quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:12 schreef vinnieboy het volgende:
Ik denk dat je moet uitloggen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:17 schreef harrievankempen het volgende:
Tuurlijk gaan we winnen. Staan praktisch al in de finale man.
En waarom kan Sneijder geen 2 x geel pakken? v Persie had ook rood kunnen krijgen tegen Australië toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:21 schreef Tja..1986 het volgende:
Sneijder pakt 2x geel? Als je De Jong had gezegd was het enigszins realistisch maar dit is gewoon onzin.
Wat vind jij de poule des doods dan? Chili en Spanje werden getipt als heel sterk bevonden, Australië een taaie stugge ploeg. Dit is zeker wel op papier de zwaarste poule dit WK geweestquote:
Ik denk dat je je vergist met engeland, italie, urugay en costa rica... Vind ik persoonlijk heftiger vanuit perspectief 3 sterkstequote:Op donderdag 26 juni 2014 11:26 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wat vind jij de poule des doods dan? Chili en Spanje werden getipt als heel sterk bevonden, Australië een taaie stugge ploeg. Dit is zeker wel op papier de zwaarste poule dit WK geweest
Dit, die keeper is gek goed.quote:
Sneijder is heel kalm op het moment. Die gaat geen domme dingen doen. Van Persie was (en is misschien nog steeds) te gebrand op succes en slaat wat door.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:25 schreef JenHermes het volgende:
[..]
En waarom kan Sneijder geen 2 x geel pakken? v Persie had ook rood kunnen krijgen tegen Australië toch?
Nee man, komt goed!quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:42 schreef Rugdopey het volgende:
weet je wat het is
iedereen zeg al ja we gaan van mexico winnen dan van costa rika of griekenland dus we staan al in de halve finale maar dan krijg je juis dat je verliest zul je net zien
Nu meen ik het echt. Zou me echt niets verbazen als we er gewoon uit vliegen. Een EK 2008 scenarioquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:09 schreef Stranger het volgende:
WK / Oranje roemloos uitgeschakeld in groepsfase WK
Het feit dat jij constant bent stelt mij gerust voor aanstaande zondag.
Aan dat scenario heb ik ook gedacht, maar toch heb ik tegen Mexico wel hoop. Zeker omdat de euforie in 2008 groter was na zowel Italie als Frankrijk dik afgemaakt te hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:55 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Nu meen ik het echt. Zou me echt niets verbazen als we er gewoon uit vliegen. Een EK 2008 scenario
Ja maar er hoeft maar één ding fout te gaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:01 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Aan dat scenario heb ik ook gedacht, maar toch heb ik tegen Mexico wel hoop. Zeker omdat de euforie in 2008 groter was na zowel Italie als Frankrijk dik afgemaakt te hebben.
Ja, en ze hoeven ook maar 1 doelpunt meer te maken dan die taco's.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:02 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja maar er hoeft maar één ding fout te gaan
Alsof die kwezel ook maar enigszins in de buurt komt van Robben en van Persie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:20 schreef JenHermes het volgende:
[..]![]()
Wacht maar af, Javier Hernández Chicharito is beter dan jullie denken
Denk het niet want ik hoor alleen maar hoe ongelooflijk lastig Mexico wel niet isquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat Mexico zwaar onderschat wordt. Ik zou mijn geld in ieder geval niet op een winst voor Nederland zetten. Tot nu toe hebben ze mazzel gehad.
Het gaat er geheel van af hangen of de verdediging nog steeds zo prima staat. Is dat zo, dan zullen de ballen weer steevast naar voren gerost worden en dan zal zo'n bal vanzelf wel goed vallen voor Robben of Van Persie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk het niet want ik hoor alleen maar hoe ongelooflijk lastig Mexico wel niet is
Net als NL een ploeg die het moet hebben van het collectief behalve dat zij nief beschikken over een Robben en van Persie.
Nederland mazzel gehad? 2x onterechte penalty tegen. 10 doelpunten, Slechts 1 doelpunt wat niet uit een strafschop kwam. Dat duid inderdaad op gewoon mazzel...quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat Mexico zwaar onderschat wordt. Ik zou mijn geld in ieder geval niet op een winst voor Nederland zetten. Tot nu toe hebben ze mazzel gehad.
Mazzel is misschien wel een groot woord ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:41 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nederland mazzel gehad? 2x onterechte penalty tegen. 10 doelpunten, Slechts 1 doelpunt wat niet uit een strafschop kwam. Dat duid inderdaad op gewoon mazzel...
Voor de voorhoede is meer dan genoeg beschikbaar / genoeg opties. De verdediging is van porselijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mazzel is misschien wel een groot woord ja.
Maar met deze manier van spelen zijn veel coaches succesvol geworden, tegenstanders die het van combinaties en creativiteit moeten hebben lopen hierop stuk. Dus Nederland kan zeker ver komen.
Maar met mazzel bedoelde ik dat vrijwel iedere kans gemaakt wordt. Ben toch weleens benieuwd wat er gaat gebeuren als de voorhoede een keertje voor geen meter loopt.
Dat klopt, maar dat heeft Van Gaal prima opgelost. De verdediging is gewoon ronduit zwak, maar 5 zwakke verdedigers vallen toch moeilijk weg te spelen. Niet verwacht van te voren trouwens, ik had verwacht dat ze alsnog zoek gespeeld zouden worden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:49 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Voor de voorhoede is meer dan genoeg beschikbaar / genoeg opties. De verdediging is van porselijn
Volgens mij liep de aanval in alle 3 wedstrijden voor geen meter. Zeker de eerste helft gezien. Je kan nooit van mazzel spreken als je twee keer op achterstand komt door een onterechte penalty. En "alles" erin is natuurlijk ook gewoon onzin. Sneijder liep 1 op 1 af op Casillas en zo zijn er wel meer voorbeelden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mazzel is misschien wel een groot woord ja.
Maar met deze manier van spelen zijn veel coaches succesvol geworden, tegenstanders die het van combinaties en creativiteit moeten hebben lopen hierop stuk. Dus Nederland kan zeker ver komen.
Maar met mazzel bedoelde ik dat vrijwel iedere kans gemaakt wordt. Ben toch weleens benieuwd wat er gaat gebeuren als de voorhoede een keertje voor geen meter loopt.
Het is hopen, bidden en smeken dat er geen blessures of kaarten worden opgelopen achterin. Verder staat het inderdaad heel netjes. Wel is het afwachten als we een ander doelpunten machine treffen zoals Frankrijk, Brazilie of Colombiequote:Op donderdag 26 juni 2014 16:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat heeft Van Gaal prima opgelost. De verdediging is gewoon ronduit zwak, maar 5 zwakke verdedigers vallen toch moeilijk weg te spelen. Niet verwacht van te voren trouwens, ik had verwacht dat ze alsnog zoek gespeeld zouden worden.
Misschien ben ik een beetje negatief wat betreft de totstandkoming van de prestaties tot nu toe. Zou kunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Volgens mij liep de aanval in alle 3 wedstrijden voor geen meter. Zeker de eerste helft gezien. Je kan nooit van mazzel spreken als je twee keer op achterstand komt door een onterechte penalty. En "alles" erin is natuurlijk ook gewoon onzin. Sneijder liep 1 op 1 af op Casillas en zo zijn er wel meer voorbeelden.
Jij ziet nu het negatieve in Nederland en het positieve in Mexico. Iedere ploeg die de groepsfase door komt zal wel wat kunnen, maar om je dan druk te maken om een Mexico.
We kunnen best verliezen, daar niet van. Dat hoort bij het spel, maar 100x liever Mexico dan Brazilie of Kroatie
Iedere ploeg kan wat op een eindronde als een WK. Waar mij het meer omgaat dat we dan Mexico helemaal omhoog praten (je bent niet de eerste de het zegt) en onze eigen ploeg naar beneden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien ben ik een beetje negatief wat betreft de totstandkoming van de prestaties tot nu toe. Zou kunnen natuurlijk.
Maar ik denk echt dat Mexico een heel zware dobber gaat worden. Natuurlijk liever geen Brazilië, maar als je kijkt hoe ze Kroatië van de mat speelden, die Mexicanen kunnen echt wel wat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |