quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:12 schreef vinnieboy het volgende:
Ik denk dat je moet uitloggen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:17 schreef harrievankempen het volgende:
Tuurlijk gaan we winnen. Staan praktisch al in de finale man.
En waarom kan Sneijder geen 2 x geel pakken? v Persie had ook rood kunnen krijgen tegen Australië toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:21 schreef Tja..1986 het volgende:
Sneijder pakt 2x geel? Als je De Jong had gezegd was het enigszins realistisch maar dit is gewoon onzin.
Wat vind jij de poule des doods dan? Chili en Spanje werden getipt als heel sterk bevonden, Australië een taaie stugge ploeg. Dit is zeker wel op papier de zwaarste poule dit WK geweestquote:
Ik denk dat je je vergist met engeland, italie, urugay en costa rica... Vind ik persoonlijk heftiger vanuit perspectief 3 sterkstequote:Op donderdag 26 juni 2014 11:26 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wat vind jij de poule des doods dan? Chili en Spanje werden getipt als heel sterk bevonden, Australië een taaie stugge ploeg. Dit is zeker wel op papier de zwaarste poule dit WK geweest
Dit, die keeper is gek goed.quote:
Sneijder is heel kalm op het moment. Die gaat geen domme dingen doen. Van Persie was (en is misschien nog steeds) te gebrand op succes en slaat wat door.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:25 schreef JenHermes het volgende:
[..]
En waarom kan Sneijder geen 2 x geel pakken? v Persie had ook rood kunnen krijgen tegen Australië toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |