Mazzel is misschien wel een groot woord ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:41 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nederland mazzel gehad? 2x onterechte penalty tegen. 10 doelpunten, Slechts 1 doelpunt wat niet uit een strafschop kwam. Dat duid inderdaad op gewoon mazzel...
Voor de voorhoede is meer dan genoeg beschikbaar / genoeg opties. De verdediging is van porselijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mazzel is misschien wel een groot woord ja.
Maar met deze manier van spelen zijn veel coaches succesvol geworden, tegenstanders die het van combinaties en creativiteit moeten hebben lopen hierop stuk. Dus Nederland kan zeker ver komen.
Maar met mazzel bedoelde ik dat vrijwel iedere kans gemaakt wordt. Ben toch weleens benieuwd wat er gaat gebeuren als de voorhoede een keertje voor geen meter loopt.
Dat klopt, maar dat heeft Van Gaal prima opgelost. De verdediging is gewoon ronduit zwak, maar 5 zwakke verdedigers vallen toch moeilijk weg te spelen. Niet verwacht van te voren trouwens, ik had verwacht dat ze alsnog zoek gespeeld zouden worden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:49 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Voor de voorhoede is meer dan genoeg beschikbaar / genoeg opties. De verdediging is van porselijn
Volgens mij liep de aanval in alle 3 wedstrijden voor geen meter. Zeker de eerste helft gezien. Je kan nooit van mazzel spreken als je twee keer op achterstand komt door een onterechte penalty. En "alles" erin is natuurlijk ook gewoon onzin. Sneijder liep 1 op 1 af op Casillas en zo zijn er wel meer voorbeelden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mazzel is misschien wel een groot woord ja.
Maar met deze manier van spelen zijn veel coaches succesvol geworden, tegenstanders die het van combinaties en creativiteit moeten hebben lopen hierop stuk. Dus Nederland kan zeker ver komen.
Maar met mazzel bedoelde ik dat vrijwel iedere kans gemaakt wordt. Ben toch weleens benieuwd wat er gaat gebeuren als de voorhoede een keertje voor geen meter loopt.
Het is hopen, bidden en smeken dat er geen blessures of kaarten worden opgelopen achterin. Verder staat het inderdaad heel netjes. Wel is het afwachten als we een ander doelpunten machine treffen zoals Frankrijk, Brazilie of Colombiequote:Op donderdag 26 juni 2014 16:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat heeft Van Gaal prima opgelost. De verdediging is gewoon ronduit zwak, maar 5 zwakke verdedigers vallen toch moeilijk weg te spelen. Niet verwacht van te voren trouwens, ik had verwacht dat ze alsnog zoek gespeeld zouden worden.
Misschien ben ik een beetje negatief wat betreft de totstandkoming van de prestaties tot nu toe. Zou kunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Volgens mij liep de aanval in alle 3 wedstrijden voor geen meter. Zeker de eerste helft gezien. Je kan nooit van mazzel spreken als je twee keer op achterstand komt door een onterechte penalty. En "alles" erin is natuurlijk ook gewoon onzin. Sneijder liep 1 op 1 af op Casillas en zo zijn er wel meer voorbeelden.
Jij ziet nu het negatieve in Nederland en het positieve in Mexico. Iedere ploeg die de groepsfase door komt zal wel wat kunnen, maar om je dan druk te maken om een Mexico.
We kunnen best verliezen, daar niet van. Dat hoort bij het spel, maar 100x liever Mexico dan Brazilie of Kroatie
Iedere ploeg kan wat op een eindronde als een WK. Waar mij het meer omgaat dat we dan Mexico helemaal omhoog praten (je bent niet de eerste de het zegt) en onze eigen ploeg naar beneden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien ben ik een beetje negatief wat betreft de totstandkoming van de prestaties tot nu toe. Zou kunnen natuurlijk.
Maar ik denk echt dat Mexico een heel zware dobber gaat worden. Natuurlijk liever geen Brazilië, maar als je kijkt hoe ze Kroatië van de mat speelden, die Mexicanen kunnen echt wel wat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |