waarom "moest" dat?quote:Op donderdag 26 juni 2014 07:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gisteren voor de trein voor ons vieren in totaal iets van 16-18 euro moeten betalen, maar wel 90 euro aan saldo op de chipkaarten moeten zetten![]()
![]()
minimaal 20 euro per kaart, anders kun je niet inchecken. (En 20 is dan niet genoeg, want we moesten ook nog terug)quote:
Oh nou pardon hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
minimaal 20 euro per kaart, anders kun je niet inchecken. (En 20 is dan niet genoeg, want we moesten ook nog terug)
Waarom zet je moest tussen "" ? (Dat komt over alsof je me niet gelooft en klinkt n stuk onvriendelijker dan gewoon: waarom moest dat? )
Je kan niet samen reizen op een ov chip.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh nou pardon hoor![]()
![]()
Dat zei ik gewoon omdat jij dat zei, en ik niet zeker wist of dat woord ertoevallig stond of het ook echt per se moest...
Konden jullie niet per 2 op de automaat aangeven dat je samen ging reizen?
dat is voor mensen die stiekem verder gaan gok ikquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:50 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat per se 20 euro aan saldo moeten hebben slaat nergens op als je maar een piepeindje moet. Maar goed, dat weten ze bij de NS niet.
echt wel, laatst nog gedaan met vinnie. dan moet je bij overige producten kijken en dan kun je gewoon samenreizen kiezenquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan niet samen reizen op een ov chip.
Nee, dat is voor mensen die niet uitchecken. De 20 euro ben je gewoon kwijt, als je uitcheckt krijg je alles wat je niet verbruikt terug.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat is voor mensen die stiekem verder gaan gok ik
Dat is alleen voor de 40% korting als iemand een kortingspas heeft.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
echt wel, laatst nog gedaan met vinnie. dan moet je bij overige producten kijken en dan kun je gewoon samenreizen kiezen![]()
dat kan ook, dacht meer aan mensen die ineens verder moesten reizen dan de bedoeling was.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat is voor mensen die niet uitchecken. De 20 euro ben je gewoon kwijt, als je uitcheckt krijg je alles wat je niet verbruikt terug.
die heb ik, zal daar wel om gegaan zijn toen jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de 40% korting als iemand een kortingspas heeft.
Dan gaat ie vanzelf in het rood en betaal je achteraf alsnog.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat is voor mensen die stiekem verder gaan gok ik
ja daaromquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaat ie vanzelf in het rood en betaal je achteraf alsnog.
Succes met de sollicitatiequote:Op donderdag 26 juni 2014 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
ik vind overigens die wegwerp ov's echt stom![]()
en nu ga ik richting mijn sollicitatie crossen, en mijn buik inhouden![]()
![]()
Het zit je diep he?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Sweet mother of god..
Succesquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Succes.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
"een vreemde"?quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is wel een beetje apart om al zo snel ineens bloemen te krijgen van een vreemde ...
Boeketje van 50 euro, jeweetquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja denk het, brandnetels zijn in ieder geval nooit in goede aarde gevallen.
Dat waarderen ze niet hequote:Op donderdag 26 juni 2014 09:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja maar schatje ik heb ze met de blote handen geplukt voor je![]()
In before twi die zorgt voor wat mestquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:32 schreef Myraela het volgende:
Geef mij maar wat voor in mijn moestuintje.
Psssssssst, twi.
Bitchesquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee he, met een beetje pech krijg je je bosje brandnetels in je gezicht geworpen.
Dat is goed, denken ze dat je er echt zin in hebtquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
Godverik maar denken dat ik moet haasten .. Sta twee minuten van de bestemming af. Half uur te vroeg
gelukkig is er zon
Gewoon in bed blijven liggen dan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:42 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb me bijna twee uur verslapen......![]()
![]()
Heb al gebeld, was gelukkig niet erg. Maar dit is mijn laatste stage dag en ik heb me nog nooit verslapen.....quote:
ik ben straks gewoon tien min te vroeg. Maar een half uur vond ik overdrevenquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is goed, denken ze dat je er echt zin in hebt
Goed afscheid van je stagequote:Op donderdag 26 juni 2014 09:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb al gebeld, was gelukkig niet erg. Maar dit is mijn laatste stage dag en ik heb me nog nooit verslapen.....wtf man
Ik ben altijd zo ruim op tijd voor zulke dingen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
Godverik maar denken dat ik moet haasten .. Sta twee minuten van de bestemming af. Half uur te vroeg
gelukkig is er zon
en dat staat er ook niet erg vriendelijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh nou pardon hoor![]()
![]()
Dat zei ik gewoon omdat jij dat zei, en ik niet zeker wist of dat woord ertoevallig stond of het ook echt per se moest...
Konden jullie niet per 2 op de automaat aangeven dat je samen ging reizen?
dat ligt er bij mij aan hoe graag ik wilquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo ruim op tijd voor zulke dingen.Beter dat dan te laat. En dan wachten tot het maar een kwartier te vroeg is, in mijn hoofd is dat acceptabel.
zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dat staat er ook niet erg vriendelijk
Jawel, dat had gekund, maar dan krijgt de andere persoon gewoon mijn korting ook, en had het nog steed gemoeten, aangezien er dan nóg te weinig saldo op alle vier de kaarten had gestaan. Het was n ritje van 2 euro, dus die 80 cent eraf maakt het verschil niet echt.
En op de terugweg kon t sowieso niet. Was 1 grote chaos
Succes met je sollicitatie!
Sinds ik voor automatisch opladen heb gekozen, heb ik dat gekut niet meer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
minimaal 20 euro per kaart, anders kun je niet inchecken. (En 20 is dan niet genoeg, want we moesten ook nog terug)
Waarom zet je moest tussen "" ? (Dat komt over alsof je me niet gelooft en klinkt n stuk onvriendelijker dan gewoon: waarom moest dat? )
dat nam ik ook niet aanquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet hoor![]()
Ah ik begrijp het
Ik ben 's ochtends een enorm warhoofd met uitrekenen welke trein ik moet nemen ofzo.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo ruim op tijd voor zulke dingen.Beter dat dan te laat. En dan wachten tot het maar een kwartier te vroeg is, in mijn hoofd is dat acceptabel.
ja, dat ging bij ons niet helemaal goed dus, is wel n stuk handiger. Al zit je dan nog steeds vast aan n vast bedrag, wat ik dus raar blijf vinden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sinds ik voor automatisch opladen heb gekozen, heb ik dat gekut niet meer.
ja dat probleemquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat nam ik ook niet aan![]()
Het is gewoon irritant dat je niet zelf n bedrag kan kiezen. Als ik dan 4,50 nodig heb, kan ik gewoon 4,50 erop zetten, nu moet je dan verplicht 10 euro doen.
Laatst moest ik opladen en toen kon ik kiezen tussen 5 of 10 euro en de volgende keuzemogelijkheid was 25.
A en K moesten toen opgeladen worden, dus dat is dan even 50 euroterwijl ik aan beiden 15 ook genoeg had gehad.
Overigens waren de keuzes hier 4, 10 of 20.geen idee waarom dat verschilt eigenlijk, iemand?
![]()
En dan heb je 26 euro nodig ofzo en moet je dus 2x opladen (10 en 20) 3x opladen (20 en 4 en 4) of meteen 50 euro erop zetten.
Het zou toch veel handiger zijn als je zelf n bedrag kon kiezen?
Hoe ging je sollicitatie?
Ja, daar snap ik ook niets van. Dat is alleen logisch als je contant geld moet pinnen ivm beschikbare briefjes, maar voor opladen moet dat toch niets uitmaken?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant dat je niet zelf n bedrag kan kiezen. Als ik dan 4,50 nodig heb, kan ik gewoon 4,50 erop zetten, nu moet je dan verplicht 10 euro doen.
Laatst moest ik opladen en toen kon ik kiezen tussen 5 of 10 euro en de volgende keuzemogelijkheid was 25.
A en K moesten toen opgeladen worden, dus dat is dan even 50 euroterwijl ik aan beiden 15 ook genoeg had gehad.
Overigens waren de keuzes hier 4, 10 of 20.geen idee waarom dat verschilt eigenlijk, iemand?
![]()
En dan heb je 26 euro nodig ofzo en moet je dus 2x opladen (10 en 20) 3x opladen (20 en 4 en 4) of meteen 50 euro erop zetten.
Het is vooral leuk om over te hebben omdat het best wel kansloos isquote:
Als er wortels aan zitten, dan ja. Linea recta de tuin inquote:
Hoi Samzz, tijdje niet gezien? Hoe gaat ie?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is vooral leuk om over te hebben omdat het best wel kansloos is.
ik heb ook die kortingquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja dat probleem
Heb ik ook altijd maar ben blij dat ik nu die korting in de dal uren heb. Maar ik word wagenziek sinds de zwangerschap dus heb er niks aan. Vind die prijzen ook niet logisch.
Sollicitatie ging goed, ze hadden niets gezegd over m'n pens
Hallo. Goed hoor, met jou?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoi Samzz, tijdje niet gezien? Hoe gaat ie?
ja, dat dusquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar snap ik ook niets van. Dat is alleen logisch als je contant geld moet pinnen ivm beschikbare briefjes, maar voor opladen moet dat toch niets uitmaken?
Klantvriendelijkheid. Dat is lastigquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb ook die kortingdat scheelt wel veel. Alleen moet er alsnog min 20 euro op staan.
Ik snap ook gewoon niet waarom het niet kan eigenlijk, zelf n bedrag kiezen, wat maakt dat voor de ns nou uit?
En mooi! (Ik las eerst penis)
Klopt, gaat lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed goed, hoe is het daar in Belgie? Zit je al een tijdje toch?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is vooral leuk om over te hebben omdat het best wel kansloos is.
Nee, wat is dat?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Komt het woord 'romantiek' voor in je vocabulaire?
Onbepaalde tijd, ja. Mijn paard is hier inmiddels ook.quote:
Oow grappig wel, flink eind van Twente af welquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:06 schreef Samzz het volgende:
Onbepaalde tijd, ja. Mijn paard is hier inmiddels ook.
Ja, een bos bloemen sturen staat gelijk aan romantiek.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:05 schreef sylvesterrr het volgende:
iedereen zegt: niet doen! Het is gênant voor je date, op d'r eerste werkdag en dan ook nog van iemand die niet d'r vriend is en jij hebt t over romantiek?!quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:05 schreef sylvesterrr het volgende:
2,5 uur met de auto. Valt reuze mee, eigenlijk. Wat belangrijker is, ik woon op een kwartier van Westmalle.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow grappig wel, flink eind van Twente af wel
Ik wacht op el matador die weer begint over hoe boers de vrouwen hier zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:07 schreef Fascination het volgende:
Ja, een bos bloemen sturen staat gelijk aan romantiek.
Nouja, je kan niet eventjes langsgaan om het zo te zeggen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:07 schreef Samzz het volgende:
2,5 uur met de auto. Valt reuze mee, eigenlijk. Wat belangrijker is, ik woon op een kwartier van Westmalle.
Whehehe, allemaal arrogante, lompe, onvrouwelijke, dikke koeien hier.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wacht op el matador die weer begint over hoe boers de vrouwen hier zijn.
/steek sigaretje op, ow wacht ik rook niet
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehe, allemaal arrogante, lompe, onvrouwelijke, dikke koeien hier.
Oh ja, die preek heb ik ook al eens gehadquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wacht op el matador die weer begint over hoe boers de vrouwen hier zijn.
/steek sigaretje op, ow wacht ik rook niet
[..]
Nouja, je kan niet eventjes langsgaan om het zo te zeggen.
Wat is er in Westmalle?
Zuid Amerikaanse vrouwen hebben JUIST temperament toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehe, allemaal arrogante, lompe, onvrouwelijke, dikke koeien hier.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sop op je tieten. Grgr lola
Ps romantisch he?
Ik heb daar ook wel eens een niet vrouwelijk lompe koe gezien.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zuid Amerikaanse vrouwen hebben JUIST temperament toch?
Ik wist niet dat je fan van bier was. Woow volgens mata ben je wel een hele foute vrouw dan. Vrouwen drinken toch heul geen bier.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, die preek heb ik ook al eens gehad.
En nee. Dat kan inderdaad niet. Maar, ik heb een telefoon, internet en een auto, dus het komt goed.
In Westmalle staat de brouwerij van Westmalle.
Een lompe stier dus?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens een niet vrouwelijk lompe koe gezien.
Vooral speciaalbierquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je fan van bier was. Woow volgens mata ben je wel een hele foute vrouw dan. Vrouwen drinken toch heul geen bier.
Ik ben er nog niet over uit. Het had namelijk wel tieten en lang haar. Echter zijn er ook mannen die dat hebben.quote:
Aah hm zijn mij niet bekend maar goed, ik lust het ook nietquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:14 schreef Samzz het volgende:
Vooral speciaalbier. Heb uit verschillende landen gehad, mijn favorieten zijn de bieren van Brew Dog en Flying Dog.
Ach, ik ben toch al lomp, niet vrouwelijk en heb een dikke reet. Ik zou ook niet op hakken moeten lopen, dat staat niet.
Ja, echt hé. Ik ben echt idioot lomp, sla ook regelmatig mensen voor de harses en zwenk uit dat het een lieve lust is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah hm zijn mij niet bekend maar goed, ik lust het ook niet
Dat kan ik wel beamen ja. Ik moest wel uitkijken met die stalpoten van je.
Nederland, waar de vrouwen mannelijk zijn en de mannen vrouwelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:19 schreef Samzz het volgende:
Ja, echt hé. Ik ben echt idioot lomp, sla ook regelmatig mensen voor de harses en zwenk uit dat het een lieve lust is.
het was leuk! Hoop gegil, blije dochters en gewoon n hoop blijheid in t algemeen, dat is altijd leukquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:11 schreef Fascination het volgende:
Maar JB, was het gister wat je ervan verwacht had?#1Dconcert
De krukken hielpen natuurlijk ook niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nederland, waar de vrouwen mannelijk zijn en de mannen vrouwelijk.
Hm ik was gelukkig snel genoeg om je lompheid te ontwijken.
Echt? Ik vind de Nederlandse vrouwen vaak zo typisch vrouwelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nederland, waar de vrouwen mannelijk zijn en de mannen vrouwelijk.
Hm ik was gelukkig snel genoeg om je lompheid te ontwijken.
Bier rechtstreeks van de brouwerijquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
2,5 uur met de auto. Valt reuze mee, eigenlijk. Wat belangrijker is, ik woon op een kwartier van Westmalle.
Oja haha, die was ik al vergeten.quote:
Jij wel, mata niet. Dat is het verschil.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Echt? Ik vind de Nederlandse vrouwen vaak zo typisch vrouwelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schapen overigens ook niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:35 schreef Royco1 het volgende:
Niks mis met Nederlandse vrouwen.
En met koeien ook niet
Dikke wijven moeten ook geneukt wordenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:35 schreef Royco1 het volgende:
Niks mis met Nederlandse vrouwen.
En met koeien ook niet
Ik ontdekte laatst wel dat ik onevenredig vaak op Brabantse vrouwen val.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja haha, die was ik al vergeten.
[..]
Jij wel, mata niet. Dat is het verschil.
Ik had het over echte koeien natuurlijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dikke wijven moeten ook geneukt worden
Eckt waar?quote:
Dat is toch niet zo gek?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ontdekte laatst wel dat ik onevenredig vaak op Brabantse vrouwen val.
Nu heb ik trek in doner....quote:
Ja, maar als eckte Fok!ker gooien we alles op een grote allochtone hoop.quote:
Omdat inchecken 4, 10, of 20 euro is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
A en K moesten toen opgeladen worden, dus dat is dan even 50 euroterwijl ik aan beiden 15 ook genoeg had gehad. (En om m nou 2 of 3x op te laden doe je ook niet zo gauw, als je vaker reist, al kan dat natuurlijk wel)
![]()
Er postte hier weleens zo'n gozer die het altijd over wippen had, volgens mij ben jij dat gewoon.quote:
En tieten zeker?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er postte hier weleens zo'n gozer die het altijd over wippen had, volgens mij ben jij dat gewoon.
die snap ik niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat inchecken 4, 10, of 20 euro is.
Bus heeft als incheckbedrag 4 euro. Arriva en Q-liner 10 euro en de NS 20 euro.quote:
Maar bij de bus kan ik gewoon inchecken zolang ik maar niet in de min sta.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bus heeft als incheckbedrag 4 euro. Arriva en Q-liner 10 euro en de NS 20 euro.
laat maar, snap m al. Maar blijf t vreemd vinden...quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bus heeft als incheckbedrag 4 euro. Arriva en Q-liner 10 euro en de NS 20 euro.
Vind ik niet, eigenlijk. Brabants volk is leukquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eckt waar?
[..]
Dat is toch niet zo gek?
quote:
Ik ben pas weer sinds een dag actief, of zo. Dus eigenlijk geen ideequote:Op donderdag 26 juni 2014 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij!
Het is saai in ToF en mij werd verteld dat hier veel vertier is te halen. Dus... daar ben ik dan!
* 100% Tukker nonchalant aan de bar hangt.
wat is er leuk aan? Leuker dan aan anderen bedoel ikquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet, eigenlijk. Brabants volk is leuk.
Ik heb meteen een klik met Brabanders. Ik kan het niet echt verklaren, maar ik voel me er meteen thuis.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is er leuk aan? Leuker dan aan anderen bedoel ik
o, hai danquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb meteen een klik met Brabanders. Ik kan het niet echt verklaren, maar ik voel me er meteen thuis.
ik woon alleen niet meer in Brabant, dus ik weet niet of het dan nog zo werktquote:
We laten ons verrassen, wat jij.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben pas weer sinds een dag actief, of zo. Dus eigenlijk geen idee
Of de Brabantse zuurstof... Goed idee!quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik woon alleen niet meer in Brabant, dus ik weet niet of het dan nog zo werkt![]()
Misschien zijn het wel de Brabantse huizen die t m doen!
Kom anders n keer langs om t te testen.
er wordt hier 24/7 gehosseldquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij!
Het is saai in ToF en mij werd verteld dat hier veel vertier is te halen. Dus... daar ben ik dan!
* 100% Tukker nonchalant aan de bar hangt.
Stadsbussen kan dat inderdaad ja. Streekbussen zijn 4 of 10 euro incheck.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar bij de bus kan ik gewoon inchecken zolang ik maar niet in de min sta.
penisquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb ook die kortingdat scheelt wel veel. Alleen moet er alsnog min 20 euro op staan.
Ik snap ook gewoon niet waarom het niet kan eigenlijk, zelf n bedrag kiezen, wat maakt dat voor de ns nou uit?
En mooi! (Ik las eerst penis)
hoiquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik woon alleen niet meer in Brabant, dus ik weet niet of het dan nog zo werkt![]()
Misschien zijn het wel de Brabantse huizen die t m doen!
Kom anders n keer langs om t te testen.
Precies ja, kaneel zit in de ontkennigsfase. Komt wel goed met 'm.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet, eigenlijk. Brabants volk is leuk.
Ik was er tijdelijk één.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij zijn er nog meer Brabanders hier toch? [ afbeelding ]
Ik ben een grensgeval, Gelderlander met Brabantse invloeden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoiquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Godverdomme, ik las 'zaad'.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
Amai, ik ben vies. Letterlijk. Ik ben gewoon zwart van het stof en zand
.
Lekker onder de douche danquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
.
twitter:JeroenElshoff twitterde op donderdag 26-06-2014 om 16:46:48Uruguayaanse media: Uruguay denkt aan niet spelen tegen Colombia na schorsing Suarez. Woest. reageer retweet
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:05 schreef Fascination het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op donderdag 26-06-2014 om 16:46:48Uruguayaanse media: Uruguay denkt aan niet spelen tegen Colombia na schorsing Suarez. Woest. reageer retweet
.
begrijpelijk! All is fair in love and soccer!quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:05 schreef Fascination het volgende:
.
Ze verzetten zich met hand en tand.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:05 schreef Fascination het volgende:
.
Eerst even eten en m'n hoofdstellen poetsen.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben een grensgeval, Gelderlander met Brabantse invloeden.
ik wil best in t water springen, maar niet omdat iemand me nomineertquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus de laatste tijd zag ik op FB filmpjes voorbij komen waarin iemand het water in sprong en dan 3 mensen nomineerde.
Ik was heel blij dat ik niet genomineerd werd.
Eergisteren nomineerde mijn zus mijn moeder.....
Ik ben dus net de fontein op de grote markt hier in het centrum ingesprongen
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:54 schreef Fascination het volgende:
de Brabantse invloeden zitten 'm in jullie rare taalgebruik?
Mijn filmpje is wel leuk gewordenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wil best in t water springen, maar niet omdat iemand me nomineert
Overigens is er in Frankrijk iemand verdronken die daaraan meedeed
Gelderbrabo's.quote:
Ja, 2 keer struikelen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn filmpje is wel leuk geworden
dat geloof ik meteen. Ik doe gewoon niet mee aan dat soort dingenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt de tukker.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:54 schreef Fascination het volgende:
Niet verdronken?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die fontein was gladquote:
En geen kikkers gezienquote:
En onze bourgondische levensstijl.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:54 schreef Fascination het volgende:
Ik moest van de week nog in mezelf lachen.quote:
Alsof hij weet hoe Nederlands klinktquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moest van de week nog in mezelf lachen.
Bij ons op de bouw lopen nogal wat tukkers en polen en slowaken.
En zo'n tukker begint in de lift te klagen dat je amper nog nederlands hoort, en dat dan in een dialect wat niet te verstaan is.
Ja.quote:
De ironie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moest van de week nog in mezelf lachen.
Bij ons op de bouw lopen nogal wat tukkers en polen en slowaken.
En zo'n tukker begint in de lift te klagen dat je amper nog nederlands hoort, en dat dan in een dialect wat niet te verstaan is.
Ik kan die pool beter verstaan dan die tukkers onderling.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof hij weet hoe Nederlands klinkt
Je gaat samenwonen en hebt spullen over?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand nog een bank, koelkast, eethoek, bluray speler, boxspring, Hemnes nachtkastjes of Poang stoelen kopen?
Je moet je huis uit?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand nog een bank, koelkast, eethoek, bluray speler, boxspring, Hemnes nachtkastjes of Poang stoelen kopen?
Ik heb nog wel dingen nodig straks.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
Maar ik zit niet over de grensquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel, P(r)utte(l) ligt bekant over de grens
quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat samenwonen en hebt spullen over?
Neequote:
Snap ikquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan die pool beter verstaan dan die tukkers onderling.
Niet met haast, maar uiteindelijk wel ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog wel dingen nodig straks.
Moet je er vanaf?
Kom je hier douchen? Mijn douche is wel wat zand (z-a-n-d) gewendquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
.
Whut?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze had ws geen fiets aan d'r been geketend.![]()
Ghihi.quote:
Ik kan het ook niet per direct kwijt, maar ik ben wel geïnteresseerd. Ik heb geen bed of eethoek nodig, maar nachtkastjes, stoelen, een bank en een koelkast moet ik nog wel hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet met haast, maar uiteindelijk wel ja.
http://nieuws.vtm.be/buit(...)a-facebook-uitdagingquote:
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
http://nieuws.vtm.be/buit(...)a-facebook-uitdaging
Ik kan je dm nu niet kijken huppelkijk vanavond wel
Ik DM je de marktplaats link wel ffquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet per direct kwijt, maar ik ben wel geïnteresseerd. Ik heb geen bed of eethoek nodig, maar nachtkastjes, stoelen, een bank en een koelkast moet ik nog wel hebben.
Thanks!quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik DM je de marktplaats link wel ff
Tering.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
http://nieuws.vtm.be/buit(...)a-facebook-uitdaging
Pics van je stijve tepels.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ging zonder fiets de fontein in![]()
Alles ging goed, wel koud nu!!
vastquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik nietquote:
Snap ikquote:
Foto's of stijve tepels?quote:
Lekker!!!!quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij eten winterkost btw vandaag![]()
Hachee en hutspot
Beetje oversekst?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:17 schreef Zaadlap het volgende:
Stijve tepels in een mooi topje, zonder BH.
Ik heb trek in pizzaquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hachee en hutspot
Ik stap er net onderwegquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom je hier douchen? Mijn douche is wel wat zand (z-a-n-d) gewend
heb haar net gesprokenquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:20 schreef Zaadlap het volgende:
Ik moet nog afwachten wat mevrouw Zaadlap klaar aan het maken is
ik eet pizzaquote:
Hachee is altijd lekker.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hachee en hutspot
Ik hang nu aan de telefoon met de italiaan hier benedenquote:
Lui kreng!quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hang nu aan de telefoon met de italiaan hier beneden
Bellen ook gewoonquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hang nu aan de telefoon met de italiaan hier beneden
quote:
Nu hoef ik geen 10 minuten te wachten benedenquote:
De beller is sneller. Ik snap dat wel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nu hoef ik geen 10 minuten te wachten beneden
Ook al is de italiaan maar 35 stappen van mijn huis verwijderd?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
De beller is sneller. Ik snap dat wel.
Of je nu boven op beneden wacht, geen verschilquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nu hoef ik geen 10 minuten te wachten beneden
Heus welquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je nu boven op beneden wacht, geen verschil
oja kloonscanquote:
Ja. In de tijd dat je anders beneden de bestelling doet en zou moeten wachten, kun je nu belangrijke dingen doen. Zoals FOK!en of een serie kijken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook al is de italiaan maar 35 stappen van mijn huis verwijderd?
Je eigen lekkere bank. Je hoeft er niet toonbaar uit te zien. Geen kans op vervelende mensen in de buurt. Om maar es wat te noemen...quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je nu boven op beneden wacht, geen verschil
vinden wij welquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hachee is altijd lekker.![]()
Hutspot is gewoon nooit lekker.
Niet alleen op het WK, moet je eens een dagje naar het strand gaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom hebben al die spelers op het WK zoveel tattoo's?
Nog precies een maandquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet alleen op het WK, moet je eens een dagje naar het strand gaan.
O WACHT dat gaan we ook![]()
![]()
Inderdaad, valt me ook op. Machogedrag of zo. Robben niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom hebben al die spelers op het WK zoveel tattoo's?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, valt me ook op. Machogedrag of zo. Robben niet.
F.em.ke is verliefd op Robben. Ze maakt tekeningen dat ze samen met hem aan het voetballen is, en aan het wandelenquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zou het haast denkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
Nu al zo'n slechte smaak.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
F.em.ke is verliefd op Robben. Ze maakt tekeningen dat ze samen met hem aan het voetballen is, en aan het wandelen![]()
en als hij op tv komt gaat ze gillen "ROBBEN JIJ BENT DE BESTE" En als hij er niet is, zegt ze: wanneer komt ar-ri-jan robbuh nou op teevee
wel erg schattig
Dat las ik laatst ook. Wie had dat gedacht van Ronaldo.quote:
Maakt geen fluit uit, inderdaad. Leuke marketingstunt, dat wel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat plaatje!
Vraag me wel af hoe vaak dat in de praktijk zal zijn...
Als je veel reist, naar bepaalde landen, mag je hier vaak al geen bloed geven, in t voetbalseizoen lijkt me ook niet erg handig, (ivm slapjes worden) als je n tattoo hebt, mag je idd ook n tijd niet, maar of dat nou zoveel verschil maakt?
quote:
Wie weet krijg je bij de benodigde bloedtransfusie bloed van Ronaldo. Of nog beter, van mij.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga een rondje skaten![]()
Mijn volgende post zal waarschijnlijk vanuit het ziekenhuis zijn
Ben jij ook bloeddonor? Ik ookquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet krijg je bij de benodigde bloedtransfusie bloed van Ronaldo. Of nog beter, van mij.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga een rondje skaten![]()
Mijn volgende post zal waarschijnlijk vanuit het ziekenhuis zijn
ik katja schuurman.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik vond vroeger Marc Overmars leuk, dus ach.
Yup, ruim 11 jaar al. Dit jaar mijn 60e donatie gedaan al.quote:
nou ja, ik weet niet hoeveel strenger de regels hier zijn, daar kan natuurlijk wel verschil in zitten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt geen fluit uit, inderdaad. Leuke marketingstunt, dat wel.
ik ook!quote:
Liever van jou dan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet krijg je bij de benodigde bloedtransfusie bloed van Ronaldo. Of nog beter, van mij.
Plasma gaan geven, dan mag je lekker vaak.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit nog lang niet aan de 60 keer btw, ben er pas net mee begonnen.
uiteraard.quote:
ja, daar wil ik wel n keer naar kijken, maar heb ik me nog niet in verdiept.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plasma gaan geven, dan mag je lekker vaak.
Wauwquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, ruim 11 jaar al. Dit jaar mijn 60e donatie gedaan al.
Dat zou kunnen. Maar ik denk niet dat het onlogisch is aan te nemen dat de regels voor bloed geven daar ongeveer hetzelfde zijn als hier. En dan doet het er echt niet toe dat je een tattoo hebt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, ik weet niet hoeveel strenger de regels hier zijn, daar kan natuurlijk wel verschil in zitten.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook!
Al kon ik de laatste twee keer niet, nu krijg ik als t goed is snel n nieuwe oproep, omdat ik gewoon niet thuis was en dat niet kon verzetten (1D concert)
Vorige keer was m'n kies net getrokken...
De laatste 4 jaar geef ik gemiddeld één keer per maand bloed. Dan tikt het snel aan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
Wauw. Daar zit ik nog lang niet aan, ik doneer nu drie jaar.
Enkel als je een tattoo hebt laten zetten mag je een half jaar of een jaar niet doneren. Daarna weer wel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
Dat zou kunnen. Maar ik denk niet dat het onlogisch is aan te nemen dat de regels voor bloed geven daar ongeveer hetzelfde zijn als hier. En dan doet het er echt niet toe dat je een tattoo hebt.
Guusje > Katjaquote:
Die vond ik ook altijd leuk.quote:
Dat is wel heel erg veel. Of bedoel je plasma?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De laatste 4 jaar geef ik gemiddeld één keer per maand bloed. Dan tikt het snel aan.
[..]
Enkel als je een tattoo hebt laten zetten mag je een half jaar of een jaar niet doneren. Daarna weer wel.
Plasma ja. Zo vaak bloed geven overleef je niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
Dat is wel heel erg veel. Of bedoel je plasma?
Ik weet het, inderdaad. Maar bloed geven is geen reden om geen tattoo te nemen.
ja, daar doelde ik ook op.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De laatste 4 jaar geef ik gemiddeld één keer per maand bloed. Dan tikt het snel aan.
[..]
Enkel als je een tattoo hebt laten zetten mag je een half jaar of een jaar niet doneren. Daarna weer wel.
Take That!quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vond ik ook altijd leuk.
En ik was echt enorm fan van de Backstreet Boys.
dat kan beter.quote:
ik beken ookquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Take That!
Daar ben ík nog geweest met m'n vader, toen ik íetsje ouder was dan m'n dochter nu met 1D
Nope, denk dat z'n contractuele verplichtingen eerder een reden zijn om op bepaalde momenten geen bloed te doneren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
ja, daar doelde ik ook op.
Als je op vakantie gaat naar bepaalde landen/plaatsen, mag je ook niet geven, als je wedstrijden voetbalt, mag t ws wel, maar lijkt t me niet zo handig (tijdens n WK ofzo) dus dan mag hij ws toch al n tijd niet, dan maakt die tattoo niet zo heel veel verschil denk ik?
Ik weet nog wel dat ik in de brugklas zat en samen met een vriendinnetje met de trein naar de BSB in Amsterdam gingquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Take That!
Daar ben ík nog geweest met m'n vader, toen ik íetsje ouder was dan m'n dochter nu met 1D
Beetje zo'n lomp hoofd?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
En op de juf van de basisschoolze doet me trouwens een beetje aan Fas denken, of andersom.
mocht dat?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik in de brugklas zat en samen met een vriendinnetje met de trein naar de BSB in Amsterdam ging. Wat een avontuur
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |