment voetbalt 'ie bij AC Ajaccio, Ligue 1. Hij lijkt me idd niet veel bijzonders. Die Brazilianen schoten alleen alle ballen op hem..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:08 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hij heeft toevallig één goede wedstrijd gespeeldDie man kan er niets van joh. Waar speelt die gozer?
Ik vrees wel voor Herrera
Dat is gewoon om de tegenstander te beinvloeden. Met Kuyt deed hij het ook, die speelde.. dus nu denkt iedereen dat Verhaegh gaat spelen maar dat is nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:35 schreef nostra het volgende:
Verhaegh in oranje hesje op de laatste training.
Nee, geen blessures volgens Gaal anders dan Fer en Indi nog klein beetje.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Janmaat zal wel een blessure hebben dan..
Ik zou ook niet kunnen bedenken wat Verhaegh beter kan dan Janmaat, dus zou apart zijn als tie opeens een basisplaats krijgtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is gewoon om de tegenstander te beinvloeden. Met Kuyt deed hij het ook, die speelde.. dus nu denkt iedereen dat Verhaegh gaat spelen maar dat is niet
Wellicht is die niet helemaal fit/lichte blessure opgelopen. Laten we hopen dat het een mindfuck isquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet kunnen bedenken wat Verhaegh beter kan dan Janmaat, dus zou apart zijn als tie opeens een basisplaats krijgt
True. Maar ik denk ook wel dat Nederland het daar lastig mee gaat krijgen.. maar.. Nederland weet goed te temporiseren, hebben ze de eerste 3wedstrijden ook gedaan, denk ook dat mede daarom dat counter voetbal gespeeld wordt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
vGaal zegt ook nu dat de hitte een tegenstander is en dat alleen al het moeilijk maakt...
kan je nagaan hoe het zal zijn in qatar
ze moeten gewoon robben/vpersie in de tweedehelft laten beginnen, verder hetzelfde team als tegen chili, de 0-0 zien te houden en daarna vol in.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True. Maar ik denk ook wel dat Nederland het daar lastig mee gaat krijgen.. maar.. Nederland weet goed te temporiseren, hebben ze de eerste 3wedstrijden ook gedaan, denk ook dat mede daarom dat counter voetbal gespeeld wordt.
Tja dat is erg gevaarlijk.. als je dan 1-0 achter komt of zelfs 2-0 dan heb je geen topspelers erin staan die het verschil kunnen maken, al voor de rust.. Zie Ned-Aus.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ze moeten gewoon robben/vpersie in de tweedehelft laten beginnen, verder hetzelfde team als tegen chili, de 0-0 zien te houden en daarna vol in.
Meestal onopvallend aanwezig, wat een goed teken is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:03 schreef zeebeschuit het volgende:
Iemand beetje achtergrond info over scheids. Hoe die is/ qua kaarten/ strengheid etc.
Wel een totaal andere hitte, want droog.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
vGaal zegt ook nu dat de hitte een tegenstander is en dat alleen al het moeilijk maakt...
kan je nagaan hoe het zal zijn in qatar
Eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:06 schreef HPLC het volgende:
Ik vond Janmaat erg matig, dus laten we hopen dat hij wordt geruild. Of Verheagh het beter kan weet ik niet, maar dit kan gewoon niet.
dat zeiden we ook over kuyt, blind, vlaar etc.quote:
Nederland zou verliezen van Argentinië?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:34 schreef GlennQuagmire het volgende:
64% kans dat we winnen van de Mexicanen
[ afbeelding ]
Van Persie, Robben, Kuyt, Sneijder, Depay, Lens, Janmaat, Clasie....de rest weet ik niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Van Persie neem ik aan. Mist zelden.
Geloof er ook geen bliksem van dat Nederland van de Argentijnen zou verliezen. Gaat dan ook niet gebeuren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Nederland zou verliezen van Argentinië?Nu Aguero er niet meer is zijn ze volledig afhankelijk van Messi die niet in vorm is en Di Maria
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |