Het hangt ook van het scoreverloop af.. Als we voor de verandering eens snel scoren (en er niet meteen eentje tegen krijgen daarna) maak je het jezelf een stuk gemakkelijker.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat gaat het per definitie worden, waarom?
1: We zijn een team van niets.
2: Mexico is te vergelijken met chili. Een goed voetballend team, dat vooral wil aanvallen !
Het punt is dat het Nederlands Elftal gedwongen is om anti-voetbal te spelen. Gedwongen door het gebrek aan kwaliteit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het hangt ook van het scoreverloop af.. Als we voor de verandering eens snel scoren (en er niet meteen eentje tegen krijgen daarna) maak je het jezelf een stuk gemakkelijker.
Onzin. Iemand anders heeft in een andere post al laten zien dat dat gezeik over weer nergens over gaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:33 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ze speelden toch in Sao Paolo tegen Chili? Daar is het niet half zo warm als in Fortaleza. Als je in Fortaleza maar een minuut door de stad probeert te lopen raak je al buiten adem. En ik fitness 3 keer per week. Toch had ik er moeite mee![]()
Na een uur is NL waarschijnlijk kapot en gaan die Mexicanenn juist aanvallen. Dat hebben ze vast zo gepland. Eerst verdedigen en niet aanvallen en pas wanneer onze spelers nauwelijks meer kunnen lopen aanvallen en winnen. Na afloop zal van Gaal het verlies dan terecht wijten aan de weersomstandigheden.
we zullen het zien, maar nav het interview met die mexicaanse bondscoachquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin. Iemand anders heeft in een andere post al laten zien dat dat gezeik over weer nergens over gaat.
Bovendien, als de Mexicanen ook blijven verdedigen hebben wij alleen maar meer kans met onze kwaliteit voorin. Wij kunnen het veroorloven drie kwart van de wedstrijd te wachten op dat ene briljante momentje van Robben, van Persie of zelfs Sneijder.
En wie zegt dat Nederland daar aan mee doet? Nogmaals, als het allebei om het even is wint Nederland puur op kwaliteit. Één goede bal naar voren richting van Persie of Robben en hij ligt erin.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:40 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
we zullen het zien, maar nav het interview met die mexicaanse bondscoach
http://nos.nl/wk2014/vide(...)rland-kwetsbaar.html
denk ik dat ze 70 minuten gaan verdedigen en pas aanvallen als onze spelers uitgeput zijn.
De gemiddelde Mexicaan is 170, achterin bij Oranje zijn ze gemiddeld 185. Of dacht je dat Vlaar, de Vrij en Blind wel een keertje bukken bij een hoekschop van Mexico?quote:
Wat heb jij niet begrepen aan "om goed te kunnen koppen is zoveel meer nodig dan met je hoofd bij de bal kunnen"..?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:48 schreef JenHermes het volgende:
[..]
De gemiddelde Mexicaan is 170, achterin bij Oranje zijn ze gemiddeld 185. Of dacht je dat Vlaar, de Vrij en Blind wel een keertje bukken bij een hoekschop van Mexico?
Fortaleza is warm maar vergelijkbaar met een tropische zomerdag in Nederland, waar we er ieder jaar wel een aantal van hebben. Daar moet je toch tegen kunnen als goed getrainde topsporter (het is ook niet gek dus dat Van Gaal alleen fitte spelers mee wilde nemen, daarom heeft hij zo aan Sneijder zitten sleuren in conditioneel opzicht). Zie ook mijn eerder post:quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:33 schreef lisselotte88 het volgende:
Ze speelden toch in Sao Paolo tegen Chili? Daar is het niet half zo warm als in Fortaleza. Als je in Fortaleza maar een minuut door de stad probeert te lopen raak je al buiten adem. En ik fitness 3 keer per week. Toch had ik er moeite mee![]()
Na een uur is NL waarschijnlijk kapot en gaan die Mexicanenn juist aanvallen. Dat hebben ze vast zo gepland. Eerst verdedigen en niet aanvallen en pas wanneer onze spelers nauwelijks meer kunnen lopen aanvallen en winnen. Na afloop zal van Gaal het verlies dan terecht wijten aan de weersomstandigheden.
Dos Santos? Hernandez? Ochoa?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:33 schreef Pleun2011 het volgende:
In dit soort wedstrijden zou het altijd de doorslag moeten geven dat je spelers hebt die het verschil kunnen maken.. die heeft Mexico niet echt. Tel daarbij op de bijna Duitse mentaliteit die Oranje tot nu toe heeft laten zien en ik maak me weinig zorgen.. af en toe een kleine paniekaanval maar het zal wel goed komen.
Hernandez heeft niet eens een basisplaats, Ochoa heeft 1 geweldige wedstrijd gekeept maar staat niet bekend als een geweldenaar en Dos Santos.. uh tsja.quote:
Tsja, maar zo'n black-out van Spanje heb ik nog maar zelden gezien. Dit was natuurlijk ook de totale verdienste van Nederland.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:43 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Spanje leek ook typisch zo'n ploeg wat een voorsprong vast houdt. Dat domme gelul in de ruimte steeds
Ochoa heeft alle 3 wedstrijden goed gekeept gozert.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hernandez heeft niet eens een basisplaats, Ochoa heeft 1 geweldige wedstrijd gekeept maar staat niet bekend als een geweldenaar en Dos Santos.. uh tsja.
Als we al bang van keepers moeten worden kunnen we beter naar huis gaanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ochoa heeft alle 3 wedstrijden goed gekeept gozert.
Hernandez is gewoon een geweldenaar.
Nederland is licht favoriet, ik denk dat het een soortgelijke wedstrijd als tegen Chili gaat worden. Het is vooral te hopen op geniale momenten van Robben/v. Persie en Depay kan altijd nog iets forceren als 't niks wordt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:44 schreef iriswww het volgende:
Objectief gezien (kwalificatie/poulewedstrijden/historie/kwaliteiten spelers) is Nederland toch gewoon favoriet, of kijk ik teveel met een oranje bril?
Neemt niet weg dat het moeilijk kan worden, zeker met de weersomstandigheden en semi-thuisvoordeel van de mexicanen. Maar als je echt de ambitie hebt om wereldkampioen te worden moet je deze denk ik gewoon winnen. Anders terecht geen kampioen.
Ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het punt is dat het Nederlands Elftal gedwongen is om anti-voetbal te spelen. Gedwongen door het gebrek aan kwaliteit.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens.
Kwaliteit is er wel degelijk.
Het enige dat we missen is een echt goede centrale verdediger. Een Stam of Koeman.
Voorin en in het midden zit het wel snor.
Ik denk dat Mexico licht favoriet is, die hebben gewoon op alle linies goede spelers. Daar komt bij dat de wedstrijd 's middags wordt gespeeld in Fortaleza, temperaturen waar de Mexicanen veel beter tegen kunnen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:47 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Nederland is licht favoriet, ik denk dat het een soortgelijke wedstrijd als tegen Chili gaat worden. Het is vooral te hopen op geniale momenten van Robben/v. Persie en Depay kan altijd nog iets forceren als 't niks wordt.
Nederland is bij de bookmakers redelijk ruim favoriet om door te gaan hoor: 1.6 tegen 2.7 ongeveer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat Mexico licht favoriet is, die hebben gewoon op alle linies goede spelers. Daar komt bij dat de wedstrijd 's middags wordt gespeeld in Fortaleza, temperaturen waar de Mexicanen veel beter tegen kunnen.
Je hebt het tegen Shreyas he.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nederland is bij de bookmakers redelijk ruim favoriet om door te gaan hoor: 1.6 tegen 2.7 ongeveer.
jammerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:48 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, die floot gisteren nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |