deze bewaar ik. Zondag om 20:00 na dat van Gaal bij Jack van Gelder heeft gehuild zal ik deze aan iedereen laten zien.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En wie zegt dat Nederland daar aan mee doet? Nogmaals, als het allebei om het even is wint Nederland puur op kwaliteit. Één goede bal naar voren richting van Persie of Robben en hij ligt erin.
dit is nou typisch het gelul waarvan ik denk "ja hoor, gaan we weer".quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Hopelijk zijn Robben en RVP een beetje in vorm en wordt het een eenvoudige 3-0. Op zo'n tergend schouwspel als tegen Chili zit ik niet te wachten
Mwah, met Van Persie is het toch altijd even afwachten of hij echt de vorm heeft. Als Robben fit is, dan is hij vaak ook wel prima, maar VP kan 100% fit zijn, en toch een verschrikkelijke wedstrijd spelen...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En wie zegt dat Nederland daar aan mee doet? Nogmaals, als het allebei om het even is wint Nederland puur op kwaliteit. Één goede bal naar voren richting van Persie of Robben en hij ligt erin.
We gaan rellen als we weer een finale verliezenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:24 schreef mrstylo het volgende:
http://www.goldmansachs.c(...)-2014.html?cid=wcut2
Tuurlijk ben ik blij met een overwinning na een zaadpartij, maar voor de gezondheid is het beter als ze het niet al te spannend maken. En dat kan.. als ze eens wat eerder scorenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:55 schreef kansichtloos het volgende:
[..]
dit is nou typisch het gelul waarvan ik denk "ja hoor, gaan we weer".
man al is het tien x kutter als tegen chili, wees nou gewoon blij met een overwinning, het wordt pittig zat.
Mjah....leuk die voorspellingen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:24 schreef mrstylo het volgende:
http://www.goldmansachs.c(...)-2014.html?cid=wcut2
quote:Het is voor Proença zijn derde wedstrijd op het WK in Brazilië. Eerder had hij al de groepswedstrijden Kameroen - Kroatië (Groep A) en Japan - Colombia (Groep C) onder zijn hoede.
Derde duel Oranje
Het is ook het derde duel van het Nederlands elftal dat Proença zal begeleiden. Eerder was hij de leidsman bij de WK-kwalificatiewedstrijd Hongarije - Nederland op 11 september 2012 en bij de vriendschappelijke interland met Duitsland twee maanden later.
Toch wel gaaf dat nu de naam van Depay na die van Robben en Van Persie staat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:47 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Nederland is licht favoriet, ik denk dat het een soortgelijke wedstrijd als tegen Chili gaat worden. Het is vooral te hopen op geniale momenten van Robben/v. Persie en Depay kan altijd nog iets forceren als 't niks wordt.
Moet je eerst wel het duel winnen. Kans is groter dat je eerder bij de bal bent als je langer bent, of denk ik nu te achterlijk?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat heb jij niet begrepen aan "om goed te kunnen koppen is zoveel meer nodig dan met je hoofd bij de bal kunnen"..?
Nee, niet achterlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:28 schreef Henno het volgende:
[..]
Moet je eerst wel het duel winnen. Kans is groter dat je eerder bij de bal bent als je langer bent, of denk ik nu te achterlijk?
Van Persie neem ik aan. Mist zelden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:56 schreef Starlynk het volgende:
Wie neemt eigenlijk de penalties bij Nederland, mocht het zover komen?
De andere 4 moeten er ook in hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Van Persie neem ik aan. Mist zelden.
Er zijn zat kleinere spelers die de afstand van 5-15 cm goed kunnen maken met duelkracht, de bal goed inschatten en sprongkracht. Ik denk dat hij dat bedoelt met het feit dat lengte niet alles zegt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:28 schreef Henno het volgende:
[..]
Moet je eerst wel het duel winnen. Kans is groter dat je eerder bij de bal bent als je langer bent, of denk ik nu te achterlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |