abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141563122

Alweer een fantastische maand uitzendingen van Voetbal International tijdens eindtoernooien. Met als presentator de wandelende gelpot aka Wilfred Genee, Johan Derksen en Rene van der Gijp. Gedurende het eindtoernooi zullen ook weer de nodige gasten aanschuiven met terugkerend o.a Wim Kieft, Hansie Hansie en Johan Boskamp. In de late uitzendingen zal de tafel vol zitten, in de korte uitzending is er maar 1 gast en dat is meestal Kieft/Hans/Bossie/etc. Verder zal Sierd de Vos ter plaatse verslag doen

Dit jaar geen tegenstand van de publieke omroep die met 50 man op het belastinggeld van ons een maand mag teren in het zonnige Brazilië.

Vaste onderdelen in de show
• De Krantjes
• De tip van Tommie
• Een gast 'stuurt' een kaart naar...
• Contact met Sierd ter plaatse

Het voorlopige gastenschema
Maandag 9 juni: Gordon Heuckeroth & Jan Boskamp
Dinsdag 10 juni: Wim Kieft & Erik Dijkstra
Woensdag 11 juni: Hans Kraay junior & Tijl Beckand
Donderdag 12 juni: Jan Smit uit het inteeltdorp Volendam & Demy de Zeeuw
Vrijdag 13 juni: Theo Janssen & Frans Bauer
Zaterdag 14 juni: Jan Boskamp & John van den Heuvel
Zondag 15 juni: Jan Boskamp & Carlo Boszhard
Maandag 16 juni: Gertjan Verbeek & Fatima Moreira de Melo
Dinsdag 17 juni: Wim Kieft, Hans Kraay junior & John Williams
Woensdag 18 juni: Wim Kieft, Hans Kraay junior, John de Mol & Frans Bauer
Donderdag 19 juni: Mario Been, Hans Kraay junior & Art Rooijakkers
Vrijdag 20 juni: Theo Janssen & Cecile Koekkoek
Zaterdag 21 juni: Wim Kieft, Mario Been & Najib Amhali
Zondag 22 juni: Wim Kieft, Hans Kraay junior & Erik van Muiswinkel
Maandag 23 juni: Mario Been & Guus Meeuwis
Dinsdag 24 juni: Hans Kraay junior, Nico Dijkshoorn & Gerard Joling
Woensdag 25 juni: Mario Been & Erik Dijkstra
Donderdag 26 juni: Wim Kieft & Jack Spijkerman
Vrijdag 27 juni: Theo Janssen & Mark Tuitert
Zaterdag 28 juni: Jan Boskamp & Thomas Dekker
Zondag 29 juni: Jan Boskamp & Frans Bauer

Compleet overzicht van de uitzendtijden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________________________________________________________________________________

VI Oranje meet *G*
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.

Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c

mrstylo - ovb

Wil je mee, laat het even weten in dit topic.

Reserveringsformulier:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141563134
Eens met TT
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_141563448
Tokkie topic.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_141563636
Cheque Spijkerman.
pi_141564264
Eigenlijk is alles wel gezegd. Ik had nog het geluk dat ze me dusdanig fotogeniek vonden dat ik achter het scherm werd weggehaald een plek kreeg waarbij "je veel in beeld komt". Er werd mij verteld dat ik die stoel niet mocht schuiven want ik zat "in z'n shot" en dat ik veel moest lachen.

Helaas viel er niet heel veel te lachen want het was geen topshow. Uiteindelijk kon ik via deze plek op Genee na alle heren zien.

Al met al te duur voor wat je krijgt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2014 04:00:40 ]
pi_141564316
topshow _O_
pi_141564368
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
Oh morgen zal ik de foto's van mijn telefoon afhalen en posten.
spannnuuuund
pi_141564386
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 03:59 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk is alles wel gezegd. Ik had nog het geluk dat ze me dusdanig fotogeniek vonden dat ik achter het scherm werd weggehaald een plek kreeg waarbij "je veel in beeld komt". Er werd mij verteld dat ik die stoel niet mocht schuiven want ik zat "in z'n shot" en dat ik veel moest lachen.

Helaas viel er niet heel veel te lachen want het was geen topshow. Uiteindelijk kon ik via deze plek op Genee na alle heren zien.

Hoe duur dan?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_141565038
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 04:50 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Hoe duur dan?
55 euro voor een ''mixed grill'' welke (zoals al door Karina en mortaxx beschreven) nogal karig was en het showtje + 2 consumptiemunten. Verder moet je voor goede plekken je eigenlijk opdringen voorin de rij want anders zie je weinig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2014 08:28:42 ]
pi_141565081
Pure minachting van de trouwe supporter.
pi_141565293
Qua eten zijn ze er in 4 jaar dus niet echt op vooruit gegaan. Prijs bijna verdubbeld, maar de rest is achergebleven.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_141565715
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 03:59 schreef Paxcon het volgende:

:D

Wij hebben ons iig wel vermaakt met fokkers spotten hier :D
know'm sayin?
word? word.
pi_141565812
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 09:16 schreef alors het volgende:

[..]

Wij hebben ons iig wel vermaakt met fokkers spotten hier :D
Ik heb me kostelijk vermaakt bij het teruglezen van jullie speculaties :D
pi_141566026
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  donderdag 26 juni 2014 @ 09:44:58 #16
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_141566214
Waarom ging Karina mee :?
Dries kwam toch niet optreden ofsow :@ :+
  Redactie Sport donderdag 26 juni 2014 @ 09:52:40 #17
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141566361
quote:
Goede colmun, compleet mijn mening ook. Wat ik ook vind is dat Derksen te weinig verstand heeft van buitenlands voetbal - wat gecompenseerd wordt door Gijp en in mindere mate tafelgasten als De Schel en Boskamp. Dat stoort me het meest in de reguliere shows
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141566411
Derksen heeft sws geen verstand v voetbal. Hij praat altijd gewoon Gijp een beetje na.

Over directeuren en dat soort onzin weet hij dan wel weer veel.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Redactie Sport donderdag 26 juni 2014 @ 09:57:56 #19
pi_141566470
Mwah, over Nederlands voetbal weet ie wel iets. Lang niet zoveel als Gijp, die heeft meer voetbalvisie.
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 10:02:38 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_141566575
Ik faal in foto's maken op mijn telefoon, had beter mijn camera mee kunnen nemen die foto's lukken altijd veel beter, maar goed, heb er een paar uitgepikt:

Danny en band
SPOILER
Links Derksen, blijkbaar is er geen foto gelukt met hem vanaf de voorkant :')
SPOILER
De psycholoog :'), Gijp, Diekstra en klein stukje Mario Been
SPOILER
Genee, Gijp, Diekstra en Been
SPOILER
Gijp (beetje wazig ja ik weet het) tijdens zijn foto 'opportunity' na afloop, volgens mij vindt hij dat echt vreselijk :D
SPOILER
Vanaf de plek waar we zaten, we keken dus op het scherm wat je daar ziet :')
SPOILER
Oh er staan geen FOK!Kers op deze foto's dus jullie hoeven niet te speculeren ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 26 juni 2014 @ 10:03:03 #21
357045 Grifte
Feijenoord
pi_141566589
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 09:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom ging Karina mee :?
Dries kwam toch niet optreden ofsow :@ :+
De gasten waren pas een dag vantevoren bekend, dus waarschijnlijk heeft Karina een maand in spanning gezeten of Dries zou komen.

Het mocht niet zo zijn ;(
pi_141566754
Morgen en nog even terugkomend op het vorige topic.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
Verslagje dan :)

55 euro voor een arrangement: toegang tot de uitzending, 2 drankjes en een onbeperkt braziliaans grill buffet. Dat laatste was de grootste tegenvaller. Per persoon kreeg je een kleine hamburger, een spies garnalen en een met wat stukjes kip. Het saladebuffet was onbeperkt maar niet erg lekker. Toen ik later terugging mocht ik nog een kipspiesje, maar verder niets anders moest ik de kip weer terugleggen. Ze gooien wat over blijft blijkbaar liever weg.
En was dat allemaal in het Kurhaus ( waar de tent stond?) of toch gewoon bij Crazypianos beneden?

V.w.b. je trek had je natuurlijk ook gewoon die VI tent kunnen verlaten en de promenade op kunnen lopen,de trap naar boven kunnen nemen waar die mall zit met heel veel eetzaakjes.

Het verbaast mij allemaal niet want had zoiets wel verwacht want op tv lijkt het allemaal heel leuk en zo en zo verkoopt men het ook (unieke ervaring e.d.gelul) maar in de praktijk is het bijna altijd zwaar tegenvallend. Ik ga daarom nooit naar dit soort evenementen w.o. dus dinnershows e.d.

quote:
We waren wat laat in de studio waardoor we redelijk achteraan kwamen te zitten. Derksen, Been en Gijp waren buiten beeld waardoor het merendeel van de show via een scherm gevolgd moest worden. De floormanager deed een repetitie JUICHEN, de heren kwamen aan tafel en showtje begon. Vond het een erg matige show. Na afloop waren de heren op Gijp na snel er vandoor. Het was zijn beurt om met het publiek op de foto te gaan. Danny bleef ook nog even tot grote vreugde van Karina. Johannes en ik kwamen later in het toilet Dijkstra tegen die ook nog de tijd nam voor een foto.
Maar waren de bevindingen op FOK! van wie wie nu was juist of zat iedereen er ver naast.

Om te recapituleren: Leuke Karina (ik had je ouder geschat...beetje Yvonne type) zat dus deels achter dat scherm in jeans en oranje shirt en Johannes had de zwarte baret op? En wie waren dan die gasten in blauwe t-shirts die op een bepaalt moment kiekeboe speelden door elke keer kort hun gezicht even te laten zien en te smilen in de camera?

quote:
Losse puntjes:
Escha staat er alleen voor de sier. Ze regelt alleen de drankjes voor de heren.
Jaimy van Mora was erg O+ Johannes probeerde haar nog te hosselen.
Het Kurhauspersoneel snapt er weinig van. Terecht dat ze worden uitgebuit.
Jaimy van Mora? :? Je bedoelt onderstaande actrice?

Zo nee,wie dan wel?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2014 10:14:33 ]
  Redactie Sport donderdag 26 juni 2014 @ 10:17:42 #23
pi_141566884
Mwah qua zitplaats had ik niet verwacht dat ze iedereen perfect konden neerzetten maar de service vooraf was wel beneden peil. Vooral met het muntjes kopen, dat dat alleen per 5 of 10 kon, vond ik echt belachelijk. Eten kon er mee door maar ik had er voor de prijs nét wat meer van verwacht, niet zozeer kwalitatief beter maar gewoon grotere hoeveelheden óf keuze.

Daarnaast zag je het voetbal nauwelijks door de slechte positie van de TV-schermen, je zou denken dat daarover wordt nagedacht
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 10:21:54 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_141566993
Oh ja dat laatste was ik nog vergeten als klacht. Hele slechte reclame voor Samsung. De wedstrijd was amper te volgen door de spiegeling op het scherm.

En het personeel was ook slecht, in zo een hotel zou je toch wat meer service verwachten. Je moest lang wachten op je biertje, want 'meneer' maakte eerst op zijn dooie gemakkie een espresso af en bij de muntjes stond 3 man personeel die allemaal het verhaaltje stonden mee te luisteren over de muntjes terwijl 1 van hen ons al lang had kunnen helpen met muntjesverkoop.
niet zo tof doen
pi_141567126
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2014 10:21 schreef Karina het volgende:
Oh ja dat laatste was ik nog vergeten als klacht. Hele slechte reclame voor Samsung. De wedstrijd was amper te volgen door de spiegeling op het scherm.

En het personeel was ook slecht, in zo een hotel zou je toch wat meer service verwachten. Je moest lang wachten op je biertje, want 'meneer' maakte eerst op zijn dooie gemakkie een espresso af en bij de muntjes stond 3 man personeel die allemaal het verhaaltje stonden mee te luisteren over de muntjes terwijl 1 van hen ons al lang had kunnen helpen met muntjesverkoop.
Dat van die espresso kun je hem niet echt kwalijk nemen. Als iemand een espresso bestelt voordat jij je biertje bestelt dan doet ie dat eerst.
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 10:29:14 #26
9859 crew  Karina
Woman
pi_141567142
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 10:28 schreef Saind het volgende:

[..]

Dat van die espresso kun je hem niet echt kwalijk nemen. Als iemand een espresso bestelt voordat jij je biertje bestelt dan doet ie dat eerst.
Neuh hij stond te wachten tot de espresso klaar was, hij had ondertussen makkelijk een biertje kunnen tappen dan was in de tussentijd die espresso klaar geweest. Het was zo een apparaat waarbij de bonen eerst worden gemalen en zo dus dat duurt eventjes.
niet zo tof doen
pi_141567324
Johannes' Jaimy hossel _O_
pi_141567333
Jongens wat Karina zegt is dus al jaren een probleem in de horeca met sommige personeelsleden. Het continue niet multifunctioneel en effectief bezig zijn als het klanten/gasten betreft. Continue alleen maar in het eigen belang denken en zichzelf verdedigen als er iets van wat wordt gezegd door een klant: "Ik heb maar twee handen." Punt is dat men teveel procedureel denkt en niet doorheeft dat je oplossingsgericht moet denken en niet in rijtjes zoals zovelen doen. Vb? Terwijl je koffie bereidt en iemand vraagt om een glaasje leidingwater of ijsblokjes,dat even snel geven. Seconden werk en weer een gast minder aan je bar.

M.a.w je kan best hele kleine verzoeken tussendoor doen. Kwestie van inschatting en inspanning.
Maar nee,de meesten zijn liever lui en assertief. }:|

Dat gezegd hebbende. 1 personeelslid van een horeca-zaak heeft vanmiddag een gesprek met de eigenaar vanwege o.a. dit lakse gedrag. Ik zeg dat die nog 1 kans hooguit krijgt en excuses moet gaan aanbieden voor haar gedrag.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2014 10:40:25 ]
pi_141567439
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juni 2014 10:36 schreef Iwanius het volgende:
Jongens wat Karina zegt is dus al jaren een probleem in de horeca met sommige personeelsleden. Het continue niet multifunctioneel en effectief bezig zijn als het klanten/gasten betreft. Continue alleen maar in het eigen belang denken en zichzelf verdedigen als er iets van wat wordt gezegd door een klant: "Ik heb maar twee handen." Punt is dat men teveel procedureel denkt en niet doorheeft dat je oplossingsgericht moet denken en niet in rijtjes zoals zovelen doen. Vb? Terwijl je koffie bereidt en iemand vraagt om een glaasje leidingwater of ijsblokjes,dat even snel geven. Seconden werk en weer een gast minder aan je bar.

M.a.w je kan best hele kleine verzoeken tussendoor doen. Kwestie van inschatting en inspanning.
Maar nee,de meesten zijn liever lui en assertief. }:|
Dat hebben we natuurlijk zelf veroorzaakt in dit land en dat is iets waar we in de toekomst nog heel veel plezier van gaan hebben. Mensen die murw geslagen zijn door procedures, voorschriften en werkinstructies en geen greintje eigen inzicht meer hebben of durven vertonen.

Met dank aan alle boekhouders die dit land in hun greep hebben en alles tot in detail meetbaar en beheersbaar willen maken.

Maar wellicht offtopic :P.
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 10:54:27 #30
9859 crew  Karina
Woman
pi_141567741
De security was trouwens ook niet echt vriendelijk. Ik vroeg aan een van die gasten wanneer en waar het eten werd geserveerd, kreeg ik een of ander bijdehand antwoord, iets van 'eten, wat voor eten, ga maar naar de AH' of zoiets :')
niet zo tof doen
pi_141568644
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2014 10:54 schreef Karina het volgende:
De security was trouwens ook niet echt vriendelijk. Ik vroeg aan een van die gasten wanneer en waar het eten werd geserveerd, kreeg ik een of ander bijdehand antwoord, iets van 'eten, wat voor eten, ga maar naar de AH' of zoiets :')
te erg gewoon
pi_141570582
Ik weet niet of het 4 jaar terug ook al zo ging bij VI Oranje, maar als ik lees hoe het er daar nu aan toegaat met het publiek lijkt me dat niet bevorderlijk voor een spontane sfeer. Vroeger leek VI Oranje veel echter en spontaner.
pi_141570864
Het is werkelijk mensonterend.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_141570949
Heeft de PVV al kamervragen gesteld?
  donderdag 26 juni 2014 @ 12:44:05 #35
131800 Tarado
capô de fusca
pi_141571132
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 12:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik weet niet of het 4 jaar terug ook al zo ging bij VI Oranje, maar als ik lees hoe het er daar nu aan toegaat met het publiek lijkt me dat niet bevorderlijk voor een spontane sfeer. Vroeger leek VI Oranje veel echter en spontaner.
met de nadruk op leek, het is tv, niets is wat het lijkt
pi_141571573
Ach, VI, toch een aantal jaar mijn favoriete programma geweest, terwijl ik merk dat ik sowieso de laatste jaren veel minder tv kijk, maar ook VI heeft het niet meer. Het is niets meer dan een vast formatje geworden waar de heren enkel voor de bühne en eigen-carrière een vast repertoire afdraaien. De overacting (was eerst leuk, nu niet meer), grappige verhaaltjes die inmiddels al 10 keer zijn verteld, Genee die nog steeds interessante en diepzinnige discussies om zeep helpt met irritante onderbrekingen, Derksen die qua voetbalinhoud ook niet bijster interessant meer is, Gijp die inmiddels ook aardig versleten begint te raken en waarbij de gasten bovendien ook nog eens enorm teleur stellen.

Nee, heeft zijn beste tijd gehad. Het is dat de concurrentie (NOS) nog slechter is.
pi_141572110
Ik sta op de foto met
- Danny Veragod
- Gijp
- Erik Dijkstra
pi_141573524
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik sta op de foto met
- Danny Veragod
- Gijp
- Erik Dijkstra
Ik heb samen met Dijkstra een WC-hok gedeeld en Gijp raakte mijn hand aan :@
pi_141573555
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik heb samen met Dijkstra een WC-hok gedeeld en Gijp raakte mijn hand aan :@
Ik heb Dijkstra aangesproken toen hij zijn handen stond te wassen en Gijp klopte continu op mijn rug, terwijl ik mijn hand om hem heen had geslagen.
  donderdag 26 juni 2014 @ 14:04:21 #40
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_141573611
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik heb Dijkstra aangesproken toen hij zijn handen stond te wassen en Gijp klopte continu op mijn rug, terwijl ik mijn hand om hem heen had geslagen.
_O_
pi_141573650
Jajajajaja voor het eerst over de miljoen

VI ORANJE
RTL4
1.066.00
Jij bent het zonnetje!!!
pi_141573718
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 14:05 schreef Mortaxx het volgende:

VI ORANJE
RTL4
1.066.00
Ik wil niet zeggen dat dit met ons te maken heeft, maar ik ga het ook niet ontkennen.
pi_141573764
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik wil niet zeggen dat dit met ons te maken heeft, maar ik ga het ook niet ontkennen.
Ons ons ons
Jij bent het zonnetje!!!
pi_141573789
quote:

VI ORANJE
RTL4
1.066.00
Ik moet bekennen dat ik anders eigenlijk altijd Studio Brasil kijk en soms wat zap naar VI. Maar gisteravond wel VI gekeken. Ik schrijf dit succes geheel op jullie conto.
know'm sayin?
word? word.
pi_141573800
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juni 2014 14:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ons ons ons
Ik bedoelde natuurlijk mezelf, maar ik moet ook denken aan mijn imago van een bescheiden bigstar.
pi_141573812
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 14:10 schreef alors het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik anders eigenlijk altijd Studio Brasil kijk en soms wat zap naar VI. Maar gisteravond wel VI gekeken. Ik schrijf dit succes geheel op jullie conto.
Ja jij vond mij wel leuk he ;)
Jij bent het zonnetje!!!
pi_141573817
quote:

VI ORANJE
RTL4
1.066.00
Sinds maandag al over de miljoen telkens. :@
pi_141573823
Dijkstra _O_ zet hem maar rest van het wk in ipv derksen
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_141573837
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 14:10 schreef JanCees het volgende:

[..]

Sinds maandag al over de miljoen telkens. :@
Verpest het nou niet :(
Jij bent het zonnetje!!!
pi_141573965
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 14:10 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja jij vond mij wel leuk he ;)
Jij was de mooiboy naast Karina he? :9~
★★★
pi_141574441
Mijn haar zat wel heel wild van het fietsen :@ :@
pi_141574502
quote:

VI ORANJE
RTL4
1.066.00
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_141574542
Johan is zaterdag te gast bij Spijkers met Koppen.
http://spijkersmetkoppen.(...)2260a17505b6c2feb88d

Johan bij Dolf Jansen. Hij heeft ooit gezegd dat hij niet kon glimlachen om Dolf. Dat wordt wat. :')
  donderdag 26 juni 2014 @ 14:48:04 #54
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_141574919
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik sta op de foto met
- Danny Veragod
- Gijp
- Erik Dijkstra
Met je baretje op?
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_141574969
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2014 10:54 schreef Karina het volgende:
Ja, dit was ook heel raar

Heel gastvrij kwam het allemaal niet over daar

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2014 14:53:03 ]
pi_141574979
Heeft iemand trouwens mp4tje in goede kwaliteit om te downloaden?
pi_141575156
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 14:49 schreef Paxcon het volgende:
Heeft iemand trouwens mp4tje in goede kwaliteit om te downloaden?
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ec2-9836625c0590.mp4
Die van Sigaarsnor is prima toch?
pi_141575188
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 14:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Met je baretje op?
Ja, vond je het mooi?
pi_141575205
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ec2-9836625c0590.mp4
Die van Sigaarsnor is prima toch?
Oh dankje, ziet er pirma uit. Ik gebruik ze nooit dus ik wist niet dat Sigaarsnor dat standaard doet.
  donderdag 26 juni 2014 @ 14:56:14 #60
pi_141575215
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ja, vond je het mooi?
Goed man. Niks mis mee.
pi_141575216
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 14:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zij is kapot schattig.
pi_141575263
55 euro :')
Wat een oplichterij man. En dan mag je ook nog betalen voor die kut munten _O-
pi_141576116
55 euro voor wat stukjes vlees, wtf :'). Vier jaar geleden was het vanwege de (niet-voorziene) drukte niet meer mogelijk om dat arrangement te nemen en kon ik er ook gewoon gratis zitten. Blij toe nu.

Jack Spijkerman was er toen wel :').
Amen.
pi_141576267
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2014 10:02 schreef Karina het volgende:
Genee, Gijp, Diekstra en Been
SPOILER
Ziet er gezellig uit, not. Toen ik er was weet ik ook nog wel dat Gijp bij reclames gelijk op stond en naar buiten liep. Ook echt net voordat de uitzending begon schoof hij pas aan :D.

En Genee en Derksen die samen aan tafel blijven zitten en niks tegen elkaar zeggen, beetje chanant wel.
Amen.
pi_141576364
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:26 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ziet er gezellig uit, not. Toen ik er was weet ik ook nog wel dat Gijp bij reclames gelijk op stond en naar buiten liep. Ook echt net voordat de uitzending begon schoof hij pas aan :D.

En Genee en Derksen die samen aan tafel blijven zitten en niks tegen elkaar zeggen, beetje chanant wel.
Nu liepen ze allemaal naar buiten. Genee bleef alleen in het tweede blok binnen staan met zijn telefoon. Overleg met sierd waarschijnlijk
Jij bent het zonnetje!!!
pi_141576729
Ik weet niet of dit al gepost is, maar goed.

Ik zit net even de aflevering van gister terug te kijken, zie ik dit. :D

2:45
pi_141576824
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:38 schreef VMSDKR het volgende:

[ afbeelding ]

Wtf _O-.
Amen.
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:43:39 #68
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_141576951
Je moet ze wel kort houden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_141577125
quote:

[ afbeelding ]

Wauw, een echte ''when you see it'' momentje.
pi_141577192
Ah heeft johannes toch een natte vinger gebaar gemaakt
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:52:01 #71
168304 Mani89
pi_141577284
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2014 10:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Neuh hij stond te wachten tot de espresso klaar was, hij had ondertussen makkelijk een biertje kunnen tappen dan was in de tussentijd die espresso klaar geweest. Het was zo een apparaat waarbij de bonen eerst worden gemalen en zo dus dat duurt eventjes.
Was die lekkere gozer naast je je fuckbuddy trouwens? :@
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 15:53:43 #72
9859 crew  Karina
Woman
pi_141577363
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:52 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Nope dat was hem niet ;)
niet zo tof doen
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:56:18 #73
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_141577509
quote:

[ afbeelding ]

Is dat de zoon van Wim Kieft tussen Dijkstra en Johan in :D
Snelle Egel
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 16:18:19 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_141578612
quote:

[ afbeelding ]

_O- moest even zoeken naar wat je bedoelde.
niet zo tof doen
  donderdag 26 juni 2014 @ 16:34:28 #75
pi_141579426
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ah heeft johannes toch een natte vinger gebaar gemaakt
Maar dat was wel met de verkeerde vinger.

À propos, is Johannes nou een neger of een hipster met baretje?
Of weer iemand anders, ik raak een beetje in de war.
pi_141579904
quote:

[ afbeelding ]

_O- scherp :D
know'm sayin?
word? word.
pi_141580221
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:58 schreef GGMM het volgende:

[..]

Is johannes 21? :o

Awhhhhhh O+
22
  donderdag 26 juni 2014 @ 16:52:23 #78
357045 Grifte
Feijenoord
pi_141580233
Die gozert stak op een gegeven moment ook zijn tong uit, maar die was tering lang. Verder zat die ook constant gekke bekken te trekken, aandachtshoertje.
pi_141580278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:52 schreef Grifte het volgende:
Die gozert stak op een gegeven moment ook zijn tong uit, maar die was tering lang. Verder zat die ook constant gekke bekken te trekken, aandachtshoertje.
Wat vond je van het showtje? Het ging een beetje veel over voetbal he? Weinig ordinair gedoe.
  donderdag 26 juni 2014 @ 16:55:09 #80
357045 Grifte
Feijenoord
pi_141580348
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wat vond je van het showtje? Het ging een beetje veel over voetbal he? Weinig ordinair gedoe.
Ja het was niet veel, helaas. Diekstra was erg afwezig, evenals Been, die daar nog op werd aangesproken. Dat leidde nog wel even tot anekdote-tijd, wat op zich wel het leukste was samen met El Sierd.
pi_141580371
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:52 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ja wie is die lekkere jongen? zou hem wel doen hoor, zeker weten
pi_141580472
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:55 schreef Grifte het volgende:

[..]

Ja het was niet veel, helaas. Diekstra was erg afwezig, evenals Been, die daar nog op werd aangesproken. Dat leidde nog wel even tot anekdote-tijd, wat op zich wel het leukste was samen met El Sierd.
Jullie hadden tenminste nog een klassiek spelletje spot de FOK!ker om je mee bezig te houden.
pi_141580514
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:52 schreef Grifte het volgende:
Hij zal wel een weddenschapje hebben gewonnen nu,.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:02:50 #84
168304 Mani89
pi_141580617
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:55 schreef Grifte het volgende:

[..]

Meestal gooien ze dat soort grappenmakers toch gelijk naar buiten? Als je ze niet kort houdt escaleert het helemaal uit de hand.
pi_141580728
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:02 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Meestal gooien ze dat soort grappenmakers toch gelijk naar buiten? Als je ze niet kort houdt escaleert het helemaal uit de hand.
Was die grappenmaker getint? Als je die er uit zet heb je natuurlijk weer de hele zwarte Pieten lobby die boos op je is.
pi_141580766
quote:

[..]

Jongeman, het is escaleert het, of loopt het helemaal uit de hand. Het kan niet escaleren uit de hand.

gr.
pi_141580775
quote:

[..]

Contaminatie, pleonasme of een tautologie.

Ik gok contaminatie.
★★★
pi_141580799
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:07 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik gok contaminatie.
Te laat
En goed gegokt
pi_141580815
quote:
9s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:07 schreef Travel. het volgende:

[..]

Te laat
Ja, leuk. Allemaal even lachen. Hihaho.
★★★
pi_141580818
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ja, leuk. Allemaal even lachen. Hihaho.
badum ts
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:09:00 #91
357045 Grifte
Feijenoord
pi_141580841
Onze vriend Mani refereert gewoon naar de Haan33-topics in KLB, die altijd stoer vertelt over zijn dronken avonturen die uit de hand escaleren.
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:09:44 #92
168304 Mani89
pi_141580871
quote:
9s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:07 schreef Travel. het volgende:

[..]

Jongeman, het is escaleert het, of loopt het helemaal uit de hand. Het kan niet escaleren uit de hand.

gr.
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:07 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik gok contaminatie.
Bedankt Hans en Hans.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:09 schreef Grifte het volgende:
Onze vriend Mani refereert gewoon naar de Haan33-topics in KLB, die altijd stoer vertelt over zijn dronken avonturen die uit de hand escaleren.
Jou ontgaat ook niks.
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:19:51 #93
357045 Grifte
Feijenoord
pi_141581256
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:09 schreef Mani89 het volgende:

[..]

[..]

Bedankt Hans en Hans.

[..]

Jou ontgaat ook niks.
Mocht je ooit wat avondjes niet in slaap kunnen komen moet je lekker in KLB gaan neuzen, dat deed ik vorige zomert. Die topics zijn echt zwaar vermoeiend. Die van Haan en Gulmez/Amenth sprongen er tenminste nog uit door hun fantasieverhalen.
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:21:49 #94
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141581322
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:19 schreef Grifte het volgende:

[..]

Mocht je ooit wat avondjes niet in slaap kunnen komen moet je lekker in KLB gaan neuzen, dat deed ik vorige zomert. Die topics zijn echt zwaar vermoeiend. Die van Haan en Gulmez/Amenth sprongen er tenminste nog uit door hun fantasieverhalen.
Wenfer _O_
RED ONS HENNIEGOD
pi_141581353
quote:

[..]

Die zijn allemaal weg. Je kan beter gewoon in de sc daar komen hangen
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:22:35 #96
168304 Mani89
pi_141581358
quote:

[..]

Haan heeft bij de KLB meet alle vrouwelijke FOK!kers daar aangerand.
pi_141581381
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:22 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Haan heeft bij de KLB meet alle vrouwelijke FOK!kers daar aangerand.
En nu de klacht?
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:23:52 #98
357045 Grifte
Feijenoord
pi_141581408
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Die zijn allemaal weg. Je kan beter gewoon in de sc daar komen hangen
Gewoon van elk topic een SC maken, zo heb ik dat geleerd van HMF.
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:25:19 #99
168304 Mani89
pi_141581457
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

En nu de klacht?
Hij heeft ze alleen aangerand en niet verkracht.
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:25:38 #100
168304 Mani89
pi_141581466
subklacht: KLB is gay.
pi_141581495
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:25 schreef Mani89 het volgende:
En bedankt mani. Waarom was jij er niet?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_141581516
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:25 schreef Mani89 het volgende:
Antiklacht: Mortaxx is hot
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:27:21 #103
168304 Mani89
pi_141581559
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

En bedankt mani. Waarom was jij er niet?
Ik durf nog niet naar buiten.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Een hete jongen.
pi_141581614
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Straks ga ik het nog geloven :$
Jij bent het zonnetje!!!
pi_141581675
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Straks ga ik het nog geloven :$
Het is echt waar, maar van een KLB hooligan had ik iets betere hosselskills verwacht.
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:31:22 #106
168304 Mani89
pi_141581718
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:32:51 #107
357045 Grifte
Feijenoord
pi_141581770
Eindelijk Mexicanobakker eens goed in beeld gebracht
pi_141581799
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Het is echt waar, maar van een KLB hooligan had ik iets betere hosselskills verwacht.
Ja ach als je zelfs voor de toyboy van Karina wordt aangezien is het wel duidelijk dat je geen game nodig hebt
Jij bent het zonnetje!!!
pi_141581802
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:31 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ;(
pi_141581845
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja ach als je zelfs voor de toyboy van Karina wordt aangezien is het wel duidelijk dat je geen game nodig hebt
Wij waren allen potentiële toyboys.
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:35:11 #111
168304 Mani89
pi_141581871
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wij waren allen potentiële toyboys.
Al staan haar lege sherryflessen er naast te huilen.
pi_141581875
quote:
[ afbeelding ]
Die klootzak zit op Johan zijn stoel.
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:35:45 #113
168304 Mani89
pi_141581886
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:35 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Die klootzak zit op Johan zijn stoel.
Ben je Blind?
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:36:47 #114
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_141581923
quote:
[ afbeelding ]
FLOPSHOW
Ik ben inmiddels overleden.
pi_141581957
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:35 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ben je Blind?
Man man man.
pi_141581982
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:35 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Al staan haar lege sherryflessen er naast te huilen.
Gisteren bestelde Karina geen wijn, dit was zeer apart, maar het had er mee te maken dat ze niet wist of de wijn die geschonken werd wel AH huismerk wijn was.
  donderdag 26 juni 2014 @ 18:01:28 #117
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_141582839
Hebben jullie je daar nog bekend gemaakt als Fokkers, VI-hooligans, VI-kneuzenkermis of wat dan ook waarmee je hier bekend bent?
Wie dit leest is gek
  donderdag 26 juni 2014 @ 18:55:52 #118
300718 Kenju
Say It!!??
pi_141584937
Opvallend trouwens dat er totaal niet gesproken wordt over niet-WK onderwerpen. Zo hebben ze het niet gehad over de aanstaande Chinese overname van ADO. Op zich wel opvallend, aangezien het programma voor 65% nergens over gaat...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_141588182
aad300 twitterde op donderdag 26-06-2014 om 19:54:38 "@Dirkwoudstra: @aad300 Hallo Aad, wat kunnen we verwachten van de mexicanen?" Wordt een finale zeer moeilijk door na verlengingen #ned #wk reageer retweet
Oh jee. Maar als Aad300 het zegt valt er weinig tegenin te brengen, natuurlijk.
Amen.
pi_141589482
Ik wil niet :'(.

Spijkerman :r :r :r :r
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 20:29:21 #121
9859 crew  Karina
Woman
pi_141589555
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Gisteren bestelde Karina geen wijn, dit was zeer apart, maar het had er mee te maken dat ze niet wist of de wijn die geschonken werd wel AH huismerk wijn was.
Nou zoiets was het ja ;) Ik had wel zo een cocktail gewild, maar ja, 2 muntjes vond ik te duur.
niet zo tof doen
pi_141589581
Daar ligt ze
pi_141589621
GTST 20:30 uur afgelopen.

W T F
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:30:52 #124
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_141589628
Het begint nu al :o
pi_141589632
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou zoiets was het ja ;) Ik had wel zo een cocktail gewild, maar ja, 2 muntjes vond ik te duur.
En uiteindelijk had je muntjes over?
٩๏̯͡๏)۶
pi_141589633
Jack Spijkerman :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
pi_141589638
WOW.
pi_141589645
w/
pi_141589646
Spijkerman :'( :r :'( :r :'( :r :'( :r :'( :r :'( :r :'( :r :'( :r
pi_141589650
Jack Spijkerman.. die man is zoooo 2003.
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:31:32 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141589653
Betreurenswaardig dat Jack Spijkerman nog steeds niet dood is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141589658
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Spijkerman :'( :r :'( :r :'( :r :'( :r :'( :r :'( :r :'( :r :'( :r
pi_141589664
Wim Kieft is onvermoeibaar :D
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:31:55 #134
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_141589673
Zijn we er klaar voor?? en kankeren maar!!! 8-)
pi_141589675
FOLLLLOOOOOOOOOOOOOOW
pi_141589689
Lekker wijf.
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 20:32:22 #137
9859 crew  Karina
Woman
pi_141589694
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:31 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

En uiteindelijk had je muntjes over?
Nee ik niet. Ik had het goed uitgekiend. Maar je kreeg er 2 bij het arrangement, dus ik heb 2 biertjes genomen. Later samen met iemand anders 5 muntjes gekocht. Die hebben we samen opgemaakt.
niet zo tof doen
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:32:27 #138
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_141589699
Welke FOK!'ers zitten er vandaag?
pi_141589716
FOLLOOOOOOOOOOOOOOWWWWWW
pi_141589728
Snickers :r
pi_141589732
:{
pi_141589757
Jack Alcoholkop Spijkerman
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:33:33 #143
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141589758
Sjek in de wasmachine trappen
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 20:33:40 #144
9859 crew  Karina
Woman
pi_141589759
Geen zin in Spijkerman eigenlijk :') Ik ga tussendoor maar wat gamen misschien als het kut is.
niet zo tof doen
pi_141589771
:r
pi_141589792
Niemar.
pi_141589802
quote:
13s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:31 schreef Trebo het volgende:
one day fly die te lang doorgaat :r:r
pi_141589808
Nu al begonnen ?? wtf?
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:35:22 #149
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141589825
hehe hahahahaha
RED ONS HENNIEGOD
pi_141589829
Jack :r
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:35:30 #151
311468 Van_Poppel
pi_141589831
Jack :')
pi_141589832
Jack :r
pi_141589836
Jack is zelf een valse hond.
pi_141589839
Jack zit er al 15 jaar 60 uit.
pi_141589846
Spijkerman :')
pi_141589854
Jack Spijkerman :')
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 20:36:24 #157
249559 crew  Lavenderr
pi_141589860
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:32 schreef Trebo het volgende:
Lekker wijf.
Wie , Jack?
pi_141589866
Sjenee :')
pi_141589867
pi_141589871
Peppe.
pi_141589889
Wimpie _O_
pi_141589892
Wim _O_
pi_141589901
Jack _O_
pi_141589928
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:38:29 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141589941
Het leuke is, dat naschoppen en dergelijke doet Suarez óók :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:39:25 #166
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_141589967
Haten op Ibra :')
En altijd het laatste woord.
pi_141589973
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:39:34 #168
311468 Van_Poppel
pi_141589974
Gijpie :D
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:39:35 #169
371833 BlauweTijger
pi_141589975
Hahahaha
pi_141589978
}:|
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:39:49 #171
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_141589985
Zlatan de jihadist _O_
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:40:01 #172
371833 BlauweTijger
pi_141589990
Ibra ouwe Syriër
pi_141590009
Zlatan was gewoon president geweest dan
pi_141590013
Herhaal het nog even 32x, Sjek.
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:41:02 #175
371833 BlauweTijger
pi_141590026
Suarez kan je wel degelijk voor het leven schorsen :)
pi_141590028
joerekwee
pi_141590033
bjoeroekai
pi_141590051
wat doet jack daar
pi_141590068
quote:
9s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:41 schreef Travel. het volgende:
wat doet jack daar
Irritant zijn.
pi_141590077
quote:
wat doet jack daar
Rtl werknemer :r
pi_141590084
quote:
wat doet jack daar
kijkers wegjagen
pi_141590087
lekkere gozer achter wilfred hoor. straks shirtje aan, niks mis mee
pi_141590090
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Irritant zijn.
Hij zegt niks
pi_141590096
quote:
9s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:42 schreef Travel. het volgende:
lekkere gozer achter wilfred hoor. straks shirtje aan, niks mis mee
Idd :') Afrikaan wannabe
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:43:30 #185
371833 BlauweTijger
pi_141590111
Bedoelen we Jack van Gelder?
pi_141590114
xD
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:43:54 #187
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_141590127
Wat een treurige vertoning.
Gijp :')
Derksen :')
Dat publiek :') :')
Spijkerman :r
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:44:09 #188
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141590136
appel
RED ONS HENNIEGOD
pi_141590141
Jack's humor :')
pi_141590145
De plaatjes die iedereen al 100 keer gezien heeft
٩๏̯͡๏)۶
pi_141590157
Mag hopen dat hij ook geschorst wordt.
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:44:42 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141590158
Al die schijtlollige photoshops :') :r
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141590183
Jack :')
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:45:20 #194
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_141590184
quote:
13s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:31 schreef Trebo het volgende:
Ziet er ook exact hetzelfde uit. :')
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:45:38 #195
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141590201
Kieft _O_
RED ONS HENNIEGOD
pi_141590224
ARNO bash!
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:46:46 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141590238
Oke. Ik ga zappen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141590240
''Haha, die kende ik nog niet haha!''

Spijkerman :')
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:46:47 #199
371833 BlauweTijger
pi_141590241
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:46 schreef zeebeschuit het volgende:
ARNO bash!
Terecht :)
pi_141590248
Arnobash _O_
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:47:24 #201
249756 Symphonic
Look o Look
pi_141590256
Zo, arno steek die maar in je zak :D
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:47:32 #202
371833 BlauweTijger
pi_141590261
Goedzo Willie
pi_141590262
Heeft Johan niet eens spijkerman gebashed? :D
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:47:41 #204
311468 Van_Poppel
pi_141590267
Genee gaat morgen zingen _O_
pi_141590274
:')
pi_141590276
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:43 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Idd :') Afrikaan wannabe
huh? die met dat oranje, niks mis mee hoor
pi_141590277
Wilfred morgen jarig jaaa w/
pi_141590282
Rot ff op met die schijtlollige plaatjes.
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:48:10 #209
371833 BlauweTijger
pi_141590286
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:47 schreef Badr_Harry het volgende:
[ afbeelding ] :')
Godsamme _O-
pi_141590289
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:47 schreef Badr_Harry het volgende:
[ afbeelding ] :')
Haha, die kende ik nog niet, haha!
pi_141590290
Gijp die roept dat iemand teveel tijd over heeft.
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:48:25 #212
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_141590296
Dat publiek _O-
pi_141590316
Je zou maar achter dat scherm zitten :') Zie je ook niets.
pi_141590326
Ik krijg braakneigingen van Sjek Spijkermen
pi_141590335
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gijp die roept dat iemand teveel tijd over heeft.
pi_141590348
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:48 schreef zeebeschuit het volgende:
Je zou maar achter dat scherm zitten :') Zie je ook niets.
Moet je voorstellen, je betaald 55 euro en zit dan de show op een tv te kijken, wie doet dat nou :')
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:49:44 #217
371833 BlauweTijger
pi_141590349
haha _O- Arno bash _O_
pi_141590352
Kieft. :D
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:49:50 #220
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_141590355
Arno bashed :D
Dit is gewoon raar :l
pi_141590368
coke commentator
pi_141590369
Kieftgod
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:50:06 #223
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_141590370
arno vermeulen bash _O_
Radio Soulwax!
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:50:18 #224
338108 SecretStoryWous
pi_141590378
pi_141590384
Cokecommentator verstond ik

-edit: was al gezegd
٩๏̯͡๏)۶
pi_141590385
Wim :D
pi_141590416
SELFIEAIDS
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:51:27 #230
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_141590420
Selfie :')
pi_141590434
Anekdotes van wim altijd _O_
pi_141590435
Selfie 3 wint
pi_141590448
Escha redt dit item keer op keer
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:51:57 #234
371833 BlauweTijger
pi_141590450
Gaan ze staan :')
pi_141590454
Escha, haren los (L)
pi_141590464
Jansmagod
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:52:50 #237
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_141590474
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:52:58 #238
371833 BlauweTijger
pi_141590480
Ned 1. :')
pi_141590489
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:52 schreef Waterbed het volgende:
Escha, haren los (L)
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:53:12 #240
230320 schoolstudent
pi_141590490
Carlo. :')
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:53:18 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_141590496
Kieft die Arno Vermeulen op zijn bek slaat _O-
pi_141590509
Goeie Arno-bash van Kieft.. gebaseerd op eigen waarneming. ^O^
Gewoon een lul dus die Arno
pi_141590518
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:53 schreef Ties02 het volgende:

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:54:02 #244
338108 SecretStoryWous
pi_141590527
KINDERJUICHPAKKEN
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:54:49 #245
230320 schoolstudent
pi_141590558
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:53 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Godver, wat een nostalgie. :D
pi_141590578
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:54 schreef schoolstudent het volgende:

[..]

Godver, wat een nostalgie. :D
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 20:55:52 #247
9859 crew  Karina
Woman
pi_141590595
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:53 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn hemel wat waren die dingen lelijk :')
niet zo tof doen
pi_141590616
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:55 schreef Karina het volgende:

[..]

Mijn hemel wat waren die dingen lelijk :')
MSN had tenminste geen emogif
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 20:56:46 #249
9859 crew  Karina
Woman
pi_141590632
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:56 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Wel jammer want die had ik om de haverklap gebruikt natuurlijk he ;)
niet zo tof doen
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:56:58 #250
371833 BlauweTijger
pi_141590637
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:56 schreef Ties02 het volgende:

[..]

quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:56 schreef Karina het volgende:

[..]

Wel jammer want die had ik om de haverklap gebruikt natuurlijk he ;)
pi_141590658
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Moet je voorstellen, je betaald 55 euro en zit dan de show op een tv te kijken, wie doet dat nou :')
betaalt
pi_141590663
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:58:41 #253
371833 BlauweTijger
pi_141590715
Hans Klok bij de NOS :')
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:59:58 #254
338108 SecretStoryWous
pi_141590760

Even een compilatie
pi_141590793
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Even een compilatie
Nou, bedankt Hans.
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:01:41 #257
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_141590831
_O-
Radio Soulwax!
pi_141590833
Sjek houd je bek
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:01:46 #259
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_141590836
Snelle Egel
pi_141590837
Nee Jack, hier geloven wij niks van.
pi_141590840
Uhhhhh ja. Het sloeg alsnog nergens op, idioot.
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:01:54 #262
311468 Van_Poppel
pi_141590843
Jack :') :')
pi_141590864
Humberto vond de opmerking ook heel leuk.
pi_141590865
Hou maar op jongens
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:02:15 #265
230320 schoolstudent
pi_141590870
Bedankt, Jack.
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 21:02:16 #266
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_141590878
wat is het hier rustig??? :{ :{ :{ In 't begin gingen er hele topics doorheen 8)7
pi_141590879
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
Humberto vond de opmerking ook heel leuk.
pi_141590882
Vieze racist
pi_141590886
Nee, geen topshowtje ;(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_141590889
:r :r
pi_141590890
Excuusneger
pi_141590891
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:02 schreef zeebeschuit het volgende:
wat is het hier rustig??? :{ :{ :{ In 't begin gingen er hele topics doorheen 8)7
Iedereen zit te haxballen
pi_141590892
pi_141590903
Sjek is een gutmensch.
pi_141590918

_O-
pi_141590922
pi_141590925
Jack :r :r :r
pi_141590940
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Even een compilatie
4 onderaan _O_
Waar kan ik de volledige foto vinden?
pi_141590954
Koefnoen :r :') :r.
pi_141590956
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:04 schreef Ties02 het volgende:
_O_ Koefnoen
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:04:21 #283
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_141590958
niet leuk
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_141590960
Overigens vind ik Wilfred dat jij de laatste bent die hier over mee mag praten
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:04:31 #285
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_141590967
Koefnoen toen het nog leuk was _O_
pi_141590970
Lachen als een boer met kiespijn :r
pi_141590974
lachen zeg
pi_141590985
flopuitzending
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:05:01 #289
338108 SecretStoryWous
pi_141590989
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:03 schreef Badr_Harry het volgende:

[..]

4 onderaan _O_
Waar kan ik de volledige foto vinden?
Hier vandaan https://nl-nl.facebook.com/Voetbalhumor
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:05:06 #290
230320 schoolstudent
pi_141590992
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:04 schreef Ties02 het volgende:
Overigens vind ik Wilfred dat jij de laatste bent die hier over mee mag praten
Dat vind ik geen goede opmerking.
pi_141590993
Gister was nog beter dan dit
pi_141590999
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
flopuitzending
Gister ook al, heb je die gezien?
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:05:29 #293
168304 Mani89
pi_141591007
pi_141591012
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:05 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Gister ook al, heb je die gezien?
xD
pi_141591031
Demagoog
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:06:14 #296
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_141591047
Jack heeft gelijk.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_141591062
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:

[..]

xD
De TV stond gewoon aan toch? ;)
pi_141591092
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:06 schreef JanCees het volgende:

[..]

De TV stond gewoon aan toch? ;)
Ik had zicht op iedereen behalve Wilfred :)
pi_141591123
Sierd _O_
pi_141591133
sierd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')